Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 47 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Mogelijke doorbraak in zaak vermiste Tanja Groen

 
Profiel   

Hopelijk komen ze meer te weten na het volgende interview met de getuige.

Sterkte voor iedereen die Tanja liefheeft. :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 19:56 



 
Profiel   

Helaas voor mijn oude buren lig tanja niet op het graf.

Vind het echt heel verdrietig.. dat er na zon tip niks word gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 02:22 



 
Profiel   

Wat moet je dan toch ook een verschrikkelijk mens zijn , je vermoord een onschuldig meisje , die wordt nooit gevonden en die ouders in vreselijke onzekerheid laten leven.

Heb je dan werkelijk als dader geen greintje compassie met 1 het meisje en 2 de nabestaanden??

Net als die zaak van Marianne Vaatstra, de dader leefde gewoon al die tijd in de buurt, de familie kende hem notabene, wat ben je dan voor gewetenloos monster.
Over een jaar of 5 komt die rat vrij, hoop dat hij geen leven heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 06:37 



 
Profiel   

Ik vind het echt vreselijk voor haar ouders...
Toch weer een sprankje hoop en die wordt dan zo weer afgenomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 06:40 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Ik vind het echt vreselijk voor haar ouders...
Toch weer een sprankje hoop en die wordt dan zo weer afgenomen.


Ik ook. Zouden ze weer terug naar de tipgever gaan? Of misschien was deze anoniem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 07:04 



 
Profiel   

Hubbels schreef
Net als die zaak van Marianne Vaatstra, de dader leefde gewoon al die tijd in de buurt, de familie kende hem notabene, wat ben je dan voor gewetenloos monster.

Waar baseer je die waanzin op? Ze kenden elkaar helemaal niet.

Vreselijk voor de ouders en nabestaanden van Tanja, onbeschrijfelijk wat die mensen aan verdriet moeten dragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 09:39 



 
Profiel   

Dieuwke_ schreef
Hubbels schreef
Net als die zaak van Marianne Vaatstra, de dader leefde gewoon al die tijd in de buurt, de familie kende hem notabene, wat ben je dan voor gewetenloos monster.

Waar baseer je die waanzin op? Ze kenden elkaar helemaal niet.

Vreselijk voor de ouders en nabestaanden van Tanja, onbeschrijfelijk wat die mensen aan verdriet moeten dragen.

Dieuwke_ schreef
Hubbels schreef
Net als die zaak van Marianne Vaatstra, de dader leefde gewoon al die tijd in de buurt, de familie kende hem notabene, wat ben je dan voor gewetenloos monster.

Waar baseer je die waanzin op? Ze kenden elkaar helemaal niet.


En waar baseer jij het op dat dit waanzin is??

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 16:44 



 
Profiel   

Hubbels schreef
Wat moet je dan toch ook een verschrikkelijk mens zijn , je vermoord een onschuldig meisje , die wordt nooit gevonden en die ouders in vreselijke onzekerheid laten leven.

Heb je dan werkelijk als dader geen greintje compassie met 1 het meisje en 2 de nabestaanden??

Net als die zaak van Marianne Vaatstra, de dader leefde gewoon al die tijd in de buurt, de familie kende hem notabene, wat ben je dan voor gewetenloos monster.
Over een jaar of 5 komt die rat vrij, hoop dat hij geen leven heeft



Het is te hopen dat ie geen leven heeft, waarschijnlijk geniet hij nu nog van zijn hotel in de gevangenis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 06:07 



 
Profiel   

Bizar, na zoveel jaar had ik het de ouders zo gegund dat ze antwoord zouden krijgen wat ze misschien nog een klein beetje rust kan geven.
Bij elke tip word alles toch weer aangewakkerd. Sneu ... gun je niemand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 07:04 



 
Profiel   

Maar wat ik dan niet snap.. als zo’n tip binnen komt, waarom wordt die familie niet al die hoop en ellende bespaard en wordt er niks over gezegd tot het meisje daadwerkelijk is gevonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 08:18 



 
Profiel   

Omdat zoiets toch wel uitlekt. Dan hoor je het als familie liever direct van de politie dan dat je het via via hoort met kans op veel speculatie

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 08:20 



 
Profiel   

capopjekop schreef
Omdat zoiets toch wel uitlekt. Dan hoor je het als familie liever direct van de politie dan dat je het via via hoort met kans op veel speculatie

Precies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 08:23 



 
Profiel   

Missbambie schreef
Hubbels schreef
Wat moet je dan toch ook een verschrikkelijk mens zijn , je vermoord een onschuldig meisje , die wordt nooit gevonden en die ouders in vreselijke onzekerheid laten leven.

Heb je dan werkelijk als dader geen greintje compassie met 1 het meisje en 2 de nabestaanden??

Net als die zaak van Marianne Vaatstra, de dader leefde gewoon al die tijd in de buurt, de familie kende hem notabene, wat ben je dan voor gewetenloos monster.
Over een jaar of 5 komt die rat vrij, hoop dat hij geen leven heeft



Het is te hopen dat ie geen leven heeft, waarschijnlijk geniet hij nu nog van zijn hotel in de gevangenis.


Oh ja denk je dat?
Ik weet niet waar hij zit, maar ik heb in Zutphen en Arnhem eens een rondleiding gehad, Zutphen ziet er redelijk mooi en nieuw uit, Arnhem iets minder, maar ik zou in beide gevallen alsnog niet verder komen dan een halve ster in de review hoor :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 09:35 



 
Profiel   

capopjekop schreef
Omdat zoiets toch wel uitlekt. Dan hoor je het als familie liever direct van de politie dan dat je het via via hoort met kans op veel speculatie


Dit en de familie heeft gewoon recht om te weten wat er allemaal gebeurt in de zaak.
Ze zullen vast niet precies alles horen, maar ik zou alles aangrijpen als familie zijnde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 09:37 



 
Profiel   

Ik denk dat het voor de familie hoe dan ook een steun is dat ze weten dat de politie alles doet om Tanja te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 15:42 



 
Profiel   

Ik geef weer een schopje..

https://www.nu.nl/binnenland/6139566/po ... redirect=1

Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 12:59 



 
Profiel   

Ja ik las het. Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 15:39 



 
Profiel   

Ik ben ook benieuwd! Ik vind het wel goed dat ze blijven zoeken.
Ze moet toch ooit eens gevonden worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 17:31 



 
Profiel   

Ik gun het deze mensen zo om eindelijk duidelijkheid te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 20:17 



 
Profiel   

Ik weet niet of dit het juiste topic ervoor is maar ik vind het initiatief van Peter R de Vries wel goed door en crowdfunding op t starten. Hartverscheurend om haar ouders zo te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:02 



 
Profiel   

ik hoop voor de ouders/familie dat ze inderdaad eindelijk antwoorden krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:45 



 
Profiel   

Ik ken me haar verdwijning nog goed herinneren.
Vreselijk voor haar ouders en familie!
ik hoop dat er een doorbraak komt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 18:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 47 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen