Wat is er gebeurd met Madeleine McCann?
Madeleine leeft nog 3%  3%  [ 57 ]
Madeleine is als gevolg van een ongeluk overleden 9%  9%  [ 132 ]
Madeleine is ontvoerd 9%  9%  [ 133 ]
Madeleine's ouders zijn betrokken bij het verbergen van haar lichaam 32%  32%  [ 464 ]
De verdwijning van Madeleine wordt opgelost 7%  7%  [ 110 ]
De verdwijning van Madeleine blijft voor altijd een mysterie 37%  37%  [ 531 ]
Totaal aantal stemmen : 1427

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 116 van de 126 [ 3148 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 126  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

 
Profiel   

Voor wie aan de life chat mee willen doen:

https://www.youtube.com/watch?v=DfMHSJA ... _2RmYmoNjU
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 11:32 



 
Profiel   

https://www.thesun.co.uk/news/13527613/madeleine-mccann-christian-b-will-be-questioned-by-police/

Volgens het laatste nieuws van de Sun, gaat Brückner verhoord worden door de politie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 05:54 



 
Profiel   

Volgens mij is dit non nieuws hoor. Kan me niet voorstellen dat hij al die tijd al vastzit en nog niet is ondervraagd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 09:56 



 
Profiel   

Dit is geen non nieuws!

Brückner is in de zaak Madeleine nog niet verhoort.

In Duitsland is het nu eenmaal zo, dat als je voor een daad vrijgesproken bent, mag je voor dezelfde zaak niet weer aangeklaagd worden.
Vrijspraak is vrijspraak.

Dat is juist het probleem in deze zaak, daarom is de bewijslast wat ze nu hebben nog niet openbaar gemaakt, daarom heeft de advocaat van Brückner geen inzicht in de akten enz.

Daar zal binnenkort dan wel verandering in gaan komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 14:46 



 
Profiel   

Voor welke zaak is hij dan vrijgesproken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 15:36 



 
Profiel   

Om te voorkomen dat hij door gebrek aan bewijs vrijgesproken wordt beginnen ze er pas aan wanneer ze voldoende feiten hebben, tenminste, dat begrijp ik uit het bericht van ThreeFingers, heb me er niet in verdiept

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-20 15:53 



 
Profiel   

Ik heb al een tijd niks meer gehoord. Is er nog nieuws hierover?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 11:58 



 
Profiel   

Nee de verhaallijnen lijken weer allemaal doodgebloed

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 12:51 



 
Profiel   

Ach, en het nieuws deed geloven dat dit een nieuwe doorbraak was...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 12:53 



 
Profiel   

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1246909 ... n-portugal .

Dit gaat weer over Brueckner en zijn ex-vrouw. Wie weet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 12:23 



 
Profiel   

Ze zullen wel gaan zoeken daar. Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 20:40 



 
Profiel   

Er zijn duizend mensen gehoord volgens 1 krant. Ben nog niks tegengekomen over terrein hier in kranten. Heb wel een seconde van een nieuwsflts gezien toen ik aan het zappen was (op vakantie, heb zelf geen TV), maar geen idee waar dat over ging. Kan op de site van de PJ niks vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 08:04 



 
Profiel   

Er is later die dag een artikel verschenen in 1 krant, met als bron The Sun, dus niet eens de politie, en er stond verder niks anders in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 13:26 



 
Profiel   

Dank je Lusitana, ik had een beetje hoop dat er een aanknopingspunt was, maar ben bang van niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 07:17 



 
Profiel   

Het is heel gebruikelijk dat zo rond de verjaardag van Madeleine in mei en juni veel Fake news de wereld in werd geholpen. Ik verwacht hier dan ook niets van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 07:42 



 
Profiel   

Storm schreef
Ach, en het nieuws deed geloven dat dit een nieuwe doorbraak was...


Het is inderdaad al langer bekent dat de ex vriendin van Brückner in die tijd ook een grondstuk had, waar volgens haar vader 4 Kangals liepen, misschien was dit grondstuk een grote uitloop ren??`Misschien ook niet..

Er word nu geschreven dat op de grondstuk ook een bunker is....

En dat mogelijk Brückner toegang tot dit grondstuk had, wat tot de nodige speculaties kan leiden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 08:53 



 
Profiel   

Ik zou graag willen weten wat "geheim" betekent in dit geval. Hoe kan een grondstuk geheim zijn? Het is niet iets dat je kunt verstoppen. Het kan hooguit illegaal zijn, als niet op naam.
Ook het feit dat ze (britse kranten) het "zijn grond" noemen slaat nergens op. Het was van de vriendin. Alles wat ik kan vinden is dat hij er "wellicht toegang toe had".
Citaat
Het is een overwoekerd stuk grond van meer dan 5.000 m2. Het was een besloten stuk met omheining erom en vier honden van het Kangal ras.Het gebied is volledig bedekt met vegetatie, het is niet zichtbaar. Niemand kon naarbinnen of naar buiten, alleen mijn dochter en misschien Brueckner", voegde hij eraan toe.

https://www.noticiasaominuto.com/mundo/ ... es-ferozes

Ik weet niet of hier al iets geplaats is over de brief van Brueckner?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 11:13 



 
Profiel   

Was nieuw voor mij in ieder geval.
https://www.news.com.au/world/europe/ma ... 5cdef4591a

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 15:34 



 
Profiel   

Voor geïnteresseerden


https://www.thesun.co.uk/news/15683398/madeleine-mccann-christian-b-documentary/

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 14:43 



 
Profiel   

Verrassend...
Nu zijn het de Russen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 14:45 



 
Profiel   

Niet verrassend, die zijn al eerder in beeld geweest, in oa het vermoeden dat Brückner, Madeleine misschien aan hun verkocht had

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 14:47 



 
Profiel   

ThreeFingers schreef
Niet verrassend, die zijn al eerder in beeld geweest, in oa het vermoeden dat Brückner, Madeleine misschien aan hun verkocht had


Geloof daar nou toch niet in meisje... Het was al ongeloofwaardig maar het kan altijd nog erger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 14:52 



 
Profiel   

Ik geloof niks, eerst bewijzen....

Dit geldt voor mij, voor alle verdachten in deze zaak, inclusief de ouders, maar ook Brückner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 14:55 



 
Profiel   

Die docu is volgens mij al oud?
En je kunt wel van alles in elkaar zetten, maar dan moet je er al vanuit gaan dat ze ontvoerd is en dan heb je weer het verhaal van waarom zou iemand door het raam gaan als de deuren los waren?
Waarom was cuddlecat volgens Kate buiten bereik gelegd en lag die op politie foto´s op het bed? Etc etc etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 17:40 



 
Profiel   

Omdat het toch allemaal stil ligt, even tussendoor een podcast van 2019 met reacties op wat de McCanns zeggen. Hoor je het eens van een anders dan Britse pers. https://www.youtube.com/watch?v=AV7RRrp2Gww
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 19:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 116 van de 126 [ 3148 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 126  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen