Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 137 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Gamestop

 
Profiel   

Hier is door al die f*ckerij van gisteren m'n stoploss op 10 aandelen geactiveerd op 200. Nog steeds 1200 er op verdiend maar als ik zie hoe de koers gisteren was had dat het dubbele kunnen zijn. Oh well, nog 10 stuks over die ik wil houden tot de 0 of de ~500+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-21 16:06 



 
Profiel   

Oeps :( waarom had je de stoploss aangezet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-21 23:12 



 
Profiel   

Toch een beetje risicobeperking voor wat gemoedsrust, met mijn baan kan ik soms urenlang niet mijn portefeuille in de gaten houden. Maar ik had nooit verwacht dat het gisteren geactiveerd zou worden en ik vermoed dat ik en vele anderen in de strategie van de hedgefunds ben gestonken en dat het de bedoeling was om een heleboel stoplosses te triggeren en de koers zo verder te laten kelderen en paniek te verspreiden. Het is een les voor de volgende keer, maar deze situatie is vrij uniek natuurlijk. :)

Ik neem mijn stoere taal van eerder terug trouwens en heb besloten vanavond toch de laatste 10 ook te verkopen op 260. Nadat ik het plaatste kwam het besef dat ik gewoon heel erg blij ben met dit resultaat en me niet door hebzucht wil laten leiden en riskeren dat zo ineens weer duizend euro of meer verdampt, dat vind ik nog steeds een hele hoop geld namelijk. All in all heb ik aan GME en AMC, minus RKT (grote fout) nog meer dan 2 maandsalarissen overgehouden en die winst wil ik nu eerst herinvesteren in ETF's en minder volatiele aandelen. Als GME toch astronomisch omhoog schiet na een gamma of short squeeze dan ga ik wel even zuur kijken, maar het zij zo.

Wel ben ik heel dankbaar voor het hele gamestop gebeuren want daardoor ben ik me nu aan het verdiepen in beleggen. Ik was al een tijdje op zoek naar werk dat ik vanuit huis en overal ter wereld zou kunnen doen en tot nu toe had ik daytraden nooit overwogen maar het is wel iets dat goed bij me zou passen. :j

Voor iedereen die nog GME vasthoudt hoop ik dat de raket weer omhoog schiet en wens ik de wijsheid om op tijd uit te stappen. Kijk niet wat anderen doen en zeggen maar kies je eigen exit-strategie. Er zijn nog gigantisch veel bag holders die ver boven de 300 zijn ingestapt en veel positieve maar onrealistische ruis verspreiden om anderen te overtuigen en daarmee zelf weer in het groen willen komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 00:06 



 
Profiel   

Wat goed van je Rawr, precies mijn reden dat ik ook ben uitgestapt. Ik zie mensen om me heen verslaafd raken aan de kick, en het is leuk zo lang het blijft stijgen, maar aangezien de grote partijen veel meer invloed uitoefenen dan wij weten (en willen geloven) denk ik zeker dat je er goed aan hebt gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 01:06 



 
Profiel   

Ik volg de koers met... ik weet niet of verbazing het juiste woord is. ;-) Zag hem net $ 295 aantikken. Oh, net eronder, maar toch. Yikes. Wat een leuke chaos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 17:47 



 
Profiel   

[ img ]

:))!

In de subreddit wallstreetbets staat t vol met geadopteerde wilde dieren <3. Allemaal bekostigd met de Gamestop verdiensten. Dat vind ik oprecht tof :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 13:27 



 
Profiel   

Jaa, ze doen ook veel donaties aan voedselbanken en weeshuizen enzo. Echt heel leuk om te lezen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 15:27 



 
Profiel   

Zijn hier nog mensen actief met gamestop? Ik heb kort geleden 2 aandelen gekocht voor de fun. :+
Ben benieuwd welke kant het op zal gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 20:41 



 
Profiel   

Yup, still HODLing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 20:56 



 
Profiel   

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 21:10 



 
Profiel   

Van een afstandje hou ik het nog in de gaten via reddit en als ik tijd heb volg ik de koers om na een dip in te kopen maar ik verkoop het nog dezelfde dag of de dag daarop. Mijn geloof in de short squeeze is wel een beetje weg. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 23:24 



 
Profiel   

Hier nog iemand :D
Niet heel fanatiek, ik heb maar 1 aandeel :')
Mijn broertje heeft zich er helemaal in verdiept en heeft er zelf nog een stuk meer. Stuk of 8 geloof ik. Een vriend van hem in Schotland heeft er 21. Maar zij zijn er ingestapt toen het nog "maar" 40 dollar waard was. Mijn moeder en ik vonden het gewoon leuk om er aan mee te doen dus hebben we allebei 1 aandeel gekocht := ingestapt op ongeveer 100. Mocht het helemaal floppen kan ik dat nog wel missen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 23:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 137 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen