Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 16 [ 394 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

 
Profiel   

Citaat
Op de Brunssummerheide in het Limburgse Heerlen zijn dinsdagmiddag de lichamen van een man en een vrouw gevonden. De politie denkt dat ze door geweld om het leven zijn gekomen.

Een wandelaar trof even voor het middaguur het lichaam van de vrouw aan. Enige tijd later werd tientallen meters verderop het lichaam van de man gevonden. De identiteit van de slachtoffers is nog niet bekend.

"Het is nog niet duidelijk of de man en de vrouw elkaar kennen. Ook is nog onduidelijk wat er op de Brunssummerheide is gebeurd", aldus de politie.

Zowel de man als de vrouw was een hond aan het uitlaten. De dieren zijn ongedeerd gebleven. De dierenambulance heeft zich over de honden ontfermd, laat de politie weten.

De agenten zijn in gesprek met wandelaars die zich ten tijde van het incident in het natuurgebied bevonden. De politie roept iedereen met informatie op zich te melden.

Het geweldsincident vond plaats bij de Kamperheideweg, die vanaf Heerlerheide door het natuurgebied loopt.

Verbetering: De politie maakte eerst melding van een vermoedelijke steekpartij. Alle opties worden nu echter opengehouden.


Bron:
https://www.nu.nl/binnenland/5879250/ma ... redirect=1

Ik liep hier gisteren nog (kom er wekelijks aangezien dit mijn vaste 'ingang' van de heide is), vorige week liep ik nog precies daar ook met mijn zoontje. Vanmorgen besloot ik op het laatste moment ergens anders te gaan lopen, anders had ik deze vrouw en man misschien zelf nog wel ontdekt. Als het zo kortbij komt, geeft dat toch wel de nodige kriebels moet ik zeggen. Benieuwd wat hier nu gebeurd is. Heel veel sterkte voor de nabestaanden van deze slachtoffers.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 16:22 



 
Profiel   

Heftig zeg, zeker zo dicht bij huis.. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 16:34 



 
Profiel   

Bah ja, ik hoorde het ook zojuist. Ook ik kom er regelmatig. Heel eng, zeker aangezien het erop lijkt dat de slachtoffers onschuldige voorbijgangers zijn ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 18:34 



 
Profiel   

Ik las het vanmiddag, zo erg en griezelig. Arme mensen |(

Hopelijk wordt er voor de nabestaanden snel meer duidelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 18:36 



 
Profiel   

Vaag verhaal ook dat de honden er nog liepen en dat het “gewone” wandelaars zouden kunnen zijn. Scary!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 18:50 



 
Profiel   

Opsporing verzocht roept mensen die daar vandaag waren contact op te nemen met de politie. Dus voor de mensen die daar vandaag waren: kijk even op de site van opsporing verzocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 19:36 



 
Profiel   

Wat een naar en eng verhaal, ik vraag mij af wat er gebeurd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 20:05 



 
Profiel   

Ja jeetje echt heftig. Hier ook om de hoek en het verhaal wordt steeds vreemder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 20:09 



 
Profiel   

Heel heftig verhaal. De overleden vrouw blijkt de moeder van een bekende van mij te zijn :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 11:37 



 
Profiel   

....je zou ze aantreffen terwijl je lekker ontspannen aan het wandelen bent :( Vergeet je nooit meer!
Wat erg voor deze mensen, die kwamen daar wrs ook lekker voor hun ontspanning en zijn wrs de verkeerde mensen (of 1) tegen gekomen. Erg dat je tegenwoordig gewoon niet meer zeker ergens lekker kunt wandelen of fietsen....
Heel veel sterkte voor de nabestaanden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 11:45 



 
Profiel   

Hmm iets in de relationele sfeer en een jaloerse echtgenoot?
Of iets gezien dat ze niet hadden mogen zien?
Wat zou hierachter zitten....

Hier in Den Haag (Scheveningse bosjes) is ook een vrouw (56) omgebracht die haar honden uitliet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 11:53 



 
Profiel   

arabella2000 schreef
Heel heftig verhaal. De overleden vrouw blijkt de moeder van een bekende van mij te zijn :


Jeetje wat erg zeg :( zij is van de omgeving of van verder weg? Denk je even met de hond te gaan wandelen, pff :( kan ook aan niks anders denken momenteel. Het is een steenworp afstand van m’n huis en een vaste wandelplek van mij en Mn zoontje. Heb er maandag nog gelopen en wilde er gisteren gaan wandelen tot ik besloot toevallig gisteren een nieuwe wandeldek verder weg te proberen - ik was net rond die tijd ook gaan wandelen. Echt vreselijk voor zowel slachtoffers als nabestaanden.

ik hoop dat het onderzoek snel mag uitwijzen wat er nu gebeurd is maar (sporen)onderzoek doen in een gebied van deze omvang zal ook wel enige tijd nog in beslag gaan nemen ben ik bang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 11:56 



 
Profiel   

Vreselijke situatie :\
Zo'n mooie plek met zoveel (nare) geschiedenis, bah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 12:41 



 
Profiel   

Niet dat het er iets mee te maken heeft, maar is dit niet dezelfde heide als waar Nicky Verstappen om het leven is gebracht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 12:43 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Niet dat het er iets mee te maken heeft, maar is dit niet dezelfde heide als waar Nicky Verstappen om het leven is gebracht?


Klopt ja, is dezelfde heide. De plekken (waar Nicky en de slachtoffers van gisteren) zijn gevonden liggen wel een behoorlijk stuk uit elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 12:47 



 
Profiel   

Ik zag dit voorbijkomen op nu.nl. De leeftijden en woonplaats van de slachtoffers.

https://www.nu.nl/binnenland/5881155/sl ... erlen.html

Echt vreselijk... Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 12:50 



 
Profiel   

Vreselijk nieuws, moest gisteren ook meteen aan Nicky Verstappen denken. Hoor net op de radio dat ze door messteken om het leven zijn gekomen. Wat is er gebeurd en waarom? |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 13:07 



 
Profiel   

Wat ik me afvraag kunnen ze doormiddel de chip die de honden hebben als ze ze al hebben er niet achter komen of de personen wel of niet bij elkaar horen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 13:16 



 
Profiel   

Danielleeee_ schreef
Ik zag dit voorbijkomen op nu.nl. De leeftijden en woonplaats van de slachtoffers.

https://www.nu.nl/binnenland/5881155/sl ... erlen.html

Echt vreselijk... Y;(



jeetje die leeftijd ook ;(
echt diep triest dat dit is gebeurd! Ik denk persoonlijk echt als ik de leeftijd zie dat het gaat om een overval die mis gegaan ofz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 13:19 



 
Profiel   

De honden zullen ze snel genoeg achter komen. Die zullen door de familieleden wrs snel opgehaald worden. Die vrouw had in ieder geval 1 hond

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 13:20 



 
Profiel   

Lau schreef
Danielleeee_ schreef
Ik zag dit voorbijkomen op nu.nl. De leeftijden en woonplaats van de slachtoffers.

https://www.nu.nl/binnenland/5881155/sl ... erlen.html

Echt vreselijk... Y;(



jeetje die leeftijd ook ;(
echt diep triest dat dit is gebeurd! Ik denk persoonlijk echt als ik de leeftijd zie dat het gaat om een overval die mis gegaan ofz.


Of op t verkeerde moment op de verkeerde plaats. Getuigen die uit de weg geruimd moeten worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 16:28 



 
Profiel   

Ik moest aan die vrouw in Scheveningen denken die afgelopen week eveneens vermoord werd tijdens het uitlaten van haar hondjes.
Zal wel bizar toeval zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 16:41 



 
Profiel   

Overval wat mis is gegaan maar getuigen die uit de weg geruimd moeten worden is denk ik ook wel een heel realistisch scenario aangezien omwonenden zeggen dat hier vaker drugs gedeald wordt enz. Maar bizar dat het op zo’n tijdstip gebeurde. Zoals gezegd, ik loop er wekelijks en ben best oplettend en zie eigenlijk nooit gekke dingen dus je verwacht dat ze het natuurlijk dan eerder ‘s avonds doen. Dit is ook best een drukke plek - parkeerplaats vlakbij en veel vertakkingen alle kanten uit alsook het begin/eindpunt van het grote fietspad wat door de hei loopt waar regelmaat fietsers en wandelaars aanwezig zijn. Dus gezien het tijdstip van de dag (het was goed wandel weer dus dan is het daar door de dag heen best druk) en de plek zal het idd in vluggigheid wel gebeurd zijn en dan zou ik denken dat het ook eerder opruimen van getuigen is maar een overval zou ook goed kunnen ja - dat de andere persoon weg heeft proberen te rennen bv, die 100m verder lag. Benieuwd of ze er achter gaan komen. Via opsporing vermist hadden ze al 16 tips geloof ik binnen gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 17:45 



 
Profiel   

een overval lijkt me sterk. Er zijn weinig mensen die iets van waarde bij zich hebben als je met de hond gaat wandelen. Ik denk ook eerder iets in de relationele sfeer, gezellig samen met je date de hond uitlaten. Een boze echtgenoot? zoiets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 18:14 



 
Profiel   

Het is echt een bizar verhaal. Ik hoop dat men kan ontdekken wat er is gebeurd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 18:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 16 [ 394 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen