Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 10 [ 228 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

 
Profiel   

pillow schreef
Laat hem die plek dan maar even uitspitten dan, is het hopelijk een keer over


Het probleem is bij deze meneer: dan is het niet over. Dan komt hij weer met iets nieuws.
En dit is wel gewoon privé terrein van mensen, dat kun je niet keer op keer op keer overhoop trekken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 14:07 



 
Profiel   

Dat klopt, hij heeft nu al een paar keer plek aangewezen, waarvan hij zeker wist dat het lijk van Willeke er lag. Als ze hier gaan graven en weer niks vinden, dan heeft hij over een paar maand wel weer een andere plek waar het lijk ligt en waar mensen de pleegfamilie van Willeke hebben gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 20:33 



 
Profiel   

Het begint zo langzamerhand naar een vreemde obsessie te neigen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 20:57 



 
Profiel   

Dat weet ik niet, toevallig heb ik hem pas persoonlijk gesproken ( ging om wat anders maar het verhaal kwam erop ) en toen vertelde hij een paar dingen dat ik bij mezelf dacht ja daar heb je wel een punt.

Je leest in de media natuurlijk maar een fractie van wat er echt gebeurd en iedereen heeft daar een mening over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 22:09 



 
Profiel   

Vjestagirl schreef
pillow schreef
Laat hem die plek dan maar even uitspitten dan, is het hopelijk een keer over


Het probleem is bij deze meneer: dan is het niet over. Dan komt hij weer met iets nieuws.
En dit is wel gewoon privé terrein van mensen, dat kun je niet keer op keer op keer overhoop trekken.


Gewoon privé terrein is het niet, het terrein in nog altijd van de pleegfamilie van Willeke, als je niets te verbergen hebt en het graag opgelost wil hebben geef je toch toestemming mijn inziens.
Zodat mensen jou onschuld ook geloven wat nu niet het geval is bij velen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 23:13 



 
Profiel   

En jij denkt echt dat als de pleegfamilie ze daar laten graven en er ligt niks, dat ze dan opeens onschuldig verklaard worden? Welnee, dan bedenkt hij dat er toch net weer op een ander stukje terrein van hun gegraven moet worden. Want dan heeft hij wel weer andere en nog betere aanwijzingen. Deze man gaat echt niet uit zichzelf stoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 00:01 



 
Profiel   

Happinez, dan ben ik toch wel benieuwd wat voor dingen dat zijn? Misschien verandert dat ook onze kijk op zijn verhaal.

Gooiske, maar je laat toch niet zomaar je complete land omspitten? Want op deze manier blijf je aan de gang en draait het daar wel op uit. Genoeg is genoeg. Als ze daar daadwerkelijk ligt heeft lijkt het mij prima, maar dan moet hij wel met concrete aanwijzingen komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 05:53 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Happinez, dan ben ik toch wel benieuwd wat voor dingen dat zijn? Misschien verandert dat ook onze kijk op zijn verhaal.

Gooiske, maar je laat toch niet zomaar je complete land omspitten? Want op deze manier blijf je aan de gang en draait het daar wel op uit. Genoeg is genoeg. Als ze daar daadwerkelijk ligt heeft lijkt het mij prima, maar dan moet hij wel met concrete aanwijzingen komen.



Als ik of mijn gezinsleden telkens opnieuw verdacht word van een moord en de moord maar niet word opgelost, en we verdachten blijven voor de rest van ons leven, ja graag zelfs afgraven die grond, alleen al om voor eens en voor altijd niet meer verdacht te zijn, en verder kunnen met leven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 21:38 



 
Profiel   

En vervolgens duizenden euro’s moeten uitgeven om de boel weer fatsoenlijk te krijgen, omdat er een handvol mensen is die telkens weer wat anders verzinnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 21:47 



 
Profiel   

Ook ik spreek iemand regelmatig die er zeer dichtbij betrokken is en diegene kan het ook niet los laten omdat dingen niet kloppen
Maar diegene is niet zo obsessief bezig

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 22:12 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Happinez, dan ben ik toch wel benieuwd wat voor dingen dat zijn? Misschien verandert dat ook onze kijk op zijn verhaal.

Ik denk niet dat dat aan mij is om hier te delen, ik ben geen pers.

ik geef alleen aan dat het mijn kijk wel veranderd heeft en je dus eigenlijk geen oordeel kan vellen op wat persberichten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 22:40 



 
Profiel   

Gooiske schreef
Vjestagirl schreef
Het probleem is bij deze meneer: dan is het niet over. Dan komt hij weer met iets nieuws.
En dit is wel gewoon privé terrein van mensen, dat kun je niet keer op keer op keer overhoop trekken.


Gewoon privé terrein is het niet, het terrein in nog altijd van de pleegfamilie van Willeke, als je niets te verbergen hebt en het graag opgelost wil hebben geef je toch toestemming mijn inziens.
Zodat mensen jou onschuld ook geloven wat nu niet het geval is bij velen.


Ik kan me goed voorstellen dat als je zelf weet dat je onschuldig bent, voor de politie geen verdachte meer bent, dat je op een gegeven moment graag verder wil met je leven. Dat je het verlies een plekje wil geven en niet iedere keer weer in verband gebracht wil worden met iets wat je niet gedaan hebt. En ik kan me zo voorstellen dat het je op een gegeven moment aan je derrière kan oxideren of mensen nou wel of niet in je onschuld geloven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 22:46 



 
Profiel   

Vjestagirl, die ‘je weet dat je onschuldig ben’ kan ook niet zo zijn. Maar das ook speculeren en onschuldig tot het tegendeel is bewezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 22:48 



 
Profiel   

sureido schreef
Vjestagirl, die ‘je weet dat je onschuldig ben’ kan ook niet zo zijn. Maar das ook speculeren en onschuldig tot het tegendeel is bewezen!


Klopt. Maar dan nòg is dit aan de politie, niet aan mensen die eigen onderzoekertje aan het spelen zijn.

Het zou me echt na zo veel jaar aan mijn derrière oxideren of deze mensen mijn onschuld geloven. Want ik ben er niet van overtuigd dat dit echt de laatste keer is. Dan gaan ze hier graven, vinden ze niets en over 5 maanden lopen ze weer naar een andere scheve graspol te wijzen.

Ik zou echt zoiets hebben van: als de politie komt dan werk ik prima mee. Maar iedere andere Peter R wannabe zou me gestolen kunnen worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 22:50 



 
Profiel   

Kaitlyn schreef
En vervolgens duizenden euro’s moeten uitgeven om de boel weer fatsoenlijk te krijgen, omdat er een handvol mensen is die telkens weer wat anders verzinnen?


Moet je die duizenden euro's eens zien die onnodig uitgegeven worden aan andere nutteloze dingen, het betreft hier grasland, geen akkerbouw of dergelijke, en bij mijn weten worden herstelkosten gewoon vergoed en betaald uit de belastingpot, ik snap dat het voor velen een ver van mn bed show is, tot dat het dichterbij komt dan mag het ineens wel duizenden euro's kosten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 23:29 



 
Profiel   

Ja, dat wordt vergoed als de politie graaft. Niet als knabbel en babbel verkleed als de reddertjes je land om staan te spitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 00:57 



 
Profiel   

Knabbel en Babbel verkleed als de Reddertjes :')
En wat nou als ze het hele terrein lieten afgraven en ze duikt niet op? Dan zal ze volgens deze groep mensen wel ergens anders begraven zijn door haar pleegouders. En zo gaat het door en door..

Ik denk zelf ook dat ze er wellicht iets mee te maken hadden, maar vind niet dat dit de manier is om het uit te zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 02:54 



 
Profiel   

als het jou nichtje , broertje, zusje, of dergelijke zou zijn zou je het ook fijn vinden dat mensen je helpen en de zaak niet in de vergetelheid laten komen.
Want dat is wat er anders gebeurt ben ik bang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 09:21 



 
Profiel   

@Gooiske, en als het hele terrein is afgegraven en er is niks gevonden, denk je dat dit soort nepspeurders dan stoppen? Nee, dan heb je zo maar kans dat zeggen dat ze onder het huis begraven ligt en kan je je hele huis laten af breken, om uiteindelijk nog steeds als schuldige gezien te worden.

@Happinez, je hebt helemaal niks aan dit soort nepspeurders, die hun eigen gelijk belangrijker vinden dan de waarheid. Deze mensen doen mij aan Wim Dankbaar denken, ook zo'n nepspeurder met een te groot ego. Die man is ervan overtuigd dat hij de moord op Marianne Vaatstra opgelost heeft. het is volgens hem alleen niet Jasper S maar een asielzoeker. Hij heeft volop getuigenverklaringen om zijn gelijk te bewijzen, alleen is het probleem dat hij die getuigen eerst woorden in de mond heeft gelegd. Hij weet bijvoorbeeld ook zeker dat de moeder van Marianne helemaal achter hem staat. Dat ze al jaren lang smaadzaken tegen hem voert maakt niet uit, hij heeft gelijk. Dit soort mensen kunnen hele overtuigende verhalen vertellen, er is alleen niet zoveel van waar. Het grootste probleem bij deze mensen is iets waar ze de politie altijd van beschuldigen, een gigantische tunnelvisie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 11:24 



 
Profiel   

Karl66 , deze zaak klopt gewoon simpelweg niet , en zoiets mag niet in een doofpot komen.
Als de politie zeg case closed dan is en blijft het sowieso altijd een mysterie.
Dan zie ik liever mensen die willen blijven vechten voor de duidelijkheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 17:52 



 
Profiel   

Happinez schreef
Karl66 , deze zaak klopt gewoon simpelweg niet , en zoiets mag niet in een doofpot komen.
Als de politie zeg case closed dan is en blijft het sowieso altijd een mysterie.
Dan zie ik liever mensen die willen blijven vechten voor de duidelijkheid.


En dat mag, maar op een gegeven moment moet je stoppen met mensen lastig vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 17:53 



 
Profiel   

Ze helpen het ook van de regen in de drup.
Als ze straks met een tip of locatie komen die mogelijk wel voor de hand ligt, neemt de politie het misschien niet eens serieus meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 18:07 



 
Profiel   

Happinez schreef
Karl66 , deze zaak klopt gewoon simpelweg niet , en zoiets mag niet in een doofpot komen.
Als de politie zeg case closed dan is en blijft het sowieso altijd een mysterie.
Dan zie ik liever mensen die willen blijven vechten voor de duidelijkheid.

En die mensen vergeten vaak dat je in dit land niet als een stel beunhazen te werk moet gaan, omdat je anders misschien wel duidelijkheid krijgt, maar de daders nooit gestraft worden omdat de eerste de beste advocaat gehakt maakt van de manier waarop het bewijs verkregen is...
Of nog erger, je vernietigt bewijs in al je goede bedoelingen.
Zoals in zoveel zaken zichtbaar is (kijk naar de aanhouding van Jos B.) worden zaken niet zomaar 'gesloten'
Als er weer een sprankje hoop is, zal de zaak zeker weer geopend worden. Maar dan moet er dus wel iets zijn, en niet een paar enthousiastelingen die zichzelf helemaal gek maken met steeds weer nieuwe 'bewijzen' die toch niets blijken te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 18:09 



 
Profiel   

en ook die zaak van Nicky verstappen bleef in de media komen.
ieder geval hoorde je daar eens in de zoveel tijd nog weer wat over.

Daarnaast hoor je mij nergens zeggen dat ik dingen als zomaar gaan illegaal gaan graven goedkeur.
Nee ik denk inderdaad dat je daar niets mee opschiet.
Maar ik denk wel dat het goed is dat mensen zich hard willen maken voor een zaak en het niet laten rusten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 18:23 



 
Profiel   

Er is een groot verschil tussen zaken onder de aandacht houden en je eigen tunnelvisie als amateurspeurder erdoor proberen te duwen. Dat laatste is waar hij mee bezig is en dat is eerder schadelijk voor de zaak dan dat het iets helpt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 20:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 10 [ 228 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen