Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 10 [ 228 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Plaats een nieuw onderwerp

Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

 
Profiel   

Beter wel aandacht voor de zaak (positief danwel negatief) dan mensen die alleen maar negatief kunnen zijn en helemaal niet verder (willen) kijken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 18:21 



 
Profiel   

Nee, want het is helemaal geen aandacht voor Willeke Dost. Deze mensen weten elke keer weer opnieuw precies de plek waar haar lijk ligt, tot er gegraven wordt en ze weer ongelijk hebben. Alleen weten ze dan binnen de kortste keren weer een nieuwe plek, waar ze nu echt ligt. Echt waar, zeker weten :j

En ze hebben elke keer wel weer de één of andere deskundige om hun verhaal te ondersteunen, alleen moeten ze ondertussen al naar de VS uitwijken om een deskundige te vinden die ze voor hun karretje kunnen spannen.

Dit heeft echt helemaal niks met Willeke Dost te maken, dit gaat echt alleen maar om aandacht voor zichzelf te genereren. En als je wilt weten hoe ver dat kan gaan, verdiep je dan eens in Wim Dankbaar. Ook zo'n amateurspeurder, die het allemaal veel beter weet dan de politie. Dat de werkelijke dader allang gepakt is, dat hij de familie van het slachtoffer blijft stalken, dat hij allerlei mensen onterecht beschuldigd, is niet van belang. Hij heeft gelijk en het is allemaal echt waar niet in het belang van Wim Dankbaar, maar alleen maar in het belang van het slachtoffer. Dit soort mensen zijn niks meer dan parasieten, die parasiteren op het slachtoffer en de nabestaanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 18:29 



 
Profiel   

Jij jouw mening Karl66, ik de mijne.
Wim Dankbaar "ken" ik inderdaad uit de verhalen in de media, ik kan niet goedkeuren wat hij allemaal doet. Imo is hij ook echt een extreem persoon.

Maar eerlijk gezegd krijg ik een nare smaak van jouw negativiteit en vind je dan ook gevaarlijk ver gaan in je uitspraken. Jouw mening, maar ik ben van mening dat er alles aan gedaan moet worden om Willeke te vinden en de waarheid boven tafel te krijgen. En door alleen maar negatief te blijven en niets te ondernemen, gebeurt er ook niets.

En nee, ik doe niet mee aan (onder)zoeken, berichten in de media of wat dan ook. Ik volg het vanaf een afstandje, via de media en ben slechts geïnteresseerd en kan absoluut niet tegen onrecht. Het is te gruwelijk wat dat meisje (wellicht) overkomen is.

Edit: ik merk dat het me echt frustreert dat het onderzoek zo vast zit en er gediscussieerd wordt over zo'n belangrijk onderwerp als dit, dus ik verlaat het topic dan ook maar. Kan momenteel even geen extra stress of frustratie gebruiken. ;)
Ik blijf hopen dat de dader(s) gepakt worden en Willeke gevonden wordt INDIEN haar wat aangedaan is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 18:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 10 [ 228 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen