Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Amalia ziet tot eind van studie af van toelage

 

anjali schreef
Je hebt Oranjefans en bij die kan het koningshuis niets verkeerds doen.En je hebt anderen die er anders in staan.

Je vergeet het grijze gebied daartussen, jammer dat eeuwige zwart -wit denken. Een tekortkoming van de bovenste plank als je mij vraagt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 18:25 



 
Profiel   

anjali schreef
Je hebt Oranjefans en bij die kan het koningshuis niets verkeerds doen.En je hebt anderen die er anders in staan.

Mij is het om het even. Mag dat ook :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 18:31 



 
Profiel   

Je hoeft echt geen die-hard royalfan te zijn om te zien dat de koning en koningin zich het grootste deel van de tijd echt niet bezighouden met jachtpartijen. Heb je van alles zo'n versimpeld wereldbeeld? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 18:33 



 
Profiel   

Mindim schreef
anjali schreef
Je hebt Oranjefans en bij die kan het koningshuis niets verkeerds doen.En je hebt anderen die er anders in staan.

Je vergeet het grijze gebied daartussen, jammer dat eeuwige zwart -wit denken. Een tekortkoming van de bovenste plank als je mij vraagt.

Nee. Je hebt de fans. En je hebt de anderen die daar anders instaan.
Die anderen zijn o.a: de haters, zij die het niet boeit, zij die een president willen, zij die etc, etc, etc.
Kortom we hebben fans en alle anderen die in de post van Anjali niet bij groep genoemd worden.

De tekortkoming van de bovenste plank m.b.t begrijpend lezen ligt iig niet bij Anjali.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 18:33 



 

Palmera schreef
Nee. Je hebt de fans. En je hebt de anderen die daar anders instaan.
Die anderen zijn o.a: de haters, zij die het niet boeit, zij die een president willen, zij die etc, etc, etc.
Kortom we hebben fans en alle anderen die in de post van Anjali niet bij groep genoemd worden.

De tekortkoming van de bovenste plank m.b.t begrijpend lezen ligt iig niet bij Anjali.

Of bij jou :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 18:36 



 
Profiel   

Mindim schreef
Palmera schreef
Nee. Je hebt de fans. En je hebt de anderen die daar anders instaan.
Die anderen zijn o.a: de haters, zij die het niet boeit, zij die een president willen, zij die etc, etc, etc.
Kortom we hebben fans en alle anderen die in de post van Anjali niet bij groep genoemd worden.

De tekortkoming van de bovenste plank m.b.t begrijpend lezen ligt iig niet bij Anjali.

Of bij jou :+

Nee, bij mij ligt die zeker niet in dit geval. Gelukkig is dat duidelijk. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 18:37 



 
Profiel   

Raar dat je Oranjefan (overigens versta ik daar wat anders onder met die EK-gekte :x ) zou moeten zijn om dit een mooi gebaar te vinden.
Ik keur echt niet alles goed, zoals bv de vakantie naar Griekenland verleden jaar. Dat vond ik ook een domme actie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 18:39 



 

Palmera schreef
Mindim schreef

Of bij jou :+

Nee, bij mij ligt die zeker niet in dit geval. Gelukkig is dat duidelijk. ;)

Ik moet je nageven, je bent erg vermakelijk, je maakt me enorm aan het lachen _O-

Fijne avond verder

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 18:41 



 
Profiel   

Hopelijk valt het kwartje ooit bij je :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 18:42 



 
Profiel   

Blussem schreef
We zouden het koningshuis ook kunnen afschaffen. Dan hebben hun niet meer de nadelen van het koningshuis en dan kunnen wij het geld gebruiken voor wat nuttiger dingen. Zoals beter zorg en onderwijs.


Koningshuis kost 45 miljoen op jaarbasis. Er zijn ongeveer 186.000 verpleegkundigen in NL.
Dat betekent dat iedere verpleegkundige er 240 euro op jaarbasis bij zou kunnen krijgen - 20 euro per maand. Denk je nou echt dat dat het verschil gaat maken?

Soms is het handig éven wat getalletjes te checken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 18:52 



 
Profiel   

Nou, zeg dat wel. Rekenonderwijs is ook niet wat het geweest is, blijkbaar. Of is het het logisch redeneren wat uit de gratie is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 20:25 



 
Profiel   

mysa schreef
Nou, zeg dat wel. Rekenonderwijs is ook niet wat het geweest is, blijkbaar. Of is het het logisch redeneren wat uit de gratie is?

Of is het én én? Ik ben er bang voor...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 21:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen