Faillissement addy vd Krommenacker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veronica2
Berichten: 2662
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:04

Cer schreef:
En daarbij heb ik een tasje van Addy, wat best duur was (in een sale gekocht) en het is kwalitatief eigenlijk gewoon slecht .. :')

Dat is helaas bij veel designers wel aan de orde en ook bij bepaalde duurdere mainstream merken is dat zo.

Online winkelen doe ik soms, als ik al weet wat ik nodig heb en soms ook omdat een bepaald product alleen online verkrijgbaar is of niet in de winkel op voorraad is. Maar het liefst koop ik gewoon in een stenen winkel. Hier vlakbij is een pleintje met een goede bakker, een groentejuwelier en een slager waar op vrijdag en zaterdag een rij staat. Er is ook een schoenenwinkel waar ik zeker elk seizoen wel iets koop. Voor wit- en bruingoed kun je ook op dit pleintje terecht en daar koop ik alles op dat gebied. Het dichtstbijzijnde grotere winkelcentrum kan alle hulp goed gebruiken en daar doe ik ongeveer maandelijks wel een rondje. De boekwinkel probeer ik wel eens over te slaan, maar dat lukt eigenlijk nooit.
Zijn er ook mensen die toch de V&D blijven missen? Niet zozeer voor kleding, maar wel voor handdoeken, macaroons en sokken?

Ir111

Berichten: 11957
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:10

Pipodipo schreef:
Zijn er ook mensen die toch de V&D blijven missen? Niet zozeer voor kleding, maar wel voor handdoeken, macaroons en sokken?

Nee. :D Het enige wat ik zou missen is La Place. En die bestaat nog. :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:11

safina schreef:
_San87_ schreef:
Ik doe beide. Waar ik woon zijn maar weinig winkels (Zeeuws-Vlaanderen), dus ik ben voor mijn kledingstijl (jaren 50 retro) aangewezen op online. Schoenen koop ik 50/50 in de winkel en online. Ondergoed en basics e.d. koop ik in de winkel.

Volgende week ga ik naar Enschede om te winkelen. Een bruisend stadshart waar veel winkels zijn en dus veel keuze.


Mwoh, doe mij maar Utrecht of Rotterdam Noord. Maar als je dan toch gaat, moet je wel even langs So Fifties: https://indebuurt.nl/enschede/bedrijvig ... huis~5410/

Ik ga juist graag naar stenen winkels, maar ik hou er wel erg van als het personeel me verder met rust laat (of het moet zijn om iets te pakken of weer weg te leggen). Voordeel van stenen winkels vind ik dat je wat sneller iets past wat je normaal gesproken niet zo snel zou kiezen, gewoon om eens te kijken hoe het staat. En dan kom je op leuke, nieuwe ideeën. Daarnaast vind ik het belangrijk dat kleding ook écht goed zit qua pasvorm en maat. Veel mensen lopen met slecht passende kleding en ik vermoed dat dat komt omdat ze online bestellen en niet te kritisch zijn.

Ik kom regelmatig in Enschede, mijn geboortestad. So fifties vind ik tegenvallen.

Karl66

Berichten: 29749
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:19

Fysieke winkels kunnen niet meer zonder internet, maar als internetwinkel heb je ook een fysiek punt nodig. Kijk naar bijvoorbeeld Coolblue of Bol, die met de AH samenwerkt.

Een winkel openen en denken dat het wel goedkomt, dat werkt allang niet meer. Je zal wel moeten weten wat jou toegevoegde waarde aan de markt is en je moet in staat zijn om dat aan klanten te vertellen. En dan is het natuurlijk ook wel belangrijk dat die klant de toegevoegde waarde herkent. Op zich zou dat voor een mode-ontwerper vrij gemakkelijk moeten zijn, kleding in de stijl van die ontwerper, die in kleine oplages gemaakt worden en verder nergens te krijgen zijn. Het zou op zich echt geen probleem moeten zijn om mensen daarvoor naar een winkel te krijgen. Zeker als je daarbij internet op de goede manier inzet, zorgen dat je daar zichtbaar bent, een goed social media beleid hebt en zorgt dat je daar je nieuwe creaties showt, regelmatig leuke acties hebt, etc.

Wat het personeel betreft, als jij als ondernemer altijd slecht gemotiveerd personeel hebt, dan is het gemakkelijk om je personeel de schuld te geven, maar dan wordt het echt tijd om in de spiegel te kijken. Jij als ondernemer bent namelijk de steeds terugkerende factor en mijn ervaring is dat er ook in de Retail meer dan voldoende goede en gemotiveerde mensen te krijgen zijn.

Anoniem

Re: Faillissement addy vd Krommenacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:36

Heb geen internet bankieren

Eiegn dorp veel leegstand , ivm mijn maat moet ik al naar een groter dorp want hier kan ik geen kleren krijgen.

Pantykous

Berichten: 10487
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Faillissement addy vd Krommenacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:40

Fysieke winkels kunnen ook wel zonder internetverkooppunt hoor. Voor het middensegment is het niet meer levensvatbaar, maar winkels met extra service en die bijvoorbeeld een niche bedienen is er echt nog wel wat te verdienen.

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:41

amies100 schreef:
Ik vind ouderwets naar de stad leuk en gezellig maar helaas ben je dan vaak een dief van je eigen portemonnee :(
Vorige week naar de stad geweest en een mooie winterjas gezien, ik twijfelde en heb verder gekeken en een andere winterjas gekocht.
Na 2 dagen wilde ik toch nog die winterjas alsnog kopen en gekeken op internet, daar was deze gewoon 55 euro goedkoper :j .
Keuze was niet moeilijk toen.....


Dit is voor mij ook de reden om online te shoppen.

Passen in de winkel, online bestellen - acties, kortingscodes, (vaak) nieuwe producten ivm shirtjes die 4/5 keer zijn gepast in de fysieke winkel.

Je bent een dief van je portomonee.

Ik was laatst in een winkel waar een shirtje voor 50% wordt aangeboden. Maar ik wist toevallig dat de originele verkoopprijs 60 euro was (online). Prijs van het shirtje in de winkel was 40 euro. Winkel heeft de originele prijs verwijderd en zijn eigen prijs van gemaakt. Ja daaaaag :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:45

Pipodipo schreef:
Zijn er ook mensen die toch de V&D blijven missen? Niet zozeer voor kleding, maar wel voor handdoeken, macaroons en sokken?


*zoekt op google wat macaroons zijn.* Oh, die dingen. Nee, die mis ik niet. Ik mis eigenlijk niets van V&D. Het zal wel aan mensen zoals ik te danken zijn dat ze failliet zijn.

_San87_ schreef:
safina schreef:


Mwoh, doe mij maar Utrecht of Rotterdam Noord. Maar als je dan toch gaat, moet je wel even langs So Fifties: https://indebuurt.nl/enschede/bedrijvig ... huis~5410/

.

Ik kom regelmatig in Enschede, mijn geboortestad. So fifties vind ik tegenvallen.


Het is het enige dat ik hier kan bedenken dat bij de door jou beschreven stijl aansluit. :D Het woord "bruisend winkelhart" komt al helemaal niet bij me op als ik aan Enschede denk. Veel grote ketens, relatief weinig leuke, aparte boetiekjes. Al worden dat er wel wat meer de laatste jaren. En er zijn in de directe omtrek geen betere winkelsteden te vinden dan Enschede, dat dan weer wel.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34639
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:48

Ik koop bijna alles in de fysieke winkel. Vind passen of het product zien wel zo fijn. Heel soms online als het hier in de winkel niet te vinden is, of als het online echt veel goedkoper is.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Faillissement addy vd Krommenacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:53

Ik heb vorige week voor de eerste keer in mijn leven iets online besteld. En aangezien het door postnl door de bus is gepropt terwijl de postbezorger ook 2 minuten kon wachten is dit ook een van de laatste keren geweest

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 12:10

Ik koop niets in een fysieke winkel. Of nouja, soms mijn wekelijkse boodschappen omdat de AH nooit binnen het beloofde tijdvak bezorgd.

Ik woon in een klein dorp, werk 50 uur per week en heb hobby's die veel tijd kosten. Winkelen vind ik ergerlijk, zonde van mijn tijd en ik vind toch nooit wat ik zoek. Daarbij kan ik online ook om 23:00 uur terecht en heb ik keuze genoeg.

Ik kan geen enkele reden bedenken om naar een fysieke winkel te gaan :o

tienus63

Berichten: 12078
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 12:14

Jurkjes koop ik online bij topvintage. Mijn stijl en goede maattabellen. Wat ze in het dorp niet verkopen maar in de stad of online wel, kies ik voor de ouderwetse wehkamp.
De rest fysieke winkels in omliggende dorpen.
Eigenlijk is er meer dan voldoende aanbod in kleding bij de zaken in omliggende dorpen (platteland) en hebben ze erg goede service.
Geen probleem om voor € 500,- aan kleding op zicht mee te nemen en thuis te passen.
Wat je toch niet aanstaat breng je terug en je mag het pinnen, contant of per bank afrekenen.
Meestal krijg je ongevraagd buiten de opruiming ook korting.

Meeste van deze winkels dringen zich niet op als je binnenloopt om even te kijken.
De winkel die dat wel doet, daar ben ik alleen maar klant als ik iets perse wil hebben en het afgeprijsd is.

Budgetwinkel Ter Stal is helemaal leuke winkel, zelfs kleding in de opruiming mag geruild worden. Al kost het maar een paar euro.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 13:29

safina schreef:
Pipodipo schreef:
Zijn er ook mensen die toch de V&D blijven missen? Niet zozeer voor kleding, maar wel voor handdoeken, macaroons en sokken?


*zoekt op google wat macaroons zijn.* Oh, die dingen. Nee, die mis ik niet. Ik mis eigenlijk niets van V&D. Het zal wel aan mensen zoals ik te danken zijn dat ze failliet zijn.

_San87_ schreef:
Ik kom regelmatig in Enschede, mijn geboortestad. So fifties vind ik tegenvallen.


Het is het enige dat ik hier kan bedenken dat bij de door jou beschreven stijl aansluit. :D Het woord "bruisend winkelhart" komt al helemaal niet bij me op als ik aan Enschede denk. Veel grote ketens, relatief weinig leuke, aparte boetiekjes. Al worden dat er wel wat meer de laatste jaren. En er zijn in de directe omtrek geen betere winkelsteden te vinden dan Enschede, dat dan weer wel.

Klopt, daarom bestel ik die stijl online.

Enschede heeft weinig leegstand, veel keuze bij de grotere ketens, maar ook leuke kleine boetiekjes, de Haverstraatpassage zit veel leuks, er zitten veel leuke/lekkere eettentjes, 2x in de week markt en er wordt regelmatig wat leuks georganiseerd. Laatst de proefeet, ergens van de zomer muziek door de straten, Bölke open air, dat soort dingen. Enschede leeft echt wel. Helemaal voor een niet-hoofdstad.

Ik kom er graag.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Faillissement addy vd Krommenacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 14:08

Ik koop alles online. Het winkelcentrum hier begint ook leeg te raken, dus dat zou betekenen dat ik telkens naar de stad zou moeten om iets te kopen. Nee dankje, dat vind ik veel te veel gedoe. Helemaal voor kleding. Dan zou ik de hele stad moeten doorkruizen, winkel in, winkel uit, om vervolgens weer met lege handen thuis te komen. Met online shoppen kan ik gewoon na het werk op mn stoel ploffen en op mn gemak uitkiezen.

Roodvos

Berichten: 6661
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:26

Lynn_Nikita schreef:
Kost nog meer tijd, benzine en parkeergeld

Nou ja, dit dus. Ik woon in een landelijk dorp zonder winkels. Als ik iets nodig heb moet ik er voor weg. Ik heb dan keuze uit 4 winkelcentra die op ongeveer dezelfde rij-afstand liggen. Twee daarvan is betaald parkeren, daar ga ik dus niet (meer) heen.
En als ik benzinekosten reken, kan ik het net zo goed online bestellen.
Verder ben ik druk en het grote voordeel van online winkelen is dat je ook kan kopen en passen buiten de winkeltijden, en het wordt thuis bezorgd.
Ook ontzettend handig voor zware dingen, zoals kattenvoer. Hoef ik er zelf niet mee te slepen.

Pipodipo schreef:
Zijn er ook mensen die toch de V&D blijven missen? Niet zozeer voor kleding, maar wel voor handdoeken, macaroons en sokken?
Nee. Ik kwam ooit alleen bij V&D voor studiespullen. Sinds ik afgestudeerd ben, in de vorige eeuw, ben ik er niet meer geweest.

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:35

Pipodipo schreef:
Cer schreef:
En daarbij heb ik een tasje van Addy, wat best duur was (in een sale gekocht) en het is kwalitatief eigenlijk gewoon slecht .. :')

Dat is helaas bij veel designers wel aan de orde en ook bij bepaalde duurdere mainstream merken is dat zo.

Online winkelen doe ik soms, als ik al weet wat ik nodig heb en soms ook omdat een bepaald product alleen online verkrijgbaar is of niet in de winkel op voorraad is. Maar het liefst koop ik gewoon in een stenen winkel. Hier vlakbij is een pleintje met een goede bakker, een groentejuwelier en een slager waar op vrijdag en zaterdag een rij staat. Er is ook een schoenenwinkel waar ik zeker elk seizoen wel iets koop. Voor wit- en bruingoed kun je ook op dit pleintje terecht en daar koop ik alles op dat gebied. Het dichtstbijzijnde grotere winkelcentrum kan alle hulp goed gebruiken en daar doe ik ongeveer maandelijks wel een rondje. De boekwinkel probeer ik wel eens over te slaan, maar dat lukt eigenlijk nooit.
Zijn er ook mensen die toch de V&D blijven missen? Niet zozeer voor kleding, maar wel voor handdoeken, macaroons en sokken?


Nee daar heb ik de Hema voor.

_Lorette_

Berichten: 12084
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:36

Ik zoek vaak naar een specifiek item, bijvoorbeeld een zwart jack en dan specifieke wensen over materiaal, rits, details, etc. Dat item vinden door fysieke winkels te bezoeken zou bijna onmogelijk zijn. Dan moet ik stad en land afzoeken. Online is veel gemakkelijker. Daarnaast houd ik helemaal niet van winkelen en pas ik kleding nooit. Ik heb een makkelijke maat en ik laat kleding innemen als de taille te wijd is. Daarom heb ik absoluut voorkeur voor online kopen. Natuurlijk begrijp ik dat je daarmee de stenen winkels verliest en dat vind ik stiekem wel heel jammer. Het dagje gezellig shoppen bestaat straks niet meer en daar heb ik deels schuld aan.

Bloodymary
Berichten: 4537
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:41

Het is heel dubbel eigenlijk. Ik koop eigenlijk ook alles online. Ik heb kantoor aan huis, dus het is makkelijk om in te plannen dat ik op het bezorgmoment thuis ben. Soms heb ik echt zin om een dagje uitgebreid te gaan winkelen en heel veel te kopen. Maar dan zoek ik iets en dan is de maat of de kleur die ik daarvan wil niet op voorraad. En dan is dat op internet zo wel gevonden.
En ik snap dat winkels het niet op voorraad hebben, want met het steeds lagere bezoekersaantal is het niet verstandig om grote voorraden aan te houden.
De grote steden zijn altijd nog wel druk, maar het zijn vooral de binnensteden van de kleinere steden waar je zelfs op vrijdag of zaterdag een kanon kunt afschieten. Of waar de helft van de panden leeg staat, of alleen met telefoonwinkels. Weet ook niet waar dat heen gaat, het zal er niet beter op worden.

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:44

Ik winkel zelden in de stad, regelmatig in de winkelstraat&winkelcentrum hier om de hoek (zitten oa een Turkse Toko, kappers, visboer, poelier, 4 supermarkten, dierenwinkels, bakkers, drogisterijen, bloemisten, bouwmarkt, snackbars/(afhaal)restaurants, wibra, hema, kledingwinkels, behang/verfwinkel, fietsenwinkels, witgoedzaak) en kleding en de meeste dierbenodigdheden etcetc bestel ik online.

Kleding omdat ik qua maat niet slaag in de meeste reguliere winkels en daardoor moet uitwijken naar grotematenwinkels (duur!) terwijl ik bij Bonprix en evt Wehkamp ontzettend goed kan slagen met een wat kleiner budget (laatst nog een setje van jurk en legging voor €30,- *\o/*).
Hondenvoer omdat ik geen 20+ kg op mijn fiets meekrijg, wel in de fietskar maar mijn rug vindt dat niet fijn. :)
Plus dat het merk wat ik voer niet in de fysieke winkels hier te verkrijgen is.

edit:
Ik heb wel een AliExpress-verslaving. :+
Daar bestel ik ook veel, vnl kleine handige dingen die je hier niet of voor minimaal 4x de prijs kunt krijgen.

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Faillissement addy vd Krommenacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 14:05

Hier zit weinig aan winkels, wil ik naar een stad met grote diversiteit dan is de eerste optie Rotterdam. Waar je je blauw betaald aan parkeerkosten of het OV. Dan is via internet bestellen inderdaad veel aantrekkelijker, gratis thuis passen en terugsturen wat niet past. Zeker bij merken waarmee ik bekend ben en dus mijn maten weet is dit echt de fijnste optie.

Een fysieke winkel moet iets te bieden hebben tegenwoordig waarvoor het nog aantrekkelijk is erheen te gaan. Zo zit hier één kleiner kledingwinkeltje in de stad waar een vreselijk leuke vrouw werkt die je super leuk helpt, niet opdringerig is, een praatje maakt, dingen voor je achter wil houden als je even belt etc. Die vrouw heeft een enorme gunfactor, als ik online iets heb gezien mail ik haar eerst even of zij dat kledingstuk ook binnen krijgt of evt kan bestellen zodat ik m bij haar kan kopen. En als het dan iets duurder is wil ik dat ook ervoor betalen.
Dat is het stukje service en persoonlijkheid wat een internetwinkel dan weer niet kan bieden.

Pantykous

Berichten: 10487
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 14:14

Mars schreef:
Hier zit weinig aan winkels, wil ik naar een stad met grote diversiteit dan is de eerste optie Rotterdam. Waar je je blauw betaald aan parkeerkosten of het OV. Dan is via internet bestellen inderdaad veel aantrekkelijker, gratis thuis passen en terugsturen wat niet past. Zeker bij merken waarmee ik bekend ben en dus mijn maten weet is dit echt de fijnste optie.

Een fysieke winkel moet iets te bieden hebben tegenwoordig waarvoor het nog aantrekkelijk is erheen te gaan. Zo zit hier één kleiner kledingwinkeltje in de stad waar een vreselijk leuke vrouw werkt die je super leuk helpt, niet opdringerig is, een praatje maakt, dingen voor je achter wil houden als je even belt etc. Die vrouw heeft een enorme gunfactor, als ik online iets heb gezien mail ik haar eerst even of zij dat kledingstuk ook binnen krijgt of evt kan bestellen zodat ik m bij haar kan kopen. En als het dan iets duurder is wil ik dat ook ervoor betalen.
Dat is het stukje service en persoonlijkheid wat een internetwinkel dan weer niet kan bieden.


Precies :j Zo werkt dat hier ook, die winkeliers snappen het.

Zo kom ik al 20 jaar bij dezelfde ruitershop, als ze iets niet hebben bestellen ze het voor me.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Faillissement addy vd Krommenacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 14:22

Hier bestel ik amper on line, zeker kleding niet. Ik wil dat in mijn handen hebben gehad. Bij on line kan je terugsturen maar ik ken mijn eigen, heel dat gedoe ermee. Waarschijnlijk tegen dat ik het wil terugsturen is het te laat .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 14:33

Hier hangt het er van af. Boeken, dvd’s etc koop ik al snel bij bol.com. Keus is veel groter en ook de prijs is een flink verschil. Bv een nieuw boek van Harry Potter is op Bol €35 en bij Standaard boekhandel €55. Kleding koop ik bijna allemaal in de winkel. Uitzonderlijk eens wat online maar dat is maar 5%. Luiers kopen wij ook online. Tijdens de actie van kruidvat 2+2 gratis ga ik liever niet in mijn eentje met 12 mega pakken gaan sleuren :+

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 14:35

Tja ik ben er ook schuldig aan. Ik ben helemaal om naar online shoppen.
Hier moeten we er toch voor weg waar middelburg of vlissingen daarbij komt dat middelburg duurder is en je kilometers loopt en in vlissingen is er niet zoveel keuze.

Dus ik bestel het ook zoveel mogelijk online omdat mijn gezondheid niet optimaal is, en ik mezelf veel energie bespaar gewoon op een comfortabele stoel thuis.
en ook de benzinekosten en parkeergeld spelen daar in mee.
Zo heb je met sinterklaas ook veel gemak het komt thuis en is al verpakt, ook heb je rust om prijzen te vergelijken tussen winkels zat € 20,- verschil, en kon ik kiezen met batterijen, zonder batterijen of extra batterijen.
Normaal ben ik niet van kinderspeelgoed op batterijen maar ook dan kun je testen bekijken wat dan op leeftijd en duurzaamheid van het artikel wel handig is om te weten dat mis je vaak in de winkel.
Ook is er zoveel meer keuze bij speciaalzaken voor niet zo gangbare artikelen den eens aan matson Die naaimachines verkoopt...die heb je hier er maar 1 in de wijde omtrek en die weet dat ook, helaas...

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 14:41

Op zich ben ik zeker wel voor het steunen van lokale/stenen winkels, maar eerlijk; als ik online soms echt flink wat geld kan besparen, dan is het toch niet gek dat ik daarvoor kies, en met mij vele anderen? Zeker als je wilt besparen/leeft met een budget. Dan is soms een €100 verschil op een nieuwe wasmachine bv. voor velen toch de doorslag om online te kopen.

En op deze manier raken idd velen hun baan kwijt. Aan de andere kant komen er ook weer banen bij - misschien wel minder - want online verkopende bedrijven hebben ook medewerkers in dienst om alles te regelen qua bestellingen die verwerkt worden en magazijnen die aangestuurd moeten worden, dingen die ingepakt moeten worden, etc.