Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 145  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Geen spoor van vermiste Anne Faber

 
Profiel   

Wat ontzettend naar...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 16:21 



 
Profiel   

Ik hoop van harte dat dit meisje terugkomt. Denk er vaak aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 16:46 



 
Profiel   

Update fietsroute https://www.duic.nl/algemeen/politie-ze ... te-bekend/

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 16:48 



 
Profiel   

Hoorde net al geluiden over veel politie/afzetting in Huis ter Heide, lees nu ook dat RTV Utrecht meldt dat daar een jas gevonden is die mogelijk iets te maken heeft met deze zaak en dat er verder wordt gezocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 17:31 



 
Profiel   

Als het laatste signaal ergens bij nr 57 was dan moeten ze een heel stuk bos nog doorzoeken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 17:36 



 
Profiel   

Memories schreef
Hoorde net al geluiden over veel politie/afzetting in Huis ter Heide, lees nu ook dat RTV Utrecht meldt dat daar een jas gevonden is die mogelijk iets te maken heeft met deze zaak en dat er verder wordt gezocht.


Dacht al dat ze hier in de buurt aan het zoeken waren, er kwamen steeds helikopters over. Het enge, ik ben 2 weken geleden in de buurt van Huis ter Heide lastig gevallen in het bos. Hoeft niks te betekenen natuurlijk, maar het zet je wel aan het denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:14 



 
Profiel   

Ik zou dat toch even melden als ik jou was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:23 



 
Profiel   

...melden - als je dat nog niet gedaan hebt - bij de politie.

Ook als het om kleine snippers informatie gaat, kan het belangrijk zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:23 



 
Profiel   

Ik lees ook steeds hele nare reacties op haar vriends facebookpost.. aan de ene kant geloof ik er niet in, maar vind het wel heel naar om te lezen. Die man zegt het ook niet voor de lol natuurlijk.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:25 



 
Profiel   

Melden idd. Zo snel mogelijk.

Heb er een naar gevoel bij, hoe kan dit toch gebeuren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:26 



 
Profiel   

Ja ik hoorde dus ook al dat er daar in de buurt wel eens het een en ander gebeurt. Las ook dat er afgelopen zondag in de omgeving nog iemand is beroofd. Of het een verband houdt met het ander valt natuurlijk helemaal niet te zeggen maar inderdaad, het zet je aan het denken. :\

En ik zou het inderdaad melden Jindai, als de aard van het 'lastigvallen' daar reden toe geeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:27 



 
Profiel   

@Jindai als je het nog niet gedaan hebt zou ik het zeker even melden!

Als het mogelijk is met beschrijving van die persoon(en)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:29 



 
Profiel   

PrinceAmos schreef
Ik lees ook steeds hele nare reacties op haar vriends facebookpost.. aan de ene kant geloof ik er niet in, maar vind het wel heel naar om te lezen. Die man zegt het ook niet voor de lol natuurlijk.

[ [url=m/LgmsqG.png]Afbeelding[/url] ]


Het probleem met Facebook is dat sommige mensen gewoon écht geen seconde nadenken voordat ze wat online kwakken. Met alle gevolgen van dien. De vorige keer met dat verhaal van Savannah ook, binnen een paar uur was er een heksenjacht ontstaan op een Volkswagen Polo/Golf zonder echte aanleiding. Mensen moeten echt even nadenken voordat ze dingen online gooien. En ja, daar komen de parels van de samenleving ook met dit soort opmerkingen aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:29 



 
Profiel   

Ik lees nu ook iets over de Blue Whale challenge en dat het hier iets mee te maken zou kunnen hebben.
Bizar al die speculatie :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:37 



 
Profiel   

Melden ga ik idd doen! :)

Sommige reacties op Facebook, echt tenenkrommend. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:40 



 
Profiel   

Alpha89 schreef


Erg onduidelijk want ik zie enkel het kooppuntensysteem. Niet zoals beweerd haar fietsroute.

Utrecht, Hollandse Rading, Baarn en nu zijn ze aan het zoeken rondom Huis ter Heijde.

Ik werk veel in die omgeving en of je nou veel fietst of niet, in het donker met slecht weer is dit een rare en vooral lange tocht.


Mijn telefoon gaat trouwens ook staken met regenachtig weer. Kan dus heel goed zijn dat de telefoon of het scherm nat zijn geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:43 



 
Profiel   

Ik vind niets raars aan deze tocht. Ik maak vergelijkbare tochten.

En het was klaarlichte dag - die donderbui niet meegerekend.
(En ik heb meer dan eens het laatste stukje van "een groot rondje" in het donker gefietst.)



Jindai: +:)+ +:)+ +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:48 



 
Profiel   

Ik schrok me kapot, een vriendin van me heet ook Anne Faber en hoorde op de radio dat ze vermist was. Vlak erna kreeg ik een snapchat van haar "Het moment dat RTL boulevard je tagt in een bericht over het vermiste meisje" enz. Maar ze krijgt echt berichten op Facebook enzo ook nu, van ja waar hang je uit etc, terwijl ze het helemaal niet is.. heeft nu dr profiel op prive gezet volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:53 



 

Om half 8 begint het aardig donker te worden hoor janneke al helemaal in een bosrijke omgeving.
Pff al die speculaties over ontvoering.. dat weet je toch helemaal niet. Die mensen hebben geen idee wat ze teweeg brengen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:55 



 
Profiel   

Heel lang is het niet meer licht geweest inderdaad, heb er vandaag expres op gelet maar vanaf het maken van die selfie zal het hooguit nog een halfuur echt licht geweest zijn. Begint al weer vroeg te schemeren en donker te worden nu.

Oh joh thea wat erg zeg :oo het zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn maar mensen denken echt zo niet na over wat ze doen soms. Zat ook al even wat rond te snuffelen op het internet maar wat men daar plaatst is echt om te janken soms.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:58 



 
Profiel   

Memories schreef
Oh joh thea wat erg zeg :oo het zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn maar mensen denken echt zo niet na over wat ze doen soms. Zat ook al even wat rond te snuffelen op het internet maar wat men daar plaatst is echt om te janken soms.


Jaa ik weet niet precies wat er allemaal staat maar ze is dus ook getagd door RTL in een bericht, dan weet je wel een beetje hoe het gaat... mensen klikken erop omdat ze nieuwsgierig zijn en ze heeft allemaal vrienschapsveroeken gekregen etc... vind het wel heftig, ook voor haar lijkt het me toch ook naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:59 



 
Profiel   

Wat een blunder zeg :n mag hopen dat dat weg is gehaald ondertussen. Mensen zijn nieuwsgierig en dat houdt je toch niet tegen maar dit had gewoon echt even beter gecheckt mogen worden voordat de verkeerde persoon er mee bestookt wordt, zal voor haar idd ook niet leuk zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 19:09 



 
Profiel   

theadora99 schreef
Ik schrok me kapot, een vriendin van me heet ook Anne Faber en hoorde op de radio dat ze vermist was. Vlak erna kreeg ik een snapchat van haar "Het moment dat RTL boulevard je tagt in een bericht over het vermiste meisje" enz. Maar ze krijgt echt berichten op Facebook enzo ook nu, van ja waar hang je uit etc, terwijl ze het helemaal niet is.. heeft nu dr profiel op prive gezet volgens mij.


Zo, dan schrik je idd! Wel echt een blunder van RTL Boulevard ja. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 19:18 



 
Profiel   

VivaLaVida schreef
Om half 8 begint het aardig donker te worden hoor janneke al helemaal in een bosrijke omgeving.

Klopt, de zon gaat kwart over 7 onder.
Ik kreeg rond de klok van 6 een selfie uit een abri ge.feest.boekt. Diezelfde donderbui zal een half uur later boven het Stichtse geweest zijn.

Dit itt een uitlating van iemand 'dat het maar een rare, lange tocht was in het donker'.
Ik vind de tocht noch raar, noch lang. ("Lekker de benen strekken.")
Gesteld dat iemand werkt tot bijvoorbeeld 's middags 4 uur is ze ook niet op een raar tijdstip vertrokken en had ze (schuilen voor de bui of niet) een groot deel van 'het rondje' bij daglicht kunnen rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 19:39 



 
Profiel   

Weer een update
Krijg er echt een naar gevoel van :( ik hoop zo dat alles goed komt... Studiegenootje is vriendinnen met haar dus komt dan wel dichtbij.

https://www.ad.nl/binnenland/politie-on ... ~af04cf17/
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 19:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 145  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen