Voice of Holland 2022 stilgelegd

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chanicha

Berichten: 12210
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:16

Sintara schreef:
chanicha schreef:
Sorry hoor maar daar denk ik dan anders over gelukkig.

Ok.. Stel je voor, je vindt iemand leuk en je zoekt samen een privéplekje op en hebt daar seks met elkaar. Vervolgens komt er iemand binnen en die denkt hee, wat jij met hem doet, daarvan wil ik dat je dat ook bij mij doet. Hij vraagt geen toestemming ofzo maar begint maar vast gewoon.
Ook degene waarmee je bent, lijkt dat best normaal te vinden.

Hoe voel jij je op dat moment?


Die geef ik een knal voor zijn kop!
Niemand zit ongevraagd aan mijn lijf, nu niet maar ook vroeger niet en gelukkig zijn mijn dochters ook zo.

Niobe

Berichten: 8007
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:19

pmarena schreef:
Laten we wel wezen.

Het is natuurlijk wel een hele andere situatie wanneer een man de indruk heeft dat een vrouw wel interesse heeft en het allemaal prima lijkt te vinden. Omdat hij geen "nee" hoort of ziet en hem niet goed genoeg ingeprent is dat hij toch echt een JA moet hebben.

Dáár ligt het grootste probleem.... en dat is een maatschappelijk probleem vrees ik.
Door vrouwen te pas en te onpas als sex-objecten af te beelden bijvoorbeeld...

De ellende is daarnaast voor het slachtoffer (rotwoord vind ik...) dat die zo overdonderd kan zijn door alles dat er gebeurd is, dat ze prima nog ná het gebeurde zo'n klootviool uitgebreid, erg gecharmeerd kan bedanken voor alles dat hij voor haar gedaan heeft. En hem er nog een knuffel en dankbare blik bij geeft en alles wat je maar kan bedenken. Dat het er dus niet uitziet alsof hij iets gedaan heeft dat ze niet wilde.

En dan een tijd later, als alles een beetje gaat landen en ze uit die rare sfeer is, het besef bij haar pas indaalt dat het helemáál niet okee was, de bedoelingen van diegene helemáál niet goed waren achteraf gezien (maar juist erg egoïstisch) dat hij haar nooit zo had mogen overdonderen en in zo'n positie had mogen brengen waarbij ze bevroor en dingen liet gebeuren die ze eigenlijk helemaal niet wilde.

Dan kan je wellicht wel beelden vinden van destijds dat alles koek & ei leek en zo'n jongedame toen nergens problemen mee had.... en de conclusie trekken dat ze achteraf dingen is gaan verzinnen... maar helemaal fair hoeft dat niet te zijn :(:)


Nou ja, inspelen op bepaalde uitspraken of toespelingen kan natuurlijk, anders zou niemand ooit meer een relatie hebben zeg maar. Maar het is gewoon wel nodig om te blijven inschatten en eventueel vragen of het nog wel oké is. Zeker in die situatie waar jij enigszins “boven” de andere persoon staat qua carrière gezien bijvoorbeeld.

Meisjes kunnen het wel een tijdje leuk vinden, maar het is dan best moeilijk om het te stoppen als ze het te ver vinden gaan of het niet meer leuk vinden. Dat kan voor hem lijken alsof het allemaal prima is en er van uit kan gaan dat hij door kan gaan, maar zij is dan bang dat haar carrière verwoest wordt als ze er iets van zegt bijvoorbeeld. Dus voor die meiden is dat ontzettend moeilijk, want die geven zichzelf dan ze schuld omdat ze er in eerste instantie misschien in mee gegaan zijn en nu is het moeilijk om het te stoppen.

Dus vooropgesteld vind ik sowieso dat hij daar al helemaal niet aan had moeten beginnen, want het is gewoon een ongelijke verhouding. Maar de meisjes hadden ook een sfeer moeten hebben waarin het veilig is om bepaalde dingen aan te geven, zonder dat ze bang hoeven zijn voor consequenties.
En hij moet er niet vanuit gaan dat hij alles kan maken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41963
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:20

chanicha schreef:
Sintara schreef:

Ok.. Stel je voor, je vindt iemand leuk en je zoekt samen een privéplekje op en hebt daar seks met elkaar. Vervolgens komt er iemand binnen en die denkt hee, wat jij met hem doet, daarvan wil ik dat je dat ook bij mij doet. Hij vraagt geen toestemming ofzo maar begint maar vast gewoon.
Ook degene waarmee je bent, lijkt dat best normaal te vinden.

Hoe voel jij je op dat moment?


Die geef ik een knal voor zijn kop!
Niemand zit ongevraagd aan mijn lijf, nu niet maar ook vroeger niet en gelukkig zijn mijn dochters ook zo.

Maar bij die dame was het logisch dat Ali aan haar zat. Want met die andere man wilde ze wel wat doen.

Benzz
Berichten: 3037
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:21

Zebrastreep schreef:
Ik zat vanavond nog VI vandaag te kijken en het viel mij vooral op dat rene van der gijp zei dat hij al 20 jaar wist dat jeroen een vies mannetje is. Hij werd vieze jeroentje genoemd volgens van der gijp.

Waarom is er toen al niks gezegd? Er houden blijkbaar teveel mensen hun mond. Rene was zichzelf ook extreem aan het verdedigen hij weet ook wel dat hij wat had moeten doen.

Tijd om flink de tv wereld eens grondig te laten onderzoeken. Misschien ook maar tijd voor verklaringen omtrent gedrag.

Vieze Jeroentje werd hij genoemd omdat hij met alles wat los en vast zit flirt en versierd. Dat is niet strafbaar!!!

VuurVleugels
Berichten: 1793
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:24

moyra schreef:
Heb je ooit een mens gezien die verstijfde of bevroor? Daar heb je als pleger echt geen woorden voor nodig.
Dat ligt gewoon letterlijk voor dood op bed te wachten tot het klaar is.
Je kunt mij niet wijsmaken dat jij(niet jij persoonlijk, maar een pleger)dan denkt dat hij/zij dit wil.


Óók niet waar en niet helpend voor slachtoffers om dit te lezen!! Bevriezen kan op allerlei manieren, vaak kreunen bevroren vrouwen zelfs mee in de hoop dat de mannen snel klaarkomen daardoor.

Door te zeggen dat bevriezen alleen maar voor dood liggen is kan je bewerkstelligen dat meer mensen hun mond houden, want 'ik lag niet helemaal voor dood dus dan zal het tóch wel mijn schuld zijn'.

sans6

Berichten: 7896
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:24

Mijn zoon van 14, autist en nog lang niet geïnteresseerd in seks, weet al dat hij voor alles, voor iedere stap verder een 'ja' moet krijgen. Geen vermoeden, geen invulling, maar vragen of een stap verder ok is en een duidelijk 'ja' als antwoord. Gebeurt dit niet? Dan gebeurt er niets.

Zó belangrijk om jongens daarin op te voeden!

Maar ook andersom weet hij, als hij iets niet wil, is dat altijd zijn goed recht, je mag op íeder moment zeggen, 'niet verder dan dit'

En gebeurt het tóch, ja idd, praat er dan alsjeblieft over. Hoe moeilijk ook. Maar dat zou niet nodig hoeven zijn als een ieder respect heeft voor de grenzen van een ander.

996981
Berichten: 9935
Geregistreerd: 16-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:25

_San87_ schreef:
chanicha schreef:


Die geef ik een knal voor zijn kop!
Niemand zit ongevraagd aan mijn lijf, nu niet maar ook vroeger niet en gelukkig zijn mijn dochters ook zo.

Maar bij die dame was het logisch dat Ali aan haar zat. Want met die andere man wilde ze wel wat doen.

Hoe is dat logisch? Als jij getrouwd bent wil je met iedereen trouwen? Dat je met iemand seks wil, geeft toch niet aan dat je met iedereen seks wil?

Niobe

Berichten: 8007
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:26

VuurVleugels schreef:
moyra schreef:
Heb je ooit een mens gezien die verstijfde of bevroor? Daar heb je als pleger echt geen woorden voor nodig.
Dat ligt gewoon letterlijk voor dood op bed te wachten tot het klaar is.
Je kunt mij niet wijsmaken dat jij(niet jij persoonlijk, maar een pleger)dan denkt dat hij/zij dit wil.


Óók niet waar en niet helpend voor slachtoffers om dit te lezen!! Bevriezen kan op allerlei manieren, vaak kreunen bevroren vrouwen zelfs mee in de hoop dat de mannen snel klaarkomen daardoor.

Door te zeggen dat bevriezen alleen maar voor dood liggen is kan je bewerkstelligen dat meer mensen hun mond houden, want 'ik lag niet helemaal voor dood dus dan zal het tóch wel mijn schuld zijn'.


Ja het is toch vechten, vluchten of bevriezen en meewerken zodat het snel klaar is, kun je ook interpreteren als een soort vluchten. Want echt vluchten kan op dat moment niet.

Urbanus

Berichten: 44968
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:27

chanicha schreef:
Die geef ik een knal voor zijn kop!
Niemand zit ongevraagd aan mijn lijf, nu niet maar ook vroeger niet en gelukkig zijn mijn dochters ook zo.


Ik denk niet dat je je realiseert hoe naar je opmerkingen zijn in dit topic en ik hoop echt dat je de feedback die je krijgt serieus neemt.

sans6

Berichten: 7896
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:27

chanicha schreef:
Sintara schreef:

Die geef ik een knal voor zijn kop!
Niemand zit ongevraagd aan mijn lijf, nu niet maar ook vroeger niet en gelukkig zijn mijn dochters ook zo.


Wéét je dat jij en je dochters dat doen? Of hoop je dat? Je weet echt niet hoe je gaat reageren als je je ineens in zo'n situatie bevindt :n
Laatst bijgewerkt door sans6 op 21-01-22 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Berichten: 48410
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:27

moyra schreef:
pmarena schreef:
Laten we wel wezen.

Het is natuurlijk wel een hele andere situatie wanneer een man de indruk heeft dat een vrouw wel interesse heeft en het allemaal prima lijkt te vinden. Omdat hij geen "nee" hoort of ziet en hem niet goed genoeg ingeprent is dat hij toch echt een JA moet hebben.

Dáár ligt het grootste probleem.... en dat is een maatschappelijk probleem vrees ik.
Door vrouwen te pas en te onpas als sex-objecten af te beelden bijvoorbeeld...

De ellende is daarnaast voor het slachtoffer (rotwoord vind ik...) dat die zo overdonderd kan zijn door alles dat er gebeurd is, dat ze prima nog ná het gebeurde zo'n klootviool uitgebreid, erg gecharmeerd kan bedanken voor alles dat hij voor haar gedaan heeft. En hem er nog een knuffel en dankbare blik bij geeft en alles wat je maar kan bedenken. Dat het er dus niet uitziet alsof hij iets gedaan heeft dat ze niet wilde.

En dan een tijd later, als alles een beetje gaat landen en ze uit die rare sfeer is, het besef bij haar pas indaalt dat het helemáál niet okee was, de bedoelingen van diegene helemáál niet goed waren achteraf gezien (maar juist erg egoïstisch) dat hij haar nooit zo had mogen overdonderen en in zo'n positie had mogen brengen waarbij ze bevroor en dingen liet gebeuren die ze eigenlijk helemaal niet wilde.

Dan kan je wellicht wel beelden vinden van destijds dat alles koek & ei leek en zo'n jongedame toen nergens problemen mee had.... en de conclusie trekken dat ze achteraf dingen is gaan verzinnen... maar helemaal fair hoeft dat niet te zijn :(:)


Heb je ooit een mens gezien die verstijfde of bevroor? Daar heb je als pleger echt geen woorden voor nodig.
Dat ligt gewoon letterlijk voor dood op bed te wachten tot het klaar is.
Je kunt mij niet wijsmaken dat jij(niet jij persoonlijk, maar een pleger)dan denkt dat hij/zij dit wil.


Misschien heb ik dat zelf wel eens ervaren.... :)*

Maar punt 1] het zou me niet verbazen als bepaalde mannen zó vol zijn van zichzelf dat ze het in hun hitsigheid amper merken, vrouw gewoon in een positie zetten die ze willen, en het gooien op "starstruck" zijn van wow die is zo onder de indruk dat zij de gelukkige is waar ik dit mee doe.

En 2] je hebt bevroren en/of overdonderd zijn, waarbij iemand op een soort automatische piloot een soort van halfslachtig mee doet omdat wegduwen, hard NEE zeggen, weglopen, van je af trappen niet als optie voelen op dat moment.

En 3] niet alle vrouwen zijn bevroren natuurlijk. Zoals het "maar doen om er vanaf te zijn" bijvoorbeeld, terwijl dat natuurlijk ook gewoon puur geïntimideerd zijn is :(:)

Die vrouwen hebben geen schuld, die hadden nooit in die positie gebracht mogen worden.
Het probleem zit hem er in dat deze mannen het blijkbaar niet herkennen als een probleem en alleen aan hun eigen pleziertje denken en niet beseffen dat ze geen JA hebben.

En daarom achteraf zo verbaasd zijn....
Laatst bijgewerkt door pmarena op 21-01-22 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41963
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:28

996981 schreef:
_San87_ schreef:

Maar bij die dame was het logisch dat Ali aan haar zat. Want met die andere man wilde ze wel wat doen.

Hoe is dat logisch? Als jij getrouwd bent wil je met iedereen trouwen? Dat je met iemand seks wil, geeft toch niet aan dat je met iedereen seks wil?

Rustig. Jij hebt blijkbaar eerdere reacties van Chanicha niet gelezen. Is niet erg.

chanicha

Berichten: 12210
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:30

Urbanus schreef:
chanicha schreef:
Die geef ik een knal voor zijn kop!
Niemand zit ongevraagd aan mijn lijf, nu niet maar ook vroeger niet en gelukkig zijn mijn dochters ook zo.


Ik denk niet dat je je realiseert hoe naar je opmerkingen zijn in dit topic en ik hoop echt dat je de feedback die je krijgt serieus neemt.


Ik hoef geen feedback, heb in mijn leven teveel meegemaakt om alles maar te geloven en als iemand om een reactie vraagt geef ik die, naar of niet maar ga niet om de hete brij heen draaien.

rien10
Berichten: 14851
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:32

Urbanus schreef:
chanicha schreef:
Die geef ik een knal voor zijn kop!
Niemand zit ongevraagd aan mijn lijf, nu niet maar ook vroeger niet en gelukkig zijn mijn dochters ook zo.


Ik denk niet dat je je realiseert hoe naar je opmerkingen zijn in dit topic en ik hoop echt dat je de feedback die je krijgt serieus neemt.

Ik vraag me nu (na jaren en jaren) ook af waarom ik hem geen dreun verkocht heb. Maar ik heb hem geen dreun verkocht. Ik durfde het niet.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:36

chanicha schreef:
Ik hoef geen feedback, heb in mijn leven teveel meegemaakt om alles maar te geloven en als iemand om een reactie vraagt geef ik die, naar of niet maar ga niet om de hete brij heen draaien.



Jij bent schadelijk voor andere mensen, dat lijk je maar niet te begrijpen. Jouw reacties hier en je houding, het is schadelijk en je bent ermee deel van het probleem. Het is echt bizar dat je dat zelf niet in ziet. Door mensen als jij is de wereld voor je dochters gewoon een beetje poedersuiker.

VuurVleugels
Berichten: 1793
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:36

rien10 schreef:
chanicha schreef:
Die geef ik een knal voor zijn kop!
Niemand zit ongevraagd aan mijn lijf, nu niet maar ook vroeger niet en gelukkig zijn mijn dochters ook zo.


Ik vraag me nu (na jaren en jaren) ook af waarom ik hem geen dreun verkocht heb. Maar ik heb hem geen dreun verkocht. Ik durfde het niet.


En daar ben je geen spat zwakker om en hoef je je geen seconde om te schamen. Mensen die zeggen dat je hem gewoon had moeten slaan of dat zij hem zelf wel een dreun hadden gegeven, díe moeten zich schamen.

VuurVleugels
Berichten: 1793
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:36

BaileyMix schreef:
chanicha schreef:
Ik hoef geen feedback, heb in mijn leven teveel meegemaakt om alles maar te geloven en als iemand om een reactie vraagt geef ik die, naar of niet maar ga niet om de hete brij heen draaien.



Jij bent schadelijk voor andere mensen, dat lijk je maar niet te begrijpen. Jouw reacties hier en je houding, het is schadelijk en je bent ermee deel van het probleem. Het is echt bizar dat je dat zelf niet in ziet. Door mensen als jij is de wereld voor je dochters gewoon een beetje poedersuiker.


+1

Nee wat zeg ik, +1000

DuoPenotti

Berichten: 30391
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:38

pmarena schreef:
Misschien heb ik dat zelf wel eens ervaren.... :)*

Maar punt 1] het zou me niet verbazen als bepaalde mannen zó vol zijn van zichzelf dat ze het in hun hitsigheid amper merken, vrouw gewoon in een positie zetten die ze willen, en het gooien op "starstruck" zijn van wow die is zo onder de indruk dat zij de gelukkige is waar ik dit mee doe.

En 2] je hebt bevroren en/of overdonderd zijn, waarbij iemand op een soort automatische piloot een soort van halfslachtig mee doet omdat wegduwen, hard NEE zeggen, weglopen, van je af trappen niet als optie voelen op dat moment.

En 3] niet alle vrouwen zijn bevroren natuurlijk. Zoals het "maar doen om er vanaf te zijn" bijvoorbeeld, terwijl dat natuurlijk ook gewoon puur geïntimideerd zijn is :(:)

Die vrouwen hebben geen schuld, die hadden nooit in die positie gebracht mogen worden.
Het probleem zit hem er in dat deze mannen het blijkbaar niet herkennen als een probleem en alleen aan hun eigen pleziertje denken en niet beseffen dat ze geen JA hebben.

En daarom achteraf zo verbaasd zijn....

Ik denk echt dat het voor zo'n bekende personen zo kan werken. Zeker met een alcohol of drugs op.
Die zijn zo vol van zichzelf dat ze heel veel signalen missen.

Daarnaast heb ik eens een verhaal van een slachtoffer gelezen dat tijden de verkrachtig ook nog een orgasme kreeg. Ze wilde niet, toch gebeurde dat.
Kun je nagaan, zo,n viezerik denkt dan toch meteen, ze zei wel nee, maar zie je wel dat ze er van geniet.

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:39

BeFunny schreef:
Shiloh schreef:

Ja dat snap ik dan weer niet. Wat is er mis met heupen?

Billen. Ok. Hartstikke fout. Maar heup? :?


Al raakt hij haar tenen aan. Zo lang je niet wil dat iemand aan je zit dan heeft iemand van je af te blijven.


Ja nee ok. Uiteraard. Maar als zang/performance coach raak je mensen nu eenmaal aan. Functionele aanrakingen. (Gebeurde zo vaak bij de zangles vroeger bij mij)

Context is natuurlijk alles.

Maar ja. weet niet. Dit is voor mij wel een beetje zon dingetje van waar houdt praktisch/normaal op en waar begint onacceptabel.

Ik zou als ik dat (in een coachende functionele omstandigheid) zie echt totaal niet vreemd van opkijken of iets achter zoeken.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 21-01-22 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Babootje

Berichten: 26562
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:40

Benzz schreef:
Zebrastreep schreef:
Ik zat vanavond nog VI vandaag te kijken en het viel mij vooral op dat rene van der gijp zei dat hij al 20 jaar wist dat jeroen een vies mannetje is. Hij werd vieze jeroentje genoemd volgens van der gijp.

Waarom is er toen al niks gezegd? Er houden blijkbaar teveel mensen hun mond. Rene was zichzelf ook extreem aan het verdedigen hij weet ook wel dat hij wat had moeten doen.

Tijd om flink de tv wereld eens grondig te laten onderzoeken. Misschien ook maar tijd voor verklaringen omtrent gedrag.

Vieze Jeroentje werd hij genoemd omdat hij met alles wat los en vast zit flirt en versierd. Dat is niet strafbaar!!!


Een flirt en een versierder wordt niet zomaar een vies mannetje genoemd. Daar is wel meer voor nodig.
Overigens is het ongewenst versturen van een dickpic wel strafbaar. Valt onder aanranding, volgens diverse advocaten in de praatprogramma's die ik heb gezien.

IMANDRA

Berichten: 9831
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:41

Maar dat de dader signalen mist, maakt het toch niet minder erg wat er gebeurde? Daar heeft het slachtoffer toch zeker geen schuld in, alle schuld ligt bij de dader. Had hij maar beter moeten opletten.

Wbt. aanleiding geven: zelfs al staat hij in volledige overeenstemming op het punt zijn banketstaaf erin te steken, als de vrouw dan zegt 'stop, nee, ik wil niet meer', dan is het af met de kous en dient hij te stoppen.

En voor zover ik het begrijp hebben meerdere meisjes aangegeven bij Jeroen dat het app-contact toch wat ver ging, en dat het ook niet verstandig was. Maar HIJ wuifde het weg, HIJ ging door.

Dan kan hij zo blind zijn als wat, maar dan blijft het ZIJN schuld wat er gebeurd en kan je dat het slachtoffer niet aanrekenen.

chanicha

Berichten: 12210
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:42

Jullie willen alleen maar horen hoe zielig en aahh en ooh en wat een schoften het zijn maar gaan jullie vooral verder daarmee al is het geen topic die over de gedupeerden gaat of wel!
Maar gaan jullie vooral verder maar ga mij niet persoonlijk aanvallen en al helemaal niet over mijn kinderen beginnen!
Laatst bijgewerkt door chanicha op 21-01-22 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

IMANDRA

Berichten: 9831
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:43

chanicha schreef:
Jullie willen alleen maar horen hoe zielig en aahh en ooh en wat een schoften het zijn maar gaan jullie vooral verder daarmee al is hetgeen topic die over de gedupeerden gaat of wel!
Maar gaan jullie vooral verder maar ga mij niet persoonlijk aanvallen en al helemaal niet over mijn kinderen beginnen!


Jouw reacties tov de slachtoffers zijn gewoon walgelijk. Dat is niet iets wat je door de vingers moet zien. Vind ik.

Ze ZIJN zielig. De daders ZIJN schoften. Of ze het nu doorhebben of niet.

DuoPenotti

Berichten: 30391
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:43

Imandra.
Nee uiteraard heeft een slachtoffer dan geen schuld. Maar geeft misschien wel aan waarom Ali weer zegt onschuldig te zijn.

Tiquira_Jill

Berichten: 421
Geregistreerd: 10-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:43

Al raakt hij haar tenen aan. Zo lang je niet wil dat iemand aan je zit dan heeft iemand van je af te blijven.[/quote]

Ja nee ok. Uiteraard. Maar als zang/performance coach raak je mensen nu eenmaal aan. Functionele aanrakingen.

Context is natuurlijk alles.

Maar ja. weet niet. Dit is voor mij wel een beetje zon dingetje van waar houdt praktisch/normaal op en waar begint onacceptabel.

Ik zou als ik dat (in een coachende functionele omstandigheid) zie echt totaal niet vreemd van opkijken of iets achter zoeken.[/quote]

Nou het kan heel snel van heupen naar billen gaan.
En zelfs mijn ex- vriendje (hij was wel wat preuts) raakt mij nergens anders aan dan mijn arm/ of gewoon middel.
Dus geen borsten/billen/heupen of benen.
Hij was 17 btw.