Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 12 [ 286 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Plaats een nieuw onderwerp

de korte lontjes van tegenwoordig

 
Profiel   

Adelaide71 schreef
Whale schreef
En vergeet niet dat veel mensen druk bezig zijn met het perfecte leventje te laten zien op social media onder het mom van "Zie mij gelukkig zijn!"


Dit ja: wie gelooft dat nog? En dan ook nog tig keer 'genieten' erbij zetten...


En ondertussen al maanden ziek thuis zitten omdat ze onder de druk bezweken zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 14:49 



 
Profiel   

Haha, moest vanmiddag aan dit topic denken. Stond in een veel te krappe en volgestouwde gang bij het Kruidvat wat te zoeken, toen er een vrouw met een kinderwagen aan kwam. Ik mezelf met een geërgerde blik tegen het schap drukken, zodat ze er langs kon. Zei ze: "dankjewel". Ik kon het gelukkig nog goed maken met "graag gedaan".

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 17:23 



 
Profiel   

Bloodymary schreef
Haha, moest vanmiddag aan dit topic denken. Stond in een veel te krappe en volgestouwde gang bij het Kruidvat wat te zoeken, toen er een vrouw met een kinderwagen aan kwam. Ik mezelf met een geërgerde blik tegen het schap drukken, zodat ze er langs kon. Zei ze: "dankjewel". Ik kon het gelukkig nog goed maken met "graag gedaan".

Terechte klacht wel. Kruidvat :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 17:47 



 
Profiel   

Bij een voormalig collega is pasgelefen het lontje volledig afgeknakt.
Goede baan, 2 dure sportauto‘s, vrijstaand huis in de duurste regio waar het prachtig wonen is.
Kwam in een burnout en heeft zijn kind en vrouw afgenalt en zichzelf erna %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 17:55 



 
Profiel   

Sizzle schreef
Bij een voormalig collega is pasgelefen het lontje volledig afgeknakt.
Goede baan, 2 dure sportauto‘s, vrijstaand huis in de duurste regio waar het prachtig wonen is.
Kwam in een burnout en heeft zijn kind en vrouw afgenalt en zichzelf erna %)


Gadverdamme.. daar word ik spontaan misselijk van -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 18:21 



 
Profiel   

Ja, ik ben ook nog van slag ondanks dat ik hem niet verschrikkelijk goed kende.

Vlak ervoor hebben we in de familie iets vergelijkbaars gehad (huisvrouw met kapot lontje) maar gelukkig niemand gewond, wel in de gevangenis.

En nu deze week die kerel die een willekeurige vrouw en kind voor een trein geduwd heeft....

Van dat soort dingen denk ik wel: djeez, kan je dat zomaar overkomen dat je zo doordraait?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 18:32 



 
Profiel   

holy oliebol, dat is wel een hele erge uitbarsting zeg. Idd afschuwelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 18:34 



 
Profiel   

Sizzle schreef
Bij een voormalig collega is pasgelefen het lontje volledig afgeknakt.
Goede baan, 2 dure sportauto‘s, vrijstaand huis in de duurste regio waar het prachtig wonen is.
Kwam in een burnout en heeft zijn kind en vrouw afgenalt en zichzelf erna %)


Uit nieuwsgierigheid: Enig idee waarom? Ja, 'burnout' maar niet iedereen met een burnout begint te moorden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 18:47 



 
Profiel   

Tja waarom zal niemand zeker weten.
Hij zou de week erop weer langzaam gaan integreren. In een brief heeft hij laten weten dat het leven ondragelijk is en dat dit de beste oplossing leek voor iedereen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 18:58 



 
Profiel   

Ik vind het dan altijd zo jammer dat ze ook voor mensen in hun omgeving beslissen dat ze beter dood kunnen zijn, even je kind afknallen die nog een heel leven voor zich heeft :( hou het dan aub bij jezelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 21:12 



 
Profiel   

Wat gruwelijk, moordende verwarde mensen.
Wat Adelaide noemt vind ik heel herkenbaar. Iedereen MOET 'genieten'. De hele dag, overal en vooral NU.
Dat laten mensen ook zien op socials. Maar ja, geluksgevoel is net als een briesje, het komt en gaat onverwacht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 09:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 12 [ 286 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen