Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 53 [ 1316 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 53  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Algemeen politiek discussie topic nummer 3

Profiel   

Met zulke vrienden in de coalitie heb je geen vijanden meer nodig.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-24 22:17 

Profiel   

In dit geval vind ik het toch wel terecht dat er duidelijkheid komt welke bedrijven de aandelen hebben dit ivm belangenverstrengeling van de minister.
Dit opstappen is volledig eigen keuze geweest. En tja Wilders twittert altijd als een riool. Dat is bekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 07:34 

Profiel   

Het vragen om duidelijkheid is ook niet het probleem Pien. Wel dat je coalitie genoot, die je benoeming eerst heeft goedgekeurd, nu de oppositie steunt. Dat is gewoon wraak nemen op NSC voor het niet doorgaan van de noodwet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 08:05 

Profiel   

Dat zie ik anders. Het is voor het eerst dat ik met Wilders eens ben. Het is belangrijk om transparant te zijn en we een andere bestuurscultuur daarin krijgen in Nederland. Wilders heeft zich daar altijd al hard voor gemaakt.
Ik heb hem zelf er niet over gehoord dus ik ga er van uit dat dit op zijn negatieve Wilders manier is gegaan. Maar inhoudelijk ben ik het met de oppositie en met awilders eens dat het transparant hoort te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 08:19 

Profiel   

Dan mag Wilders zelf ook wel eens transparant worden over de financiering van zijn partij vanuit extreem rechts en Israël, dat heeft hij tot nu toe geweigerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 08:31 

Profiel   

Daar ben ik het ook mee eens hoor prompter. Maar hij kreeg ook uit Rusland wat langer geleden net alsarie Le Pen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 08:51 

Profiel   

prompter schreef
Het vragen om duidelijkheid is ook niet het probleem Pien. Wel dat je coalitie genoot, die je benoeming eerst heeft goedgekeurd, nu de oppositie steunt. Dat is gewoon wraak nemen op NSC voor het niet doorgaan van de noodwet.

Ik ben het eens met Prompter. Het onderwerp is voor de aanstelling en beëdiging besproken, ook met Schoof.
Transparantie is prima, graag zelfs, maar dit is gewoon een aanval onder de gordel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 09:28 

Profiel   

pien_2010 schreef
Dat zie ik anders. Het is voor het eerst dat ik met Wilders eens ben. Het is belangrijk om transparant te zijn en we een andere bestuurscultuur daarin krijgen in Nederland. Wilders heeft zich daar altijd al hard voor gemaakt.

Welnee. Wilders heeft z'n eerste drie benoemingen onder druk moeten laten gaan omdat ze diep betrokken waren in fraudeschandalen. Terwijl hij dat in principe prima vond, en alleen maar bakzeil moest halen omdat het nogal groot in de krant kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 09:38 

Profiel   

Het blijft zo of zo kwalijk als er sprake van belangenverstrengeling is. Ook al is de hele manier hoe het nu gegaan is ook best twijfelachtig. Het lijkt er op dat Wilders hem eerst goedgekeurd heeft en dit als een soort troefkaart achter de hand heeft gehouden.

Zo of zo had hij zelf natuurlijk ook meer informatie moeten verstrekken bij zijn benoeming. En dat hij nu nog voor het debat al eieren voor zijn geld kiest, geeft ook te denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 09:45 

Profiel   

Iemand gisteravond café kockelman nog gezien? Met Caroline v/d Plas en Henk Vermeer? Ze kunnen zo aanschuiven bij de complottheorie leeghoofden. Wat een aanfluiting, ook van kockelman trouwens.
Dammen weghalen oorzaak van overstromingen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 09:58 

Profiel   

Jimmy Dijk van de SP heeft nu vragen gesteld over openheid over de financiën van 3 PVV bewindvoerders waaronder Faber.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 10:15 

Profiel   

BigOne schreef
Iemand gisteravond café kockelman nog gezien? Met Caroline v/d Plas en Henk Vermeer? Ze kunnen zo aanschuiven bij de complottheorie leeghoofden. Wat een aanfluiting, ook van kockelman trouwens.

Don't look up!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 10:15 

Profiel   

Loretta schreef
Het blijft zo of zo kwalijk als er sprake van belangenverstrengeling is. Ook al is de hele manier hoe het nu gegaan is ook best twijfelachtig. Het lijkt er op dat Wilders hem eerst goedgekeurd heeft en dit als een soort troefkaart achter de hand heeft gehouden.

Zo of zo had hij zelf natuurlijk ook meer informatie moeten verstrekken bij zijn benoeming. En dat hij nu nog voor het debat al eieren voor zijn geld kiest, geeft ook te denken.

Precies zo sta ik er ook in of nog beter verwoord zo kijk ik er ook naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 10:30 

Profiel   

Over buitenlandse invloed in Nederland dat alsmaar groter en groter wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 11:30 

Profiel   

BigOne schreef

Ik heb net een stukje teruggekeken.
Ik vind Kockelman erg zwak, totaal geen kritische vragen.
Ook niet over de zakelijke en financiële belangen van Vermeer.

Ik vind het ook wel treffend, dat Van der Plas twijfelt tussen Harris en Trump en dat Trump zo populair is bij BBB-stemmers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 11:37 

Profiel   

Kockelman is zolangzamerhand een doorgeefluik voor radicaal rechts, iedereen die niet tot de vier coalitie partijen behoord krijgt er fel van langs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 12:06 

Profiel   

Electra63 schreef
BigOne schreef

Ik heb net een stukje teruggekeken.
Ik vind Kockelman erg zwak, totaal geen kritische vragen.
Ook niet over de zakelijke en financiële belangen van Vermeer.

Ik vind het ook wel treffend, dat Van der Plas twijfelt tussen Harris en Trump en dat Trump zo populair is bij BBB-stemmers.

imo zegt dat veel over vd Plas. Dat ze überhaupt al twijfelt over iemand die de democratie niet serieus neemt. Als politicus in een democratisch land zou je toch denken dat je daar een duidelijke mening over hebt :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 12:32 

Profiel   

Electra63 schreef

Ik denk dat veel boeren nog best wel conservatief zijn. Maar het is wel treffend, helemaal als vrouw zijnde.

Mbt WIlders, ik vind het ronduit achterbaks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 13:19 

Profiel   

BigOne schreef

Det kletsverhaal over die dammen is de wereld in gebracht door een Spaanse extreem-rechtse partij. Dat Vermeer dit zonder blikken of blozen op de Nederlandse TV vertelt vind ik kwalijk (en heel erg zorgelijk :\ ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 20:24 

Profiel   

En dat Kockelman geen tegengas geeft vind ik minstens zo zorgelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 20:28 

Profiel   

Sinds Kockelman is overgestapt naar WNL lijkt hij heel goed te weten wie zijn salaris betaalt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 20:34 

Profiel   

irmaz schreef
Jimmy Dijk van de SP heeft nu vragen gesteld over openheid over de financiën van 3 PVV bewindvoerders waaronder Faber.
Terecht in mijn ogen. Waarom moet Idsinga wel duidelijkheid geven en Faber, Maeijer en Szabó niet. De eerste twee hebben, in tegenstelling tot Idsinga, hun aandelen zelfs niet ‘op afstand’ geplaatst, maar nog steeds in hun bezit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 21:50 

Profiel   

Even wat anders. Maar er blijken in nagenoeg alle vogelvoeders voor buitenvogels die in de handel zijn pesticiden te zitten. -O- Lekker dan wil je die beestjes de winter doorhelpen help je ze misschien van de regen in de drup. Alleen een biologisch voer zou zonder aangetroffen zijn

https://nos.nl/artikel/2543201-pesticid ... escherming

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 11:15 

Profiel   

karuna schreef
Even wat anders. Maar er blijken in nagenoeg alle vogelvoeders voor buitenvogels die in de handel zijn pesticiden te zitten. -O- Lekker dan wil je die beestjes de winter doorhelpen help je ze misschien van de regen in de drup. Alleen een biologisch voer zou zonder aangetroffen zijn

https://nos.nl/artikel/2543201-pesticid ... escherming

Ik las het vanochtend in de krant. Het verbaasde mij wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 13:11 

Profiel   

Deze week gaat het om de begroting van Asiel en Migratie. Dat zal wel weer een puinhoop worden.

https://www.linkedin.com/feed/update/ur ... 464117248/

Dit zijn overigens de werkelijke cijfers ipv die Faber verspreidt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 13:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 53 [ 1316 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 53  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen