Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:25

Waarom ik het vreemd vond, omdat ik zelf niemand ken die uren lang, voor de lol zondr dat je ergens moet zijn, op een "gewone" omafiets gaat fietsen terwijl je weet dat het gaat regenen (ze had een regenjas aan toch?)
Maar goed het kan natuurlijk wel.
Heel sneu dir voor vrienden en familie om maar zo toe te moeten kijken en af te wachten..

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:28

Wat een vreselijke situatie! Ik ken het (bos)gebied rondom Soestdijk goed; ik heb die vrijdagmiddag nog in het bos gereden ter hoogte van waar haar laatste selfie is gemaakt, brr.. Overvallen door de regen lijkt mij ook onwaarschijnlijk, aangezien ze inderdaad een regenjas droeg op de foto. Hopelijk wordt ze snel en in goede gezondheid gevonden!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110684
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 12:30

VivaLaVida schreef:
Waarom ik het vreemd vond, omdat ik zelf niemand ken die uren lang, voor de lol zondr dat je ergens moet zijn, op een "gewone" omafiets gaat fietsen terwijl je weet dat het gaat regenen (ze had een regenjas aan toch?)
Maar goed het kan natuurlijk wel.
Heel sneu dir voor vrienden en familie om maar zo toe te moeten kijken en af te wachten..


Ach, er zijn ook mensen die urenlang gaan wandelen zonder dat ze ergens moeten zijn. Gewoon regenjas aan en goan ;)
Zo vreemd vind ik dat eigenlijk niet.

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:40

heel facebook staat vol met fotos van dit meisje, het lijkt me echt een verschrikkelijke situatie en hoop dat ze gauw levend en wel wordt gevonden.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:42

Raadselachtig inderdaad, en verontrustend. Zomaar verdwijnen tijdens een fietstochtje.
Ze kan een ongeluk hebben gehad en ergens liggen waar ze nog niet gezocht hebben. Of er is sprake van een misdrijf, en dan kan ze ook, bijv. met een auto, heel ergens anders heen gebracht zijn. Of ze wil om de een of andere reden niet gevonden worden, hoewel dat niet waarschijnlijk is.
Hopelijk duikt ze snel gezond en wel weer op. Wat moeten haar familie/vrienden zich zorgen maken ...

Janneke2

Berichten: 22747
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:52

VivaLaVida schreef:
Waarom ik het vreemd vond, omdat ik zelf niemand ken die uren lang, voor de lol zondr dat je ergens moet zijn, op een "gewone" omafiets gaat fietsen terwijl je weet dat het gaat regenen (ze had een regenjas aan toch?)
Maar goed het kan natuurlijk wel.
Heel sneu dir voor vrienden en familie om maar zo toe te moeten kijken en af te wachten..


Ik fiets ook veel en graag.

Er trok rond de klok van 5, 6 uur een korte, felle regenbui over het westen, ik kreeg via feesboek een foto die wel wat leek op deze selfie van een vriendin
"Ik schuil bij de abri, kijk die wolken toch eens - een kwartier later was het weer droog."

(Met haar verder geen nare dingen aan de hand.)

Ik hoop en bid dat ze gezond en wel terugkomt...!

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:59

Oh ik word altijd zo naar van dit soort berichten... Waar kan ze nou toch zijn?
Ik vrees ook voor het ergste, maar word altijd al zo verdrietig van de gedachte. Hoe bang moet ze zijn/zijn geweest! Brrrr... Ik hoop dat we het topic snel kunnen eindigen met een positief bericht

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:06

Ik volg het ook, het gaat om de dochter van mijn collega op mijn stageplaats :( De sfeer is ook bijzonder op de werkvloer.

De berichten geven mij een naar gevoel, maar ik blijf de hoop houden dat ze toch nog gezond terug wordt gevonden!

Electra63

Berichten: 17841
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:37

Ik krijg altijd een naar gevoel, als het zo lang duurt.

TaffjeJarig

Berichten: 2656
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Terschuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:20

Askja schreef:
Raadselachtig inderdaad, en verontrustend. Zomaar verdwijnen tijdens een fietstochtje.
Ze kan een ongeluk hebben gehad en ergens liggen waar ze nog niet gezocht hebben. Of er is sprake van een misdrijf, en dan kan ze ook, bijv. met een auto, heel ergens anders heen gebracht zijn. Of ze wil om de een of andere reden niet gevonden worden, hoewel dat niet waarschijnlijk is.
Hopelijk duikt ze snel gezond en wel weer op. Wat moeten haar familie/vrienden zich zorgen maken ...


Vind ik nog steeds minstens zo waarschijnlijk als alle andere mogelijkheden, je weet niet wat er iemand omgaat...
De tijd van het laatste berichtje en de afstand naar huis terug vind ik vreemd op dat tijdstip, was heel slecht weer voorspeld en het is best vroeg donker tegenwoordig daar houd je toch rekening mee als je voor de lol een eindje gaat fietsen.

Anoniem

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:32

Dat bedoelde ik dus ook inderdaad taffje. Maargoed blijft gissen allemaal

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:36

Ze zullen zo hun redenen hebben om naar buiten te brengen dat dat scenario onwaarschijnlijk is, denk ik dan, al wordt het lastig om iets voor de volle 100% uit te sluiten.
Waarom ze onder die weersomstandigheden toch is gaan fietsen vraag ik me ook af, maar dat is ook een vraag waar tig mogelijke antwoorden op bestaan waarvan we het daadwerkelijke antwoord waarschijnlijk nooit zullen horen.

Er wordt vandaag in Baarn buurtonderzoek gedaan door de politie las ik net. Hopelijk levert het wat op.

MarliesV

Berichten: 15195
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:41

Wordt er best naar van dat iemand zo verdwijnen kan. Wat er ook is gebeurd, de onzekerheid moet niet te handelen zijn voor de mensen die haar lief hebben.

Hoop dat ze snel wordt gevonden!

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:00

Ik volg het ook. Een paar jaar geleden is iemand die mijn man van het skaten voor Kika kende spoorloos verdwenen. (https://www.ad.nl/amersfoort/hanno-van- ... ~a6d48d40/) Tot de dag van vandaag is nog steeds niet bekend wat er is gebeurd. Ik hoop dat zij wel snel gevonden wordt.

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:13

Hannanas schreef:
Misschien ergens aangebeld en was dat geen zuivere koffie?

Punt is dat het daar niet zo bewoond is. Maar het zou kunnen idd.

Dat ze in het bos ligt lijkt me niet erg waarschijnlijk als je weet hoeveel mensen daar dagelijks komen met hun hond, fiets of paard. Maar waar is ze dan wel...

Vreselijk Anouska27...

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:30

Als je hulp zoekt tijdens een fietstochtje, bijv. vanwege een val met je fiets of een lekke band, en je hebt een telefoon bij je, dan bel je volgens mij niet zo snel bij een wildvreemde thuis aan.
Het is gewoon heel erg vreemd dat deze jonge vrouw die een rondje is gaan fietsen bij daglicht zomaar ongezien spoorloos is verdwenen. Dat ze zelfs haar fiets nog niet hebben gevonden.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:48

Misschien -maar hopelijk niet - is ze bij iemand in de auto gestapt die haar een lift aanbood vanwege het slechte weer. En die niet zulke goede bedoelingen had.
Hoe dan ook, hopelijk levert het buurtonderzoek snel getuigen op. De politie vraagt ook mensen uit de omgeving waar Anne langs is gefietst of ze bewakingscamera's hebben en zo ja, of ze de beelden van vrijdagavond daarop willen bekijken om te zien of Anne daar eventueel op staat.
Heel vreemd en naar dit, op de een of andere manier houdt het mij erg bezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:55

Anoeska27 schreef:
Ik volg het ook. Een paar jaar geleden is iemand die mijn man van het skaten voor Kika kende spoorloos verdwenen. (https://www.ad.nl/amersfoort/hanno-van- ... ~a6d48d40/) Tot de dag van vandaag is nog steeds niet bekend wat er is gebeurd. Ik hoop dat zij wel snel gevonden wordt.


Wat een bizar verhaal zeg! Vreselijk voor familie, je kunt het nooit afsluiten.

Jindai

Berichten: 1882
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:56

Ik volg het ook, is zowat om de hoek hier. Bizar eigenlijk dat je in het kleine Nederland gewoon zo kan verdwijnen. :\

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 16:15

VivaLaVida schreef:
Wat ik zo raar vind is.. waarom ging ze uren fietsen? Heeft haar vriend dat niet gevraagd toen ze die selfie stuurde?
Misschien word die info natuurlijk expres niet gegeven in het kader van onderzoek.. maar ik ben er wel benieuwd naar..



Ik las ergens dat ze dat wel vaker deed, een heel stuk fietsen. Dat was niet heel vreemd voor haar.

BigOne
Berichten: 38255
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 16:18

Het vreemde is dat haar telefoon vlak na het laatste berichtje off line is gegaan, of ze wil zelf niet gevonden worden om wat voor reden dan ook of er is iets heftigs gebeurt. Laten we hopen op het eerste maar ben er bang voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 16:23

bigone schreef:
Het vreemde is dat haar telefoon vlak na het laatste berichtje off line is gegaan, of ze wil zelf niet gevonden worden om wat voor reden dan ook of er is iets heftigs gebeurt. Laten we hopen op het eerste maar ben er bang voor.

Het kan ook zijn dat haar telefoon gewoon is uitgevallen na dat berichtje omdat hij leeg is. Dit bericht vind ik nogal paniekzaaierij en hoewel ik snap dat er meerdere scenario's zijn om rekening mee te houden kijkende naar hoe lang ze al vermist is zijn er zeker wel meer opties dan de twee die je nu aanhaalt.

Electra63

Berichten: 17841
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 16:24

Anoeska27 schreef:
Ik volg het ook. Een paar jaar geleden is iemand die mijn man van het skaten voor Kika kende spoorloos verdwenen. (https://www.ad.nl/amersfoort/hanno-van- ... ~a6d48d40/) Tot de dag van vandaag is nog steeds niet bekend wat er is gebeurd. Ik hoop dat zij wel snel gevonden wordt.


Ja deze herinner ik me ook. Vreselijk voor de familie.

esje01

Berichten: 4895
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 16:39

Wat er ook gebeurd is....als ze maar wordt gevonden.
Liefst natuurlijk levend .
Maar niet terugvinden, geen afscheid kunnen nemen,blijvende twijfel en onzekerheid dat lijkt me zo verschrikkelijk

BigOne
Berichten: 38255
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 17:18

Emmaa_ schreef:
bigone schreef:
Het vreemde is dat haar telefoon vlak na het laatste berichtje off line is gegaan, of ze wil zelf niet gevonden worden om wat voor reden dan ook of er is iets heftigs gebeurt. Laten we hopen op het eerste maar ben er bang voor.

Het kan ook zijn dat haar telefoon gewoon is uitgevallen na dat berichtje omdat hij leeg is. Dit bericht vind ik nogal paniekzaaierij en hoewel ik snap dat er meerdere scenario's zijn om rekening mee te houden kijkende naar hoe lang ze al vermist is zijn er zeker wel meer opties dan de twee die je nu aanhaalt.

Paniekzaaierij?? Wanneer je telefoon uitvalt dan ben je nog niet vermist. En mijn opmerkingen hebben niets met paniek zaaien maar met realisme te maken.
1 niet gevonden willen worden
2 ongeval
3 zelfmoord
4 misdrijf

Waarbij ik hoop dat het optie 1 is en niet één van de drie anderen.