Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 43 van de 43 [ 1055 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43
Plaats een nieuw onderwerp

Kindvrije horeca

 
Profiel   

Oud topic, maar nog steeds relevant denk ik. :)

Ik werk sinds een paar maanden in een luxer restaurant waar slechts incidenteel een klein kind komt en ik moet zeggen dat het stukken fijner werken is dan in een kind-toegankelijke zaak!
In een simpel restaurant spreken 9/10 ouders de kinderen doorgaans niet aan op wangedrag en ruimen ook nog eens de troep niet op, dat laten ze aan het personeel over. Hoogst asociaal.
Maar hier is gelukkig nooit geschreeuw door de zaak of troep aan tafel, muren of meubilair wat onder gekliederd wordt, spullen die in de rondte gegooid worden of bestek wat op de vloer gesmeten wordt.
Echt fantastisch. Had ik jaren eerder voor moeten kiezen want man, man, wat kunnen kinderen een ravage aanrichten.
En als er dan eens wel een kind in de zaak komt is deze goed opgevoed en gedraagt zich keurig zodat er geen overlast ervaren wordt door personeel of andere gasten. +:)+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 16:20 



 
Profiel   

Sizzle schreef
beatje schreef
Blijf het bijzonder vinden dat hier mensen blijven reageren die kinderen fantastisch vinden.Je kan toch gewoon langs een topic scrollen of een x er bij zetten dan zie je het topic niet.


_O- geniaal.
Het topic is 4 jaar oud, er hebben dus 4 jaar lang geen moeders gereageerd en dan kom jij zeuren over moeders van 4 jaar terug :D
Misschien is TS inmiddels wel moeder O:) (note: dat is dus een grapje)


Oh ben ik even scheel.. Ik had dus niet gezien dat dit topic zo oud was :')
Niet goed opgelet, anders had ik ook niet eens gereageerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 16:33 



 
Profiel   

Een heerlijk heet tandoori restaurant geeft ook meestal wel rust :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 18:07 



 
Profiel   

Wij eten regelmatig tapas bij La Cubanita en het viel ons recent pas op dat er echt geen kinderen zijn, heel af en toe zien we er eentje. Echt lekkere tapas daar ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 18:15 



 
Profiel   

Nou het is nog best relevant...
zelf heb ik een schoonzus die ook zo over disciplinair is echt over de top... maar zij heeft het altijd perfect gedaan in haar opinie maar als moeder van 3 autisten kun je het echt niet altijd zelf bepalen hoe je kinderen reageren. Zo waren onze kinderen op het 60 jr huwelijks feest van de schoonouders aan het spelen in het buurt huis op het podium. Veel gasten genoten er enorm van.. .. zij natuurlijk niet: " nee , haar kleinzoon die zat tenminste een hele avond in zijn kinderstoel!".
Maar is dat leuk voor een kind....?
Je kunt als ouders goed naar de setting kijken en dan daarop inhaken, zo gaan we regelmatig naar van der valk buffetten ideaal ze mogen lopen en zelf kiezen hebben ze genoeg is er een speel kamer dat is bv een goede middenweg.
Ook hebben we de kinderen meegenomen naar een diner met muziek het was geweldig...en ze hebben helemaal niet lopen vervelen er was genoeg te beleven en ik had zelf spelletjes bij als het nodig was wat altijd goed helpt.
We hebben ook een keer een echt klassiek restaurant bezocht en met 3 en 6 jaar ging dat prima dus het kan wel maar je kan als ouder ook vaak dingen zelf sturen door creatieve oplossingen aantereiken!
Wij laten ze vaak ook eerst even uitrazen door tikkertje te spelen en te voetballen alvorens vertrek....dan hebben ze hun energie verbruikt en kunnen ze prima stil zitten! ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 10:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 43 van de 43 [ 1055 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen