Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 31 van de 31 [ 769 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Plaats een nieuw onderwerp

Spoorongeluk Oss bakfiets met kinderen gegrepen door trein

 
Profiel   

En ook lief dat de ouders van 1 vd kinderen aangaven haar niets kwalijk te nemen..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-18 20:59 



 
Profiel   

Ik was niet thuis, maar wil het wel terug kijken. Is het echt erg aangrijpend? Dan doe ik het morgen beter overdag en nu niet voor het slapen.

Ik vraag me oprecht af wat die landelijke steun met je doet. Als je een kindje verliest, heb je meestal je partner, familie en of vrienden en die gaan snel weer door. Zou het echt verschil maken als het zo landelijk gedeeld wordt en mensen zoveel steun betuigen? Niet dat het makkelijker is, maar is het anders? Voelt het als steun zeg maar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-18 21:58 



 
Profiel   

'k Denk wel dat het heel anders is dan een verlies wat je in kleine kring deelt. Het medeleven is natuurlijk enorm en het zal mensen vast goed doen dat ze weten dat er zoveel mensen aan ze denken. Maar met de keerzijde krijgen ze natuurlijk ook te maken. Wildvreemden die (met de beste bedoelingen) ineens aan je deur staan, het nieuws over het ongeval en de Stint dat maar doorgaat en wat tv/radio nog steeds beheerst waardoor je er de hele dag door mee geconfronteerd wordt....... dat zijn allemaal dingen waar we niet mee te maken krijgen als het om een verlies in bijv. familiekring gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 09:21 



 
Profiel   

Ik heb zitten luisteren, bewust aan de keukentafel met iets anders bezig maar desondanks nog steeds al snel overstuur dus toch uitgezet. Vond het echt heel emotioneel. Mooi hoe ze die regenboog bedacht hadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 09:30 



 

Ik vond het ook een hele mooie herdenking. Respect voor de ceremoniemeester, heel erg mooi gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 09:38 



 
Profiel   

Ik keek gister hart van Nederland. Daar was ook een ooggetuige die het heeft gezien. Hij vertelde hoe zijn ochtend anders verliep en hoe het nu op zijn netvlies staat ... heftig.dan de terugblik op de middag...die liedjes ook pfff komen wel ff binnen hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 12:28 



 
Profiel   


Prachtig

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 13:09 



 
Profiel   

Heel mooi. Las dat hij daarna is ingestort buiten beeld en snap dat heel goed. Wat lijkt het me moeilijk om zo een lied in deze situatie te brengen.

Ik moet nog steeds terugkijken. Vind het laf dat ik het nog niet heb gedaan, want die mensen gaan door een hel en ik steek mn kop in het zand. Maar wil er ook echt even voor zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 15:12 



 
Profiel   

Echt knap hoe die zangers dat doen. Je ziet hem wel stijf staan van de spanning en emotie, maar nog zo mooi blijven zingen.

Speel zelf ook wel eens op begrafenissen, maar dat zijn nooit mijn mooiste optredens... Echt heel pittig en beladen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 17:35 



 
Profiel   

Gisteren bij Boulevard vertelde hij dat hij tijdens het zingen een soort van afsluit voor alles, maar dat hij idd daarna instortte.. Maar hij had er geen seconde over getwijfeld om het te doen. Heel knap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 17:38 



 
Profiel   

[ img ] En deze foto is vanmorgen vroeg gemaakt door een voormalig collega die uit de nachtdienst naar huis reed van de lucht boven Oss.
De ochtend na de herdenking met de regenboog en de mooie kleuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 21:00 



 
Profiel   

Ik hoorde vanmorgen op het nieuws van RTLZ dat het bedrijf wat de stints maakt zijn faillissement heeft aangevraagd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 08:47 



 
Profiel   

Was gisteren idd ook al op het nieuws met een hele reportage erbij.
En dat het vooral een minister is die heeft gefaald gezien de veiligheid
Vind het jammer dat het nu vinger wijzen wordt want je krijgt de slachtoffertjes er niet mee terug

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 08:54 



 
Profiel   

Ik hoorde het gisteren inderdaad ook. Op zich snap ik wel dat het bedrijf nu failliet is, aangezien er niemand meer een Stint koopt nu natuurlijk. Maar voor de eigenaar is het ontzettend rot. Die wilde gewoon een veilig vervoersmiddel ontwikkelen, maar helaas.

Bij de opvang van mijn kinderen hebben ze wel een fantastisch alternatief. Zo'n treintje die je ook wel eens in steden ziet voor toeristen. Mogen ze alleen mee rijden als ze rijbewijs B hebben, de kids zitten droog en vinden het helemaal geweldig natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 11:17 



 
Profiel   

Ik vind het een hard gelach voor de eigenaar van de Stint. Zijn bedrijf was al kapot op de dag nĂ¡ het ongeluk, zonder objectief en eerlijk onderzoek

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 11:28 



 
Profiel   

Inderdaad een hard gelag, vind het tamelijk rigoreus en voorbarig... De beste man heeft niet eens de kans gekregen om het onderzoek netjes af te ronden.

Bij ons op de opvang zijn ze weer over op busjes, maar de uitstapjes worden hierdoor wel beperkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 11:46 



 
Profiel   

Misschien is het mogelijk voor hem om een doorstart te maken in de agrarische sector. Ik denk dat daar toch best wel vraag is voor zo'n stint.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 11:54 



 
Profiel   

Vandaag precies een jaar terug. Zonet met tranen in de ogen hart van Nederland gekeken, er is een mooi monument voor ze gemaakt Y;(

Een week terug was de stint ook nog in het nieuws, dat een verbeterde versie ook niet werd goedgekeurd door de RDW.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-19 22:07 



 

De verbeterde versie kan een te hoge snelheid halen. Is daarom afgekeurd.

Vorig jaar... Ik zat toevallig in een setting met hulpverleners die alles al eens gehoord en gezien hadden. We zaten in een ander deel van NL, en hadden nog niets gehoord over het ongeval.
Ik zal nooit vergeten dat ik zelfs bij de grote kerels kippenvel op de armen zag toen het vershrikkelijke nieuws binnen kwam. Dat maakte bij mij al indruk. Dat iemand die niet bij het incident betrokken is, veel heeft gezien door zijn werk en een bak vol levenservaring heeft... Zo betrokken raakt bij het nieuws. Zo betrokken bij de kinderen, nabestaanden, kinderopvangmedewerkers, hulpverleners, getuigen etc... Brr!

Monument is prachtig geworden. Hopelijk geeft het de mensen die het nodig hebben steun. Nederland rouwt met jullie mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-19 22:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 31 van de 31 [ 769 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen