Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:28

Luckystory schreef:
Van mij had Italië mogen winnen. :D
Maar dat van Nederland vond ik ook niet slecht.

Ik was vooral blij dat het niet Macedonië geworden is. Anders stuurt iedereen volgend jaar van die vervelende balades.

Echt waar? Daar kon ik echt helemaaaal niks mee :n

Ik vond Servië wel wat hebben.

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:31

Ik wist pas sinds gisteren wat ons liedje was, ik vind het erg mooi. Leuk dat we gewonnen hebben.

Tja Madonna moet gewoon lekker wat anders gaan doen, dit kan echt niet meer. Wat ontzettend sneu voor haar zo.

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:32

helemaal uitgekeken gisteravond....oke oke, ben tussendoor regelmatig naar de pc gelopen want man man wat zat er as usual weer een hoop troep en vals kattengejank ertussen...en dan moest Madonna nog komen :+

Uitslag van de punten was superspannend, vooral omdat ik lange tijd niet doorhad dat de punten van de kijkers nog moesten komen.
Maar is gelukt; Duncan heeft gewonnen *\o/* *\o/*

ik verbaas mij wel enigszins dat iedereen zo viel over de vele valse noten van Madonna, aangezien ze dat altijd al gehad heeft live. Heeft niks met leeftijd te maken; in de jaren 80 zong ze ook al mega vals met live optredens. Heb me er sindsdien ook altijd over verbaasd dat Madonna altijd zo'n grote ster is gebleven.

OKe dat ze nog slechter zong dan die gast van San Marino was dan idd wel verbazingwekkend; dat is toch wel een prestatie waar je U tegen zegt, helemaal als je zo'n sterrenstatus hebt (onverdiend imo) als Madonna.

Sizzle

Berichten: 35708
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:37

LukieBradley schreef:
Die Emma gaat ondertussen ook viral met haar opmerking :')
“Thanks for the auto tune Madonna”
Ik zat te kijken en dacht echt huh _O-


Out of tune

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:41

Sizzle schreef:
LukieBradley schreef:
Die Emma gaat ondertussen ook viral met haar opmerking :')
“Thanks for the auto tune Madonna”
Ik zat te kijken en dacht echt huh _O-


Out of tune


Nee ze zei wel autotune. Is een stab naar het feit dat ze keihard vals zong bij Like a Prayer. Autotune lost dat normaal gesproken op bij artiesten en bij dat tweede nummer was het volop aanwezig.. dus daarom, thanks for the autotune :+

roxiie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:47

verootjoo schreef:
Sjonge, voor dat geld hadden ze mij ook wel kunnen vragen :')

Wat erg zeg, ze lijkt ook wel dronken ofzo...


Ik had het voor de helft gedaan, :+

ikkedus
Berichten: 3294
Geregistreerd: 24-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:48

Ik weet ook niet beter dan dat je Madonna NIET live moet hebben. Dat de het gewoon blijft doen is wmb logisch als je hoort wat ze er voor vangt.
Ik vond zelf het nr van Italië he-le-maal niks! Niet leuk, niet goed... niks.
Ik vond het nr van Noorwegen weer wel leuk.
Bij de zanger van San Marino past de titel wel bij zijn prestatie: hij zat er de hele tijd na-na-na-NAAST :D . En hij deed al voor de tweede x mee en had het liedje in 5 min geschreven. Well duh!! Dat was te merken. Lekker weer gaatjes gaan vullen die man.

Jolien87

Berichten: 17477
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:49

Sizzle schreef:
Ik vond het wel heel Nederlands dat die vrouw (geen idee wie dat was) nog even snel zei: ‚Madonna was out of tune‘.

Madonna was echt een sneu optreden, maar ach past er ergens wel bij.


Nee, ze zei "I'm thankful for Madonna's autotune".
Met andere woorden: ze wees erop dat de autotune het tweede nummer van Madonna nog enigszins draagbaar maakte.

Ik heb tijdens de uitslagen zo'n beetje mijn deken opgegeten, wat een prachtige overwinning!

ikkedus
Berichten: 3294
Geregistreerd: 24-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:49

Autotune lost geen timing issues op toch? Naast ronduit vals, zat ze er ook continu achter qua timing.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101858
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:50

Even teruggezocht, dat Future lied vind ik afschuwelijk. :x Like A Prayer is een mooi nummer maar niet hoe zij hem zong op dit moment. En waarom dat ooglapje? :+

Sizzle

Berichten: 35708
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:50

xPabloBokt schreef:
Nee ze zei wel autotune. Is een stab naar het feit dat ze keihard vals zong bij Like a Prayer. Autotune lost dat normaal gesproken op bij artiesten en bij dat tweede nummer was het volop aanwezig.. dus daarom, thanks for the autotune :+


Aha, dat verstond ik verkeerd dan. Komt wel op hetzelfde neer :D
Out of tune door gebrek aan autotune :P

Jolien87

Berichten: 17477
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:51

Sizzle schreef:
xPabloBokt schreef:
Nee ze zei wel autotune. Is een stab naar het feit dat ze keihard vals zong bij Like a Prayer. Autotune lost dat normaal gesproken op bij artiesten en bij dat tweede nummer was het volop aanwezig.. dus daarom, thanks for the autotune :+


Aha, dat verstond ik verkeerd dan. Komt wel op hetzelfde neer :D
Out of tune door gebrek aan autotune :P


Komt op hetzelfde neer. :=
Ik vond het wel een gewaagde opmerking van Emma over de Queen of pop.

Sizzle

Berichten: 35708
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:59

Wat bij ons vrij genant was is dat ze het geluid steeds op de verkeerde microfoon hadden staan. Dan zag je een interview met de zwitserse deelnemer maar je hoorde de interviews met andere deelnemers :')

purny

Berichten: 27525
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Duncan heeft het Euro Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:05

Word tijd dat Madonna de titel gaat overhevelen naar iemand die wel kan zingen en er fatsoenlijk uit ziet.

Sizzle

Berichten: 35708
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:13

Ach, ze komt er anders wel mooi mee weg met haar miljoen in de tas. Kun je haar moeilijk kwalijk nemen.
Ik kan totaal niet zingen maar als iemand mij daar toch een berg geld voor wil geven dan ga ik gerust even vals zingen met een oogklepje _O-

Kinke

Berichten: 20547
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Duncan heeft het Euro Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:56

ik vond dat interview met Madonna al slecht, en zoals ik al had verwacht was het optreden nog vele malen slechter.
Dat hele gebeuren rond het stemmen is natuurlijk een aanfluiting, volgens mij is het zolang het songfestival al bestaat gewoon een kwestie van vriendjespolitiek. Neemt niet weg dat Nederland gewoon een heel goed nummer had, of hij nou wel of niet had gewonnen.

ruitje

Berichten: 12342
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Duncan heeft het Euro Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:09

Het publiek ging ook echt los bij Griekenland en Cyprus, want dat sloeg natuurlijk echt nergens op :+

mika11

Berichten: 11114
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: Duncan heeft het Euro Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-19 13:15

Duncan zijn leven staat vast ook helemaal op zijn kop.
Van een onbekende man tot in één klap beroemd en winnaar.

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:16

roxiie schreef:
verootjoo schreef:
Sjonge, voor dat geld hadden ze mij ook wel kunnen vragen :')

Wat erg zeg, ze lijkt ook wel dronken ofzo...


Ik had het voor de helft gedaan, :+


De helft was ook prima geweest idd :7 Denk dat ik haar niveau van gisteravond best had kunnen evenaren :Y)

Seraphia
Berichten: 272
Geregistreerd: 07-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:21

Super happy dat Duncan gewonnen heeft! :D
Ik was vooral fan van Noorwegen, Rusland en vond Duitsland ook wel wat hebben dus vind het echt heel erg dat die 0 punten gehad hebben. :=

En Madonna ... pffft dat ze dat miljoen weer terug gaat geven. Mijn moeder zei al dat ze live niet kon zingen maar jeetje dit was erger dan ik gedacht had.....

De zangeres die dit jaar mee gedaan heeft voor Cyprus is vorig jaar ook gevraagd om Fuego te zingen maar toen kon ze niet of wilde ze niet of zo. Misschien dat het nummer van Cyprus dit jaar daarom zo Fuego look-a-like is?

Van Ijsland heeft de drummer (?) een filmpje online gezet waarop de security de vlaggen in beslag nam. Was aan te zien komen want ze waren heel eurovisie al zo bezig en hebben niet voor niets een laatste waarschuwing gehad wbt hun gedrag daar. Ze hebben bij de halve finale niet voor niets na hun optreden de camera zo snel weg gedraaid. :=

Onali

Berichten: 18481
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:34

Mizora schreef:
Voor alle mensen die het liedje dus gemist hebben:
[ Video ]

Hij komt van mijn middelbare school af, dus ik werd er zo al op gewezen. Normaal kijk ik niets van Eurovisie songfestival, het heeft mijn interesse niet. Maar ik vind dit wel echt mooi gezongen.


Dit is het winnende nummer?
Was de rest dan zo slecht ofzo?

Zo niet mijn smaak, heb hem uitgezet want ik kan het niet aanhoren.

Palmera

Berichten: 9466
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Duncan heeft het Euro Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:38

Nou, als dit is wat men leuk en goed vind tegenwoordig, kruip ik wel weer onder mijn steen met een opera.

Ik vind dit helemaal niets.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:39

Overdrijven is ook een vak :')

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:40

Het kan je smaak niet zijn, maar het is wel een goed geschreven nummer. Om het dan slecht te noemen vind ik wel wat raar :o

Het is niet doorsnee, zitten meer dan 4akkoorden in itt de standaard popnummers en Duncan kan goed zingen en dat kunnen we niet van iedereen op t songfestival zeggen :+

Foaly

Berichten: 4895
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:42

verootjoo schreef:
Duncan kan goed zingen en dat kunnen we niet van iedereen op t songfestival zeggen :+


Zelfs niet van Madonna :+