Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Anja Schaap uit Katwijk vermist

 
Profiel   

Paardenfann4 schreef
Er staat inderdaad duidelijk dat ze niet dronken was maar vreemd loopt wegens gezondheidsproblemen. Maar vreemd dat ze de halve nacht door de stad heeft gelopen en dan ergens in de zee terug gevonden wordt.


Hmmm ja je ziet wel dat ze een wat afwijkende stand heeft wat vreemd mee loopt. Maar ze loopt niet alleen wat vreemd maar ook wat slingerend. Ook al zegt zo'n etablissementeigenaar dat, dan heeft hij daar misschien ook een eigen belang bij. Het staat natuurljik niet zo netjes als je een zo'n meisje onder invloed uit je zaak hebt laten vertrekken.
Ook al wandelde ze graag, je moet toegeven dat haar gedrag en de tijd die ze op het filmpje blijkbaar vrij doelloos heeft rondgelopen op zijn minst erg vreemd was
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 21:31 



 
Profiel   

En in combinatie daar mee blijft het vreemd dat haar tas ergens anders in het water is gevonden. Inclusief telefoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 21:59 



 
Profiel   

Tja, een gelegenheidsdief kan de tas gevonden hebben, met de telefoon niets gekund hebben vanwege vergrendeld, evt geld er uit gehaald hebben en de tas weggegooid hebben. Zo'n raar scenario is dat niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 22:02 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Tja, een gelegenheidsdief kan de tas gevonden hebben, met de telefoon niets gekund hebben vanwege vergrendeld, evt geld er uit gehaald hebben en de tas weggegooid hebben. Zo'n raar scenario is dat niet.


Gevonden? Hoe moet ik me dat voorstellen? Bedoel je dat ze dan zonder tas in het water is gevallen/gelopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 22:05 



 
Profiel   

Ja, bv tas aan de waterkant laten vallen, gebukt om 'm op te rapen en voorover het water ingekukeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 22:07 



 
Profiel   

Heel heel triest. Van Katwijk naar de Waddeneilanden is wel een heellll eind (geen idee of dat kan met stroming). Hopelijk wordt ooit duidelijk wat er gebeurd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 22:15 



 
Profiel   

luxx schreef
Rivendell schreef
Zal het dan toch een ongeluk zijn geweest?
Misschien dronken en in 't water gevallen?
Voor mij zou dat als familie toch anders zijn dan moord

Oh my ... Hoe slecht mensen begrijpend kunnen lezen... En dat gaat dan weer een leven leven


Ik heb niet alle nieuws gelezen? Iemand die uit een café komt, kan teveel gedronken hebben.
Daarbij loopt ze op eerdere beelden prima, helemaal niet afwijkend

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 22:46 



 
Profiel   

Ik vraag me alleen af waarom ze nog door heel Katwijk gezworven heeft...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 23:01 



 
Profiel   

Jeetje ik lees het net in de krant, kippenvel wat is dit erg! Voor familie fijn te weten dan die onzekerheid. Maar jeetje ben er ff beduusd van. En wat zal er toch gebeurd zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 23:38 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Ja, bv tas aan de waterkant laten vallen, gebukt om 'm op te rapen en voorover het water ingekukeld.


Dat zou inderdaad kunnen, maar als je de beelden ziet leek ze al eerder zonder tas en in een ineengedoken houding te lopen voor de laatste beelden bij de laatste sluis/de watering bij de strandafgang.

Misschien is ze door een val in de sloot gedesoriënteerd geraakt en daarna (zonder tas) gaan ronddwalen? Maar hoe kwam ze dan in die sloot terecht? En dan daarna aan de zeekant bij de watering erin gevallen en toen door de stroming meegezogen.

De plek waar je iemand (Anja dus toch waarschijnlijk) op de laatste beelden ziet lopen is precies bij de strandopgang, maar een paar meter naar links loopt het nogal schuin naar beneden naar de uitgang vd sluis. Gewicht verliezen en je rolt zo naar beneden..

En ja, met een paar dagen kan de stroming je zeker zo'n eind brengen.

Ik ben benieuwd naar het verhaal vd sloot (tas kwijt en daarna de beelden waar ze ineengedoken loopt zonder tas) en daarna het hoe en wat bij de zee. Hopelijk kunnen ze er ooit achterkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 00:15 



 
Profiel   

De sloot waarin haar tas is gevonden is nog een behoorlijk stuk lopen vanaf de watering, het lijkt me niet dat ze eerst in de sloot is gevallen en later weer terug is gelopen naar de watering. Waarschijnlijker is dat ze de tas ergens is kwijtgeraakt/is gejat en toen in de sloot is gegooid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 05:43 



 
Profiel   

Zou ze niet gewoon beroofd kunnen zijn, een klap tegen haar hoofd hebben gehad, gedesoriënteerd geraakt, en dat, toen ze de volgende dag vermist bleek te zijn, dat de dader koude voeten kreeg en haar spullen heeft gedumpt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 10:55 



 
Profiel   

Is ook een mogelijkheid idd. Ze liep daar toch alleen midden in de nacht..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 10:59 



 
Profiel   

Hoop dat sectie wat meer kan vertellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 11:20 



 
Profiel   

Ikzelf denk dat het een noodlottig ongeval is geweest, dat ze is gaan zwemmen in zee en het toen fout is gegaan.De tas, verloren denk ik? Vind het in ieder geval vreselijk dat ze dood gevonden is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 11:49 



 
Profiel   

Daar kan ik me nou echt niks bij voorstellen, dat ze vrijwillig midden in de nacht in haar eentje een stukje is gaan zwemmen in zee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 12:03 



 
Profiel   

Nee ik ook niet. Ze liep ook zo vreemd heen en weer uren lang door het centrum. En dan opeens was die tas weg en leek ze wel nat. En dan ergens in zee terug gevonden worden. Hopelijk komen ze nog te weten wat er exact aan de hand was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 12:06 



 
Profiel   

Nee, zelf gaan zwemmen geloof ik ook echt niets van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 12:11 



 
Profiel   

https://www.ad.nl/binnenland/zorgen-na- ... ~adf3fa6f/

Ondertussen is er in IJmuiden ook al twee weken een vrouw vermist :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 15:46 



 
Profiel   

Tjoh .wel helder stuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 16:09 



 
Profiel   

Ze is helemaal boven Schiermonnikoog gevonden :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 17:45 



 
Profiel   

Dat lijkt me niet zo vreemd. De zeestroming loopt helemaal via het kanaal bij Calais, langs de belgische en nederlandse kust, via de duitse wadden, tot aan denemarken. Een lichaam gaat volgens mij drijven door gasvorming, toch? Dan drijf je vrij makkelijk met de stroming mee. Eigenlijk een geluk dat die stroming langs de kust loopt. Op open zee hadden ze haar nooit terug gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 17:53 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Ik denk ook dat dat goed mogelijk is.
Wel moet ze dan denk ik voorbij het gemaal te water zijn geraakt, of zouden grote dingen als een lichaam daar wel doorheen kunnen stromen?
Bij zo’n gemaal en ook in en nabij de sluizen staat vaak een erg verraderlijke stroming.


Als het gemaal open staat kan er prima iets doorheen, 2 jaar terug ook de hele zomer een zeehond in de binnenwatering gehad

En daarnaast waren ze al bezig met het opspuiten van het strand, dit is ook nog een een week na haar vermissing doorgegaan.

Daarnaast is het verschrikkelijk wat er met haar gebeurd is of het nu een stom ongeluk was of niet Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 18:43 



 
Profiel   

Is er geen mogelijkheid dat ze gedumpt is? Voor de familie heel naar dat ze waarschijnlijk nooit zullen weten wat er gebeurt is :(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 19:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen