Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loretta
Berichten: 8892
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:06

Ze denken niet na nee. Ze lopen gewoon hun pik achterna en werken zich weer opnieuw in de nesten ten koste van anderen. 0,0 zelfbeheersing. Echt bizar.

_MG

Berichten: 2876
Geregistreerd: 31-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:39


Happy_Hippie

Berichten: 883
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 00:05

_MG schreef:
Sansevieria schreef:
Net via L1 live de herdenkingstocht gezien, indrukwekkend hoeveel mensen daar meeliepen.
https://l1.nl/stille-tocht-voor-gino-li ... tv-171722/


Ik kon er vanwege werk helaas niet bij zijn, maar de muziek en het geronk van motors was tot ver te horen Y;(



Ik ook helaas niet, wilde graag komen met men auto voor hem, helaas kon ik geen vrij meer krijgen :'(
Stukje gezien maar wat mooi om te zien hoe veel mensen zijn gekomen en erbij waren

Fokker321
Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-22

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 10:27

Kan je de herdenkingstocht en speech ergens terug kijken?

Anoniem

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 16:23

https://www.linda.nl/nieuws/binnenland/ ... -doodslag/

Vond hetzelfde verhaal ook bij eindhovens dagblad (linda is misschien niet de meest betrouwbare bron).

Blijf het een bizarre samenloop van omstandigheden vinden.
Iemand die zwakbegaafd is, niet leerbaar, en stoeptegels van viaducten gooit en jongetjes misbruikt... Vrij rond laten lopen, op de wachtlijst van behandeling :n .

Leuk dat hij ontoerekeningsvatbaar was. Maar zo'n jongen kun je toch niet op straat zetten....?

Fokker321
Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-22

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 16:30

Nee zo'n jongen terug in de maatschappij laten is totally not done. Al vraag ik me wel af hoelang hij zou blijven rondlopen. Volgens mij niet lang.

Ik vind het eigenlijk opvallend dat er nog niet veel gecommuniceerd is over de doodsoorzaak van Gino.

Babootje

Berichten: 26577
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 16:50

Ja het is vrij stil rond de zaak nu. Ik had ook al gelezen dat er een tweede jongen is opgepakt die mogelijk een rol speelde bij het kinderlokken? Ik kan het bericht niet meer terugvinden.

moyra

Berichten: 9659
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:38


DuoPenotti

Berichten: 30454
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 13:50

Opknopen midden op het dorpsplein mag niet meer....dus aub levenslang.
Die stekkertjes die daar los zitten krijg je niet meer goed, als ze al aanwezig zijn...

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 20:06

Als je je bedenkt wat zo’n mannetje in zijn laatste uren mee heeft moeten maken, dan word ik echt onpasselijk. Mijn eigen mannetjes zijn 8 en 10, degene die hen zoiets aandoet, hak ik persoonlijk de kop dr af

KimD

Berichten: 20518
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:28

Voor de mensen die graag een update willen:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:32

Walgelijk walgelijk walgelijk!
Ik kan er verder niets over zeggen. Wat vreselijk wat dit jongetje heeft moeten doorstaan.

KimD

Berichten: 20518
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:32

Hoe verder ik kwam in het artikel, hoe hoger het kippenvel, ech bizar. -O-

_MG

Berichten: 2876
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:34

Het is zo verdrietig en zo ontzettend walgelijk ;(

verootjoo
Berichten: 35699
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:38

Chubby schreef:
Als je je bedenkt wat zo’n mannetje in zijn laatste uren mee heeft moeten maken, dan word ik echt onpasselijk. Mijn eigen mannetjes zijn 8 en 10, degene die hen zoiets aandoet, hak ik persoonlijk de kop dr af


Nou echt hè -O-

Ik ga levenslang zitten na de moord die ik bega op degene die mijn kinderen zoiets aan zou doen :(

Ik kan dat artikel echt niet aflezen, zo gruwelijk. Hoe kun je zo zijn :?

Urbanus

Berichten: 44982
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:40

Doodwensen mag niet op bokt, maar jullie snappen mijn punt. Wat een onmenselijke daad.

rien10
Berichten: 14884
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:43


KimD

Berichten: 20518
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:52

rien10 schreef:
Je zou niet de eerste zijn Chubby. Marianne Bachmeier heeft dit gedaan met de verkrachter van haar dochtertje. Dat is me altijd bijgebleven.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Marianne_ ... ngeklaagde.


Ik vind dat ook echt niet gek, ik denk dat mensen tot veel in staat zijn in zo'n situaties.

Zelfs ik word onpasselijk en agressief van het alleen al lezen van dit artikel, laat staan als het je zoontje of broertje betreft. ;(

noviceh

Berichten: 4828
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:55

Ik hoorde het net op het nieuws, afschuwelijk! Arme, arme Gino…

chanicha

Berichten: 12220
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 12:56

Het is gruwelijk, onmenselijk gewoon en als ik dan naar mijn kleinkinderen kijk dan denk ik, hoe kún je zo’n kind misbruiken en vermoorden :n
Het is niet te hopen dat hij ooit met verlof mag!

X2305
Berichten: 289
Geregistreerd: 19-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:21

Het is begrijpelijk dat de moeder zo reageert in een rechtszaak van haar eigen zoon. Ik begrijp het ook dat er - voor voortgang van het proces - voor is gekozen haar naar een andere ruimte te brengen.

Maar de beelden zeggen genoeg. Hoe hij overal stoïcijns en vrij nuchter lijkt te antwoorden met “ ja dat klopt”. Het is walgelijk. Echt, echt walgelijk.

Het verhaal van hierboven en de dader neerschieten kan ik dan eigenlijk ook volkomen begrijpen.

Mocht dit mijn nichtjes overkomen sta ik ook niet voor mijzelf in en datzelfde zal voor mijn kinderen later gelden.


Ik hoop dat Donny elke seconde van zijn verdere leven extreem veel pijn en angst zal voelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:34

Eve_16 schreef:
Het is begrijpelijk dat de moeder zo reageert in een rechtszaak van haar eigen zoon. Ik begrijp het ook dat er - voor voortgang van het proces - voor is gekozen haar naar een andere ruimte te brengen.

Maar de beelden zeggen genoeg. Hoe hij overal stoïcijns en vrij nuchter lijkt te antwoorden met “ ja dat klopt”. Het is walgelijk. Echt, echt walgelijk.

Het verhaal van hierboven en de dader neerschieten kan ik dan eigenlijk ook volkomen begrijpen.

Mocht dit mijn nichtjes overkomen sta ik ook niet voor mijzelf in en datzelfde zal voor mijn kinderen later gelden.


Ik hoop dat Donny elke seconde van zijn verdere leven extreem veel pijn en angst zal voelen.


Ik vind de beelden van de officier van justitie die geërgerd lijkt als de moeder instort ook wel heftig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 16:51

Wat gruwelijk, walgelijk en extreem misdadig. Hier krijg ik ook een knoop van in mijn maag.

Boos zijn op iemand die zo ontzettend geesteziek is vind ik erg moeilijk (maar draagvlak vinden om zo iemand te laten leven en er geld aan te besteden ook. Van mij mag ’ie een spuitje.)

Ik hoop dat er lessen uit getrokken worden uit het feit dat dit soort schepsels “op een wachtlijst” staan :n .

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:01

Ja iedereen in zo’n proces tot aan de minister belooft beterschap, maar over 1, 2, misschien 3 jaar is er weer zo’n misbaksel wat zich vergrijpt aan een onschuldig wezen. En de hele keten heeft het zien aankomen, maar niemand trok écht aannde bel.

KimD

Berichten: 20518
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 17:15

Ik snap niet dat er überhaupt zoveel volk aanwezig mocht zijn...