Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110723
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 19:42

Dat schijnen ze serieus wel te kunnen.

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:44

Deze honden worden daar speciaal voor opgeleid, zelfs oude geursporen kunnen zij nog ruiken.

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 00:30


Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 00:47

Een belangrijk iemand, iedereen wil graag een belangrijk iemand zijn tegenwoordig. :D

Anoniem

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 01:00

Tot Ab haar wel vindt, dan piept iedereen wel anders!

imaudy
Berichten: 5062
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 01:00

Sunnda schreef:
Een belangrijk iemand, iedereen wil graag een belangrijk iemand zijn tegenwoordig. :D


Bedankt voor je nuttige bijdrage :+

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 02:07

imaudy schreef:
Sunnda schreef:
Een belangrijk iemand, iedereen wil graag een belangrijk iemand zijn tegenwoordig. :D


Bedankt voor je nuttige bijdrage :+

Jij hebt aandelen in de zoektocht begrijp ik een beetje uit je reacties?

Ik heb niets tegen het zoeken door vrijwilligers, maar dat staat totaal los van het feit dat de politie de aanwijzingen onderzocht heeft en niets aangetroffen en dat het dan een beetje flauw is om je persoonlijke gevoeligheid aan te grijpen om te doen alsof het de overheid niets doet.

Zoals volgens mij uit zat oude zaken is gebleken betekenen cold cases niet dat er niets meer mee gebeurt en dat de overheid niet haar uiterste best doet om de zaak soms 10 tallen jaar later nog te achterhalen.

Ik vind het gewoon flauw om zo'n hele trieste en verdrietige zaak te gebruiken om in de media te gaan zitten zeuren op wie er allemaal wel niet slechter is dan jou. Alleen om straks te kunnen zeggen, zie je wel.

germie

Berichten: 25992
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 08:17

Myrthe3 schreef:
Wat tof dat jij toen gedoken hebt Germie! Weet jij toevallig waarom het meertje niet is drooggelegd? En zou je in zo'n venig meertje überhaupt iets kunnen terugvinden na 26 jaar?

Er worden mensen opgeroepen om mee te gaan helpen met de volgende actie. Ik ga zeker mee doen!

Er werd gesproken dat ze mogelijk vervoerd was op een oude melkwagen. En laten wij nu juist een oude voerwagen uit die tijd gevonden hebben. Dit is ook op opsporing verzocht geweest (ze hebben door mij gemaakte onderwaterbeelden nog gebruikt).
Of een meertje leeggepompt gaat worden of niet, daar gaan wij niet over.

Of je echt nog restanten vindt hangt van heel veel factoren af. Maar de honden van Signi hebben een paar jaar geleden een auto met daarin inderdaad resten van iemand na 26 jaar nog teruggevonden.

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 12:40


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110723
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 12:41

Ik zat het ook net te lezen. Bizar om zomaar op het land van een ander te gaan graven.

Anoniem

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:06

Nee, dit zijn gewoon mensen met de beste bedoelingen die Willeke terug willen vinden.

Er zijn inmiddels nieuwe grondradar beelden die erg hoopgevend zijn. Politie wil alleen niet graven, ze moeten eerst met meer 'bewijs' komen en daar waren ze mee bezig.

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:21

Ik heb er eerlijk gezegd niks van meegekregen.
Ik ga me eens in verdiepen.
Ik heb toen die zoektocht na 12 jaar van holloway zitten volgen, daar was een mevrouw met een hond en die zei dat je na 20 jaar de hond iemand terug kon vinden.
Het vocht trekt in de grond.

Karl66

Berichten: 29753
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:23

De beste bedoelingen zijn leuk, maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook gelijk hebben. Deze mensen doen mij vooral denken aan die complotgek, die de moeder van Marianne Vaatstra blijft lastigvallen omdat hij denkt dat iemand anders Marianne vermoord heeft.

Laten we eens even heel gek doen en uitgaan van het idee dat we in Nederland een fatsoenlijke politie hebben, die echt wel een lijk gaat opgraven als er voldoende aanleiding is om ergens te gaan graven. Als die politie dan vindt dat er te weinig bewijs is, dan is die nieuwe informatie misschien toch niet zo hoopvol en is het misschien iets waarschijnlijker om aan te nemen dat die gravers teveel in hun eigen tunnelvisie zitten.

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:25

Je gaat toch niet zomaar andermans grond om zeep helpen met een graafmachine :? := Dat is gewoon vernieling...

Ik neem iig aan dat ze geen toestemming hebben van de eigenaar, anders zou het niet ‘s nachts hoeven.

imaudy
Berichten: 5062
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:26

Myrthe3 schreef:
Nee, dit zijn gewoon mensen met de beste bedoelingen die Willeke terug willen vinden.

Er zijn inmiddels nieuwe grondradar beelden die erg hoopgevend zijn. Politie wil alleen niet graven, ze moeten eerst met meer 'bewijs' komen en daar waren ze mee bezig.


Natuurlijk hebben ze de beste bedoelingen, maar het land mag zonder toestemming niet betreden worden. Dat hadden ze huidige eigenaren ook vast niet gedacht toen ze dat huis kochten :+ . Viel mij trouwens op de dat het steeds dezelfde rechercheur is die op de zaak zit (toen en nu). Een nieuwe zou misschien verhelderend kunnen werken.

Anoniem

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:42

Er is niet met een graafmachine gewerkt afgelopen dagen. En de huidige bewoners zijn familie van de pleegouders.

Karl66

Berichten: 29753
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:10

Al zouden ze met een theelepeltje hebben gegraven. Die mensen hebben op dat terrein niks te zoeken.

Anoniem

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:25

Officieel gezien niet nee.
Maar ben blij dat niet iedereen de brave broeder wil uithangen en ze daardoor mogelijk gevonden wordt. Van de politie hoeft men op dit moment niks te verwachten, terwijl de beelden toch voor zich spreken.

enjoy86
Berichten: 839
Geregistreerd: 04-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:36

Myrthe3 schreef:
Officieel gezien niet nee.
Maar ben blij dat niet iedereen de brave broeder wil uithangen en ze daardoor mogelijk gevonden wordt. Van de politie hoeft men op dit moment niks te verwachten, terwijl de beelden toch voor zich spreken.


Ik heb vaker wat van die beelden gehoord. Kan ze online nergens vinden. Ben er wel benieuwd naar.
Vind het een triest verhaal en vind het bewonderenswaardig dat deze mensen het nooit opgegeven hebben

Vjestagirl

Berichten: 26652
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:45

Ik vind het zo raar dat mensen denken dat erfvredebreuk totaal normaal is.

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:46

Myrthe3 schreef:
Officieel gezien niet nee.
Maar ben blij dat niet iedereen de brave broeder wil uithangen en ze daardoor mogelijk gevonden wordt. Van de politie hoeft men op dit moment niks te verwachten, terwijl de beelden toch voor zich spreken.


Nou, ik zou niet zo blij zijn als ze zomaar op mijn grond even komen graven omdat ze menen het beter te weten >;)

Welke beelden heb je het over en hoe spreekt dat voor zich? En als het zo simpel is, waarom zien de mensen voor wie het hun dagelijks werk is en die ervoor geleerd hebben dat dan niet :o?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:53

Suzanne F. schreef:
Maar als die pleegouders er iets mee te maken hebben dan begraaf je haar toch niet op je eigen land?



Dat gebeurt nog best vaak! Dutroux deed het ook...

Rivendell: leugendetectors zijn bewezen onbetrouwbaar, waarom zou je dat willen?? Net als die paragnosten wat mij betreft.

Myrthe: ik hoop dat jij nooit met je 'beste' bedoelingen op mijn erf komt :D Gekkenhuis!

Anoniem

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:57

Jij bent toch nooit verdachte geweest in deze zaak, poes?

Het gaat om een beeld waar een rechthoekige verkleuring op is te zien met daarin een rood stuk. Rechthoek van 1.85 bij 85 cm.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 15:06

Wie weet wat dit soort goeddoeners allemaal op mijn grond zien liggen?

Anoniem

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 15:10

Daar zijn toch geen enkele aanwijzingen voor? Ze gaan niet zomaar wat in de rondte graven. Er is een zeer verstoord beeld gegeven op die plek en 3 signi honden zijn er aangeslagen. Prikstok verdween zo de grond in. Dus niet random een plek.