Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110673
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 16:26

Volgt hier ook iemand de situatie rond de vermiste meisjes?
Gisteren een meisje in Achterveld levenloos aangetroffen en nu weer een overledene in Bunschoten.
Het is nog niet duidelijk of het om de vermiste Savannah gaat, maar pffff....

En ondertussen zijn er daar in dezelfde buurt ook meiden lastig gevallen door personen in een auto.

Ik kom niet uit de buurt, maar vind het toch allemaal eng -O-
En wat verschrikkelijk voor de families.... Het laat me gewoon niet los.



Let op: moderatoropmerking op pagina 18:
Moderatoropmerking:
Dit is uiteraard een erg gevoelig onderwerp. Iedereen vraagt zich af wat er precies is gebeurd. Het is dan belangrijk om respectvol te blijven en rekening te houden met elkaar. Dit gaat over echte meisjes, met familie en vrienden die enorm verdriet hebben. Ik wil jullie dus vragen om terughoudend te zijn met speculaties en ideeën over wat er gebeurd kan zijn, zodat de sfeer in het topic goed blijft. Voor discussies over zij-onderwerpen, zoals ouderlijk toezicht, mag ook een nieuw topic worden gemaakt. Dan kan het gesprek hier wat meer blijven bij de feiten en de discussie daarover.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 04-06-17 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:30

Ik woon in de buurt en volg het nieuws op de voet...
Wat een ellende zeg ;(

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:32

Ik volg het ook op de voet, ik woon er in de buurt en mijn heel facebook staat ermee vol omdat heel veel mensen Savannah's familie/kennissen kennen. Vreselijk zeg, arme meisjes en families ;(

Edit: Dat van die auto die meisjes lastig valt geloof ik niet helemaal. Ik zag meerdere berichten voorbijkomen op facebook van een donkere man die en meisje van een fiets wilde trekken om te verkrachten, mensen in een auto die meisjes van de fiets wilden trekken, maar iets van kenmerken van de auto of de dader wist niemand. Het lijk mij meer iets om anderen bang te maken, wat trouwens echt ziek zou zijn >;)
Laatst bijgewerkt door Danielleeee_ op 04-06-17 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:33

Het is verschrikkelijk, er gaat ook bericht rond over twee mannen in een kleine zwarte auto.
Toen het eerste meisje dood was gevonden werd er in elke Facebook groep (waar ik in zit dan) gespeculeerd dat het Savannah was. Dit moet ook afschuwelijk zijn voor de ouders.

Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:39

Vreselijk... wel raar dat er nu twee gevonden zijn en een meisje vermist is.

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:41

Vreselijk om twee zulke mooie meiden uit het leven gerukt door het toe doen van een idioot.
Zoveel verdriet voor ouders, familie en vrienden.

Zo oneerlijk.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:44

Er zou bevestigd zijn dat er identiteitsbewijs en sleutels van Savannah zijn gevonden aan de Bisschopsweg (bron: 112ProvincieUtrecht)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:52

Gucci_ schreef:
Vreselijk... wel raar dat er nu twee gevonden zijn en een meisje vermist is.


Hoe bedoel je?

Dreamy schreef:
Er zou bevestigd zijn dat er identiteitsbewijs en sleutels van Savannah zijn gevonden aan de Bisschopsweg (bron: 112ProvincieUtrecht)


Ah fiets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:59

Volgens de politie is het lichaam niet ontdekt door vrijwilligers die meededen aan de zoekactie, het industrieterrein was geen onderdeel van het zoekgebied. Een voorbijganger heeft het ontdekt en schakelde de politie in. Eerder werden ook al sleutels en een telefoonhoesje gevonden. Ook daarvan is niet bekend of die van Savannah zijn.

Ik zie op de site van 112provincieutrecht nergens staan dat bevestigd is dat de sleutels en telefoonhoesje van savannah zijn..

Ik volg het nieuws al de hele dag hoop dat er snel antwoorden komen lijkt me vreselijk voor de familie en vrienden.. Maar vrees het ergste..

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:01

Annet_Dottie schreef:
Volgens de politie is het lichaam niet ontdekt door vrijwilligers die meededen aan de zoekactie, het industrieterrein was geen onderdeel van het zoekgebied. Een voorbijganger heeft het ontdekt en schakelde de politie in. Eerder werden ook al sleutels en een telefoonhoesje gevonden. Ook daarvan is niet bekend of die van Savannah zijn.

Ik zie op de site van 112provincieutrecht nergens staan dat bevestigd is dat de sleutels en telefoonhoesje van savannah zijn..

Ik volg het nieuws al de hele dag hoop dat er snel antwoorden komen lijkt me vreselijk voor de familie en vrienden.. Maar vrees het ergste..


Afbeelding

Anoniem

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:02

Hmm apart verhaal zo.. Ik heb 3 twitter accounts open staan van journalisten en politie daar voor als er nieuws is maar lees dit nergens voorbij komen.. Dacht dat je bedoelde op de site sorry :+

Anoniem

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:05

Afbeelding

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:07

Ik volg het ook, raakt me tot op het bot.. ongelooflijk is het... Wat een nachtmerrie.. ben heel benieuwd of het Savannah is..

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:08

Ik volg het ook. Vreselijk :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:08

O jezus... ik had het nieuws van gisteren wel gelezen, maar dus nu waarschijnlijk het andere vermiste meisje ook. :\
Kippevel, geen woorden voor verder.

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:10

Arme meisjes, en arme ouders....je zult het bericht maar krijgen, verschrikkelijk...

Anoniem

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:14

Ik had totaal niet door dat deze plaatjes nog geen 20 km uit elkaar liggen.. Als dit verhaal eindigt straks met dat Savannah is gevonden zou je toch haast denken dat als zowel Romy als Savannah door een misdrijf om het leven zijn gebracht dat het dezelfde persoon is die deze meisjes wat heeft aangedaan? Of is dat heel raar dat ik zo denk? Ik wil niet zo denken maar het is ook erg "toevallig"..

ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:14

Ik volg ook, vind het zo verschrikkelijk.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:15

Ik volg ook.
Viel me gister al gelijk op dit zo dicht bij elkaar is.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:16

Annet_Dottie schreef:
Ik had totaal niet door dat deze plaatjes nog geen 20 km uit elkaar liggen.. Als dit verhaal eindigt straks met dat Savannah is gevonden zou je toch haast denken dat als zowel Romy als Savannah door een misdrijf om het leven zijn gebracht dat het dezelfde persoon is die deze meisjes wat heeft aangedaan? Of is dat heel raar dat ik zo denk? Ik wil niet zo denken maar het is ook erg "toevallig"..

Helemaal niet raar, moest ik ook gelijk aan denken.

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:20

Er wordt met klem verzocht te stoppen met het roepen dat het tweede lichaam van Savannah is. Er is níét bekend dat het om Savannah gaat. Jammer dat sites dit "roepen" terwijl de politie nog geen uitsluitsel gegeven heeft, dacht dat de media na de belabberde actie van vrijdag wel beter wist.

Ik zit zelf heel dichtbij het vuur, woon in het dorp en volg het op de voet. Mijn vader heeft vanmorgen gecoördineerd bij de zoektocht en wordt op de hoogte gehouden door de familie en andere coördinatoren van het zoekteam.

Het hele dorp leeft tussen hoop en vrees. Machteloos kijken we toe. :n
Laatst bijgewerkt door Chiave op 04-06-17 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:22

Oh poeh Chiave....veel sterkte daar.

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:23

Chiave schreef:
Er wordt met klem verzocht te stoppen met het roepen dat het tweede lichaam van Savannah is. Er is níét bekend dat het om Savannah gaat. Jammer dat sites dit "roepen" terwijl de politie nog geen uitsluitsel gegeven heeft, dacht dat de media na de belabberde actie van vrijdag wel beter wist.

Ik zit zelf heel dichtbij het vuur, woon in het dorp en volg het op de voet. Mijn vader heeft vanmorgen gecoördineerd bij de zoektocht en wordt op de hoogte gehouden door de familie en andere coördinatoren van het zoekteam.

Het hele dorp leeft tussen hoop en vrees. Machteloos kijken we toe. :n

Bah :( veel sterkte daar idd!

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:25

Bah, bah, bah, wordt er helemaal naar van als ik het allemaal lees. Het is wel erg toevallig dat er een meisje van 14 is gevonden en dat er een ander meisje van 14 vermist is.

Chiave: sterkte!

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 17:28

eclair98 schreef:
Bah, bah, bah, wordt er helemaal naar van als ik het allemaal lees. Het is wel erg toevallig dat er een meisje van 14 is gevonden en dat er een ander meisje van 14 vermist is.

Chiave: sterkte!


Dat klopt. Maar het kan toch nog zomaar om een ander meisje gaan. Voor de familie uiteraard zeer verdrietig om dergelijke niet bevestigde berichten te lezen. Politie moet het eerst zorgvuldig uitzoeken.

Laten we vooral rustig afwachten.