"Hengelose bestuurder verboden pedoclub Martijn weer actief"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

"Hengelose bestuurder verboden pedoclub Martijn weer actief"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-19 14:19

Bron: https://www.rtvoost.nl/nieuws/313996/He ... eUnl1egnks

De man achter de inmiddels verboden pedofielenvereniging Martijn is weer actief, en verspreid een mailingslijst waarin pedoseksuelen (hij zegt dus, gok ik bewust, pedoseksueel en niet pedofiel!) kunnen spreken over het onderwerp. Ook willen ze streven naar een toekomst waarin seks tussen kinderen en volwassenen legaal is, maar "daar is te tijdsgeest in Nederland blijkbaar nog niet rijp voor".

Ook een ander stukje:
Citaat:
Hij benadrukt dat anti-pedoseksuelen niet welkom zijn. “Zij vormen een bedreiging voor de vrijheid en vormen een bedreiging voor de rechten van kinderen en volwassenen, en de emancipatie van kinderen.”

...wat? -O-

Ik vind het feit dat we een rechtsstaat hebben een groot goed, en het feit dat dingen besproken kunnen worden waar ik het niet mee eens ben ook, maar dit gaat wel echt heel erg ver. Eigenlijk merk ik dat ik hier naar van word, heel naar, maar weet niet zo goed wat je dan zou moeten doen ertegen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat men hier op bokt denkt, de vrijheid bieden voor zo'n mailingslijst of er achteraan gaan? Het is immers allemaal privé, dus dan zou er toestemming moeten worden gegeven om die mails te lezen. Dan krijg je dus ook nog te maken met privacy, want ja, wat doe je als ze niks strafbaars doen maar alleen maar praten? Los van het feit dat ik het verheerlijken van dit soort onderwerpen al verschrikkelijk vind, als ze de wet niet overtreden kan je maar weinig doen...

Enfin...het gaat om een heel gevoelig onderwerp, dus hou de discussie respectvol.

Vjestagirl

Berichten: 26649
Geregistreerd: 11-08-06

Re: "Hengelose bestuurder verboden pedoclub Martijn weer actief"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 14:39

Om maar direct de knuppel in het hoenderhok te gooien: ik vind dat dit moet mogen. Praten, schrijven, lezen; het is allemaal niet verboden. Deze mensen hebben deze gevoelens nou eenmaal, maar zolang ze er niet naar handelen (dus zolang de pedofiel niet pedoseksueel wordt) moet het denk ik gewoon mogen

LoveBodin

Berichten: 4354
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:42

Vjestagirl schreef:
Om maar direct de knuppel in het hoenderhok te gooien: ik vind dat dit moet mogen. Praten, schrijven, lezen; het is allemaal niet verboden. Deze mensen hebben deze gevoelens nou eenmaal, maar zolang ze er niet naar handelen (dus zolang de pedofiel niet pedoseksueel wordt) moet het denk ik gewoon mogen


Maar het gaat hier om een mailingslijst met pedoseksuelen... Dat vind ik toch wel wat anders. Die hebben gehandeld/handelen dus al naar deze gevoelens.

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:48

Vjestagirl schreef:
Om maar direct de knuppel in het hoenderhok te gooien: ik vind dat dit moet mogen. Praten, schrijven, lezen; het is allemaal niet verboden. Deze mensen hebben deze gevoelens nou eenmaal, maar zolang ze er niet naar handelen (dus zolang de pedofiel niet pedoseksueel wordt) moet het denk ik gewoon mogen


Ze kunnen idd niks aan de gevoelens doen. Maar in de OP staat dat ze willen streven naar een staat waar sex tussen volwassenen en kind legaal is. Daar gaat het wat mij betreft fout. De gevoelens hebben daar zal ik niemand om veroordelen, maar als je pleit voor legalisering van sex met minderjarigen dan ben je niet bezig met leren omgaan met deze gevoelens. Dan heb je je prioriteiten verkeerd liggen

Vjestagirl

Berichten: 26649
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:50

capopjekop schreef:
Vjestagirl schreef:
Om maar direct de knuppel in het hoenderhok te gooien: ik vind dat dit moet mogen. Praten, schrijven, lezen; het is allemaal niet verboden. Deze mensen hebben deze gevoelens nou eenmaal, maar zolang ze er niet naar handelen (dus zolang de pedofiel niet pedoseksueel wordt) moet het denk ik gewoon mogen


Ze kunnen idd niks aan de gevoelens doen. Maar in de OP staat dat ze willen streven naar een staat waar sex tussen volwassenen en kind legaal is. Daar gaat het wat mij betreft fout. De gevoelens hebben daar zal ik niemand om veroordelen, maar als je pleit voor legalisering van sex met minderjarigen dan ben je niet bezig met leren omgaan met deze gevoelens. Dan heb je je prioriteiten verkeerd liggen


Dat ze bezig zijn met het legaliseren is ansich ook niet zo'n probleem. Ik heb niet het idee dat onze maatschappij ervoor open staat dat dit gaat gebeuren, maar een mens mag wensen hebben toch?

Santos_05

Berichten: 3071
Geregistreerd: 23-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:53

Citaat:
Hij benadrukt dat anti-pedoseksuelen niet welkom zijn. “Zij vormen een bedreiging voor de vrijheid en vormen een bedreiging voor de rechten van kinderen en volwassenen, en de emancipatie van kinderen.”



Het dikgedrukte is niet van toepassing bij het alleen maar lezen en denken aan kinderen.

Zodra ze spreken over de rechten van kinderen, komen ze dus in actie. Met sexuele handelingen of niet, ze beinvloeden dan de 'onschuld' van een kind (wat dan weer bepaald wordt door volwassenen omdat ze geen stemrecht hebben).

Legaliseren kan nooit met instemming van kinderen.

Ja, van mij mogen ze er direct achteraan gaan en onderdrukken.

Schuur_

Berichten: 4881
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:54

Niet zolang die wensen anderen kunnen schaden. Als ze gevoelens hebben en daarover willen praten snap ik dat best maar effectief pedoseksuelen samen brengen en streven naar een staat waar kinderen slachtoffer worden voor hun lusten gaat mijn inziens veel te ver en moet gestopt worden.

Of ga je zo zeggen dat kinderen niet altijd beschadigt worden door de acties van een pedoseksueel? Je zet een groep mensen met gevaarlijke gedachtengang bij elkaar en dat vraagt gewoon om grenzenvervaging en normalisering binnen die groep. NIet verstandig. Ook niet op de goede hoop dat anderen niet zo gek zijn om er in mee te gaan

Veronica2
Berichten: 2661
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:55

Vjestagirl schreef:
Om maar direct de knuppel in het hoenderhok te gooien: ik vind dat dit moet mogen. Praten, schrijven, lezen; het is allemaal niet verboden. Deze mensen hebben deze gevoelens nou eenmaal, maar zolang ze er niet naar handelen (dus zolang de pedofiel niet pedoseksueel wordt) moet het denk ik gewoon mogen

DIe gevoelens hebben ze dus, die willen ze ook niet kwijt en daarom is er een universum vol met foto's en filmpjes van sex met kinderen, of zeg maar gerust kinderverkrachtingen.

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:57

capopjekop schreef:
Vjestagirl schreef:
Om maar direct de knuppel in het hoenderhok te gooien: ik vind dat dit moet mogen. Praten, schrijven, lezen; het is allemaal niet verboden. Deze mensen hebben deze gevoelens nou eenmaal, maar zolang ze er niet naar handelen (dus zolang de pedofiel niet pedoseksueel wordt) moet het denk ik gewoon mogen


Ze kunnen idd niks aan de gevoelens doen. Maar in de OP staat dat ze willen streven naar een staat waar sex tussen volwassenen en kind legaal is. Daar gaat het wat mij betreft fout. De gevoelens hebben daar zal ik niemand om veroordelen, maar als je pleit voor legalisering van sex met minderjarigen dan ben je niet bezig met leren omgaan met deze gevoelens. Dan heb je je prioriteiten verkeerd liggen



ja want hoe groot is de stap, te wachten op legalisering, of gewoon niet te wachten, maar je actief word.

ik denk heel klein stapje, omdat de prioriteit niet goed is, de pedofiel word gevoed met de hoop op seksuele activiteit, en zal actief worden,

ik weet ook dat er pedofielen zijn die deze gevoelens hebben, maar er voor zorgen dat ze niet getriggerd worden om actief te worden, omdat ze weten dat t niet goed is, ze kunnen niets aan de gevoelens doen, maar worden niet seksueel actief, maar hoe sterk ben je psychisch om dit tegen te houden, goed en juiste begeleiding is dan t enige wat ze kunnen doen. en voor die pedofielen heb ik respect.

Avalanche

Berichten: 15981
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:04

Erachter aan. Het recht van een kind om niet gruwelijk getraumatiseerd te worden, zie: [NM] Meisje stopt met eten en drinken vind ik toch wel prevaleren boven het recht op mailen over seks met kinderen. Overigens kun je dat geen seks noemen, het is in alle gevallen verkrachting, omdat een kind geen consent kan geven.

Streven naar een staat waarin dat kan is van de zotte. "De tijd is er niet rijp voor?" de tijd is er niet meer rijp voor. We zijn nu eindelijk zover dat we begrijpen dat het brein van een kind niet volgroeid is zoals een volwassen brein, en dat kinderen dit niet aankunnen.

Anti-pedoseksuelen zijn geen bedreiging voor de vrijheid van anderen. Het kind heeft recht. Het kind heeft recht om op een normale, gezonde manier op te groeien, op een gezonde manier seksualiteit te ontdekken, en daarin goede educatie te krijgen, zonder manipulatie.
Je kunt je al vragen stellen bij de gelijkwaardigheid van een relatie waarin een groot leeftijdsverschil is tussen beide partners, en in hoeverre consent 'freely given' is in de situatie van een oudere man en een veel jongere vrouw. Dat zijn niet zelden relaties waarin de oudere persoon misbruik maakt van de jeugd en naiviteit van de jongere persoon.

Trek dat eens door naar een kind....... kinderen zijn naief en goedgelovig, een kind gelooft alles wat je ze vertelt. Dat is op zich een goed ding, want kinderen moeten nog verschrikkelijk veel leren over de wereld, en als ze conspiracy theorieen zouden gaan ontwikkelen over scholen en ouders, hadden we best een beetje een probleem. Maar het is dan wel nadrukkelijk de verantwoordelijkheid van ouders en volwassenen om dat kind de vrijheid en de mogelijkheid te geven op die onbevangen, open manier de wereld te ontdekken en daarin gevrijwaard te worden van mensen die misbruik maken van die onschuld, en het kind zwaar beschadigen. En ik ben er groot voorstander van om in te grijpen voor er iemand zwaar beschadigd wordt.

Kindermisbruik is al een gigantisch probleem zonder pedofielen verenigingen........ moeten we serieus gaan toestaan dat deze mensen ook nog samen gaan werken, elkaar ideeen aan de hand doen? Het eindresultaat daar van is imo onvermijdelijk........

rien10
Berichten: 14667
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:07

Ik heb gevoelens om anderen te vermoorden. Ik ga daar een clubje voor opzetten. Dan maken we plannen hoe we mensen gaan vermoorden. Liever nog, eerst gruwelijk martelen. Dan pas vermoorden.

Ik ga het niet doen hoor, maar ga wel het clubje opzetten. Mag dat ??


Jongens hou nou toch op! Dit moet je als samenleving niet willen. Niet willen hebben, niet willen toelaten, gewoon niet. Nada. Stop. Ho. Nee.

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:07

Wat men onderling bespreken is tóch privé en gaat voor rest niemand aan?
Vindt zelf erg eng klinken als staat gaat verbieden waar men onderling wel of niet over mag praten.

rien10
Berichten: 14667
Geregistreerd: 01-06-10

Re: "Hengelose bestuurder verboden pedoclub Martijn weer actief"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:08

Het is niet privé, hij wil lijsten maken en zo. En iemand, namelijk TS, heeft het "gevonden" op het internet. Niet zoveel privé aan he?

Vanitas
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-05-07

Re: "Hengelose bestuurder verboden pedoclub Martijn weer actief"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:11

Gewoon toestaan die pedoclub, de leden monitoren bij het leven en gelijk opsluiten als ze toeslaan. Je krijgt ze op een dienblaadje gepresenteerd, heel veel makkelijker wordt het niet!!

rien10
Berichten: 14667
Geregistreerd: 01-06-10

Re: "Hengelose bestuurder verboden pedoclub Martijn weer actief"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:11

Ja, laten ze wachten tot ze toeslaan. Fijn voor de kinderen.

Avalanche

Berichten: 15981
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:12

Blussem schreef:
Wat men onderling bespreken is tóch privé en gaat voor rest niemand aan?
Vindt zelf erg eng klinken als staat gaat verbieden waar men onderling wel of niet over mag praten.

Zit daar dan geen grens aan voor jou?

Zou de staat ook tolerant moeten zijn als er mensen gaan mailen met elkaar over een massa-aanslag op het metro net van Rotterdam? En daarvan blauwdrukken met elkaar delen? Adressen van mensen? Prive gegevens?

De vrijheid van de een houdt op waar die van de ander begint...... en een kind is daarin weerloos.

Vanitas
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:14

rien10 schreef:
Ja, laten ze wachten tot ze toeslaan. Fijn voor de kinderen.

Dan is het er maar één, nu zijn het er heel veel meer. Helaas werkt het in Nederland zo dat je eerst iets gedaan moet hebben om strafbaar te zijn. Dat heb ik niet bedacht.

rien10
Berichten: 14667
Geregistreerd: 01-06-10

Re: "Hengelose bestuurder verboden pedoclub Martijn weer actief"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:15

Ik heb hier echt geen antwoord op. En dat gebeurt mij niet vaak, geloof me.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:18

Blussem schreef:
Wat men onderling bespreken is tóch privé en gaat voor rest niemand aan?
Vindt zelf erg eng klinken als staat gaat verbieden waar men onderling wel of niet over mag praten.

Maar dat gebeurt toch al?Je mag toch ook geen plannen maken om terroristische aanslagen te plegen?Bij mij weten is dat verboden.
Dus waarom zou dit wel legaal moeten zijn?
Voor mij mag je best aanpakken bij de bron en niet pas als het uit de hand loopt.

Vjestagirl

Berichten: 26649
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:19

rien10 schreef:
Ja, laten ze wachten tot ze toeslaan. Fijn voor de kinderen.


Je kunt toch niet iemand opsluiten omdat hij niets gedaan heeft?

Avalanche

Berichten: 15981
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:20

Vanitas schreef:
rien10 schreef:
Ja, laten ze wachten tot ze toeslaan. Fijn voor de kinderen.

Dan is het er maar één, nu zijn het er heel veel meer. Helaas werkt het in Nederland zo dat je eerst iets gedaan moet hebben om strafbaar te zijn. Dat heb ik niet bedacht.

Is niet waar. https://nl.wikipedia.org/wiki/Samir_Azzouz

Samir Azzouz is veroordeeld voor het beramen van aanslagen, niet het plegen ervan, en heeft daarvoor 9 jaar in de gevangenis gezeten.

Vjestagirl schreef:
Je kunt toch niet iemand opsluiten omdat die niets gedaan heeft?

Dat gebeurt ook niet. Het beramen van een aanslag is strafbaar, daarvoor hoeft de aanslag niet uitgevoerd te worden.

Het beramen van kinderverkrachting, zeker in groepsverband, is ook niet niets.
Laatst bijgewerkt door Avalanche op 13-06-19 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Berichten: 26649
Geregistreerd: 11-08-06

Re: "Hengelose bestuurder verboden pedoclub Martijn weer actief"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:21

Maar je wordt pas opgesloten voor het beramen van aanslagen als duidelijk is dat je daadwerkelijk van plan was om het te doen. Niet omdat je het er met andere mensen over hebt.

rien10
Berichten: 14667
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:21

Vjestagirl schreef:
rien10 schreef:
Ja, laten ze wachten tot ze toeslaan. Fijn voor de kinderen.


Je kunt toch niet iemand opsluiten omdat hij niets gedaan heeft?


Oh zeker kan dat wel. Gelukkig wel.
Het beramen van iets is strafbaar.

sneeuwpop

Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:21

rien10 schreef:
Ik heb gevoelens om anderen te vermoorden. Ik ga daar een clubje voor opzetten. Dan maken we plannen hoe we mensen gaan vermoorden. Liever nog, eerst gruwelijk martelen. Dan pas vermoorden.

Ik ga het niet doen hoor, maar ga wel het clubje opzetten. Mag dat ??


Jongens hou nou toch op! Dit moet je als samenleving niet willen. Niet willen hebben, niet willen toelaten, gewoon niet. Nada. Stop. Ho. Nee.


Maak er pedofielen van IPV mensen en denk dat de pedoclub er ook niet blij mee is :')

Erg dat die "mensen"zoals die Martijn bestaan -O-

Wel fijn dat ze bij dat clubje wel duidelijk te vinden zijn.

Vjestagirl

Berichten: 26649
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:23

rien10 schreef:
Vjestagirl schreef:
Je kunt toch niet iemand opsluiten omdat hij niets gedaan heeft?


Oh zeker kan dat wel. Gelukkig wel.
Het beramen van iets is strafbaar.


Ja, maar dan moet wel aan te tonen zijn dat je van plan was om het te doen. Concrete plannen zeg maar. Stappen genomen. Materialen voor de bom gekocht. Niet omdat je het er met anderen over hebt. Gelukkig niet.