Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 19:32

Ik las inderdaad iets over dat het een schimmig stuk van die heide was, met criminele praktijken daar.
Je zal er maar net gewandeld hebben met je hond. Ik denk ook dat ze misschien meer gezien hebben dan de bedoeling was.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:25

Cayenne schreef:
Ik moest aan die vrouw in Scheveningen denken die afgelopen week eveneens vermoord werd tijdens het uitlaten van haar hondjes.
Zal wel bizar toeval zijn.

Ik dacht hetzelfde, en het lijkt geen bizar toeval te zijn. Ik zie net op FB een oproep van Politie Nederland: KLIK :\

Dezelfde persoon wordt gezocht voor beide zaken.

KimD

Berichten: 20438
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:27

Dan vraag ik me af of het derde lichaam dan echt puur toeval was...

Linnie050

Berichten: 11805
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:28

Hoop dat die gek snel van de straat is.
Wat vreselijk

Hopen dat ze snel een betere foto hebben

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:29


idylle
Berichten: 5810
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:31

Cayenne schreef:
Ik moest aan die vrouw in Scheveningen denken die afgelopen week eveneens vermoord werd tijdens het uitlaten van haar hondjes.
Zal wel bizar toeval zijn.


Ik dacht het vanmiddag nog, zal toch niet met elkaar te maken hebben, of toch...

En wat denk je, ze zoeken een gozertje van 27 verdacht van alle 3 de moorden. Bron staat op fb bij politie nederland

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:33

Maar Scheveningen en Brunssumerheide ligt niet echt bij elkaar. Wat is dan de connectie?
Edit: ik lees het al.
Zou toch wat zijn zeg.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 08-05-19 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 21:33

Suzanne F. schreef:
Maar Scheveningen en Brunssumerheide ligt niet echt bij elkaar. Wat is dan de connectie?


Hij komt uit den haag en is ook veel in zuid Limburg is bekend gemaakt - veel mensen die vaak heen en weer reizen tussen twee plekken naar familie of een partner of...

Edit: ik zie dat je net een edit plaatste haha

Eng hoor dit. Niemand weet waar hij nu is dus het is bijna wachten tot hij weer toeslaat als hij random mensen pakt.

pillow
Berichten: 7818
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:40

idylle schreef:
Cayenne schreef:
Ik moest aan die vrouw in Scheveningen denken die afgelopen week eveneens vermoord werd tijdens het uitlaten van haar hondjes.
Zal wel bizar toeval zijn.


Ik dacht het vanmiddag nog, zal toch niet met elkaar te maken hebben, of toch...

En wat denk je, ze zoeken een gozertje van 27 verdacht van alle 3 de moorden. Bron staat op fb bij politie nederland

gozertje van 27? dat noem ik toch echt wel een man. Bij een gozertje denk je aan een 14 jarige ofzo

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110738
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:42

Karin schreef:
Cayenne schreef:
Ik moest aan die vrouw in Scheveningen denken die afgelopen week eveneens vermoord werd tijdens het uitlaten van haar hondjes.
Zal wel bizar toeval zijn.

Ik dacht hetzelfde, en het lijkt geen bizar toeval te zijn. Ik zie net op FB een oproep van Politie Nederland: KLIK :

Dezelfde persoon wordt gezocht voor beide zaken.


Jeetje, dus mogelijk toch!
En het ligt best ver uit elkaar, dus hij kan in principe overal zijn...

Toch best een eng idee. Ik ga geregeld alleen het bos in en zo sta je toch weer even stil bij de risico's.
Natuurlijk zal er 99 van de 100 keer niets gebeuren, maar die ene keer hoeft maar net helemaal mis te zijn.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:45

Ondertussen hoop ik heel hard dat die vermiste student uit Utrecht niet ook hem tegen het lijf is gelopen.

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 21:52

De politie zegt ook meteen 112 bellen i.p.v. gewoon politie nummer als hij gespot wordt dus dat laat de ernst van de situatie ook goed zien. Als ik zie ook hoe massaal alle politie afdelingen ih land de oproepen aan het delen zijn... vreselijk dit, laten we hopen dat hij niet nog meer slachtoffers gaat maken. Ik blijf voorlopig dus wel even van plekken als de brunsummerheide uit de buurt.

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:52

:oo

Tjonge... Dat is even een hele andere wending dan dat ik had verwacht. Ik ben zelf een enorme schijtluis durf niet alleen het bos in of het donker mijn man zegt dan altijd dat ik me aanstel en me hond toch bij me is... Nou deze mensen zagen dit ook vast niet aankomen... Vreselijk.

En hoe ziekelijk is die man in zijn hoofd 8)7

Ik ga ook maar niet alleen of met me kids aan de wandel op afgelegen plekken brrr....
Ookal woon ik in Drenthe.
Laatst bijgewerkt door blokje op 08-05-19 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110738
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:53

Karin: Daar dacht ik ook aan! Op zich past het niet in het 'plaatje' van bossen en honden etc, maar goed dat wil niets zeggen natuurlijk.
Duidelijk is wel dat de 27-jarige man heel dringend van straat moet als hij het ook idd heeft gedaan.
Ik hoop dat ze hem snel vinden (en hij niemand anders te pakken neemt) of dat hij zich zelf zal melden.

Hebben ze geen duidelijkere foto van hem?

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 21:54

Cayenne schreef:
Jeetje, dus mogelijk toch!
En het ligt best ver uit elkaar, dus hij kan in principe overal zijn...

Toch best een eng idee. Ik ga geregeld alleen het bos in en zo sta je toch weer even stil bij de risico's.
Natuurlijk zal er 99 van de 100 keer niets gebeuren, maar die ene keer hoeft maar net helemaal mis te zijn.


Ja, ik vind het ook wel behoorlijk eng. Hij is schijnbaar veel in zuid Limburg en woont normaal in den haag - dus Scheveningen is dan idd ook niet te ver voor ‘m - dus hij zal wel familie ofzo hier hebben misschien of iets anders waardoor hij vaker hier is, dus hij zal dan miss ook bekend zijn op de heide hier. Ik liep precies daar eergister nog en vorige week met mijn zoontje - woon er op een paar minuten lopen vandaan - en moet zeggen dat dit behoorlijk wat met m’n gemoedstoestand doet momenteel pff.

Het verbaast me wel hoe snel ze een verdachte gevonden hebben. Ik had gedacht dat dat een onmogelijke zoektocht zou worden. Laten we idd hopen dat hij snel gevonden wordt.

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:56

Tot hij is gepakt, zou ik de hond liever even niet in de natuur uitlaten.

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 22:00

Ik loop er zelf niet met Mn hond normaal ivm hond die angstagressie toont naar andere honden dus ik ontwijk met hem plekken als de brunsummerheide. Da’s voor mij dus een geluk bij een ongeluk, maar ik hoop dat de mensen die er wel met de hond lopen normaal het idd even vermijden. Ik wandel er dus wel zelf in m’n up heel veel en met mijn zoontje, maar dat gaan we idd echt niet doen nu.

Gelukkig heb ik een hond die goed van zich afblaft buiten en erg oplettend is (wat ik normaal irritant vind maar nu dus even niet haha) dus dat schrikt in mijn geval hopelijk wel genoeg af - heb een Duitse herder. Maar ik loop ook in de wijk nu - op een steenworp afstand van de Heide - maar korte rondjes, brr.

verootjoo
Berichten: 35654
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:03

Bizar dit :=
Hoop dat ze hem gauw kunnen pakken.

Sjong
Berichten: 859
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:03

Ik heb vanmorgen mijn bosronde a ter andere mensen aangelopen. Ik loop altijd alleen in het bos en ik ben nooit bang maar nu ben ik toch maar ff aangehaakt. Ik vond het allemaal een beetje te toevallig.

Echt vreselijk. En ergens ook medelijden met de dader die gein heel erg in de war is als ik dit goed lees

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:07

Ben je lekker je hond relaxt aan het uitlaten, komt er zo´n idioot. Ik loop elke dag een eind alleen in het bos, kom er nooit iemand tegen. Dat vind ik nu ook niet echt zo´n fijn idee. :') Binnenkort toch maar eens pepperspray kopen. Mijn honden zijn nou niet echt goede waakhonden, die begroeten iedereen vriendelijk. :+

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Re: Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:09

Mijn hond is niet lief en valt snel uit maar hij is vaak los denk toch dat hij de benen neemt daarnaast is het maar een middel maat hond...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110738
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:10

Het eerste wat mijn man net zei: 'Zo, jij gaat dus voorlopig even niet meer alleen het bos in' :+
Ik vind het heerlijk om daar tot rust te komen in de natuur. Bij ons kom je ook zelden iemand tegen en ik ken het gebied redelijk op m'n duimpje. Maar nu sla ik even over.

Maar hopelijk vinden ze hem snel. Als ze de foto zo massaal delen kan dat bijna niet anders!

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 22:20

Ik zie net nog een duidelijkere foto voorbij komen van hem, waar hij mee deed aan de parelloop in Brunssum - een jaarlijks event - in 2018. Dus hij is idd goed bekend met de omgeving hier dus dan zullen ze ‘m misschien toch niet zo snel gaan vinden.

Ik was gister alleen in het bos aan t lopen zo’n 8km hier vandaan en ik vond het heerlijk. Maar nu denk je idd toch even twee keer na of je wel moet gaan - sowieso niet als hij nog rondloopt. Ik ben ook serieus aant denken om iets als pepperspray te kopen wat ik in de toekomst kan meenemen.

idylle
Berichten: 5810
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:22

Oef, de vermiste student....daar had ik nog even niet aan gedacht, maar sluit nu niks meer uit. Zou me niks verbazen verkeerde tijd verkeerde plaats. Hoop dat hij toch in goede gezondheid gevonden gaat worden.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang het duurd voordat ze die mafkees te pakken hebben nu er zo massaal gedeeld wordt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110738
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:23

Volgens mij mag je pepperspray niet zomaar bij je hebben? Een busje deo voldoet volgens mij ook.