Vermist sinds 4 juli Arnee (21)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:27

Tja, fb. Wat zou de politie er voor baat bij hebben om evt. te verzwijgen/tegen te spreken dat het gaat om een misdrijf?

Anoniem

Re: Vermist sinds 4 juli Arnee (21)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:29

Politie kan later nog wel met uitleg komen. Speculeren vind ik in zulke zaken niet gepast.

harriehoef

Berichten: 704
Geregistreerd: 29-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:02

Het is inderdaad afwachten. Al erg genoeg dat zoiets weer is gebeurd. Vooral voor de familie en nabestaanden. We kennen de casus verder ook niet dus kunnen niet meer doen dan afwachten of er meer informatie naar buiten komt.

Albert

Berichten: 5730
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Re: Vermist sinds 4 juli Arnee (21)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:20

"Sleepspoor" kan ook ontstaan door je onderbenen als je kruipt of door extreem te sloffen.

Kabayo

Berichten: 13938
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-19 13:09

Albert schreef:
"Sleepspoor" kan ook ontstaan door je onderbenen als je kruipt of door extreem te sloffen.

Hij sloft niet van zichzelf. Ook kwam hij normaal uit de kroeg.

Vind het maar een raar verhaal. Voordeur wagenwijd open , buren horen gerommel midden in de nacht , alle spullen zijn ed nog

tyleysmiley

Berichten: 1895
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Vermist sinds 4 juli Arnee (21)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 14:46

Kabayo.. Dat laatste heb ik zelf meegemaakt, wel goed afgelopen gelukkig...
Wij hadden iemand thuis gebracht die genoeg had gedronken, zetten hem netjes thuis op de bank af, leggen z'n spullen in de keuken... Worden we smorgens gebeld door de buren, dat de voordeur open stond, binnen was het een bende en meneer lag z'n roes bij hun in de tuin uit te slapen.. Zelf zei hij dat z'n fiets kwijt was, hij die ging zoeken... Dat wist ie dus nog wel, maar niet dat hij alles overhoop had gehaald, deur open had gelaten, om vervolgens bij de buren over het hekje te klimmen en daar tegen de schutting aan te gaan zitten slapen...

Kabayo

Berichten: 13938
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-19 14:50

tyleysmiley schreef:
Kabayo.. Dat laatste heb ik zelf meegemaakt, wel goed afgelopen gelukkig...
Wij hadden iemand thuis gebracht die genoeg had gedronken, zetten hem netjes thuis op de bank af, leggen z'n spullen in de keuken... Worden we smorgens gebeld door de buren, dat de voordeur open stond, binnen was het een bende en meneer lag z'n roes bij hun in de tuin uit te slapen.. Zelf zei hij dat z'n fiets kwijt was, hij die ging zoeken... Dat wist ie dus nog wel, maar niet dat hij alles overhoop had gehaald, deur open had gelaten, om vervolgens bij de buren over het hekje te klimmen en daar tegen de schutting aan te gaan zitten slapen...

Maar arnee was niet dronken...

tyleysmiley

Berichten: 1895
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Vermist sinds 4 juli Arnee (21)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 14:53

Ik bedoel het echt niet rot, maar ik neem aan dat ze dat nog niet zeker weten? Hij kan wel op het oog nuchter zijn geweest,maar dat wil niks zeggen, of hebben ze in het café echt gezien dat hij niks gedronken heeft? Ik wil niks insinueren hoor, ik vraag het me oprecht af... Het is gewoon een verschrikkelijke gebeurtenis..

Kabayo

Berichten: 13938
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-19 14:58

tyleysmiley schreef:
Ik bedoel het echt niet rot, maar ik neem aan dat ze dat nog niet zeker weten? Hij kan wel op het oog nuchter zijn geweest,maar dat wil niks zeggen, of hebben ze in het café echt gezien dat hij niks gedronken heeft? Ik wil niks insinueren hoor, ik vraag het me oprecht af... Het is gewoon een verschrikkelijke gebeurtenis..

Staat in de leeuwarder courant dat hij de kroeg normaal verliet. Dus niet kruipend , sloffend , heen en weer zwalken , alles omver beuken , je weet wel , hoe een dronken persoon zich gedraagt. Of die echt geen drup heeft gehad weet ik niet. Maar een beetje aangeschoten ga dit niet zomaar doen... stom dronken wellicht wel

MarliesV

Berichten: 15178
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Vermist sinds 4 juli Arnee (21)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 15:02

Tja, maar je komt thuis, trekt nog wat sterkers open of rookt een joint en je bent wel in zo'n toestand.
Speculatie, speculatie....

Ik hoop dat ze met de onderzoeken en obductie kunnen herleiden wat er is gebeurd.
Alles daarbuiten is en blijft puur speculeren.

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 20:27

Ik sprak vandaag iemand die betrokken was bij het, lichamelijke, onderzoek.

Zij gaf direct al aan dat in de media erg spannende verhalen rond gaan. Doodsoorzaak is bekend. Vermoord is hij niet. Dat had de politie al bekend gemaakt. Het zal binnenkort wel openbaar worden wat er daadwerkelijk gebeurt is mits de familie dat wil (zouden die daar inspraak op hebben?)


Zij maakt vaak mee dat zaken de meest wilde verhalen etc worden.
Vaak is de helft niet waar.

8nnemiek

Berichten: 43391
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Vermist sinds 4 juli Arnee (21)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:13

Ik denk dat er van beide kanten wat te zeggen valt. Die wilde verhalen zullen er zeker zijn, en het is mens eigen om flink te overdrijven en elke keer weer een schepje bovenop het verhaal te doen wat je net te horen hebt gekregen. Maar er zijn ook genoeg zaken bekend waarbij de politie het verkeerd bleek te hebben. Water in de longen betekent dat de doodsoorzaak verdrinking is.. maar dat kan bijvoorbeeld alsnog komen doordat een dader het bewusteloze slachtoffer in het water gooit, om maar een voorbeeld te noemen. Ik snap dan ook best dat vrienden/familie soms wat sceptisch zijn, als het verhaal erg warrig is..

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 22:08

blokje schreef:
Ik sprak vandaag iemand die betrokken was bij het, lichamelijke, onderzoek.

Zij gaf direct al aan dat in de media erg spannende verhalen rond gaan. Doodsoorzaak is bekend. Vermoord is hij niet. Dat had de politie al bekend gemaakt. Het zal binnenkort wel openbaar worden wat er daadwerkelijk gebeurt is mits de familie dat wil (zouden die daar inspraak op hebben?)


Zij maakt vaak mee dat zaken de meest wilde verhalen etc worden.
Vaak is de helft niet waar.


Ik vind dat je, als iemand met inside information, een heel nette post hebt geschreven!

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Re: Vermist sinds 4 juli Arnee (21)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 22:12

Ik denk niet dat het mijn taak is om iets door te laten schemeren van wat ik gehoord heb. Denk ook niet dat degene waarvan ik het weet het op prijs stelt als ik dat zou doen.


Ik had het met haar over haar werk omdat ik het een interessant beroep vind. Toen vertelde ze over bekende zaken waar ze aan mee geholpen heeft. En kwamen we ook uit op deze zaak. Heb ook niet verder gevraagd.

Hoop dat de nabestaanden vrede hebben met de uitkomst en het kunnen verwerken. Het lijkt me vreselijk me zus/broer te verliezen of als ouder me kind...

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 12:41

blokje schreef:
Ik sprak vandaag iemand die betrokken was bij het, lichamelijke, onderzoek.

Zij gaf direct al aan dat in de media erg spannende verhalen rond gaan. Doodsoorzaak is bekend. Vermoord is hij niet. Dat had de politie al bekend gemaakt. Het zal binnenkort wel openbaar worden wat er daadwerkelijk gebeurt is mits de familie dat wil (zouden die daar inspraak op hebben?)


Zij maakt vaak mee dat zaken de meest wilde verhalen etc worden.
Vaak is de helft niet waar.


Klopt dat was bij loes ook zo