Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 243 van de 287 [ 7167 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 287  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

 
Profiel   

Er staat toch echt gewoon tekst op hoor :+
[ img ]

On-topic: wat een verademing na Trump inderdaad. Een hoop goede en hoopvolle beslissingen tot nu toe.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 14:28 



 
Profiel   

Dinopino schreef
Ja daarom vroeg ik het ook. Dacht ik zie het waarschijnlijk niet. Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat ie lege dingen zit te onderteken voor de camera.


    Hij zit net als Trump gewoon poezen en dinosaurussen te tekenen.

    [ img ]



    *edit - ik vind Biden echt een verademing inderdaad. Fijne besluiten genomen die mensen echt verder helpen. En als hij op het nieuws is dat vrijwel altijd omdat hij iets zinnigs heeft gezegd ipv schandaaltjes of controversiele uitspraken.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 14:57 



     
    Profiel   

    Er is in ieder geval wel veel meer rust rondom het Witte Huis. Minder schandalen, gedoe en kneuzige uitspraken. Je zou het haast saai kunnen noemen :))

    Nee gekkigheid. Een president die volzinnen kan uitspreken en die er niet lijkt te zitten voor het geldelijk gewin van hem en zijn familie is zonder meer een verademing.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 15:10 



     
    Profiel   

    En vooral een president die zinnige wetgeving in gang zet. Biden valt mij echt honderd procent mee, er komen op dit moment gewoon goede veranderingen uit het witte huis.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 15:32 



     
    Profiel   

    Wat hij ondertekend was prima te volgen op CNN en werd daar ook uitgelegd, de beelden zijn van de inauguratie dag en Biden tekent hier een aantal presidentiële decreten o.a. Decreten die wetgeving van Trump per direct terug ongedaan maakt en terug draaide. Daarom is het beeld ook van toepassing op de tekst van het stuk.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 11:36 



     
    Profiel   

    Daphara schreef
    Wat hij ondertekend was prima te volgen op CNN en werd daar ook uitgelegd, de beelden zijn van de inauguratie dag en Biden tekent hier een aantal presidentiële decreten o.a. Decreten die wetgeving van Trump per direct terug ongedaan maakt en terug draaide. Daarom is het beeld ook van toepassing op de tekst van het stuk.


    Raar. Dus hij zegt wat ie gaat doen en dan doet ie dat nog ook? En van welk land is deze man de baas?

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 12:54 



     
    Profiel   

    Het is volop rommelen in de GOP en de eerste pogingen tot verwijderingen van ( lees anti Trumpers) zijn gang gezet. Trump,s partij voorheen de GOP, begint steeds meer gestalte te krijgen, helaas.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 19:49 



     
    Profiel   

    En terwijl die strijd binnen de partij de GOP verlamt en de partij compleet onzichtbaar maakt als het gaat om de landelijke politiek, hebben de republikeinen daar waarschijnlijk helemaal geen last van. Als je politiek niet meer relevant bent en de kiezers weglopen, dan pas je in de staten waar je de macht hebt toch gewoon de kieswet aan, bemoeilijk je de stembusgang voor de vooral zwarte en voornamelijk democratisch stemmende kiezers, en zo blijft je gewoon aan de macht.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 20:24 



     
    Profiel   

    Inderdaad, zo werkt het daar in de US. Geef mijn portie maar aan fikkie.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 06:13 



     
    Profiel   

    Ik negeer even de grote rode letters maar ik kwam een nogal griezelig stukje tekst tegen op feestboek, over de verkiezingen en de verjaardag van obama.

    Laat ik het kort even in nettere woorden samenvatten maar obama krijgt een " afrikaanse kreten naam" Blondie heeft er steeds voor gewaarschuwd (jawel de naam van de herder van Hitler) en dat er gewerkt wordt aan gezuiverde media. En dt de prikjes en zo alleen maar zorgen dat het sneller gezuiverd wordt %)

    Is dit nu virus waanzin of is dhr trump nog steeds bezig zieltjes te winnen?

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 17:32 



     
    Profiel   

    Ik snap je bericht niet helemaal :P Is dat erg/

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 17:33 



     
    Profiel   

    Dat snap ik, ik ben nog ietwat geschokt van wat ik gelezen heb. :r En ik weiger de text hier te plaatsen. Alleen delen kopieren lukt niet.

    Komt er op neer dat Blondie bezig is de boel in amerika te willen gaan zuiveren. Dus de vraag is trump achter de schermen bezig of is er iemand koekoek geworden?

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 17:36 



     
    Profiel   

    Op deze manier een samenvatting geven van een op zichzelf staand al raar verhaal maakt het niet heel veel helderder. De snelste manier om het toch te ontkrachten is om denk ik dan toch met concretere citaten te komen of een bron.

    (Of gewoon bij dit soort wtf nieuws je schouders ophalen. :D)

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 18:16 



     
    Profiel   

    Ik volg het nieuws over/in Amerika redelijk op de voet maar ik kan hier ook echt geen touw aan vast knopen :=

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 18:22 



     
    Profiel   

    Ok de bron geen idee een of andere mevrouw die ik niet ken. Het werd me doorgestuurd via via naar mijn slapende feestboek account. :? 8)7

    Een gevalletje de weg kwijt of een serieus foute persoon met foute gedachtes?

    Citaat
    <3 Ter informatie <3
    Ja jammer he dat je niet naar het feestje mag van die mr. Oeboema. Je had je er zo op verheugd om daar iedereen nog eens in levende lijve te ontmoeten. Zou zeker de laatste keer voor je geweest zijn. Voor hen is een volgende keer niet meer weggelegd. Blondie gaat intussen “rustig” door met het plan waar hij al vele jaren aan werkt. Hij heeft je verteld dat de verkiezingen niet eerlijk verlopen zijn en je ziet het steeds meer vorm krijgen. Informatie komt steeds meer naar buiten. Niet Blondie trekt de kar, maar de mensen zelf. Blondie heeft het je altijd verteld. Het is ook niet een spel tussen het duister en Blondie. Het is een strijd tussen het duister en onszelf. Wijzelf zijn de spelers in het spel. Blondie zegt het je steeds. Ze zitten achter jou aan en ik loop in de weg. Steeds meer mensen gaan dat zien. De mensen zien dat zij niet machteloos zijn, integendeel. De actievelingen vormen een grote groep en moedigen elkaar aan. Zij laten elkaar de hele dag weten wat zij weer gevonden hebben. ZIJ zijn het die laten zien dat wij op onmogelijke wijze gelijd zijn door de mensen waarin wij vertrouwen zouden moeten hebben. Niets is minder waar gebleken. Zij waren erop uit om over geld en goud vandaan te halen voor hun eigen gewin. Het maakte ze niet uit hoe hun plannen waren. Je ziet daar nu het grove gedeelte van voor je ogen uitgespeeld worden. De prikjes voor iedereen, het geld voor hen. De mensen wilden niet in de rijen staan voor de prikjes, dan maken wij de prikjes duurder, want geld moet er komen. Dat Blondie het allemaal gezien had, dat wisten ze niet en dat het geld straks naar de mensen gaat en niet in hun zakken blijft. Hoe, doordat alles gezien is en is vastgelegd op band. Je gaat het allemaal zien. Ook wie er allemaal op dat eiland kwamen met die mevr. Magwel. Alle namen staan opgetekend. Het duister probeert te voorkomen dat het boek open geslagen wordt. Gaat niet lukken. Het is al gezien en vastgelegd. JIJ krijgt het ook allemaal te zien wanneer wij naar de gezuiverde media over zijn gegaan. Het is een blijft een roerige tijd. Het wordt nog erger. Wij zijn nog niet volledig op toeren, dus gordels vast en zorg dat je stevig in je schoenen blijft staan. Je weet inmiddels al veel van dit spel af. JIJ bent gewaarschuwd, je weet dat alles is gezien en dat ook de uitkomst al vast staat. Voor het licht wel, het duister tast nog steeds in het duister. Ja zij hebben hun spel gespeeld. Het spel is nu in handen van het licht.
    Wordt vervolgd.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 18:35 



     
    Profiel   

    :wow: :')
    Dit is toch echt een grap van één of andere junk die wat teveel gespoten heeft :=

    Die laatste zin ook... het spel is nu in handen van het licht _O-

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 18:39 



     
    Profiel   

    Mijn hemel. Typische sekteretoriek.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 18:41 



     
    Profiel   

    Dat was mijn reactie ook. Valt ook niet echt samen te vatten toch? Ik weet inmiddels met wat speurwerk dat ergens in de doorstuur keten iemand zit met trump als profielfoto 8)7

    Mijn eerste gedachte is wat is dit, mijn tweede reactie oh iemand is echt fout in welke van de twee varianten ook. Of echt de weg kwijt en loopt nog los in de maatschappij of onderdeel van iets aardig gevaarlijks. :n

    Het ergste vind ik nog dat zeker 10 mensen dit hebben steeds doorgestuurd ook nog en het kennelijk kunnen vinden in dit wel heel vreemde verhaal. :oo

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 18:41 



     
    Profiel   

    Pandora2 schreef
    :wow: :')
    Dit is toch echt een grap van één of andere junk die wat teveel gespoten heeft :=

    Die laatste zin ook... het spel is nu in handen van het licht _O-


    Wax on, wax off Daniel-san.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 19:25 



     
    Profiel   

    karuna schreef
    Ok de bron geen idee een of andere mevrouw die ik niet ken. Het werd me doorgestuurd via via naar mijn slapende feestboek account. :? 8)7

    Een gevalletje de weg kwijt of een serieus foute persoon met foute gedachtes?

    Citaat
    <3 Ter informatie <3
    Ja jammer he dat je niet naar het feestje mag van die mr. Oeboema. Je had je er zo op verheugd om daar iedereen nog eens in levende lijve te ontmoeten. Zou zeker de laatste keer voor je geweest zijn. Voor hen is een volgende keer niet meer weggelegd. Blondie gaat intussen “rustig” door met het plan waar hij al vele jaren aan werkt. Hij heeft je verteld dat de verkiezingen niet eerlijk verlopen zijn en je ziet het steeds meer vorm krijgen. Informatie komt steeds meer naar buiten. Niet Blondie trekt de kar, maar de mensen zelf. Blondie heeft het je altijd verteld. Het is ook niet een spel tussen het duister en Blondie. Het is een strijd tussen het duister en onszelf. Wijzelf zijn de spelers in het spel. Blondie zegt het je steeds. Ze zitten achter jou aan en ik loop in de weg. Steeds meer mensen gaan dat zien. De mensen zien dat zij niet machteloos zijn, integendeel. De actievelingen vormen een grote groep en moedigen elkaar aan. Zij laten elkaar de hele dag weten wat zij weer gevonden hebben. ZIJ zijn het die laten zien dat wij op onmogelijke wijze gelijd zijn door de mensen waarin wij vertrouwen zouden moeten hebben. Niets is minder waar gebleken. Zij waren erop uit om over geld en goud vandaan te halen voor hun eigen gewin. Het maakte ze niet uit hoe hun plannen waren. Je ziet daar nu het grove gedeelte van voor je ogen uitgespeeld worden. De prikjes voor iedereen, het geld voor hen. De mensen wilden niet in de rijen staan voor de prikjes, dan maken wij de prikjes duurder, want geld moet er komen. Dat Blondie het allemaal gezien had, dat wisten ze niet en dat het geld straks naar de mensen gaat en niet in hun zakken blijft. Hoe, doordat alles gezien is en is vastgelegd op band. Je gaat het allemaal zien. Ook wie er allemaal op dat eiland kwamen met die mevr. Magwel. Alle namen staan opgetekend. Het duister probeert te voorkomen dat het boek open geslagen wordt. Gaat niet lukken. Het is al gezien en vastgelegd. JIJ krijgt het ook allemaal te zien wanneer wij naar de gezuiverde media over zijn gegaan. Het is een blijft een roerige tijd. Het wordt nog erger. Wij zijn nog niet volledig op toeren, dus gordels vast en zorg dat je stevig in je schoenen blijft staan. Je weet inmiddels al veel van dit spel af. JIJ bent gewaarschuwd, je weet dat alles is gezien en dat ook de uitkomst al vast staat. Voor het licht wel, het duister tast nog steeds in het duister. Ja zij hebben hun spel gespeeld. Het spel is nu in handen van het licht.
    Wordt vervolgd.


    Ik heb hier 1 woord voor: "koekoek"

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 19:30 



     
    Profiel   

    Jeetje wat een hoop gewauwel, ik vraag ma af diegene zelf nog snapt wat die schijft :=

    Bij dat verbasteren van namen en ontbreken van alinea's haak ik eigenlijk al af normaal gesproken, maar nu toch een keer uitgelezen. Hopelijk zorgt "het licht" ervoor dat Trump een keer op het strafbankje met de billen bloot moet en moet vertellen dat het allemaal 1 groot geval was van iedereen willen laten denken dat hij de beste was, en dat kostte wat kost vol willen houden en zijn verlies niet toe kunnen geven.

    Maar helaas denk ik niet dat hij dat zijn strot uit kan krijgen, volgens mij is hij zo gek dat hij het zelf ook nog gelooft allemaal.... als je het maar hard en lang genoeg roept dan gaan heel veel mensen het geloven zoals wel gebleken is.... wellicht inclusief hijzelf :(:)

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 19:32 



     
    Profiel   

    Denk een gevalletje van totaal doorgedraaid en paranoide.

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 20:12 



     
    Profiel   

    Daar ken ik er meer van :j

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 20:19 



     
    Profiel   

    Vast de directie van Hue. :))

    Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 20:27 



     
    Profiel   

    Het ligt volgens mij iets anders met Trump: De man heeft zichzelf wijs gemaakt dat hij niet kan/kon verliezen. Doordat 1000 keer en meer op allerlei media te verkondigen is er een groep die dat voor waar aanneemt. Daar zit dus het probleem. Wat Trump rondschreeuwt is de waarheid in deze, volgens hem. Nu met Afghanistan. Afgelopen jaar had Trump een deal gemaakt die erin voorzag ,dat de Amerikanen Afghanistan binnen een bepaalde tijd zouden verlaten. Nu dat is gebeurd, is het uiteraard volgens Trump bezopen en is er niets goed van het besluit door Biden.

    Voor het overige. De republikeinse partij heeft in een aantal door hun geregeerde staten de kieswet zodanig aangepast, dat het voor de democraten vrijwel onmogelijk is om er ooit nog een rol van betekenis te kunnen spelen.
    Omhoog

    Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 15:20 

    Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
    Pagina 243 van de 287 [ 7167 berichten ]
    Ga naar pagina Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 287  Volgende
    Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




    Zoek naar
    Inloggen