Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 105 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

a28 ongeluk met paarden trailer

 
Profiel   

Urona447 schreef
En toch ben ik wel van mening dat paardenmensen ook absoluut niet heilig zijn. Wij rijden gisteren met normale auto op een 80 km weg en krijgen groen licht, vervolgens moeten wij vol in de ankers omdat er van links iemand met trailer vol door rood knalt.

Ja dan toeter ik ook omdat je twee auto's en je eigen combinatie zwaar in gevaar brengt. Rustig rijden op de rotondes met trailer vind ik logisch maar als je vervolgens 60 gaat rijden waar het 100 is en mensen pas na 20 minuten rijden de mogelijkheid hebben om je in te halen zorgt dat wel voor veel ergernis.

Zorg er als trailer bestuurder gewoon voor dat je een fatsoenlijke combinatie rijd en ga niet met je Ford ka en 1 paardstrailer op pad, durf je zelf niet goed te rijden vraag dan iemand anders.

Aso gedrag keur ik zeer af maar ik denk ook dat sommige trailer rijders hun eigen rijstijl en combinatie eens kritisch moeten bekijken.


Ben het helemaal met je eens. Goed verwoord. Ik had in een ander topic ook eens gezegd dat ik lichte combinaties een gevaar op de weg vind. Kreeg daar een bak kritiek op niet te zuinig. Maar inderdaad sommige mensen moeten hun eigen rijgedrag eens bekijken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 08:26 



 
Profiel   

BETUWE schreef
Urona447 schreef
En toch ben ik wel van mening dat paardenmensen ook absoluut niet heilig zijn. Wij rijden gisteren met normale auto op een 80 km weg en krijgen groen licht, vervolgens moeten wij vol in de ankers omdat er van links iemand met trailer vol door rood knalt.

Ja dan toeter ik ook omdat je twee auto's en je eigen combinatie zwaar in gevaar brengt. Rustig rijden op de rotondes met trailer vind ik logisch maar als je vervolgens 60 gaat rijden waar het 100 is en mensen pas na 20 minuten rijden de mogelijkheid hebben om je in te halen zorgt dat wel voor veel ergernis.

Zorg er als trailer bestuurder gewoon voor dat je een fatsoenlijke combinatie rijd en ga niet met je Ford ka en 1 paardstrailer op pad, durf je zelf niet goed te rijden vraag dan iemand anders.

Aso gedrag keur ik zeer af maar ik denk ook dat sommige trailer rijders hun eigen rijstijl en combinatie eens kritisch moeten bekijken.


Ben het helemaal met je eens. Goed verwoord. Ik had in een ander topic ook eens gezegd dat ik lichte combinaties een gevaar op de weg vind. Kreeg daar een bak kritiek op niet te zuinig. Maar inderdaad sommige mensen moeten hun eigen rijgedrag eens bekijken.


Ik weet welk topic je bedoelt maar daar was de discussie wel even anders dan een Ford Ka met 1 paardstrailer, dat ging over auto's die het gewicht wel mochten trekken...
Denk dat er weinig mensen op Bokt zijn die zoiets namelijk goedkeuren, en bij een verkeerde combi wordt er ook massaal gereageerd dat dit niet veilig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 08:32 



 
Profiel   

Geen enkele groep bestuurders is heilig, dat scheelt. Overal zitten rotte appels. Neemt niet weg dat de lontjes op de weg gewoon echt onnoemelijk kort zijn en dat dat voor gevaarlijke situaties kan zorgen. Tel tot 10, probeer in te denken dat je voorganger of iets een goede reden heeft of ook maar een normaal mens is dat inschattingsfout kan maken. Schrik, vloek, steek je middelvinger op en schreeuw. Maar adem dan weer door en ga verder met je leven. Ipv iemand anders, meerdere anderen of jezelf in gevaar te brengen door op een levensgevaarlijke manier (en dat is ook bumperkleven bij een trailer met je vrachtwagen of de manouvre van dit topic) iemand 'de les' te lezen. Trek je lange tenen in, adem in en uit en ga door je met leven. Gefrustreerd volk zijn we.

En ja. Ik ben ook niet heilig. Ben ook wel eens boos en gefrustreerd dat ik iemand het liefste even aan duw om wakker te maken dat je 80 mag iov. Maar in ben ook een mens die wel eens een inschattingsfout heeft gemaakt waar iemand anders zich volledig de blubber is geschrokken. Kan gebeuren. Ben blij dat die mij de les niet Verder heeft gelezen dan een heeeeeel boos hoofd en wat handgebaren :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 08:51 



 
Profiel   

Niet alleen korte lontjes, ook bewust of onbewust te weinig afstand houden van je voorganger.

Die voorganger zal eens onverwacht op de rem moeten of überhaupt snelheid moeten minderen, bijvoorbeeld omdat hij op zijn beurt weer een voorganger heeft die snelheid mindert, enzovoort.

Afstand houden = anticiperen. Dat zou misschien ook een hoop korte lontjes schelen. Ik heb ook de neiging om een kort lontje te krijgen bij een bumperklever terwijl ik niet sneller kan dan degene die voor mij rijdt. Even kort de rem intrappen om degene achter mij alert te maken is niet echt mijn stijl, maar ik houd graag mezelf en mijn auto heel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 09:04 



 
Profiel   

Urona447 schreef
En toch ben ik wel van mening dat paardenmensen ook absoluut niet heilig zijn. Wij rijden gisteren met normale auto op een 80 km weg en krijgen groen licht, vervolgens moeten wij vol in de ankers omdat er van links iemand met trailer vol door rood knalt.

Ja dan toeter ik ook omdat je twee auto's en je eigen combinatie zwaar in gevaar brengt. Rustig rijden op de rotondes met trailer vind ik logisch maar als je vervolgens 60 gaat rijden waar het 100 is en mensen pas na 20 minuten rijden de mogelijkheid hebben om je in te halen zorgt dat wel voor veel ergernis.

Zorg er als trailer bestuurder gewoon voor dat je een fatsoenlijke combinatie rijd en ga niet met je Ford ka en 1 paardstrailer op pad, durf je zelf niet goed te rijden vraag dan iemand anders.

Aso gedrag keur ik zeer af maar ik denk ook dat sommige trailer rijders hun eigen rijstijl en combinatie eens kritisch moeten bekijken.


Maar dan nog, kan je niet beoordelen waarom iemand extra voorzichtig rijdt met een combinatie.

Onze merrie van 27 begint balans te missen in de trailer, maar moest toch een keer naar de kliniek en vorig jaar zijn we verhuisd. Op de snelweg gaat dat, maar binnendoor is het even rustig aan doen.
Met de rit naar de kliniek, heeft ze ook echt de trailer gesloopt van binnen. Het zou veel gevaarlijker zijn voor ons, haar en de rest als we hard gaan rijden over rotonde's en bochten etc.

Onze auto kan de trailer incl paard goed hebben. Daarom zei ik ook dat er iets moet zijn als plaatjes op de trailer als je bijv met een ziek of gewond paard reist.
Misschien scheelt het voor mensen als ze begrip hebben voor wat ze voor zich zien.

Als ik gewoon in de auto rij en zie combinaties hard rijden, erger ik me meer dan aan de combi's die voorzichtig zijn.

Dat mensen met slechte combinaties rijden of niet voldoende ervaring hebben is een probleem. Maar dan nog moeten mensen zich gewoon fatsoenlijk gedragen. Al gaat iemand stapvoets en is het bloed irritant, je hebt gewoon pech. Je kan en mag er niet doorheen.
Als je daar niet tegen kan, is sowieso deelnemen aan het verkeer misschien niet handig. Mensen die zich ergeren aan van alles, agressief worden, zich laten opnaaien etc, moeten gewoon met de trein of bus gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 11:16 



 
Profiel   

Je hoort mij ook niks zeggen over rustig aan doen over rotondes, als je paard balans mist vraag ik mij af wat je met dat dier op de trailer doet? Daarnaast zijn er vaak mogelijkheden genoeg om even langs de kant te stoppen om bijvoorbeeld een hele rij auto's die gedwongen achter je zitten te laten passeren, ik lees namelijk wel heel veel ik in dit verhaal maar als bestuurder kan je er ook voor zorgen dat het verkeer doorstroomd.

Dit is zeker geen persoonlijke aanval maar uiteindelijk moeten we de weg met zijn allen delen. Dus een beetje rekening houden met de andere bestuurders is zeker geen overbodige luxe en zal ook een stuk agressie verminderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 13:22 



 
Profiel   

Idd. We moeten de weg met iedereen delen. En ook met wat minder dappere mensen, oudere mensen, kwetsbare paarden met weinig balans etc. Het is zo makelijk zeggen, dan moet je niet de weg op. Er zijn 1001 redenen te bednwknen dat het moet en de mensheid mag best beetje begrip tonen ipv ikke ikke ikke. Lijkt wel 2020... Willen we ook geen dingen laten voor meer kwetsbare groepen. Die moeten dan maar lekker binnen opgesloten blijven zodat de rest kan doorgaan met hun leven. Of op de weg, met hun auto.

Wat is die paar minuten vertraging nou. We zijn nog maar weinig wegen waar je 20 km achter iemand MOET blijven omdaf er geen veilige inhaalpunten zijn. Iig niet hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 18:01 



 
Profiel   

Tancreda4 schreef
Idd. We moeten de weg met iedereen delen. En ook met wat minder dappere mensen, oudere mensen, kwetsbare paarden met weinig balans etc. Het is zo makelijk zeggen, dan moet je niet de weg op. Er zijn 1001 redenen te bednwknen dat het moet en de mensheid mag best beetje begrip tonen ipv ikke ikke ikke. Lijkt wel 2020... Willen we ook geen dingen laten voor meer kwetsbare groepen. Die moeten dan maar lekker binnen opgesloten blijven zodat de rest kan doorgaan met hun leven. Of op de weg, met hun auto.

Wat is die paar minuten vertraging nou. We zijn nog maar weinig wegen waar je 20 km achter iemand MOET blijven omdaf er geen veilige inhaalpunten zijn. Iig niet hier.


Ik heb het "geluk" met enige regelmaat gigantische stukken op 100 km wegen te rijden, nou ik weet gewoon dat ik ergens achter komt te rijden, en dat is het dan. Zelfs al kan ik inhalen, als ik vervolgens 2 minuten later dan weer achter een vrachtwagen zit dan heeft het ook geen zin gehad..
Als dat een paardentrailer is die 80 rijd kan het me overigens niets schelen, ik heb meer moeite met een prachtige audi A5 die blijkbaar niet harder kon dan 75.... (zonder trailer dan hé)
Maar ook een gewone auto ga ik niet lopen "treiteren" omdat ik geïrriteerd raak,
ze zien me ook aankomen met mn 17 jaar oude peugeot, daar niet van... :+

Is er overigens al iets bekend over de "veroorzakers" van het ongeluk?
Ik kwam een premium artikel van dagblad van het noorden tegen, maar ik kan die helaas niet lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 19:10 



 
Profiel   

superpony schreef
pillow schreef
Bovenstaande reactie vd vrachtwagenchauffeur is niet bepaald netjes. Maar een auto met trailer hoort ook op de rechterbaan en moet ook doorrijden, dus 90 km. Dan kan een vrachtwagen in principe geen last van je hebben. Want die mogen ook niet sneller. Ik weet dat er zijn die harder gaan maar dan hebben ze geen recht van spreken.


Zijn reacties op fb gaan vooral over de combinaties binnendoor en bij rotonde's bijv.

Daarbij moet je meerijden met het verkeer, maar zijn ergens waar 80 staat aangegeven is dat een max snelheid. Ik mag daar in principe ook 85 bijvoorbeeld. Dan hoeven mensen niet te gaan duwen, bumperkleven etc, want dan zijn zij fout, niet ik.

Daarbij kan degene achter me helemaal niet beoordelen wat ik in een trailer heb staan en is het heel duidelijk dat je vee vervoerd. Een dier kan ziek of gewond zijn en dan rij je misschien iets te langzaam. Ook al is dat storend, moet verkeer toch anticiperen als ze een trailer zien en waar ze er niet normaal langs kunnen even aanpassen.

Nu heeft een malloot gesneden en stond het hele verkeer stil, dus wat heb je dan? Dan kan je beter allemaal een stukje langzamer rijden.

En geloof me; ik heb een half leven uren nutteloos in de file gestaan omdat er vrijwel altijd een ongeluk was gebeurt 's ochtends en of 's avonds. A6, A1, A10, was echt altijd feest.
De laatste 8 jr heeft mijn man op de A28 vrijwel dagelijks in de file gestaan. Ook bijna elke dag wel ongelukken als oorzaak.

En dan heb ik het niet over drukke spits, maar echt met zn allen op 1 baan moeten, langs de ongelukken etc.

Het is mij niet duidelijk waarom jij dit op mijn bericht quote

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 20:40 



 
Profiel   

Urona447 schreef
Je hoort mij ook niks zeggen over rustig aan doen over rotondes, als je paard balans mist vraag ik mij af wat je met dat dier op de trailer doet? Daarnaast zijn er vaak mogelijkheden genoeg om even langs de kant te stoppen om bijvoorbeeld een hele rij auto's die gedwongen achter je zitten te laten passeren, ik lees namelijk wel heel veel ik in dit verhaal maar als bestuurder kan je er ook voor zorgen dat het verkeer doorstroomd.

Dit is zeker geen persoonlijke aanval maar uiteindelijk moeten we de weg met zijn allen delen. Dus een beetje rekening houden met de andere bestuurders is zeker geen overbodige luxe en zal ook een stuk agressie verminderen.


Kan je lezen?

Ze was behoorlijk gewond en de veearts wilde haar verdoofd en in steriele omgeving behandelen.

En vorig jaar zijn wij verhuisd en ja, dan nemen we onze paarden mee. Ze is volkomen fit, maar de trailer vindt ze de laatste tijd gewoon niet zo fijn meer.

Maar nee, ik hoef dat niet te verklaren, hier niet, nergens niet. Ik rij met een trailer en dan is het dus voor iedereen duidelijk dat ik een levend wezen vervoer en dan hou je daar rekening mee. Ook als het irritant of langzaam is, moet je gewoon fatsoen hebben.

Als je alleen maar agressief wordt, geen geduld hebt, geen fatsoen hebt, vraag ik me af wat mensen achter het stuur in het verkeer doen. Dat is een veel groter probleem, dan die ene trailer die een beetje langzaam rijdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 00:25 



 
Profiel   

superpony schreef
Urona447 schreef
Je hoort mij ook niks zeggen over rustig aan doen over rotondes, als je paard balans mist vraag ik mij af wat je met dat dier op de trailer doet? Daarnaast zijn er vaak mogelijkheden genoeg om even langs de kant te stoppen om bijvoorbeeld een hele rij auto's die gedwongen achter je zitten te laten passeren, ik lees namelijk wel heel veel ik in dit verhaal maar als bestuurder kan je er ook voor zorgen dat het verkeer doorstroomd.

Dit is zeker geen persoonlijke aanval maar uiteindelijk moeten we de weg met zijn allen delen. Dus een beetje rekening houden met de andere bestuurders is zeker geen overbodige luxe en zal ook een stuk agressie verminderen.


Kan je lezen?

Ze was behoorlijk gewond en de veearts wilde haar verdoofd en in steriele omgeving behandelen.

En vorig jaar zijn wij verhuisd en ja, dan nemen we onze paarden mee. Ze is volkomen fit, maar de trailer vindt ze de laatste tijd gewoon niet zo fijn meer.

Maar nee, ik hoef dat niet te verklaren, hier niet, nergens niet. Ik rij met een trailer en dan is het dus voor iedereen duidelijk dat ik een levend wezen vervoer en dan hou je daar rekening mee. Ook als het irritant of langzaam is, moet je gewoon fatsoen hebben.

Als je alleen maar agressief wordt, geen geduld hebt, geen fatsoen hebt, vraag ik me af wat mensen achter het stuur in het verkeer doen. Dat is een veel groter probleem, dan die ene trailer die een beetje langzaam rijdt.


Hier ben ik het wel mee eens hoor.
Ik vind het te gek voor woorden dat mensen gewoon geen geduld hebben en geen rekening mee houden dat er een levend dier in zit.

Hoezo als we de weg samen delen moeten wij met trailer maar even aan de kant gaan staan om de rest erlangs te laten? Vrachtwagens doen dat toch ook niet?

Een tijd geleden ben ik aan het invoegen op een eenbaansweg waar je 100 mag, op het moment dat ik ingevoegd ben wordt ik (en de auto’s die wel netjes achter mij blijven) van rechts nog even snel met een bloedgang over de invoegstrook ingehaald waar zelfs mijn paard van schrikt.

Ik blijf mij verbazen wat voor (gevaarlijke) capriolen mensen uithalen om niet achter een trailer te hoeven rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 08:37 



 
Profiel   

Ik ben het ook met jullie eens superpony en Melisje_92. Ik ga niet aan de kant, zou ook niet weten waarom, ik ben langzaam in de bochten en rotondes, weggebruikers kunnen daar gewoon geduld voor opbrengen, kom nou. Daarna rijd ik gewoon mee met het verkeer, dus zie niet in waarom mensen dan langs mij heen zouden moeten en ik daarvoor even aan de kant zou moeten blijven staan, blijf me verbazen hoe mensen er dan ongeduldig tegenaan kijken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 08:48 



 
Profiel   

Tja, van iemand die niks met dieren heeft moet je natuurlijk niet gaan verwachten dat-ie rekening houdt met jou hè. Moet jij daar maar niet zo schijtirritant gaan rijden met die trailer. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 08:54 



 
Profiel   

Wat een reactie Karin.. Dat geeft iemand toch absoluut geen reden zich asociaal te gedragen op de weg?! Vrachtwagens die volbeladen zijn, of delicate lading bij zich hebben, zijn ook niet snel in bochten, rotondes en drempels. 45+ mobielen ook niet, tractors, noem het maar. Hoef je ook allemaal niets mee te hebben, maar dat is toch geen enkele reden om asociaal gedrag van ongeduldige weggebruikers te moeten accepteren? Doe even normaal..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 08:57 



 
Profiel   

Ik denk dat het grootste probleem hier in zit. Niet of iemand nu met een dier rijdt of niet, maar geduld in het algemeen. Want je ziet hetzelfde gedrag bij andere auto's met aanhangers, maaiwerkzaamheden langs de weg, auto's die wat onder de max toegestane snelheid rijden, vrachtwagens, enz.
Mentaliteitsprobleem.
superpony schreef
Als je alleen maar agressief wordt, geen geduld hebt, geen fatsoen hebt, vraag ik me af wat mensen achter het stuur in het verkeer doen. Dat is een veel groter probleem, dan die ene trailer die een beetje langzaam rijdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 08:58 



 
Profiel   

Als ik hier zo eens mee lees durf ik amper met mijn paarden voor het eerst in de trailer te gaan rijden.
2 weken terug mijn BE gehaald, dus ik moet mijn meters nog maken.

Maar al dat geërger als iemand wat langzamer is.
Drukken jullie ook moeders met bakfietsen van de weg?
Oude mensen op de fiets?
Als je ergens loopt en een mama met een kindje aan de hand wat net loopt, beuk je die ook aan de kant?
Kijk ik heb niks met kinderen, (zoals sommigen niks met paarden hebben) maar haal dat echt niet in mijn knar hoor...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 09:02 



 
Profiel   

MightyMike schreef
Wat een reactie Karin.. Dat geeft iemand toch absoluut geen reden zich asociaal te gedragen op de weg?! Vrachtwagens die volbeladen zijn, of delicate lading bij zich hebben, zijn ook niet snel in bochten, rotondes en drempels. 45+ mobielen ook niet, tractors, noem het maar. Hoef je ook allemaal niets mee te hebben, maar dat is toch geen enkele reden om asociaal gedrag van ongeduldige weggebruikers te moeten accepteren? Doe even normaal..

Ik denk dat Karin de volgende keer haar sarcasm-sign op moet houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 09:04 



 
Profiel   

MightyMike schreef
Wat een reactie Karin.. Dat geeft iemand toch absoluut geen reden zich asociaal te gedragen op de weg?! Vrachtwagens die volbeladen zijn, of delicate lading bij zich hebben, zijn ook niet snel in bochten, rotondes en drempels. 45+ mobielen ook niet, tractors, noem het maar. Hoef je ook allemaal niets mee te hebben, maar dat is toch geen enkele reden om asociaal gedrag van ongeduldige weggebruikers te moeten accepteren? Doe even normaal..

Ik had er even bij moeten zetten dat dat niet mijn woorden zijn. Het werd als reactie gegeven op een post van mij eerder in dit topic. :)

_San87_ schreef
Ik denk dat Karin de volgende keer haar sarcasm-sign op moet houden.

Ik zie het al, mijn smiley was te lief. Het is nog vroeg. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 09:08 



 
Profiel   

Sorry Karin, gemist :o Het was hier ook nog te vroeg om terug te lezen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 09:15 



 
Profiel   

Ik heb niks met kinderen. Schijt irritant als zij nog niet kunnen fietsen en dat dan toch doen.
Dus scheur ik er lekker hard rakelings langs.

Beetje hetzelfde idee vind ik.. :+
Slaat toch nergens op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 09:24 



 
Profiel   

Ik heb even gemist dat "je ergeren aan trage trailercombi's / vrachtwagencombi's / slingerende jonge kinderen die net leren fietsen / snijdende petjes / whatever" synoniem staat aan zelf asociaal (rij-)gedrag gaan vertonen (daardoor).

Ik erger er me ook wel eens aan dat een vrachtwagen 70 kmh gaat rijden op de dijk Enkhuizen-Lelystad (daar waar personenwagens 100 mogen) en je er amper tot niet langskomt. Maar dat wil nog niet zeggen dat die chauffeur een middelvinger krijgt, of dat ik hem snij, of dat ik met lampen ga seinen, mijn voorbumper op de trekhaak probeer te proppen of wat dan ook.

Je kunt toch best je fatsoen houden maar ook iets schijtirritant vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 10:33 



 
Profiel   

Het ging over de mensen die hun fatsoen niet konden houden en die wel asociaal weggedrag laten zien uit ongeduld. Er worden voorbeelden genoemd van mensen die dat wel gedaan hebben en op aangesproken werden, waarbij het antwoord dan was, ja maar, die trailers rijden ook zo irritant. Je mag het irritant vinden, tuurlijk zijn ze langzamer, maar het is gewoon geen reden om je dan maar asociaal te gedragen, daar ging het om. Zeker zou dat niet synoniem moeten staan voor asociaal gedrag! Maar dat was het punt, mensen die zich dan uit ergernis niet meer fatsoenlijk gedragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 10:37 



 
Profiel   

Ik heb mooie staaltjes victim blaming voorbij zien komen in dit topic, of op zijn minst aannames.

[sarcasme-modus]
Als jij niet gewoon doorrijdt, dan snap ik wel dat zo'n vrachtwagenchauffeur gaat duwen.
[/sarcasme-modus]

Kalmte kan u redden. Is ook een stuk veiliger in het verkeer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 10:37 



 
Profiel   

Aha, dan snap ik het. Althans, jullie reacties. Want dat duwen snap ik niet, op geen enkel moment. En zo'n chauffeur snap ik ook niet. Heb wel eens cabines (of wat er van over was) gezien die geprakt waren tussen de achterkant van de vrachtwagen ervoor en hun eigen bak/oplegger/aanhanger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 11:14 



 
Profiel   

...en daar zul je dan tussen zitten met je trailercombinatie doordat die vrachtwagen op je kont zat en de vrachtwagen vóór je niet sneller reed dan hij deed, waardoor jij ook niet sneller meer kon dan je zou willen (en inhalen geen optie was).

Ik bevond mij dus in zo'n situatie en ik was blij dat ik op een gegeven moment mijn afrit zag. Ik stond echt op het punt om dan maar een stuk over de vluchtstrook te rijden om uit die situatie te ontsnappen.

Het enige waar ik steeds op hamer is afstand houden. Of je nou vol frustraties zit over je medeweggebruikers of niet bewust met je kop bij het verkeer bent: realiseer je dat er enorm gevaarlijke situaties kunnen ontstaan als je onvoldoende afstand houdt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-20 12:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 105 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen