Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 91 [ 2252 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 91  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Op wie stem jij 20 maart?

 
Profiel   

Ik ben nog geen topic gepasseerd hier over, maar bij deze dus :D
Op wie gaan jullie stemmen a.s provinciale verkiezingen?

Al weet ik dat provinciaal nooit heel veel voorstelt ben ik wel van plan om te stemmen aangezien ik dat recht heb. Ik heb de stemwijzer ingevuld en kom nu al voor de 2e keer uit bij de partij 50-plus :P Grappig, want ik ben zelf nog maar een studente.

Ik weet het nog niet zeker, dus ik ga nog maar eens alle partijen hen standpunten doornemen.
En jullie?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:08 



 
Profiel   

Bij mij kwam met de stemwijzer Groenlinks uit. Ik kan mij ook wel vinden in hun standpunten, dus mijn stem gaat waarschijnlijk daar naartoe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:16 



 
Profiel   

Mijn stem gaat uiteraard naar de PVV. Een partij die voor het volk op komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:24 



 

pompadour schreef
Mijn stem gaat uiteraard naar de PVV. Een partij die voor het volk op komt



Mag ik vragen waarom je dat vindt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:27 



 
Profiel   

Ik stem denk ik pvda of groenlinks... d66 is een beetje uit de gratie voor mij de laatste tijd.



Laatst bijgewerkt door Dani op 01-03-19 08:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Offtopic opmerking verwijderd.


Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:29 



 
Profiel   

tja, pvv is populistisch he. inderdaad spreekt ‘names het hele volk’ wat niet kan want niet het hele volk denkt hetzelfde. keert zich af tegen de elite etc...

nu ben ik nog geen achttien maar uit mijn stemwijzer kwam met 97% PVV :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-19 23:30 



 
Profiel   

Uit mijn stemwijzer kwam d66, ik stem of op d66 of PvdA als ik ga stemmen