Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Engelse prins Philip overleden

 
Profiel   

Wikipedia schreef
Op 2 augustus 2017 hield Philip zijn laatste reguliere publieke plichtpleging. Op eigen verzoek ging hij met 'pensioen', maar hij sloot niet uit af en toe aanwezig te zijn bij een officiële bijeenkomst. Tot die dag had hij volgens Buckingham Palace, sinds de troonsbestijging van Elizabeth, 22.219 officiële bijeenkomsten bijgewoond, 637 officiële soloreizen overzee gemaakt, 5496 toespraken gehouden, veertien boeken geschreven en was hij president, beschermheer of lid van 785 organisaties.[4] In 2016 was hij nog 110 dagen van het jaar aanwezig bij publieke bijeenkomsten.[5]

:wow:

Ik word al moe als ik het lees. Voor geen goud zou ik willen ruilen met iemand van welk koninklijk huis dan ook.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 23:22 



 
Profiel   

Iemand die de uitvaart kijkt? Ik vind Elisabeth toch wel heel erg zielig zo. Je zou je maatje maar verliezen na zoveel jaren samenzijn. Rillingen toen de doedelzakspeler wegliep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 16:54 



 
Profiel   

balance schreef
Iemand die de uitvaart kijkt? Ik vind Elisabeth toch wel heel erg zielig zo. Je zou je maatje maar verliezen na zoveel jaren samenzijn. Rillingen toen de doedelzakspeler wegliep.


Ja, hier ook gekeken. Die doedelzakspeler die weg liep was prachtig <3
En ik had ook medelijden met Elizabeth, zeker omdat ze nu in haar eentje zat. Mocht er dan helemaal niemand van de nabije familie naast haar zitten?
En hier ook even slikken toen ze helemaal alleen vertrok. Ze waren echt altijd samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 16:56 



 
Profiel   

De doedelzakspeler was prachtig, de Last Post raakte me ook. Ik vind het altijd zo sneu dat alle emoties zo in de openbaarheid moeten plaatsvinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 16:58 



 
Profiel   

Is het ergens terug te kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:01 



 
Profiel   

Ik schoot vol, ze stond daar zo eenzaam en klein :(:)
Ik heb het eerste stukje gemist maar sober en best wrang en heftig om te zien om zoveel afstand tussen iedereen te moeten hebben. Geen kans elkaar een knuffel te geven. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:02 



 
Profiel   

Ik zette het te laat op en had het geluid uitstaan. Die mariniers met hun fluitjes is ook een hele persoonlijke noot. Vanaf daar ben ik gaan kijken. Dat die jongens nu weer normaal tegen elkaar doen, dat zou opa fijn hebben gevonden denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:03 



 
Profiel   

ik vond haar ook zo zielig, zo alleen met die grote zwarte hoed en dat zwarte mondkapje. :knuffel:

Met die doedelzakspeler schrok ik me de tandjes, ik had airpods in m'n oren :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:04 



 
Profiel   

William en Harry liepen samen terug, zag ik.

Prachtige dienst. Alleen al voor de muziek. Maar ik moet stiekem toch een beetje grinniken dat dit een sobere plechtigheid wordt genoemd, met afvaardigingen van praktisch ieder korps van de commonwealth.
Hij heeft dit twintig jaar tot op de millimeter gepland, als ik het zo zie. And very well done, sir.

Morrie: wel prachtige muziek verder, voor airpods. Ook prachtig gezongen, met maar vier man.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:08 



 
Profiel   

ja de muziek was prachtig, vooral het eerste stuk wat ze zongen, ik hoop dat ik dat nog ergens kan opzoeken wat het was

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:10 



 
Profiel   

Morrie schreef
ik vond haar ook zo zielig, zo alleen met die grote zwarte hoed en dat zwarte mondkapje. :knuffel:

Met die doedelzakspeler schrok ik me de tandjes, ik had airpods in m'n oren :')


*D -> om die laatste opmerking Morrie. Gelijk wakker zeker?

Heel eerlijk? Ik vond dit zoveel mooier en menselijker dan dat er duizenden mensen waren geweest. En laten we eerlijk zijn.. in dit geval waren de mondkapjes toch wel een uitkomst. Toch een heel klein beetje privacy.

Prrrr ja, hij heeft het knap geregeld allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:11 



 

balance schreef
Iemand die de uitvaart kijkt? Ik vind Elisabeth toch wel heel erg zielig zo. Je zou je maatje maar verliezen na zoveel jaren samenzijn. Rillingen toen de doedelzakspeler wegliep.



was indrukwekkend
complimenten aan de BBC dat zijn de queen met rust lieten
inderdaad, rillingen bij de doedelzakspeler

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:12 



 
Profiel   

MCE schreef
balance schreef
Iemand die de uitvaart kijkt? Ik vind Elisabeth toch wel heel erg zielig zo. Je zou je maatje maar verliezen na zoveel jaren samenzijn. Rillingen toen de doedelzakspeler wegliep.



was indrukwekkend
complimenten aan de BBC dat zijn de queen met rust lieten
inderdaad, rillingen bij de doedelzakspeler



Helemaal mee eens, juist zo'n kleine ingetogen dienst maakt zo veel meer indruk in zo'n imposante ruimte.
En niemand om Elizabeth te steunen |( ben je 94 en zit je daar in je eentje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:14 



 
Profiel   

dell_1 schreef
Is het ergens terug te kijken?


Alsjeblieft: https://www.youtube.com/watch?v=3m-OkO2iKEw

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:33 



 
Profiel   

Morrie schreef
ja de muziek was prachtig, vooral het eerste stuk wat ze zongen, ik hoop dat ik dat nog ergens kan opzoeken wat het was


Eternal Father, strong to save, bekender om de tekst in de laatste zin 'For those in peril on the sea', en om die reden ook bekend als de Navy Hymn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:39 



 
Profiel   

angrywolf schreef
dell_1 schreef
Is het ergens terug te kijken?


Alsjeblieft: https://www.youtube.com/watch?v=3m-OkO2iKEw


Helaas niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:40 



 
Profiel   

https://www.youtube.com/watch?v=rvTrX0wkqY4

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:43 



 
Profiel   

Prrrr schreef
Morrie schreef
ja de muziek was prachtig, vooral het eerste stuk wat ze zongen, ik hoop dat ik dat nog ergens kan opzoeken wat het was


Eternal Father, strong to save, bekender om de tekst in de laatste zin 'For those in peril on the sea', en om die reden ook bekend als de Navy Hymn.

Tnx Prrr!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:45 



 

En niemand om Elizabeth te steunen |( ben je 94 en zit je daar in je eentje.[/quotecrazycactus)


ze is sterk, ze waren samen sterk, hij heeft het goed voor haar geregisseerd (denk ik) en ze heeft een sterk geloof en ook nu zal ze kracht naar kruis krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:46 



 
Profiel   

Was mooi, het 2span fells, met zijn menschort en menhandschoenen op de bok. En de kist achterop de defender.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 17:55 



 
Profiel   

Niet gezien, ga het nogeens terugkijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 18:16 



 
Profiel   

Prrrr schreef


Die door fell pony's getrokken wagen met pet en menhandschoenen van de baas op de bok... Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 18:38 



 
Profiel   

Ik hoop stiekem toch dat dit voor Harry een soort van opening is voor contact met zijn broer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 18:48 



 
Profiel   

Ik ook. Het lijkt me niet niks, om in zo’n situatie met je familie te zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 18:57 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
axel_1997 schreef
inderdaad fijn voor hem dat het in elk geval rustig thuis gebeurt is.
maar 99 vind ik eigenlijk juist zo'n net niet leeftijd.
als ik heel eerlijk ben.


Nou geef mij maar zo’n net niet leeftijd hoor.
Mijn vader overleed met 47 jaar. Dat is pas een net niet leeftijd.

Inderdaad.
of 38
of 54 van mijn oma of 26 van mijn tante (beide nooit gekend)

In zo te lezen vrij goede gezondheid 99 worden, waar kan ik die handtekening zetten?

Ik begrijp dat het niet rot bedoeld is.
Maar toen ik las 99 dacht ik, prachtige leeftijd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 19:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen