Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:48

Firelight schreef:
Er zijn veel meer van dit soort filmpjes te vinden en ik heb het ook al eens "live" op tv mogen aanschouwen. Ik vind het een heel eng mannetje in ieder geval.


Als je maar lang genoeg zoekt naar beeldmateriaal dan komt er bij iedereen vast wel iets naar boven wat op een negatieve manier geframed kan worden. Laat staan bij een ouder iemand die wellicht gewoon wat onhandig is, sociaal gezien . Je weet het niet. Voor zover ik weet zijn er geen rechtszaken gewonnen of veroordelingen geweest, dus voor nu vind ik het een 'innocent until proven guilty' verhaal.

Is hij de perfecte kandidaat? Absoluut niet. Maar wel iemand die meer capaciteit in zijn pink heeft dan Trump in zijn hele lijf. Trump heeft echt alleen het geluk dat de GOP de senaat in handen heeft, anders was het al snel klaar geweest met hem.

Shadow0

Berichten: 43521
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:57

De keuze tussen Trump en Biden is wat dat betreft volgens mij de makkelijkste ter wereld. Wat mij betreft zou de enige reden om niet op iemand te stemmen zijn dat 'ie daadwerkelijk aanzienlijk slechter is dan Trump. Dat lukt niet velen. (Maar wel een paar misschien. Bolsanero, Kim Jong Un (voor zover in leven, dat weet ik eigenlijk niet) of Duterte komen wel in aanmerking denk ik.)
Maar tussen Trump en Biden is het niet moeilijk.

Overigens, er wordt heel veel aandacht besteed aan de presidentsverkiezingen, maar de echte verandering moet vooral via de senaat komen.

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 19:03

Shadow0 schreef:
De keuze tussen Trump en Biden is wat dat betreft volgens mij de makkelijkste ter wereld. Wat mij betreft zou de enige reden om niet op iemand te stemmen zijn dat 'ie daadwerkelijk aanzienlijk slechter is dan Trump. Dat lukt niet velen. (Maar wel een paar misschien. Bolsanero, Kim Jong Un (voor zover in leven, dat weet ik eigenlijk niet) of Duterte komen wel in aanmerking denk ik.)
Maar tussen Trump en Biden is het niet moeilijk.

Overigens, er wordt heel veel aandacht besteed aan de presidentsverkiezingen, maar de echte verandering moet vooral via de senaat komen.


Zeker. Blijft de senaat hetzelfde dan gaan de Republikeinen weer kont tegen de krib gooien en krijgen de Democraten niks gedaan, waarop de Republikeinen weer kunnen roepen ‘zie je wel die democratische president heeft niks gedaan’ of ‘oohoooh die democratische president gebruikt zijn veto om dingen erdoor te duwen!!’. Kijk maar naar de laatste termijn van Obama, maar dan wss nog erger gezien de dingen die de GOP trump allemaal laat doen...

Misschien niet heel netjes, maar m’n vader grapt dat Pence en Trump geveld moeten worden door Corona, dan wordt Pelosi (interim?) president :))

BigOne
Berichten: 38340
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 19:07

De ellende is alleen dat er wel een Democraat president kan worden maar die zal door de Republikeinen weer aan alle kanten tegengewerkt worden. Obama had veel meer kunnen doen, hij had goede plannen maar die werden bijna altijd tegengehouden waardoor het lijkt alsof hij niet zoveel heeft gepresteerd . Het kiesstelsel in usa is zo apart dat het eigenlijk gewoon opgeheven zou moeten worden. Gewoon ruimte voor meerdere partijen en stemmen op diegene waarvan jij vind dat ze het land moeten lijden en niet via via via. Wanneer je in een staat woont waarvan 51 % Republikeins stemt gaan alle stemmen / kiesmannen naar de Republikeinen . Achterlijk maar zo heeft Trump wel gewonnen . Inderdaad trump en Biden ziek en Pelosi for president .

cp112

Berichten: 14741
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 19:22

LukieBradley schreef:
Is dat niet hetzelfde als Rutte in Nederland die steeds Word herkozen terwijl iedereen steen en been klaagt :+
Dus ja imo kan trump best worden herkozen.



Euh pardon? Hoe kan je in vredesnaam die 2 vergelijken :roll:

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:05

8nnemiek schreef:
Op zich is het natuurlijk niks nieuws dat een volk door corrupte media wordt gehersenspoeld te geloven dat hun president geweldig is, daar zijn helaas genoeg voorbeelden van over de hele wereld. Ik denk dat er in Amerika heel veel mensen met het verstand op 0 alleen nog naar Fox nieuws kijken. Dat is een erg gevaarlijke ontwikkeling vind ik.

Ik moet zeggen dat ik het zelf niet zo herken dat Amerikanen zo pro-Trump zijn, maar ik zit misschien in de verkeerde Facebook groepen :+




Wij hier Europa worden steeds gehersenspoeld dat Trump waardeloos is.

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:11

geerke schreef:
8nnemiek schreef:
Op zich is het natuurlijk niks nieuws dat een volk door corrupte media wordt gehersenspoeld te geloven dat hun president geweldig is, daar zijn helaas genoeg voorbeelden van over de hele wereld. Ik denk dat er in Amerika heel veel mensen met het verstand op 0 alleen nog naar Fox nieuws kijken. Dat is een erg gevaarlijke ontwikkeling vind ik.

Ik moet zeggen dat ik het zelf niet zo herken dat Amerikanen zo pro-Trump zijn, maar ik zit misschien in de verkeerde Facebook groepen :+




Wij hier Europa worden steeds gehersenspoeld dat Trump waardeloos geweldig is.


FTFY, gezien je het blijkbaar over jezelf hebt ;).

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:27

geerke schreef:
8nnemiek schreef:
Op zich is het natuurlijk niks nieuws dat een volk door corrupte media wordt gehersenspoeld te geloven dat hun president geweldig is, daar zijn helaas genoeg voorbeelden van over de hele wereld. Ik denk dat er in Amerika heel veel mensen met het verstand op 0 alleen nog naar Fox nieuws kijken. Dat is een erg gevaarlijke ontwikkeling vind ik.

Ik moet zeggen dat ik het zelf niet zo herken dat Amerikanen zo pro-Trump zijn, maar ik zit misschien in de verkeerde Facebook groepen :+




Wij hier Europa worden steeds gehersenspoeld dat Trump waardeloos is.

Lol, wat?

cp112

Berichten: 14741
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:27

geerke schreef:
8nnemiek schreef:
Op zich is het natuurlijk niks nieuws dat een volk door corrupte media wordt gehersenspoeld te geloven dat hun president geweldig is, daar zijn helaas genoeg voorbeelden van over de hele wereld. Ik denk dat er in Amerika heel veel mensen met het verstand op 0 alleen nog naar Fox nieuws kijken. Dat is een erg gevaarlijke ontwikkeling vind ik.

Ik moet zeggen dat ik het zelf niet zo herken dat Amerikanen zo pro-Trump zijn, maar ik zit misschien in de verkeerde Facebook groepen :+




Wij hier Europa worden steeds gehersenspoeld dat Trump waardeloos is.




Wait what...? :')

Berdien

Berichten: 64533
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:33

geerke schreef:
Wij hier Europa worden steeds gehersenspoeld dat Trump waardeloos is.


Nou nee hoor. Ik volg genoeg Amerikaanse kranten/niewssites én Amerikaanse pagina's (The Iron Snowflake, anarader) vól Amerikanen en dat heeft echt niets met hersenspoeling in Europa te maken.

Maar, vertel. Wat zien wij verkeerd? Waarin is Trump volgens jou wél heel goed?

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-20 22:37

Proest. Berdien braaf de msm media blijven volgen. Die vertellen je precies wat je horen wil. Geerke dat tegen Karl ging over inentingen. Ik heb inderdaad daarover mensen gesproken. Zij hebben een andere mening en ik vroeg naar een persoon, dokter viroloog imunoloog die dat kan bevestigen. Hebben ze niet.
In amerika heeft de neef van Kennedy een rechtszaake tegen de farmacie aangespannen. Zij moesten aantonen dat inentingen van de afgelopen 32 jaar veilig zijn. Dat konden ze niet.


En voor degene die het nog niet snappen. Onze media, die van Belgie, die van het buurland zijn in handen van de rijken. En die bepalen wat wij geloven mogen. Dat zien we, wanneer je nog tv kijkt en radio luistert. Elke dag. Alle zenders in Amerika horen van de democraten. Die zullen echt niets positief over trump zeggen.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:39

Dinopino schreef:
Proest. Berdien braaf de msm media blijven volgen. Die vertellen je precies wat je horen wil. Geerke dat tegen Karl ging over inentingen. Ik heb inderdaad daarover mensen gesproken. Zij hebben een andere mening en ik vroeg naar een persoon, dokter viroloog imunoloog die dat kan bevestigen. Hebben ze niet.
In amerika heeft de neef van Kennedy een rechtszaake tegen de farmacie aangespannen. Zij moesten aantonen dat inentingen van de afgelopen 32 jaar veilig zijn. Dat konden ze niet.


En voor degene die het nog niet snappen. Onze media, die van Belgie, die van het buurland zijn in handen van de rijken. En die bepalen wat wij geloven mogen. Dat zien we, wanneer je nog tv kijkt en radio luistert. Elke dag. Alle zenders in Amerika horen van de democraten. Die zullen echt niets positief over trump zeggen.

Zjiezus Gristus wat een aluhoedjes onzin dit, meine got. :') :') :')

mysa

Berichten: 10497
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:40

Oh nee hè? Hier ook al!

karin1985

Berichten: 1888
Geregistreerd: 17-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:42

Ik denk dat geerke vooral bedoelt dat de media hier ook 1 richtings verkeer is qua trump.
Namelijk dat hij waardeloos is.

Of hij nu waardeloos is of juist heel gewiekst laat ik in het midden.
Maar in beide gevallen bepaald de media hoe de massa erover denkt. Of dat nou goed is of slecht.

Kijk naar jullie reactie. Alleen Berdien staat nog enigzins open voor het tegenargument (als is oook dat niet echt gemeent). Zo gesloten als jullie zijnin jullie mening over hem, zo gesloten zijn de trump fans ook.

Berdien

Berichten: 64533
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:44

Ik heb echt geen idee wat je probeert te zeggen dinopino, sorry.

Karin, ik meen het zeker wel. Want dat is imo hét grote voorrecht van het land waarin wij leven: op basis van de informatie die je verzamelt kun je je mening vormen. En ik ben zeker niet te beroerd om mijn mening bij te stellen aan de hand van nieuwe informatie :)

BigOne
Berichten: 38340
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:46

Dinopino aangezien je er blijkbaar alleen op uit bent om te trollen en te rellen heb ik op je bericht getemd.
Je word steeds warriger en verteld ronduit leugens. Ga naar Facebook naar de anti 5 g of anti Corona of wat dan maar ook voor site . Daar kun je al je verdraaide conspiracy theorien spuiten en klappen ze ook nog voor je.

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:56

karin1985 schreef:
Ik denk dat geerke vooral bedoelt dat de media hier ook 1 richtings verkeer is qua trump.
Namelijk dat hij waardeloos is.

Of hij nu waardeloos is of juist heel gewiekst laat ik in het midden.
Maar in beide gevallen bepaald de media hoe de massa erover denkt. Of dat nou goed is of slecht.

Kijk naar jullie reactie. Alleen Berdien staat nog enigzins open voor het tegenargument (als is oook dat niet echt gemeent). Zo gesloten als jullie zijnin jullie mening over hem, zo gesloten zijn de trump fans ook.


Mwah, als hij zich gedraagt zoals het hoort is het geen wereldwijd nieuws natuurlijk. Feit dat we hier in Nederland zo veel nieuws over de president in Amerika krijgen betekent dat hij het echt uitzonderlijk goed doet OF uitzonderlijk slecht. Helaas is het nu het laatste het geval. Dat heeft echt niks te maken met dat de media hem zo graag omlaag haalt. Als hij een fatsoenlijke president was, dan is de media hier in Nederland daar echt totaal niet in geïnteresseerd. Heeft namelijk weinig met ons van doen in de meeste gevallen.

Overigens volg ik ook diverse bronnen uit Amerika, dus het is niet dat ik mijn nieuws alleen van RTL haal of zo.

Dinopino schreef:
Proest. Berdien braaf de msm media blijven volgen. Die vertellen je precies wat je horen wil. Geerke dat tegen Karl ging over inentingen. Ik heb inderdaad daarover mensen gesproken. Zij hebben een andere mening en ik vroeg naar een persoon, dokter viroloog imunoloog die dat kan bevestigen. Hebben ze niet.
In amerika heeft de neef van Kennedy een rechtszaake tegen de farmacie aangespannen. Zij moesten aantonen dat inentingen van de afgelopen 32 jaar veilig zijn. Dat konden ze niet.


En voor degene die het nog niet snappen. Onze media, die van Belgie, die van het buurland zijn in handen van de rijken. En die bepalen wat wij geloven mogen. Dat zien we, wanneer je nog tv kijkt en radio luistert. Elke dag. Alle zenders in Amerika horen van de democraten. Die zullen echt niets positief over trump zeggen.

Over bronnen gesproken. Dinopino, wat zijn jouw bronnen? Random mensen op twitter die je niet kent (is geen aanval maar oprechte vraag, gezien je eerdere reactie)?

En je bevordert niet echt een fijn gesprek om de hele tijd zo neer te kijken op anderen. Dan krijg je eenzelfde reacties terug.

Overigens doe je net alsof we niet konden aantonen dat vaccinaties veilig waren. Dat konden we wel, jij snapt alleen de bronnen niet en wil alleen met iemand praten. En dan schuiven we wat mogelijke bronnen naar voren maar dan zijn die niet goed omdat ze anders denken dan jij denkt. Ook niet echt open-minded of wel?

En lol, media in handen van de rijken? Sure, de CEO's zullen er niet slecht bijzitten. Maar ze hebben dan ook vaak grote bedrijven te runnen waar ze veel uren in steken en die vervolgens ook winst maken. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze bepalen wat wij horen. In Nederland zijn we namelijk een vrij land dus iedereen mag roepen of schrijven wat diegene wil. Tot mijn ongenoegen soms, gezien jij blijkbaar veel bronnen leest die totaal geen basis hebben in feiten, maar gewoon wat onzin roepen.

Karl66

Berichten: 29755
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:57

bigone schreef:
De ellende is alleen dat er wel een Democraat president kan worden maar die zal door de Republikeinen weer aan alle kanten tegengewerkt worden. Obama had veel meer kunnen doen, hij had goede plannen maar die werden bijna altijd tegengehouden waardoor het lijkt alsof hij niet zoveel heeft gepresteerd . Het kiesstelsel in usa is zo apart dat het eigenlijk gewoon opgeheven zou moeten worden. Gewoon ruimte voor meerdere partijen en stemmen op diegene waarvan jij vind dat ze het land moeten lijden en niet via via via. Wanneer je in een staat woont waarvan 51 % Republikeins stemt gaan alle stemmen / kiesmannen naar de Republikeinen . Achterlijk maar zo heeft Trump wel gewonnen . Inderdaad trump en Biden ziek en Pelosi for president .


Dit komt al heel lang heel veel voor in de VS en daar is op zich niet zoveel op tegen. Zo krijg je balans in de politieke verhoudingen. Het probleem wat ze nu al een tijdje hebben is dat de politiek zo gepolariseerd is, dat alles door een partijpolitieke bril bekeken wordt en de partijen vooral bezig zijn elkaar tegen te werken. Daardoor loopt de politiek vast en krijg je het probleem dat bijvoorbeeld een republikeinse senaat de wetten van het democratische huis van afgevaardigden op de plank laat liggen en niet behandelt. Ik vind Biden in heel veel opzichten een slechte kandidaat, die niet voor de grote veranderingen gaat zorgen die de VS nodig hebben. Maar hij heeft één heel belangrijke eigenschap, hij kan mensen samenbrengen en partijen samen laten werken. Dus misschien is hij toch de president die de VS nodig heeft en die de scherpe kantjes van de polarisatie af kan halen.

Berdien

Berichten: 64533
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 23:12

Daarnaast zijn Trump en zijn idiote uitspraken gewoon te volgen Twitter. Of valt dat ook onder de oplichterij van de mainstream media? Faken zij die tweets? Hacken ze zijn account? Zit er een hersenspoelsausje overheen speciaal voor Europeanen?

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-20 23:15

[


En voor degene die het nog niet snappen. Onze media, die van Belgie, die van het buurland zijn in handen van de rijken. En die bepalen wat wij geloven mogen. Dat zien we, wanneer je nog tv kijkt en radio luistert. Elke dag. Alle zenders in Amerika horen van de democraten. Die zullen echt niets positief over trump zeggen.
[/quote]
Zjiezus Gristus wat een aluhoedjes onzin dit, meine got. :') :') :')[/quote]


Rinske wat een interessante reactie. Heb je ook bronnen en kun je het ook wetenschappelijk onderbouwen. Heb je me gezien met iets van alu op mijn hoofd. Het geinige vind ik steeds weer dat jullie me voor alles uitmaken maar op het eigenlijke onderwerp niet ingaan. Jullie geloven de media en jullie weten dus wie er achter de media zit??? Dus is het logisch dat jullie het geloven. En aluhoedje hoax consparicy en achterlijk ben ik en dom en jullie snappen me zinnen niet wat ik spreek de taal van aliens of zo. Heel simpel jullie geloven al jaren wat de kranten en de tv en internet jullie verteld. Jullie luisteren heel braaf. Jullie geloven dat 9. 11 echt zo gebeurd is. De een klein vliegtuigje totaal heel een gebouw in vliegt. Hoewel dat onmogelijk is want dat ding zou echt wel kapot zijn wanneer het tegen metaal aan vliegt. Tenzij het gebouw uit karton bestond. Heerlijk jullie worden als braven schapen voorgelogen en merken het niet. Want het was op tv en het stond in de krant en op internet kon je er ook over lezen, dus is het waar. Geloof wat je wil ieder zijn eigen waarheid.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 23:16

9/11 is bullshit? Hoe zijn al die mensen gestorven dan? Of hebben ze al die namen en familieleden ook verzonnen?

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 23:18

Dinopino schreef:
Rinske wat een interessante reactie. Heb je ook bronnen en kun je het ook wetenschappelijk onderbouwen. Heb je me gezien met iets van alu op mijn hoofd. Het geinige vind ik steeds weer dat jullie me voor alles uitmaken maar op het eigenlijke onderwerp niet ingaan. Jullie geloven de media en jullie weten dus wie er achter de media zit??? Dus is het logisch dat jullie het geloven. En aluhoedje hoax consparicy en achterlijk ben ik en dom en jullie snappen me zinnen niet wat ik spreek de taal van aliens of zo. Heel simpel jullie geloven al jaren wat de kranten en de tv en internet jullie verteld. Jullie luisteren heel braaf. Jullie geloven dat 9. 11 echt zo gebeurd is. De een klein vliegtuigje totaal heel een gebouw in vliegt. Hoewel dat onmogelijk is want dat ding zou echt wel kapot zijn wanneer het tegen metaal aan vliegt. Tenzij het gebouw uit karton bestond. Heerlijk jullie worden als braven schapen voorgelogen en merken het niet. Want het was op tv en het stond in de krant en op internet kon je er ook over lezen, dus is het waar. Geloof wat je wil ieder zijn eigen waarheid.


Jij vindt het blijkbaar fijn als je het direct van experts hoort.

Wat vind je van de tweets van trump die ontkracht worden (als zijnde niet kloppend) door de experts in o.a. interviews?

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-20 23:19

Die mensen zijn gestorven maar 9.11 is niet door degene gedaan wie ze jullie willen laten geloven. De 3000 mensen zijn gestorven door andere daders. Zo en wanneer jij me nu gaat vertellen dat drie gebouwen tegelijkertijd inzakken als een kaartenhuis en het metaal zich tegelijkertijd op lost in stof dan mag je dat heeeel wat architekten gaan uitleggen.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 23:21

Dinopino schreef:
Die mensen zijn gestorven maar 9.11 is niet door degene gedaan wie ze jullie willen laten geloven. De 3000 mensen zijn gestorven door andere daders. Zo en wanneer jij me nu gaat vertellen dat drie gebouwen tegelijkertijd inzakken als een kaartenhuis en het metaal zich tegelijkertijd op lost in stof dan mag je dat heeeel wat architekten gaan uitleggen.

Ho me zijn ze gestorven dan? En wiens schuld is het dan?

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-20 23:25

Oh imandra begin je weer met alles te quoten en antwoorden te eisen. Ik ga daar niet op antwoorden want jullie weten de antwoorden al. Die vinden jullie in de media. En ik kan de boodschappen lezen in de twitterberichten. Dat is heel gaaf. Net als vroeger op school de geheime taal. En ook leuk. Zo weet je wat er gaat gebeuren.

Maar op 9.11 kunnen jullie niet antwoorden of over wie de media beheerst. Wel dat jullie ze laten geloven over Trump. En maar denken dat die man zo dom is en de amerikanen ook. Waarom ik dit topic heb geopend omdat ik me afvroeg wie nog meer die onzin geloofd. Had ik gelijk gezegd dat ik een Trump aanhanger ben kreeg ik gelijk jullie aluhoedje weer op. Imandra is het jouw al gelukt iemand te vinden die volledig achter vaccinatie staat. Een goede dokter op dat gebied?