Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cp112

Berichten: 14728
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 13:07


Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 13:12

Het probleem vind ik dat je bijna gaat denken "toe maar, graaf maar, dan ben je in ieder geval voorlopig stil" maar je weet gewoon dat het niets gaat helpen en dat ze als ze hier niets vinden, ze over een paar maanden 2 meter verderop willen graven.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 13:45

Als het effectief waar is wat er in dat stuk staat,Dat 3 lijken honden aangeven dat er wat ligt, dat radar beelden aantonen dat er wat is,Dan is het best raar dat er niet gezocht mag worden op die plek.

Karl66

Berichten: 29749
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 14:05

Beatje, dat zeggen ze dus elke keer en als er dan gezocht wordt, dan blijkt dat ze een poosje later opeens een plek hebben waarvan het echt zeker is dat ze er ligt. Dit zijn mensen met een gigantische, enge tunnelvisie, die alleen maar bezig zijn om informatie in hun eigen tunnelvisie te duwen. Daarom moet je als samenleving op een gegeven moment zeggen dat het genoeg geweest is.

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 14:18

beatje schreef:
Als het effectief waar is wat er in dat stuk staat,Dat 3 lijken honden aangeven dat er wat ligt, dat radar beelden aantonen dat er wat is,Dan is het best raar dat er niet gezocht mag worden op die plek.


Dat zeggen ze idd iedere keer, van iedere plek waar ze willen graven. Iedere keer vinden ze met grondradar absoluut verstoringen, de honden slaan op die specifieke plek aan, ze hebben 1001 bewijzen dat Willeke echt daar ligt. En dan wordt er gegraven en niets gevonden. Dan worden ze een poosje boos want dan is er niet diep genoeg gegraven, of had het 15,2cm naar links gemoeten. Vervolgens vinden ze een paar maanden later een nieuwe plek waar ze ècht moet liggen.

Je kunt niet bezig blijven, op een gegeven moment ben je er als bezitter van de grond ook helemaal klaar mee dat er steeds weer van die mensen voor je deur staan, in je land staan en alles overhoop willen halen.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 19:25

Ik ken het hele verhaal niet.Weet enkel toen nog dat ze verdween verder ben ik al jaren uit Nl weg dus niet meer gevolgd.Ik weet wel dat als lijkhonden aanslaan er (iets) is.
Op zich vind ik het ook knap dat julie er zeker van zijn dat er niks ligt.
Dus ik zou zeggen ,biecht eens op >;) :)

imaudy
Berichten: 5044
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 19:33

beatje schreef:
Ik ken het hele verhaal niet.Weet enkel toen nog dat ze verdween verder ben ik al jaren uit Nl weg dus niet meer gevolgd.Ik weet wel dat als lijkhonden aanslaan er (iets) is.
Op zich vind ik het ook knap dat julie er zeker van zijn dat er niks ligt.
Dus ik zou zeggen ,biecht eens op >;) :)


Dat vind ik een leuke opmerking haha

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 19:47

Tuurlijk zijn we er niet zeker van dat er niets ligt. Net als dat ik er niet zeker van ben dat er geen lijk begraven ligt in mijn eigen tuin, of in die van de buren. Of weet jij zeker dat er niets in jouw tuin ligt?

Maar die honden zijn ondertussen al over dat hele land aangeslagen en nergens waar gegraven is hebben ze iets gevonden. Je kunt niet bezig blijven.

Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:30

Kan er niet een externe partij komen. Opnieuw gebied met honden etc. Als er niks wordt gevonden/ als de honden niet aanslaan is het uit de lucht toch?

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:44

Vjestagirl schreef:
Tuurlijk zijn we er niet zeker van dat er niets ligt. Net als dat ik er niet zeker van ben dat er geen lijk begraven ligt in mijn eigen tuin, of in die van de buren. Of weet jij zeker dat er niets in jouw tuin ligt?

Maar die honden zijn ondertussen al over dat hele land aangeslagen en nergens waar gegraven is hebben ze iets gevonden. Je kunt niet bezig blijven.

Ik weet zeker dat er niks in mijn tuin ligt, Ik heb honden :D
Maar Persoonlijk vind ik die gedachte die hij volgt niet zo gek.En idd zet eens een paar andere honden in dan weet je het al snel.

Karl66

Berichten: 29749
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:45

Was dat maar waar. Want als er niks gevonden wordt, dan blijven ze er van overtuigd dat er niet goed en vooral volgens hun aanwijzingen gezocht is en blijven ze gewoon doorgaan. Sterker nog, als morgen blijkt dat Willeke is weggelopen en al jaren stiekem in Nieuw Zeeland woont of zo, dan blijven deze mensen er nog van overtuigd dat dat niet de echt Willeke is maar een actrice om hun het zwijgen op te leggen. Want zij weten het namelijk veel beter en zij zijn de enigen die de plek waar ligt begraven kunnen aanwijzen. En op het moment dat zij zo'n plek aanwijzen, dan moet het OM meteen in de houding springen en beginnen te graven, gewoon omdat zij dat zeggen.

@Beatje, het is nou niet zo dat er daar niet gezocht is. Er is uitgebreid gezocht op basis van verschillende inlichtingenbronnen, inclusief inlichtingen die ze in eerste instantie van deze mensen hebben gekregen.

imaudy
Berichten: 5044
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 00:47

Karl66 schreef:
Was dat maar waar. Want als er niks gevonden wordt, dan blijven ze er van overtuigd dat er niet goed en vooral volgens hun aanwijzingen gezocht is en blijven ze gewoon doorgaan. Sterker nog, als morgen blijkt dat Willeke is weggelopen en al jaren stiekem in Nieuw Zeeland woont of zo, dan blijven deze mensen er nog van overtuigd dat dat niet de echt Willeke is maar een actrice om hun het zwijgen op te leggen. Want zij weten het namelijk veel beter en zij zijn de enigen die de plek waar ligt begraven kunnen aanwijzen. En op het moment dat zij zo'n plek aanwijzen, dan moet het OM meteen in de houding springen en beginnen te graven, gewoon omdat zij dat zeggen.

@Beatje, het is nou niet zo dat er daar niet gezocht is. Er is uitgebreid gezocht op basis van verschillende inlichtingenbronnen, inclusief inlichtingen die ze in eerste instantie van deze mensen hebben gekregen.


:')

Rivendell

Berichten: 6820
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-19 21:04


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 21:07

Wat idioot om daar te gaan kamperen ook.
Ik vind ze nu wel helemaal doorslaan.

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 21:10

Is Jan Huzen daar ook al druk mee. Wat een stoker, dat is ook de beheerder van die boeren steungroep op FB waar hij alles opstookt... :n

Myfairytale
Berichten: 5386
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 21:18

Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat er mensen zijn die op een of andere manier vechten voor het vinden van Willeke. Imo verdient ze om gevonden te worden.

Foaly

Berichten: 4851
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 21:19

Valt dat niet gewoon onder wildkamperen wat (bij mijn weten) niet mag in NL?

Karl66

Berichten: 29749
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 00:32

Myfairytale schreef:
Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat er mensen zijn die op een of andere manier vechten voor het vinden van Willeke. Imo verdient ze om gevonden te worden.


Alsof deze mensen in Willeke geïnteresseerd zijn? Zij zijn alleen maar in zichzelf geïnteresseerd en de aandacht die ze hier door krijgen. Of denk jij dat het echt veel toegevoegde waarde heeft om die plek nu opeens te gaan bewaken?

imaudy
Berichten: 5044
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 01:43

Myfairytale schreef:
Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat er mensen zijn die op een of andere manier vechten voor het vinden van Willeke. Imo verdient ze om gevonden te worden.


Dat vind ik nou ook!

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 02:03

Zonder tent houden ze het vast niet lang vol.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 03:14

imaudy schreef:
Myfairytale schreef:
Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat er mensen zijn die op een of andere manier vechten voor het vinden van Willeke. Imo verdient ze om gevonden te worden.


Dat vind ik nou ook!


Uiteraard is de aandacht goed, maar die bedoelen ze imo vooral voor zichzelf.
Er zijn ook andere manieren om hier de aandacht op te vestigen en dan zouden ze een stuk serieuzer genomen worden.
Hoe vaak hebben ze er ondertussen al niet naast gezeten?

Coloured

Berichten: 2828
Geregistreerd: 09-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 03:48

Cayenne, ben benieuwd welke manieren jij bedoelt. Kun je dat toelichten?

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 10:00

verootjoo schreef:
Is Jan Huzen daar ook al druk mee. Wat een stoker, dat is ook de beheerder van die boeren steungroep op FB waar hij alles opstookt... :n

Hij is hier al langer druk mee dan met zijn boeren Facebook.
Van horen zeggen lijkt het me echt een verschrikkelijk man die niet altijd handelt ten goede van het onderzoek.

Myfairytale
Berichten: 5386
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 16:13

Karl66 schreef:
Myfairytale schreef:
Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat er mensen zijn die op een of andere manier vechten voor het vinden van Willeke. Imo verdient ze om gevonden te worden.


Alsof deze mensen in Willeke geïnteresseerd zijn? Zij zijn alleen maar in zichzelf geïnteresseerd en de aandacht die ze hier door krijgen. Of denk jij dat het echt veel toegevoegde waarde heeft om die plek nu opeens te gaan bewaken?


Ja, ik ga er vanuit dat ze oprecht in Willeke geïnteresseerd zijn, net als ik. Ik ben ook benieuwd naar wat er nu met dat meisje gebeurd is en hoop nog steeds dat ze gevonden wordt en dat duidelijk wordt wat er gebeurd is.

Ze krijgen veel negatieve aandacht, dus daar zullen ze het niet om doen.
En de plek bewaken? Tsja, áls ze daar zou liggen en als de personen die er mee te maken hebben er lucht van krijgen, dan bestaat de kans dat ze alsnog wat rommelen daar.

Nogmaals, ik ben oprecht blij dat er mensen zijn die zich hard maken voor het meisje. En niet zoals velen de kop in het zand steken of doen alsof hun neus bloedt. Willeke verdient beter.

Karl66

Berichten: 29749
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 17:56

En als er nu mensen gaan graven, dan valt dat alleen op als ze er staan te kamperen? Stel dat daar het lijk van Willeke zou liggen (met een hele grote nadruk op stel, want dit is nou niet bepaald de eerste plek die ze aanwijzen), dan kan je dat lijk echt beter laten liggen en de politie opzadelen met de taak om bewijs tegen jou te vinden, dan de aandacht op jezelf te vestigen door er te gaan graven. In dat laatste geval heb je namelijk het bewijs al tegen jezelf geleverd. Deze mensen zijn alleen maar bezig met zichzelf. In hun eigen bubbel krijgen ze volop positieve aandacht en dat is waar ze het voor doen.