27 jarige Nederlander op Mallorca doodgeschopt door groep NL

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sasja0705
Berichten: 1961
Geregistreerd: 03-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 19:08

Coby schreef:
Ik denk dat dat zeker een reden is. Samen met gamen en social media. Maar echt een enorme zorg.
En nog samen met een grenzeloze opvoeding die je steeds vaker tegenkomt.


Juist... maar waar ik met mijn hoofd niet bij kan... waarom eerst 2 aanhoudingen ?
Gaat de rest de dans ontspringen omdat ze toevallig niet op film staan?

Waarom niet eerst vastzetten en ondervragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 21:50

MarcoBorsato schreef:
Persoonlijk vind ik het nogal wat om te stellen dat het aan de opvoeding ligt. Wat is er ooit gebeurd met even afwachten wat er uit het onderzoek komt voordat je conclusies trekt?

Ik denk dat sommige mensen in essentie al verknipt zijn. Want ik snap niet waarom ze anders doen wat ze doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 21:58

_San87_ schreef:
Ik heb er niet meer begrip voor, dit had nooit mogen gebeuren en er is geen enkel excuus dat dergelijk gedrag ook maar een beetje goed praat, dus nee, ik begrijp dit gedrag absoluut niet.

Deze jongens zijn in essentie geen moordenaars, hebben zich niet vooraf bedacht dat ze even iemand gingen vermoorden, ze zijn niet koel en berekenend te werk gegaan in het uitkiezen van een slachtoffer om diegene van het leven te beroven. Dat maakt voor mij gevoelsmatig een verschil, het verschil tussen onbewust/niet expres en geheel bewust iemand zijn leven nemem.

Ik ben trouwens niet aangebrand, ik dacht dat ik het in mijn eerste post duidelijk had uitgelegd, thats all :j.


Duidelijk!

Dan kijken we er anders tegen aan. Ze kunnen in essentie best moordenaars zijn. Anders kan ik me niet voorstellen dat je zelfs onder invloed en onder groepsdruk iemand doodschopt en blijft schoppen. Dat het moreel besef compleet ontbreekt, blijkt wel uit de snelle terugtocht naar nederland, liegen tegen je pa en moe terwijl je op band staat. Je je daad ontkent en gijn op vakantie gaat met je ouders.
Opsluiten en de sleutel weggooien in een ellendige gevangenis graag.