Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 145  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Geen spoor van vermiste Anne Faber

 
Profiel   

Ik volg het ook, meer omdat ik er een apart gevoel van krijg, ik weet niet waarom...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 20:56 



 
Profiel   

Janneke2 schreef
Dit itt een uitlating van iemand 'dat het maar een rare, lange tocht was in het donker'.
Ik vind de tocht noch raar, noch lang.


Ik ben bekend in die omgeving en er staat in het bericht toch echt avond bij. Van Utrecht naar HR is al ruim een half uur met de auto over de snelweg. Dan van HR via Maartensdijk naar Baarn heb je ook niet zo eventjes gedaan. Dan van Baarn richting HtH is ook geen kippe eindje. Ook met de auto binnendoor niet.


Tocht is misschien op zich staand niet lang of raar, maar in combinatie met de route (bosrijke N-wegen), weersverwachting en het vroeg donker zijn wel een doe-ik-hier-verstandig-aan? dingetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 21:02 



 

Onali schreef
Janneke2 schreef
Dit itt een uitlating van iemand 'dat het maar een rare, lange tocht was in het donker'.
Ik vind de tocht noch raar, noch lang.


Ik ben bekend in die omgeving en er staat in het bericht toch echt avond bij. Van Utrecht naar HR is al ruim een half uur met de auto over de snelweg. Dan van HR via Maartensdijk naar Baarn heb je ook niet zo eventjes gedaan. Dan van Baarn richting HtH is ook geen kippe eindje. Ook met de auto binnendoor niet.


Tocht is misschien op zich staand niet lang of raar, maar in combinatie met de route (bosrijke N-wegen), weersverwachting en het vroeg donker zijn wel een doe-ik-hier-verstandig-aan? dingetje.

Van Utrecht naar HR een half uur met de auto?! Ik cross over de A27 in een half uur van Almere naar Utrecht :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 21:06 



 
Profiel   

Ligt eraan waar je in Utrecht moet zijn maar het is nog best ff fietsen hoor en als ik de route zo zie was er een heel stuk in het donker. En niet echt een stuk wat je voor je lol in het donker gaat fietsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 21:10 



 
Profiel   

HR naar Utrecht is met de trein rond de 13 minuten, dus laten we voor de gein zeggen dat het op de fiets wellicht 45 minuten is maximaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 21:16 



 
Profiel   

Onali schreef
Janneke2 schreef
Dit itt een uitlating van iemand 'dat het maar een rare, lange tocht was in het donker'.
Ik vind de tocht noch raar, noch lang.



Tocht is misschien op zich staand niet lang of raar, maar in combinatie met de route (bosrijke N-wegen), weersverwachting en het vroeg donker zijn wel een doe-ik-hier-verstandig-aan? dingetje.


Hier ben ik het wel mee eens, ja. Sommige stukken zijn ook nog eens slecht of niet verlicht en s'avonds vrij rustig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 21:24 



 
Profiel   

Weet niet precies wat de afstand is, maar even los van de tijd waarop ze is gaan rijden: Ik rijd op een stadsfiets met 4 versnellingen tussen de 18 en 20 kmpu.

Spoiler:
Ik leg daar ook gerust 60 km op af in een enkele rit en soms vergis ik me ook een beetje in de tijd... Maar niet het weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 21:26 



 
Profiel   

Vind het zo naar verhaal. Ik hoop nog steeds een berichtje te zien met dat ze veilig thuis is maar vrees ervoor... op dit soort momenten snap ik waarom mijn ouders mij 100 keer bellen en appen of ik al thuis ben. Op dat moment denk ik doe niet zo over bezorgd maar nu ik dit weer lees denk ik, ik zou hetzelfde doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 21:38 



 
Profiel   

Citaat
Tocht is misschien op zich staand niet lang of raar, maar in combinatie met de route (bosrijke N-wegen), weersverwachting en het vroeg donker zijn wel een doe-ik-hier-verstandig-aan? dingetje.


...ik heb gisteren een paar jonge meiden geplaagd met het oude 'grapje' dat karate een schoolvak hoort te zijn - voor meisjes.
:o

Maar doe ik er verstandig aan om dag in dag uit, ook 'swinters in het stikkedonker over landweggetjes te fietsen...?

Hoe akelig dit verhaal mogelijk ook afloopt: ja.

(Afgezien van 1 plensbui was het prettig weer, vrijdag.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 21:46 



 
Profiel   

Vlak bij mijn werk, zie de flyers overal. Heel raar idee dat ze misschien al die tijd heel dichtbij is geweest. Ik hoop dat de jas en de speurhonden meer duidelijkheid geven. Arme meid....

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 22:03 



 

Ik denk dat ze er niet meer is... hoe graag ik ook zou willen kunnen hopen dat ze zo weer in haar ouders' armen valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 22:06 



 
Profiel   

Ik hoor net op HvN dat misschien de jas is gevonden... brrr

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 22:11 



 
Profiel   

Vreselijk en wat een onzekerheid.

Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt.

In het donker zoeken ze denk ik ook niet verder of wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 22:50 



 
Profiel   

Meestal staken ze zoektochten in het donker... Niet effectief, kost relatief veel geld en tijd. Denk dat ze alleen doorgaan als er een duidelijk spoor is, als bijvoorbeeld de honden wat oppikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 22:54 



 
Profiel   

Volgens mij zijn ze idd gestopt en gaan ze morgen weer verder. Dat fietspad wat net voorbij kwam in HvN en waar de jas is gevonden, is geloof ik nog steeds afgezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 22:58 



 
Profiel   

Ik krijg ook telkens rillingen als ik eraan denk :brr: arme meid en arme familie..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 22:59 



 
Profiel   

Ik heb hier geen goed gevoel over.. Hopen dat het toch goed komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 23:02 



 
Profiel   

Bah :/ als het echt haar jas is dan versterkt dat toch de eventuele optie van een nare afloop lijkt mij... pfff %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 23:08 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Bah :/ als het echt haar jas is dan versterkt dat toch de eventuele optie van een nare afloop lijkt mij... pfff %)


Hier ook.. Met het weer van die avond heeft ze die jas nooit vrijwillig uitgetrokken... (als het hem is natuurlijk).

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 00:36 



 
Profiel   

Toch ongelooflijk je fietst op een fietspad en daar ben je niet eens meer veilig (waarschijnlijk)

Hoop als het haar jas is dat ze snel gevonden wordt.

Gisteravond met hardlopen dacht ik er nog aan.
Dan loop je ook alleen al blijf ik op de grote wegen.
Het is te gek voor woorden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 07:06 



 
Profiel   

Hoor nu op Radio 1 dat er daar meer kleren zijn gevonden die nu worden onderzocht. Het klinkt niet hoopgevend vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 08:18 



 
Profiel   

Oh bah wat naar. Is allemaal in de buurt hier. Mijn Paarden staan in Baarn, ik woon in De Bilt.
In theorie had ik haar tegen kunnen komen die dag. Helaas niets gezien uiteraard.

Hoop heel erg op een goede afloop....

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 08:42 



 
Profiel   

Ik weet niet waarom maar ik heb hier zo'n naar gevoel bij al sinds ze vermist is. Haar naam en foto komen me ook zo bekend voor maar ik kan zo niet plaatsen waarvan ik haar zou moeten kennen -O- Echt vreemd... hoop dat ze snel gevonden wordt, raar verhaal..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 08:47 



 
Profiel   

Ik blijf hopen dat ze veilig terug naar huis keert. Maar ik ben bang voor het ergste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 08:50 



 
Profiel   

Simbaa schreef
Hoor nu op Radio 1 dat er daar meer kleren zijn gevonden die nu worden onderzocht. Het klinkt niet hoopgevend vind ik.


Ik heb gezocht op het nieuws maar ik zie dat nergens staan? Dat er meer kleding is gevonden..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 08:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 145  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen