Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 145 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145
Plaats een nieuw onderwerp

Geen spoor van vermiste Anne Faber

 
Profiel   

Wij moeten ons niet op de kast laten jagen door zulke creeps, gewoon lekker stappen, maakt niet uit waar je woont... Anders kunnen we niet meer leven op een begeven moment.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 20:08 



 
Profiel   

Ik mocht niet alleen terug fietsen maar deed het wel. Ik woon nog steeds op dezelfde plaats en heb (gelukkig in dit geval) jongens. Die heb ik echter gewoon opgehaald tot hun 15e ongeveer. Tenzij ze samen fietsten. Ik heb het gevoel dat het hier nu minder veilig is (want veel drukker) dan in mijn jeugd. Maar waarschijnlijk is dat subjectief want heb destijds ook wel rare dingen meegemaakt. En ook hier is in het buitengebied aan de andere kant van het dorp destijds een meisje vermoord. Van vijftien jaar. Door een langsrijdende automobilist klemgereden en vermoord.... Dat heeft er toen wel ingehakt hier in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 20:10 



 
Profiel   

Ik hou van de avond. Altijd al, juist alleen. Het brengt zo'n rust met zich mee. Vooral wanneer de zon net ondergaat en je loopt of fietst terwijl het donker over het land sluiert.
Maar ik voel me wel veel prettiger sinds ik een grote hond bij me heb.

Het vreselijke drama van Anne Faber heeft me erg aangedaan. Het maakt je bewust van het feit dat je enorm kwetsbaar bent :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 20:36 



 
Profiel   

verootjoo schreef
Hier ook buitengebied idd. Ook altijd zelf fietsen alleen in het donker hoor. :+

Vind het nogal overtrokken als dat niet zou mogen

Dan maar overtrokken, ik wil er zeker van zijn dat mijn kind thuis komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 21:33 



 
Profiel   

http://suri.nu/2017/10/15/dader-gedode-sandra-enschede-mag-op-verlof-vader-vindt-onverteerbaar/

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 21:35 



 
Profiel   

Dus fiets je mee naar school?
Als de school uit is?
Als ze naar een vriendin wil?

Vergeet niet dat Anne maar ook Savannah en romy op normale tijden zijn verdwenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 21:37 



 
Profiel   

Dit topic gaat over Anne.

Mooi, die bloemen die voorbij kwamen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 21:37 



 
Profiel   

bruintje123 schreef
Dus fiets je mee naar school?
Als de school uit is?
Als ze naar een vriendin wil?

Vergeet niet dat Anne maar ook Savannah en romy op normale tijden zijn verdwenen.


Dat zijn wel andere rijden dan 1 uur s nachts alleen of met 2 meiden langs een bos waar zich alleen maar idioten bevinden en net een meisje van haar leven is beroofd. Vind het persoonlijk onbegrijpelijk. Maar ieder zo zijn mening..

Vind het wel mooi om te zien hoe nl in dit soort gevallen reageert. Is het toch een klein land..

Hoorde vandaag nog een verhaal over dat ze 4 dagen ervoor een ongeluk met de fiets heeft gehad. Een man die getuigen was tekende in Utrecht als eerste de condoleance. Hij zei het klinkt gek maar had ze nu maar haar been gebroken dan was ze niet gaan fietsen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 21:47 



 
Profiel   

Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat mensen hun kinderen geen vrijheid meer geven omdat er een paar debielen rondlopen, er is zon kleine kans dat het gebeurt, en toch kan het inderdaad iedereen over komen, maar laten we daar alsjeblieft niet van uit gaan.
Nee ik zou iemand van onder de 12 niet alleen laten fietsen, maar vanaf de middelbare school... kom op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 21:48 



 
Profiel   

Onder de twaalf fietsen de kinderen hier ook alleen door het dorp of buitenaf.
Je kan je kinderen niet in een doosje bewaren.
Ik wil mijn kind ook niet met angst voor de grote boze buitenwereld laten opgroeien. Ik wil ze leren risico's inschatten en verantwoordelijkheid voor zichzelf nemen. Zodat ze opgroeien tot zelfverzekerde volwassenen en niet tot wantrouwende mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 21:53 



 
Profiel   

MvdB
Je kan dus beter bij die idioten om 1:00 fietsen dan moeten ze op de kamer zijn ipv 19:30 uur toen Anne gepakt werd.

In de ochtend is het dadelijk ook weer donker opweg naar school.
Zoveel fietsen er dan waar geen andere optie is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 22:07 



 
Profiel   

Beetje zinloze discussie dit... anne is helemaal niet midden in de nacht gaan fietsen en daarnaast zijn er altijd al idioten geweest in onze samenleving.
Ik ben opgegroeid in Soestduinen (vlakbij waar anne haar telefoon uit de lucht gegaan is) en moest altijd langs het bos fietsen. Ook ‘s ochtends in het donker naar school. Mijn moeder ging me dan echt niet brengen hoor.. kan toch ook niet? Laten we vooral wel beseffen dat de wereld niet gevaarlijker geworden is dan dat hij was. Er is niets veranderd, alleen dat Anne niet meer onder ons is en dat is een vreselijk verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 22:17 



 
Profiel   

Lekker belangrijk over wat jezelf zou doen. Dit topic gaat over Anne, die overleden is toch? Niet over wat je zelf allemaal wel of niet zou doen overdag.

Echt verschrikkelijk voor familie, hopelijk kunnen ze rouwen zonder te veel last te hebben van de media.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 22:32 



 
Profiel   

Ik vraag me af waarom er geen mod reageert in dit topic? Gaat toch allang nergens meer over! Alleen maar discussies over van alles en niks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 22:52 



 
Profiel   

https://nos.nl/artikel/2198211-kliniek- ... lging.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 23:00 



 
Profiel   

We hebben geprobeerd het topic zo lang mogelijk bij te sturen om te voorkomen dat we het topic zouden moeten sluiten omdat we goed begrijpen dat dit een onderwerp is dat momenteel enorm leeft. Toch blijft het hier, na herhaaldelijk waarschuwen, toch steeds verdergaan in verschillende off-topic discussies. Voor nu zien we dus geen andere oplossing dan over te gaan naar het sluiten van dit topic.

Omdat we begrijpen dat dit onderwerp enorm leeft willen we jullie wel toestemming te geven om bij nieuwe grote ontwikkelingen een nieuw topic te openen om deze zaak verder op te volgen. Uiteraard is het ook daar niet de bedoeling om af te dwalen in off-topic discussies over andere dingen. Ook over de andere off-topic-discussies in dit topic mag eventueel een ander discussietopic geopend worden als daar behoefte aan is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 23:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 145 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen