Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 89 [ 2217 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 89  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

 
Profiel   

Hoi beste Bokkers

Ik weet niet of sommigen van jullie de nieuw documentaire over Michael Jackson hebben gezien, maar ik was nogal in shock. Vond het nogal heftig, ik ben al sinds mijn 8e een fan en heb er nooit zo over gedacht. Wat vonden jullie ervan of wat verwachten jullie ervan.

:P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 22:30 



 
Profiel   

Euhm, waar is/was deze dan te zien en wanneer? En de titel van de docu?
En kun je ook uitleggen wat het precies is wat je zo schokkend vond?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 22:47 



 
Profiel   

JoyCiej007 schreef
Euhm, waar is/was deze dan te zien en wanneer? En de titel van de docu?
En kun je ook uitleggen wat het precies is wat je zo schokkend vond?

De docu heet Leaving Neverland en gaat over Michael die z'n handen en andere lichaamsdelen niet onder controle kom houden. Waar hij te zien is weet ik niet. Behalve in Amerika dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 22:51 



 
Profiel   

Salinero Je moet niet alles geloven. Deze mannen hebben in 2005 onder eed gezegd dat zij nooit zijn misbruikt door Michael Jackson . En de ouders van deze mannen moesten een handtekening zetten voor een goedkeuring dat hun zonen mochten logeren .
In div interviews (jaren geleden ) verteld zowel Michael en zijn zusje Janet, Dat janet er ook bij was, dat de kinderen altijd in zijn bed wilden slapen dat hij samen met zus op een luchtbed sliepen naast het bed.

Ik ben zelf ook een fan van hem. Ik ben er mee opgegroeid met de Jacksons .Ik ben 55 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 22:51 



 
Profiel   

Het zal mij niet verbazen dat het waar is. Ik vond hem in de docu van Louis Theroux al aardig ontspoord en heel wereldvreemd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 22:57 



 
Profiel   

Ach, dus weer allerlei roddels en beschuldigingen van (kinder)misbruik omtrent MJ...
Niets nieuws onder de zon dus...

lieveli schreef
Het zal mij niet verbazen dat het waar is. Ik vond hem in de docu van Louis Theroux al aardig ontspoord en heel wereldvreemd.


Die heb ik idd ook gezien. Vader Jospeh Jackson heb je t over neem ik aan?
Dat is echt een raar figuur en ik kan snappen dat Michael er veel gedoe mee heeft gehad. Je zou maar zo'n hork als vader hebben zeg...

Overigens ben ik erg fan van Louis Theroux en zijn manier van open eerlijk en confronterend interviewen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:00 



 
Profiel   

JoyCiej007 schreef
Ach, dus weer allerlei roddels en beschuldigingen van (kinder)misbruik omtrent MJ...
Niets nieuws onder de zon dus...

lieveli schreef
Het zal mij niet verbazen dat het waar is. Ik vond hem in de docu van Louis Theroux al aardig ontspoord en heel wereldvreemd.


Die heb ik idd ook gezien. Vader Jospeh Jackson heb je t over neem ik aan?
Dat is echt een raar figuur en ik kan snappen dat Michael er veel gedoe mee heeft gehad. Je zou maar zo'n hork als vader hebben zeg...

Overigens ben ik erg fan van Louis Theroux en zijn manier van open eerlijk en confronterend interviewen.


Nee, ik kan het onderscheid tussen vader en zoon wel maken. Dat hij zijn kind over de balkonreling hangt e.d.

Het was de docu van Bashir!


Laatst bijgewerkt door Urbanus op 30-01-19 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:02 



 
Profiel   

lieveli schreef
Het zal mij niet verbazen dat het waar is. Ik vond hem in de docu van Louis Theroux al aardig ontspoord en heel wereldvreemd.


Michael heeft nooit een interview gegeven aan die Louis Theroux ,

Die man is overleden . RIP is het toch.

Wat denk je hoe het is voor de kinderen ,

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:03 



 
Profiel   

pompadour schreef
lieveli schreef
Het zal mij niet verbazen dat het waar is. Ik vond hem in de docu van Louis Theroux al aardig ontspoord en heel wereldvreemd.


Michael heeft nooit een interview gegeven aan die Louis Theroux ,

Die man is overleden . RIP is het toch.

Wat denk je hoe het is voor de kinderen ,



Nee, je hebt gelijk. Het was Bashir.

Ja lijkt me vreselijk als zo'n engnek je vader is. Geen normaal leven. Geen privacy.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:04 



 
Profiel   

JoyCiej007 schreef
Ach, dus weer allerlei roddels en beschuldigingen van (kinder)misbruik omtrent MJ...
Niets nieuws onder de zon dus...

lieveli schreef
Het zal mij niet verbazen dat het waar is. Ik vond hem in de docu van Louis Theroux al aardig ontspoord en heel wereldvreemd.


Die heb ik idd ook gezien. Vader Jospeh Jackson heb je t over neem ik aan?
Dat is echt een raar figuur en ik kan snappen dat Michael er veel gedoe mee heeft gehad. Je zou maar zo'n hork als vader hebben zeg...

Overigens ben ik erg fan van Louis Theroux en zijn manier van open eerlijk en confronterend interviewen.


Ik heb dat interview gezien, Louis werd in de maling genomen en goed ook . En hij moest flink wat geld betalen aan de Jospef Jackson , iets van 2x 5000 dollar . Michael en zijn vader werkten samen ,

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:11 



 
Profiel   

Maar heb je ook de documentaire van Bashir gezien? Waar hij MJ echt volgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:14 



 
Profiel   

Ts, zie dat je 13 bent, je hebt dus helaas MJ niet in de levende en bewuste variant meegemaakt... ik kan mij de dag dat hij overleed nog goed herrineren en rond die tijd waren er zoveel beschuldigingen, oa. bijv met die knul van home alone, en het was achteraf allemaal onterecht. MJ was een aparte man met heel veel talent en nooit privacy gekend... tuurlijk Kunnen er dingen gebeurd zijn, maar denk eerder een misinterpetatie van een man die nooit een goede echte jeugd heeft gehad dan van een man die slechte intenties had en alleen aan zijn behoeftes dacht...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:17 



 
Profiel   

lieveli schreef
Maar heb je ook de documentaire van Bashir gezien? Waar hij MJ echt volgt.



ja die heb ik ook gezien, ik wist gelijk dat er toen iets niet klopte.

en dat bleek ook zo te zijn.
Wat Michael heeft zijn versie ook laten uitzenden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:30 



 
Profiel   

Waarin hij geen drugs gebruikt en zijn kind niet over het balkon zwaait?

De waarheid komt nooit aan het licht, die is begraven met mr Jackson himself. Maar ik heb hem altijd een griezel gevonden. En ook medelijden want hij is zelf toch ook misbruikt en gebruikt. Triestig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:35 



 
Profiel   

lieveli schreef
Waarin hij geen drugs gebruikt en zijn kind niet over het balkon zwaait?

De waarheid komt nooit aan het licht, die is begraven met mr Jackson himself. Maar ik heb hem altijd een griezel gevonden. En ook medelijden want hij is zelf toch ook misbruikt en gebruikt. Triestig.


Precies! En hoe hij zichzelf toetakelde! Al had ik ook medelijden met hem. Hij is niet voor niets zo Weird geworden, net als zijn zus LaToya.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:39 



 
Profiel   

Michael was een goed persoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:41 



 
Profiel   

lieveli schreef
Waarin hij geen drugs gebruikt en zijn kind niet over het balkon zwaait?

De waarheid komt nooit aan het licht, die is begraven met mr Jackson himself. Maar ik heb hem altijd een griezel gevonden. En ook medelijden want hij is zelf toch ook misbruikt en gebruikt. Triestig.



dat niet, Drugs gebruikte hij niet ,maar wel zware medicijnen die vallen onder drugs. Zware pijnstillers met morfine valt onder verdoofde middelen .


En hij niet begraven en hij is bij gezet .
Zijn vader is wel begraven.


Laatst bijgewerkt door pompadour op 30-01-19 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:45 



 
Profiel   

pompadour schreef
Michael was een goed persoon.


Kende je hem persoonlijk misschien? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:45 



 
Profiel   

pompadour schreef
lieveli schreef
Waarin hij geen drugs gebruikt en zijn kind niet over het balkon zwaait?

De waarheid komt nooit aan het licht, die is begraven met mr Jackson himself. Maar ik heb hem altijd een griezel gevonden. En ook medelijden want hij is zelf toch ook misbruikt en gebruikt. Triestig.



dat niet, Drugs gebruikte hij niet ,maar wel zware medicijnen die vallen onder drugs. Zware pijnstillers met morfine valt onder verdoofde middelen .


En hij niet begraven en hij is bij gezet .
Zijn vader is wel begraven.


Drugs dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:46 



 
Profiel   

Damned schreef
pompadour schreef
Michael was een goed persoon.


Kende je hem persoonlijk misschien? :+



Genoeg gelezen en mij in verdiept.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:51 



 
Profiel   

Maar dan nog kende je hem niet, je weet in feite net zoveel als wij. En dat is het enige wat er overgebleven is, een welles/nietes verhaal. Maar ik denk dat we het allemaal met elkaar eens zijn dat hij een ernstig beschadigd mens was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:55 



 
Profiel   

lieveli schreef
Het zal mij niet verbazen dat het waar is. Ik vond hem in de docu van Louis Theroux al aardig ontspoord en heel wereldvreemd.

Wereldvreemd inderdaad, dat maakte hem nog niet gevaarlijk voor anderen. Dat wij niet kunnen bevatten hoe hij met de grote bekendheid en hoeveelheid geld omging is zeer duidelijk, rijk en excentriek gaan nogal eens samen, idem voor getalenteerd en excentriek. Wat er eventueel nog aan ziekten (dat steeds bleker worden bv) bij gekomen is incl. lading medicijnen en je hebt het recept voor zo'n niet te bevatten, maar briljant talent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 23:57 



 
Profiel   

tamary schreef
lieveli schreef
Het zal mij niet verbazen dat het waar is. Ik vond hem in de docu van Louis Theroux al aardig ontspoord en heel wereldvreemd.

Wereldvreemd inderdaad, dat maakte hem nog niet gevaarlijk voor anderen. Dat wij niet kunnen bevatten hoe hij met de grote bekendheid en hoeveelheid geld omging is zeer duidelijk, rijk en excentriek gaan nogal eens samen, idem voor getalenteerd en excentriek. Wat er eventueel nog aan ziekten (dat steeds bleker worden bv) bij gekomen is incl. lading medicijnen en je hebt het recept voor zo'n niet te bevatten, maar briljant talent.


Ik zeg ook niet dat hij het gedaan heeft, ik zeg ook niet dat hij het niet gedaan heeft. Ik zeg dat het mij niet zou verbazen, ik vind hem een griezel.

Ik heb de docu niet gezien dus daar kan ik niks over zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 00:00 



 
Profiel   

Het is ergens niet ok dat hij beschuldigd wordt en zich niet meer kan 'bewijzen' of er iets over zeggen.
Maar, als het wel waar blijkt te zijn is het verschrikkelijk voor de slachtoffers. En je wordt er daarnaast op aangekeken en beoordeeld omdat het over the King of pop gaat, terwijl hij dood is.
Hoe durf je.. Maar ook mij zou het niet verbazen.
Ingewikkelde kwestie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 00:08 



 
Profiel   

lieveli schreef
Maar dan nog kende je hem niet, je weet in feite net zoveel als wij. En dat is het enige wat er overgebleven is, een welles/nietes verhaal. Maar ik denk dat we het allemaal met elkaar eens zijn dat hij een ernstig beschadigd mens was.



Dat was ie ook, hij was een mik punt . Een zwarte man die heel erg rijk is, Hij is nog steeds meeste verdiende (dode) artiest.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 00:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 89 [ 2217 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 89  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen