Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 11 [ 253 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

27 jarige Nederlander op Mallorca doodgeschopt door groep NL

 
Profiel   

Waarom?
Wat een stelletje laffe gasten moeten dit zijn en dan nog proberen te vluchten voor de consequenties ook!
Hopelijk krijgen ze de daders te pakken, ze weten natuurlijkal wie het zijn en alles staat op beeld. Maar het leven het slachtoffer krijg je er niet mee terug en dat van iedereen om hem heen is verwoest. Dit soort dingen kan ik echt niet begrijpen!

    Een 27-jarige Nederlander die woensdag door een groep landgenoten werd mishandeld op Mallorca is aan zijn verwondingen overleden, melden media op Mallorca. Het slachtoffer lag in kritieke toestand in het ziekenhuis, met hersenschade.

    Hij maakte deel uit van een groep van vijf vrienden die rond 02.30 uur 's nachts uit het niets werden aangevallen door een groep van negen Nederlanders in Playa de Palma. Drie van de slachtoffers hielden lichte verwondingen over aan de confrontatie, een vierde raakte bewusteloos en de laatste belandde dus in het ziekenhuis. Hij werd terwijl hij op de grond lag nog tegen zijn hoofd geschopt.

    De daders zouden volgens de politie al urenlang opstootjes hebben veroorzaakt. Op het laatst werden ze een nachtclub uit gezet. Omdat er op de plek van de mishandeling camera's hingen, heeft de politie alle negen verdachten kunnen identificeren. Ze zijn tussen de 18 en 20 jaar oud. Acht verdachten wisten naar Nederland te vertrekken voordat de politie hen kon arresteren. Daarom zit er nu alleen een verdachte van 18 vast. Hij bleef op het eiland om de sleutels van hun huurhuis in te leveren.

    Tegen de anderen is een internationaal arrestatiebevel uitgevaardigd. De Spaanse politie heeft de Nederlandse politie verzocht de acht nu op te pakken.
https://nos.nl/artikel/2389888-nederlan ... -overleden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 00:02 



 
Profiel   

Ik vind het gewoon gênant dat dit het beeld is wat de nederlandse toerist achterlaat. Nog even en we krijgen net zo'n naam als de engelsen.

Uiteraard verschrikkelijk voor het slachtoffer en de nabestaanden

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 00:13 



 
Profiel   

Het spijt me maar ik denk dat jullie die naam al hebben.

Steeds meer zinloos geweld duikt op, overal. De schoonzoon van mijn vriendin is gisterennacht ook van zijn fiets gehaald en “zo maar” in elkaar geslagen. Dat gebeurde in België.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 00:51 



 
Profiel   

Paar jaar terug is een oud klasgenoot van me ook mishandelt. In turkije door andere nederlanders. Gebroken kaak en oogkas. Ook buiten bewustzijn geweest en zn broer en vrienden ook mishandelt.

Dit soort dingen maken maar weer eens pijnlijk duidelijk dat 'de mens' het allerdomste ras is op deze aardkloot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 01:15 



 
Profiel   

Het zal je kind maar zijn die zoiets doet..
Schoppen tegen het hoofd van iemand die op de grond ligt!
Ik denk dat ik mijn kind zelf zou aangeven bij de politie als ik vermoed dat die daar bij betrokken zou zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 07:58 



 
Profiel   

Jeetje, ik snap dit gedrag dus echt nooit hè :n

Je beëindigd het leven van iemand, verwoest het leven van de nabestaanden, en als je dat dan niks kan schelen; je verwoest ook je eigen leven want je hebt nu gewoon doodslag op je strafblad staan.

Het zal je kind maar wezen zeg :n

Ik schaam me dood voor deze Nederlandse toeristen, dat dit nu idd het beeld is van Nederlanders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:03 



 
Profiel   

Heftig. En dan snel het vliegtuig naar Nederland nemen. Ik hoop dat ze uitgeleverd worden en hun straf in Spanje moeten uitzitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:10 



 
Profiel   

Ik begrijp er niks van... wat bezielt iemand om dit te doen? Met een grote groep iemand in elkaar schoppen die nota bene al op de grond ligt. De belachelijk voor woorden :n Hopelijk worden ze gauw opgepakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:20 



 
Profiel   

Sjong schreef
Heftig. En dan snel het vliegtuig naar Nederland nemen. Ik hoop dat ze uitgeleverd worden en hun straf in Spanje moeten uitzitten.


Zal wel niet, want Spanje is gewoon EU

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:22 



 
Profiel   

Ik hoorde het vanmorgen op de radio... ongeloof! Wat een bizar, bizar gedrag... en dan nog vluchten ook.. dieptriest dekt de lading niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:27 



 
Profiel   

Wat een gekkenhuizen weer joh :n

Überhaupt, hoe haal je het in je botte kop om iemand tegen zijn hoofd te schoppen....dan is er sowieso al een steekje aan je los :n Al zou iemand daar bovenop komen dan is dat wat mij betreft nog steeds een poging tot doodslag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:41 



 
Profiel   

verootjoo schreef
Sjong schreef
Heftig. En dan snel het vliegtuig naar Nederland nemen. Ik hoop dat ze uitgeleverd worden en hun straf in Spanje moeten uitzitten.


Zal wel niet, want Spanje is gewoon EU


Wel hoor! :) Het heet dan geen uitlevering, maar overlevering. Deze procedure tussen Europese lidstaten is juist eenvoudiger. Dit is geregeld in de Overleveringswet.

Wat een zinloos geweld en zinloos verdriet. Waarom? Hoe kun je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:45 



 
Profiel   

Drank en drugs lijkt me.

Na veroordeling kan iemand wel vragen de straf in z'n eigen land uit te zitten, dus 10 jaar knorren in een Spaans cachot zit er vermoedelijk niet in helaas.

De knul die ze te pakken hebben, die de sleutel van het huurhuis ging inleveren zal het sukkeltje van de groep zijn die niets gedaan heeft. 'Ga jij de sleutel nog even inleveren?' 'Doei!'

Als jij net iemand hebt doodgeschopt ben je ook niet zo braaf om nog scrupules over een sleutel te hebben lijkt me...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:51 



 
Profiel   

Danielleeee_ schreef
Ik begrijp er niks van... wat bezielt iemand om dit te doen? Met een grote groep iemand in elkaar schoppen die nota bene al op de grond ligt. De belachelijk voor woorden :n Hopelijk worden ze gauw opgepakt.


Alcohol? Drugs?

Beetje unpopular opinion, maar volgens mij ligt daar de bron van dit type geweld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:58 



 
Profiel   

Dat denk ik ook, en harddrugs wordt ook steeds normaler bij het uitgaan volgens mij.

Wat afschuwelijk zeg...gewoon uit het niets ook, uit verveling ofzo...echt ik hoop dat ze opgepakt worden en echt flinke straffen mogen gaan uitzitten in Spanje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 09:01 



 
Profiel   

Sjong schreef
Heftig. En dan snel het vliegtuig naar Nederland nemen. Ik hoop dat ze uitgeleverd worden en hun straf in Spanje moeten uitzitten.


Makkelijker kan het niet toch. Worden zo afgeleverd op Schiphol met ontvangst comitee. Makkelijker kun je het de politie niet maken.


Maar echt....ook hier weer gewoon geen woorden voor. -O-

Ik had vroeger een collega die in elkaar geslagen was omdat hij homo is.
Die hebben ze toen letterlijk en figuurlijk in de val gelokt, gewoon te ziek. :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 09:12 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Dat denk ik ook, en harddrugs wordt ook steeds normaler bij het uitgaan volgens mij.

Wat afschuwelijk zeg...gewoon uit het niets ook, uit verveling ofzo...echt ik hoop dat ze opgepakt worden en echt flinke straffen mogen gaan uitzitten in Spanje.


Van harddrugs krijg je niet ineens de impuls om iemand dood te schoppen, dan denk ik eerder aan alcohol. Maar hoe dan ook ben je gewoon tuig van de richel. Als het mijn zoon was bracht ik hem persoonlijk terug naar Spanje, wat een verdriet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 09:12 



 
Profiel   

Dat kan hoor, ik heb nooit die impuls gehad dus weet ook niet wat het veroorzaakt. Wel mensen meegemaakt die harddrugs op hadden of veel alcohol of beide en degene met die combinatie vond ik altijd gewoon echt eng.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 09:14 



 
Profiel   

Die jongens doen er slimmer aan om zichzelf te melden. Opgepakt worden ze toch.

Stelletje lafbekken. Iemand in elkaar schoppen en dan gauw terug naar huis in de hoop dat ze je niet pakken. Flinke jongen ben je dan.. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 09:16 



 
Profiel   

Wat een laag tuig :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 09:19 



 
Profiel   

Jemig wat sneu, en zulke jonge jongens nog?

Sterkte voor de nabestaanden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 09:23 



 
Profiel   

Omg. Wat erg. Sterkte voor de nabestaanden.

Het lijkt wel of ze bewust de laatste uurtjes nog even wilden rellen en daarna snel naar huis. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 09:31 



 
Profiel   

Gok ook op veel drank en misschien een lijntje coke..
Waarschijnlijk waren ze daar zo hard aan toe na alle ontberingen vanwege de Corona.. (#sarcastisch)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 09:59 



 
Profiel   

Gezellig op vakantie. Leuk wat zullen we eens gaan doen om ons te vermaken?
Ja laten we iemand dood schoppen, leuk.

Zet die nu maar met een ketting vast aan de benen om mee op te ruimen met de blote handjes in Limburg.
Hebben ze nog even nut voor de maatschappij en daarna: vast niet bokt proof..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 11:02 



 
Profiel   

Ik hoop maar dat het zwaar onder invloed was want ik kan me er niks bij voorstellen dat je zoiets kunt doen terwijl je helder nadenkt. Afschuwelijk. Gelukkig staan ze op beeld, zijn ze allemaal al geïdentificeerd dus ze krijgen hun verdiende straf.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 14:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 11 [ 253 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen