Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 27 van de 32 [ 795 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[18+] Coke te koop op bokt oeps foutje?

 
Profiel   

Karuna, wil je nog reageren op mijn post?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 10:51 



 
Profiel   

Antwoord had ik al gegeven wat betreft het gebruik en de rest :) . Ja er zijn mensen die onder invloed van wiet uit een raam springen, of een drukke weg overlopen enz. Of in de auto stappen en met hun stoned kop iemand platrijden -O- of zichzelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 10:55 



 
Profiel   

Je hebt geen antwoord op mij gegeven want je ging niet echt bepaald inhoudelijk op mijn post in, je begon over wiet terwijl ik het over XTC had. Want het legaliseren van XTC is aan de orde momenteel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 10:57 



 
Profiel   

karuna schreef
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1847232 ... gn_id=A100

Even een aantal duidelijke mogelijke gevolgen van het "onschuldige" lachgas.


Je realiseert je hopelijk wel dat 100(!!) ballonnen per dag geen normale recreatieve gebruikershoeveelheid is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:03 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
Je hebt geen antwoord op mij gegeven want je ging niet echt bepaald inhoudelijk op mijn post in, je begon over wiet terwijl ik het over XTC had. Want het legaliseren van XTC is aan de orde momenteel.

Is dat serieus aan de orde? Volgens mij is zelfs cannabis nog niet gelegaliseerd. Het wordt slechts formeel gedoogd, maar dat is echt wat anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:04 



 
Profiel   

Ook onder invloed van xtc stappen mensen in de auto. Zelfde resultaat. En ik ben gewoon tegen legalisering. Heb ik al meer gezegd en ook waarom. Ik ga niet nog een keer mijn post neertikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:08 



 
Profiel   

oomens schreef
Shaggy09 schreef
Je hebt geen antwoord op mij gegeven want je ging niet echt bepaald inhoudelijk op mijn post in, je begon over wiet terwijl ik het over XTC had. Want het legaliseren van XTC is aan de orde momenteel.

Is dat serieus aan de orde? Volgens mij is zelfs cannabis nog niet gelegaliseerd. Het wordt slechts formeel gedoogd, maar dat is echt wat anders.


Ja, dat is waar we het hier de afgelopen 10 paginas veelal over gehad hebben. Lees eens wat terug. Er zitten erg veel voordelen aan het legaliseren van XTC. De politiek en eigenlijk het grootste deel vd maatschappij vinden dat eng klinken, want ja XTC is wel harddrugs. Maar er wordt niet gekeken naar wat nou eigenlijk écht schadelijk is. Alcohol en tabak word nog steeds overal vrij verkocht, in allerlei hoeveelheden. Maar een XTC pilletje daar word heel spastisch over gedaan. Niet logisch.
Bekijk anders even dit filmpje van Lubach, die vat wel redelijk ok samen waarom XTC legaliseren een goede stap zou zijn.


Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:11 



 
Profiel   

karuna schreef
Ook onder invloed van xtc stappen mensen in de auto. Zelfde resultaat. En ik ben gewoon tegen legalisering. Heb ik al meer gezegd en ook waarom. Ik ga niet nog een keer mijn post neertikken.


Heb je daar een bron van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:13 



 
Profiel   

karuna schreef
Ook onder invloed van xtc stappen mensen in de auto. Zelfde resultaat. En ik ben gewoon tegen legalisering. Heb ik al meer gezegd en ook waarom. Ik ga niet nog een keer mijn post neertikken.


Enige wat ik nog kan zeggen is, verdiep je eens in de gevolgen van het decriminaliseringsbeleid en alle andere veranderingen omtrent drugs(gebruik) wat al 15+ jaar in Portugal word toegepast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:16 



 
Profiel   

Karuna waarom zet je een link neer van het meest extreme? Echt letterlijk in alle dagelijkse gebruiken kan ik je nu een link geven met een dode of ander extreem gebruik. Dooddoener again!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:31 



 
Profiel   

sureido schreef
Karuna waarom zet je een link neer van het meest extreme? Echt letterlijk in alle dagelijkse gebruiken kan ik je nu een link geven met een dode of ander extreem gebruik. Dooddoener again!


Ik ben ook niet zo'n voorstander van lachgas, maar ben het hier zo mee eens.
Kun je net zo goed niet meer in je auto stappen, want ga maar eens linkjes zoeken van auto ongelukken. Denk dat je volgend jaar nog niet klaar bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:34 



 
Profiel   

karuna schreef
Antwoord had ik al gegeven wat betreft het gebruik en de rest :) . Ja er zijn mensen die onder invloed van wiet uit een raam springen, of een drukke weg overlopen enz. Of in de auto stappen en met hun stoned kop iemand platrijden -O- of zichzelf.

Mensen die stoned een raam uit springen? :') Als je blowt ben je potverdorie nog bijna te lam om nog de afstandsbediening te pakken joh!

En alle kamikazepiloten die dagelijks blind oversteken zijn echt niet allemaal onder invloed van THC.

Medicijnen en alcohol zijn nog veel gevaarlijker in het verkeer. Ik zeg niet dat je kneiterstrak achter het stuur moet zitten (i.m.o. compleet nuchter zelfs), maar ik gok dat statistisch gezien meer doden gevallen zijn door dronken bestuurders dan stonede.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:37 



 
Profiel   

karuna schreef
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1847232 ... gn_id=A100

Even een aantal duidelijke mogelijke gevolgen van het "onschuldige" lachgas.

Boehoe, 100 ballonnen op een dag, ja dan is het niet meer onschuldig.
Al het onschuldige is niet meer onschuldig als je een belachelijk aantal er van neemt/doet.

Even een voorbeeld ( ja echt gebeurt!!) ik heb gister te veel hotdogs gegeten omdat ze over waren bij werk. Ik denk dat ik er wel 5 heb gehad, met hotdog saus er zelf bij.
Oh helemaal vergeten, ook nog 2 hamburgers tijdens het uitgaan!
3x raden wie er nu buikpijn heeft, juist ja ike.

Ik vind dit echt zoeken naar problemen :+


Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 23-08-19 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:41 



 
Profiel   

Memories schreef
karuna schreef
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1847232 ... gn_id=A100

Even een aantal duidelijke mogelijke gevolgen van het "onschuldige" lachgas.


Je realiseert je hopelijk wel dat 100(!!) ballonnen per dag geen normale recreatieve gebruikershoeveelheid is?


Ja dus dit :')
Heb het gevoel dat als Karuna het woordje drugs of lachgas of wat dan ook in die categorie ziet dat ze er meteen op duikt :') sjongejonge wat een prutsmuts weer zeg.

En wat Dioxide zegt, mensen die blowen zijn helemaal vastgerot aan de bank meestal, die doen niet dat soort dingen over het algemeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:47 



 
Profiel   

Er komt toch nu weer geen inhoudelijke reactie van haar, ze gooit alleen een link en dan is het weer even klaar tot d’r weer iemand dood gaat na 10 pillen geklapt te hebben.

Daarom vroeg ik me ook al eerder af waarom zij überhaupt hier nog reageert :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:52 



 
Profiel   

Topic was bedoeld voor alle meningen. Dus ook die van iemand die tegen gebruik van verdovende middelen is.

En als topic om over gevolgen van te praten. En die link zet ik neer. Simpel zat

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:59 



 
Profiel   

karuna schreef
Topic was bedoeld voor alle meningen. Dus ook die van iemand die tegen gebruik van verdovende middelen is.

En als topic om over gevolgen van te praten. En die link zet ik neer. Simpel zat

Om dan vervolgens niet inhoudelijk op reacties te reageren, is het dan echt alleen om te zeggen ' Kijk het is slecht voor je! Van een enooooorme hoeveelheid ballonnen kun je verlamd raken! ' ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 12:04 



 
Profiel   

Dat filmpje van Lubach zegt t eigenlijk wel helemaal... :j

Het is een idiote hetze tegen een drug wat niet eens een harddrug is en bijna onderaan de lijst van verslavingen staat.. Met een handjevol keren dat het misgaat tegenover over de duizenden keren dat het misgaat met alcohol...hypcrisie ten top .. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 12:08 



 
Profiel   

karuna schreef
Topic was bedoeld voor alle meningen. Dus ook die van iemand die tegen gebruik van verdovende middelen is.

En als topic om over gevolgen van te praten. En die link zet ik neer. Simpel zat

Reageer dan een keer inhoudelijk ipv dit gekoek, je weet zelf ook dat dit toch geen discussie voeren is? Zo vermoeiend ook.

Topic was eerst een grapje tot jij ging zeuren trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 12:09 



 
Profiel   

Nope topic was een bloedserieuze melding van een foute advertentie. En heb ik meteen met mod contact gehad.

En ik heb al tig keer neergezet waarom ik een verbod ok vind. Lees maar terug. :+


Laatst bijgewerkt door karuna op 23-08-19 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 12:15 



 
Profiel   

karuna schreef
Topic was bedoeld voor alle meningen. Dus ook die van iemand die tegen gebruik van verdovende middelen is.

En als topic om over gevolgen van te praten. En die link zet ik neer. Simpel zat


Mening mag je geven, maar wat jij doet is gewoon een link neer kwakken met 'kijk maar het is slecht!!' en als wij dan vervolgens in discussie willen gaan om te verklaren hoe het zit dan reageer je niet meer.

Wat wil je precies, vraag ik mij af?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 12:16 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
karuna schreef
Topic was bedoeld voor alle meningen. Dus ook die van iemand die tegen gebruik van verdovende middelen is.

En als topic om over gevolgen van te praten. En die link zet ik neer. Simpel zat


Mening mag je geven, maar wat jij doet is gewoon een link neer kwakken met 'kijk maar het is slecht!!' en als wij dan vervolgens in discussie willen gaan om te verklaren hoe het zit dan reageer je niet meer.

Wat wil je precies, vraag ik mij af?

Amen amen amen _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 12:16 



 
Profiel   

:evaw: ga fijn door met voor drugs zijn hier. Kansloos dit, ga me niet verdedigen voor mijn mening die jullie niet aanstaat. Geen zin in keer op keer herhalen. Kan mijn tijd nuttiger gebruiken. Ga maar feestje vieren hier :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 12:19 



 
Profiel   

Nou ja iemand mag prima vinden dat een verbod oke is toch?
Een topic lopend houden van een aantal die pro zijn tegen een minderheid die anti is is denk sowieso niet heel constructief, want dan blijft het welles-nietes

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 12:20 



 
Profiel   

karuna schreef
:evaw: ga fijn door met voor drugs zijn hier. Kansloos dit, ga me niet verdedigen voor mijn mening die jullie niet aanstaat. Geen zin in keer op keer herhalen. Kan mijn tijd nuttiger gebruiken. Ga maar feestje vieren hier :roll:


Jezus zeg, wat ben jij snel over de zeik. Ik geef aan dat je je mening mag geven maar wel graag inhoudelijk discussieer en dan is het weer niet goed.

Echt, ga heen ofzo..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 12:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 27 van de 32 [ 795 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen