Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 91 [ 2252 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 91  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Op wie stem jij 20 maart?

 
Profiel   

Ik ben nog geen topic gepasseerd hier over, maar bij deze dus :D
Op wie gaan jullie stemmen a.s provinciale verkiezingen?

Al weet ik dat provinciaal nooit heel veel voorstelt ben ik wel van plan om te stemmen aangezien ik dat recht heb. Ik heb de stemwijzer ingevuld en kom nu al voor de 2e keer uit bij de partij 50-plus :P Grappig, want ik ben zelf nog maar een studente.

Ik weet het nog niet zeker, dus ik ga nog maar eens alle partijen hen standpunten doornemen.
En jullie?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:08 



 
Profiel   

Bij mij kwam met de stemwijzer Groenlinks uit. Ik kan mij ook wel vinden in hun standpunten, dus mijn stem gaat waarschijnlijk daar naartoe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:16 



 
Profiel   

Mijn stem gaat uiteraard naar de PVV. Een partij die voor het volk op komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:24 



 

pompadour schreef
Mijn stem gaat uiteraard naar de PVV. Een partij die voor het volk op komt



Mag ik vragen waarom je dat vindt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:27 



 
Profiel   

Ik stem denk ik pvda of groenlinks... d66 is een beetje uit de gratie voor mij de laatste tijd.



Laatst bijgewerkt door Dani op 01-03-19 08:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Offtopic opmerking verwijderd.


Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:29 



 
Profiel   

tja, pvv is populistisch he. inderdaad spreekt ‘names het hele volk’ wat niet kan want niet het hele volk denkt hetzelfde. keert zich af tegen de elite etc...

nu ben ik nog geen achttien maar uit mijn stemwijzer kwam met 97% PVV :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:30 



 
Profiel   

Uit mijn stemwijzer kwam d66, ik stem of op d66 of PvdA als ik ga stemmen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:34 



 

Waarschijnlijk blanco

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:36 



 
Profiel   

FVD

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:40 



 
Profiel   

Ik kwam, als midden twintiger, ook uit bij 50+ :+ . Maar ik denk dat het toch VVD wordt. Dat was de tweede keus en daar stem ik eigenlijk vrijwel altijd op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:56 



 
Profiel   

Ik stem progressieve partij Rhenen. Dat is een plaatselijke partij te vergelijken met groenlinks. Al weet ik nu al dat net als andere jaren de SGP weer de grootste zal zijn met als opvolger de christenunie en de CDA.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:58 



 

Ik snap niet zo goed hoe je als 20'er op de VVD kan stemmen, die het liefst zo snel mogelijk je hele toekomst én het milieu naar de knoppen helpen. Ze geven echt geen fiets om je. :+ Maar kan aan mij liggen, hoor...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 00:06 



 

Ik ga links stemmen. Wat het wordt hou ik bij mezelf :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 00:07 



 
Profiel   

Ook ik stem links :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 00:30 



 

Resistance schreef
Ik snap niet zo goed hoe je als 20'er op de VVD kan stemmen, die het liefst zo snel mogelijk je hele toekomst én het milieu naar de knoppen helpen. Ze geven echt geen fiets om je. :+ Maar kan aan mij liggen, hoor...


Nou nou, wat extremistisch, zo'n reactie op die partij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 00:51 



 
Profiel   

Resistance schreef
pompadour schreef
Mijn stem gaat uiteraard naar de PVV. Een partij die voor het volk op komt



Mag ik vragen waarom je dat vindt?


Gelijk alsof het iets ergs is als je op de PVV zou stemmen. Ligt zo’n belading op als je dat zegt.

Ik mag voor het eerst stemmen en ik heb nog werkelijk geen idee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 00:52 



 
Profiel   

Heb ook weleens zoiets ingevuld en kreeg dan een heel ander advies dan mn eigen voorkeur. Ik zou echt vooral zelf ook blijven nadenken en goed gaan lezen waar een partij voor staat en ook waar ze tegen zijn etc.

Op dit moment weet ik het nog niet en heb ook een beetje het gevoel dat niks echt 100% mijn keuze zal zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 00:54 



 
Profiel   

Leuk om al die verschillende blikken er op te lezen!

Ik moet zeggen dat ik de termen links en rechts niet meer van deze tijd vind. Ik krijg vaak het gevoel dat hier nogal negatief naar gekeken word en dat het een beetje een haatdragende bijsmaak heeft. Ook behoorlijk stereotyperend vind ik het.

Maar over partijen it self, hoewel ik Baudet niet per se een leuke man vind, vind ik de FvD wel een partij die het grotere plaatje ziet en ik kan me in veel standpunten vinden. Maar in sommigen ook totaal niet, dat maakt het wel erg lastig vind ik.

Ik weet in ieder geval wel waar ik niet op ga stemmen, dat zijn GroenLinks, de VVD en de SGP. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 00:57 



 
Profiel   

Ik weet zeker dat het de VVD niet wordt. Wat het wel wordt? Ik moet mezelf er nog maar eens in verdiepen :D

Ik vind dat ze allemaal veel roepen maar weinig waarmaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 01:31 



 
Profiel   

FVD

In het verleden ook wel advies gekregen voor 50Plus, ook al ben ik dat helemaal niet :')

Zie nu pas dat ik in Utrecht helemaal niet kan stemmen op de FVD.
Hmm even goed zoeken dus.

Edit; hij staat nog niet in de stemwijzer erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 01:33 



 
Profiel   

Waarschijnlijk SP maar in ieder geval een partij die tegen de marktwerking in de zorg en het openbaar vervoer is.
Ook ben ik het er niet mee eens dat het niet veel voorstelt, we kiezen ook voor de eerste kamer en die kunnen een hoop van het beleid uit de tweede kamer tegen houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 02:03 



 
Profiel   

Ik stem groenlinks. Kwam gelijk uit met d66 in. De stemwijzer, maar kan me heel goed vinden in de standpunten van GL. Qua waterschap stem ik op WaterNatuuijk, ook daar kan ik me heel goed vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 03:24 



 
Profiel   

Resistance schreef
Ik snap niet zo goed hoe je als 20'er op de VVD kan stemmen, die het liefst zo snel mogelijk je hele toekomst én het milieu naar de knoppen helpen. Ze geven echt geen fiets om je. :+ Maar kan aan mij liggen, hoor...


Neuh, ik dacht dat ook.
Alleen met een veeeeeer boven modaal inkomen heeft het zin om VVD te stemmen :Y) ze graaien alles van de midden en lage inkomens weg.

Ik stem denk ik CU. Maar ms vinden anderen dat weer onbegrijpelijk. Vind dat de enige normale partij, ook voor niet christenen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 05:13 



 
Profiel   

pompadour schreef
Mijn stem gaat uiteraard naar de PVV. Een partij die voor het volk op komt


Niet mijn volk :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 05:52 



 
Profiel   

verootjoo schreef
Resistance schreef
Ik snap niet zo goed hoe je als 20'er op de VVD kan stemmen, die het liefst zo snel mogelijk je hele toekomst én het milieu naar de knoppen helpen. Ze geven echt geen fiets om je. :+ Maar kan aan mij liggen, hoor...


Neuh, ik dacht dat ook.
Alleen met een veeeeeer boven modaal inkomen heeft het zin om VVD te stemmen :Y) ze graaien alles van de midden en lage inkomens weg.

Ik stem denk ik CU. Maar ms vinden anderen dat weer onbegrijpelijk. Vind dat de enige normale partij, ook voor niet christenen :=

Ik stem ook CU. Ook toen ik nog geen christen was, deed ik dat. Ik kan me in heel veel standpunten vinden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 06:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 91 [ 2252 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 91  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen