secricible schreef:Ik ben echt verbaasd door de reacties nu.
Toen men de stint ging vermijden vlak na het ongeluk dacht ik ook "jongens, niet zo hard van stapel."
Maar nu blijkt dat er twijfels zijn over de veiligheid van dit ding, gaan we dan echt klagen over dat kinderen door de regen moeten lopen nu? Alles wat kan gebeuren om te voorkomen dat er nogmaals een stint op hol slaat lijkt me welkom, iig totdat men de stints goed heeft kunnen controleren.
Ik snap dat de stint een ontzettend gat opvult hoor maar als dat niet veilig blijkt te zijn, waar zijn we dan mee bezig? Als er straks nog eentje een ongeluk veroorzaakt, terwijl bekend is dat er twijfels waren over de veiligheid, wat gaan we dan beleven?
Ik kan mij niet geheel en al aan de indruk onttrekken dat het verbod is ingegeven onder de druk van een publieke opinie.
De techniek onder de Stint is een 1:1 kopie van de techniek onder een scootmobiel.......
IMJ schreef:Helaas kan elk vervoersmiddel mis gaan...
Je moet er niet aan denken..
Jawel, dat moet je wel.
Maar iedereen die zo goed weet te vertellen wat er allemaal moet voor die zogenaamde veiligheid; hebben jullie je eigen veiligheidspapieren op orde?
Hebben jullie je weleens afgevraagd welke idioterie er bedacht is in het bedrijfsleven?
Nou, ik HEB mijn veiligheidspapieren op orde en neem van mij aan: het is volstrekte bullsh*t, niet gehinderd door enige kennis van de praktijk, zo lijkt het, worden de meest idiote regels verzonnen om maar de schijn van veiligheid op te houden, zodat iedereen z'n kl*ten kan klaren en er niet van beschuldigd kan worden dat het fout ging. DAT is het niveau van veiligheid in NL!!
Kijk eens hoe goed we aan jullie veiligheid denken, we hebben het vervoermiddel verboden, nu kan daar niks meer mis gaan.
Welke gevaren er schuilen in de ingezette alternatieven die op de meest onmogelijke tijdstippen bedacht zijn (wie gaat al die uren betalen? de overheid?) daar hoeft die ambtenaar niet over na te denken, dat is immers niet zijn verantwoording......