2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:18

Giolli schreef:
[ [url=m/MFYmaE.png]Afbeelding[/url] ]

Julen had geen schijn van kans.


Hij heeft allersinds niet lang geleden, gelukkig maar. Het beste senario in deze trieste gebeurtenis :(

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:22

Ik hoop dat hij niet heeft geleden.
Mijn hart gaat uit naar de ouders, wat een enorm verdriet moeten ze nu voor de tweede keer verwerken.
Alle respect voor de reddingswerkers, zo lang zo hard gewerkt zonder op te geven.
Rest in peace Julen, de wereld denkt aan je Y;(

Zoolgangster

Berichten: 9741
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:54

Dit mag nooit meer gebeuren, en de Guardia Civil heeft inmiddels al een bericht/waarschuwing/verzoek uit doen gaan dat iedereen die ook een put heeft deze degelijk afdekt, en wat mij betreft komt er strenge handhaving zodat Julen de allerlaatste is die op zo'n gruwelijke manier omgekomen is.

RIP lieve jongen.

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:10

Ik weet niet meer waar ik het las of hoorde, maar onlangs kwam mij deze uitspraak ter ore:
Als je je ouders verliest, ben je wees... Als je je kind verliest ben je nog steeds vader/moeder.

Verschrikkelijk wat deze mensen is overkomen. Ik ben heel erg blij dat Julen daadwerkelijk in de put is gevonden, het zo verschrikkelijk zijn als ze hem niet zouden vinden. Alle speculaties kunnen nu de wereld uit. Het lijkt me wel duidelijk dat dit een verschrikkelijk ongeluk betreft, en het overlijden van het oudste zoontje (en wie weet ook de miskraam) gewoon een medische verklaring hebben.

Ik hoop dat de ouders alle mogelijke hulp krijgen. Dit is iets dat is ondenkbaar.

knooopje

Berichten: 3619
Geregistreerd: 22-10-06
Woonplaats: friesland

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:13

als iemand een update leest over de autopsie zou die dat dan hier weer willen plaatsen.
zo als het nu lijkt was hij snel overleden hopenlijk

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:13

Ik vraag me af of je als ouders door kunt. Na hun eerste kindje dat overleed hadden ze Julen om voor te leven... Nu hebben ze geen kinderen meet. ik zou niet weten wat ik zonder mijn kinderen zou moeten...
Vreselijk

verootjoo
Berichten: 35678
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:18

blokje schreef:
Ik vraag me af of je als ouders door kunt. Na hun eerste kindje dat overleed hadden ze Julen om voor te leven... Nu hebben ze geen kinderen meet. ik zou niet weten wat ik zonder mijn kinderen zou moeten...
Vreselijk


Ja, dat vroeg ik me ook al af. Of je dan de waarde van je eigen leven nog wel terug kan vinden :(
Op het moment dat je moeder/vader wordt is je kind je alles, en als je dat verliest, gaat er ook een stukje van jezelf dood denk ik ;(

secricible

Berichten: 25718
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:29

Ik heb vanochtend met ons mannetje van 3mnd in mijn armen staan huilen. Er was geen hoop voor Yulen, maar je doet het toch. Die ouders, pff...2 kinderen verloren, een miskraam. Wat een beproeving. Rust zacht lief mannetje...

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:30

En dan ook nog op zo'n afschuwelijke manier.

Gewoon drie kinderen die ze nooit zullen zien opgroeien.

Het raakt me echt, ik ben de hele ochtend al van de kaart. En dan ken ik deze mensen niet eens. Ik zou zo graag iets van het leed van deze mensen dragen. Als we hun leed nou konden delen met iedereen de wereld, maar dat kan niet... Niemand kan hun leed overnemen.. Ze zullen er zelf doorheen moeten. En ik hoop met alle hoop van de wereld dat ze die kracht kunnen vinden.
Ik kan er niet bij hoe dit moet zijn voor hen.. vreselijk ;(

Skessa_
Berichten: 10711
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:36

Het is vreselijk...... Het zusje van een festival vriendin van me is haar 2 kinderen kwijt geraakt bij een auto ongeluk...... het drama in Oss...... ook niet te vergeten.

Als ouders ga je daar nooit boven op komen, ik hoop ook dat ze die kracht kunnen vinden om het dragelijk te maken.


Rust zacht Julen Y;( Y;(

FennyPower

Berichten: 1489
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:37

Rust zacht Julen...

Wat een horror verhaal... |(

Jolien87

Berichten: 17518
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:38

Ik hoop ook heel erg dat de ouders het samen gaan redden. Ze zijn nog zo jong.

Mer1980

Berichten: 18932
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:42

Mijn moederhart huilt, het idee dat ik mijn kleintjes kwijt zou raken breekt mijn hart.... Arme Julen en arme nabestaanden... horror..

rockwitch

Berichten: 11756
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-19 12:46

Als ik mijn 2 schatjes kwijt zou raken zou het voor mij denk ik niet meer hoeven.

tyleysmiley

Berichten: 1898
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:51

Ik had vanmorgen een huilbui, mijn nogal aanwezige tweejarige was met z'n boevenkoppie vanalles aan het doen wat niet mocht, zo ook de buitendeur open dicht open dicht, en ineens zat hij er zachtjes met z'n vingertje tussen, hard genoeg om hem te laten schrikken en mama mama mamaaaaa te huilen. Ik kon hem meteen oppakken en troosten en met hem huilend in mijn armen, huilde ik mee voor Julen en zijn arme ouders, ik dacht ooooh dat arme arme manneke, zijn vader heeft hem horen huilen, en dan kun je er niet bijkomen, oppakken en troosten, hoe kun je nou toch doorleven met dat gevoel, verschrikkelijk

Cactusknuf

Berichten: 515
Geregistreerd: 06-01-18
Woonplaats: In de stal

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 12:56

Ik denk niet dat die ouders het niet volhouden... Y;( wat een verschrikkelijk ongeluk Y;(

zorro

Berichten: 8769
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 13:00

Wat een verdriet... Ik ben wel 'blij' dat de ouders nu wel zekerheid hebben, dat het afwachten voorbij is. Maar wat een slechte troost..

Die arme, arme mensen. En inderdaad, hoe ga je verder na zoiets.. hoe verwerk je dit terwijl je al zoveel voor je kiezen hebt gehad.

Zo in en intriest. Hoe is het nou mogelijk dat op zo'n terrein zo'n gaatje te vinden is, en dat dat kindje daar nou net in valt. Hoe groot is die kans, en toch gebeurt het. Ik kan daar niet bij.

Ik hoorde laatst nog iemand zeggen, over een heel ander onderwerp, 'alles gebeurt met een reden'. Met dit soort dingen kan ik daar dus echt mijn hoofd over breken he... Waarom gebeurt dat wat er gebeurt.

De hele wereld heeft meegeleefd en we zullen het allemaal een plekje moeten geven. Ik hoop dat zijn ouders dat ook kunnen.

boyca
Berichten: 1091
Geregistreerd: 14-12-11

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 13:13

Wat in en in triest voor die ouders.
Verdriet wat je nooit meer te boven komt volgens mij

Rust zacht Julen Y;(

Ik hoop zo dat hij idd direct is overleden en naar zijn broertje is gegaan

Suzanne F.

Berichten: 49498
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 13:15

zorro schreef:
Ik hoorde laatst nog iemand zeggen, over een heel ander onderwerp, 'alles gebeurt met een reden'. Met dit soort dingen kan ik daar dus echt mijn hoofd over breken he... Waarom gebeurt dat wat er gebeurt.


Het lijkt bijna of deze mensen niet zijn voorbestemd om ouders te worden. Maar wat de reden dan daarvan is, geen idee. Maar het is zeker macaber toeval.

xMissMonroe
Berichten: 123
Geregistreerd: 16-12-16

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 13:17

Y;(

daantjuhhh

Berichten: 26926
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 13:22

Suzanne F. schreef:
zorro schreef:
Ik hoorde laatst nog iemand zeggen, over een heel ander onderwerp, 'alles gebeurt met een reden'. Met dit soort dingen kan ik daar dus echt mijn hoofd over breken he... Waarom gebeurt dat wat er gebeurt.


Het lijkt bijna of deze mensen niet zijn voorbestemd om ouders te worden. Maar wat de reden dan daarvan is, geen idee. Maar het is zeker macaber toeval.

Dat wordt in het geloof ook vaak gezegd.

Mijn broertje is geboren met een hartafwijking en long afwijking.
Uiteraard eerst een lange tijd in het ziekenhuis gelegen met de ene operatie na de andere.

Toen mijn broertje gedoopt moest worden in het ziekenhuis werd mijn ouders verteld nadat zij aangaven hoe moeilijk ze het ermee hadden dat zn onschuldig kindje met zoveel pijn moet omgaan dat mijn broertje dit had om de mensen om hem heen een les te geven.

Echt bizar, een onschuldig kindje zou zoveel ellende moeten doorstaan om een ander een levensles te leren.

Overigens hebben mijn ouders (ik ook) het geloof ook afgezworen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110862
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: 2 jarige peuter in Spanje in 110 meter diep gat gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 13:25

Afbeelding

Es_ther

Berichten: 18728
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 13:26

Cayenne schreef:
[ [url=m/6RzqwB.jpg]Afbeelding[/url] ]

En toen hield ik het niet meer droog ;(

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 13:26

Och wat een immens verdriet. 2 kinderen verliezen en een miskraam. Zie dat maar te boven te komen.
Vreselijk dat sommige mensen zoveel ellende op hun dak krijgen.

knooopje

Berichten: 3619
Geregistreerd: 22-10-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 13:36

Cactusknuf schreef:
Ik denk niet dat die ouders het niet volhouden... Y;( wat een verschrikkelijk ongeluk Y;(


ik ook niet.dit is toch gewoon onmensenlijk!