Noorse beachhandbalsters weigeren bikinibroekje…

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
divided
Berichten: 841
Geregistreerd: 07-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 10:53

Vind ik ook Mkango, en ik vind het bizar dat hier zoveel ophef over kwam ook al was het toegestaan.
(Ik verbaas me ook steeds over de foto zelf, dat iemand zo'n positie kan aannemen en dan ook nog eens ondersteboven in de lucht :') )

Silenna

Berichten: 2987
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 10:59

Shae schreef:
@oomens oeps, je hebt je post op de verkeerde locatie gezet. Probeer een eeuw geleden eens.


:') :') :')

Ik wachtte al ruim 5 pagina's op de eerste nukkige reactie dat "tegenwoordig ook niks he-le-maal meer mag", en tadaa, hij kwam van een man :D Je verwacht het niet hé!

Boras
Berichten: 9969
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 11:00

Mkango schreef:
Terwijl de Duitse turnsters ook helemaal niets deden dat tegen de regels was - ze mochten al langere pakjes dragen op internationale wedstrijden. Ik vond ze trouwens prachtig, die full-body suits! Heel stijlvol. :j

[ Afbeelding ]


Oeps sorry, dan had ik het mis.

Overigens vond ik die Duitse outfit toen heel mooi en de dames ook zeker niet minder aantrekkelijk maken.

Turnbroekjes mogen in Nederland op wedstrijden van de KNGU wel pas sinds 2018 over de turnpakjes worden gedragen.

Boras
Berichten: 9969
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 11:03

Silenna schreef:
Shae schreef:
@oomens oeps, je hebt je post op de verkeerde locatie gezet. Probeer een eeuw geleden eens.


:') :') :')

Ik wachtte al ruim 5 pagina's op de eerste nukkige reactie dat "tegenwoordig ook niks he-le-maal meer mag", en tadaa, hij kwam van een man :D Je verwacht het niet hé!


Nou, ik ben in afwachting van enkele vrouwelijke bokkers.

Niet alle credits gaan wat dat betreft naar alleen de mannen hoor :D

Maar alle gekheid op een stokje, iedereen mag natuurlijk zijn/haar mening ventileren.

Boras
Berichten: 9969
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 11:06

Kuggur schreef:
oomens schreef:
En dan is het 2021 en is iedereen ineens woke geworden en dan mag dat plotseling niet meer -O-

En dáár valt je (sowieso twijfelachtige) argument helemaal uit elkaar; het gaat er niet om dat het "plotseling niet meer mag", het gaat er om dat het moet.
Dit was overigens de bijdrage van een man die de vijftig is gepasserd ;)


Je bent een topper!

En zoals jij denken er natuurlijk gelukkig veel meer :)

Marjo

Berichten: 37304
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 11:07

Boras schreef:
Mkango schreef:
Terwijl de Duitse turnsters ook helemaal niets deden dat tegen de regels was - ze mochten al langere pakjes dragen op internationale wedstrijden. Ik vond ze trouwens prachtig, die full-body suits! Heel stijlvol. :j

[ Afbeelding ]


Oeps sorry, dan had ik het mis.

Overigens vond ik die Duitse outfit toen heel mooi en de dames ook zeker niet minder aantrekkelijk maken.

Turnbroekjes mogen in Nederland op wedstrijden van de KNGU wel pas sinds 2018 over de turnpakjes worden gedragen.


Maar even heel l*llig; de dames hoeven ook niet aantrekkelijk te zijn. Ze moeten beoordeeld worden op wat ze laten zien, niet hoe aantrekkelijk/ mooi/ sexy/ *vul zelf verder in* ze zich presenteren.

Popstra
Berichten: 13856
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 11:07

Ik heb me altijd min of meer geërgerd aan turn en volley pakjes.
Die meiden staan constant die lap stof uit hun kont te harken. Dat is toch vreselijk irritant.
Plus het inderdaad erg bloot is en er foto’s van turnsters in spagaat aan de brug rond gaan met de focus op het kruis.
Perverse mensen ook die daar geil van worden!!
Ik vind de turn pakjes met lange broeken en mouwen best heel mooi en lijkt me veel comfortabeler.
Zo vind ik een burkini ook niet lelijk.

Marjo

Berichten: 37304
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 11:26

Popstra schreef:
Ik heb me altijd min of meer geërgerd aan turn en volley pakjes.
Die meiden staan constant die lap stof uit hun kont te harken. Dat is toch vreselijk irritant.
Plus het inderdaad erg bloot is en er foto’s van turnsters in spagaat aan de brug rond gaan met de focus op het kruis.
Perverse mensen ook die daar geil van worden!!
Ik vind de turn pakjes met lange broeken en mouwen best heel mooi en lijkt me veel comfortabeler.
Zo vind ik een burkini ook niet lelijk.


En de filmpjes dan, van de turnsters waarbij het pakje tussen de benen knapt -O-

Kookaburra

Berichten: 5432
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 11:28

Popstra schreef:
Ik heb me altijd min of meer geërgerd aan turn en volley pakjes.
Die meiden staan constant die lap stof uit hun kont te harken. Dat is toch vreselijk irritant.
Plus het inderdaad erg bloot is en er foto’s van turnsters in spagaat aan de brug rond gaan met de focus op het kruis.
Perverse mensen ook die daar geil van worden!!
Ik vind de turn pakjes met lange broeken en mouwen best heel mooi en lijkt me veel comfortabeler.
Zo vind ik een burkini ook niet lelijk.

Er zijn me toch lelijke burkini's :wow: Maar zo zijn er ook lelijke kunstschaatspakken, gympakken, beachhandball-outfits... Sommige ontwerpers maken er een potje van _O-

Maar nee, met een burkini is niets mis. Met andere kleding ook niet. Zolang de sporter maar veilig en comfortabel kan sporten :D


Marjo, knapt?! Dat meen je niet. Arme turnsters..

pmarena

Berichten: 48320
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Noorse beachhandbalsters weigeren bikinibroekje…

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 12:10

Ik vind dat full body suit ook heel stijlvol staan :j

Doet meer een beetje denken aan kunstschaatsen zo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 12:23

Popstra schreef:
Ik heb me altijd min of meer geërgerd aan turn en volley pakjes.
Die meiden staan constant die lap stof uit hun kont te harken. Dat is toch vreselijk irritant.
Plus het inderdaad erg bloot is en er foto’s van turnsters in spagaat aan de brug rond gaan met de focus op het kruis.
Perverse mensen ook die daar geil van worden!!
Ik vind de turn pakjes met lange broeken en mouwen best heel mooi en lijkt me veel comfortabeler.
Zo vind ik een burkini ook niet lelijk.

Ik kan me het dragen van een burkini soms ook helemaal voorstellen… Als de mussen van het dak vallen en ik in een “gewone” korte broek en een tanktop buiten loop, geheid dat ik nageroepen wordt. Ik voel me dan gewoon vies. Ik loop niet naar de AH om als lustobject gezien te worden, maar om boodschappen te doen. :x Er zijn dan momenten waarop ik denk: ik kan me helemaal voorstellen dat er vrouwen zijn die zich prettiger voelen bij bedekkende kleding.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 13:47

Kuggur schreef:
oomens schreef:
En dan is het 2021 en is iedereen ineens woke geworden en dan mag dat plotseling niet meer -O-

En dáár valt je (sowieso twijfelachtige) argument helemaal uit elkaar; het gaat er niet om dat het "plotseling niet meer mag", het gaat er om dat het moet.
Dit was overigens de bijdrage van een man die de vijftig is gepasserd ;)

:D +:)+
Scherp.
Woke is ook een term waar maar te pas en te onpas mee gesmeten wordt, zo blijkt maar weer.

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30267
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Noorse beachhandbalsters weigeren bikinibroekje…

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 13:53

Woke is het nieuwe PC, toch? Te pas en te onpas gebruikt om een goed argument dood te slaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 13:57

Kuggur schreef:
oomens schreef:
En dan is het 2021 en is iedereen ineens woke geworden en dan mag dat plotseling niet meer -O-

En dáár valt je (sowieso twijfelachtige) argument helemaal uit elkaar; het gaat er niet om dat het "plotseling niet meer mag", het gaat er om dat het moet.
Dit was overigens de bijdrage van een man die de vijftig is gepasserd ;)


_/-\o_ _/-\o_

Ibbel

Berichten: 49241
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 13:59

In dit geval is in ieder geval heel duidelijk dat die beachhandbalorganisatie die de boete oplegde niet "woke" is, als je die term dan toch wilt gebruiken en ook niet woke geworden is van het signaal van het Noorse vrouwenteam. In plaats van een boete uitdelen hadden ze wakker moeten worden en zich moeten realiseren dat ze, oeps, een beetje een seksistische regel in hun reglement hadden staan, en hé, ze hebben gelijk we gaan die regel per direct schrappen.
Zwaar gemiste kans dus.

996981
Berichten: 9891
Geregistreerd: 16-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:10

Ibbel schreef:
In dit geval is in ieder geval heel duidelijk dat die beachhandbalorganisatie die de boete oplegde niet "woke" is, als je die term dan toch wilt gebruiken en ook niet woke geworden is van het signaal van het Noorse vrouwenteam. In plaats van een boete uitdelen hadden ze wakker moeten worden en zich moeten realiseren dat ze, oeps, een beetje een seksistische regel in hun reglement hadden staan, en hé, ze hebben gelijk we gaan die regel per direct schrappen.
Zwaar gemiste kans dus.

Fouten toegeven en verbeteren lijkt niet aan sportbonden besteedt… dat is de afgelopen maar in ieder geval wel gebleken. Eerst de FEI, nu dit. Best bizar hoeveel macht die organisaties hebben

tamary

Berichten: 29239
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:13

Ibbel schreef:
In dit geval is in ieder geval heel duidelijk dat die beachhandbalorganisatie die de boete oplegde niet "woke" is, als je die term dan toch wilt gebruiken en ook niet woke geworden is van het signaal van het Noorse vrouwenteam. In plaats van een boete uitdelen hadden ze wakker moeten worden en zich moeten realiseren dat ze, oeps, een beetje een seksistische regel in hun reglement hadden staan, en hé, ze hebben gelijk we gaan die regel per direct schrappen.
Zwaar gemiste kans dus.

Die organisatie wil niet toegeven dat een groot deel van de tv-kijkers dat enkel doet om gratis hun wortel te poetsen, dan zal je inderdaad moeten oppassen dat je geen kijkers en dus sponsors verliest met nieuwe kledingvoorschriften.

Anoniem

Re: Noorse beachhandbalsters weigeren bikinibroekje…

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:14

Nog even en de voetbaldames staan ook in hun bikini te voetballen :n Alles voor de kijkcijfers :r

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:20

Daar ben ik niet zo bang voor. Dat laten de dames niet gebeuren.

Grappig trouwens om te zien hoe het voetbaltenue van de heren zich door de jaren heen heeft ontwikkeld. In de jaren 70 en 80 waren de voetbalbroekjes zo kort dat je bijkans bij de heren naar binnen kon kijken :D . Om vervolgens steeds langer te worden, nu zijn het bijna kniebroeken. Omgekeerde ontwikkeling?

Tiggs

Berichten: 7537
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:28

Askja schreef:
Daar ben ik niet zo bang voor. Dat laten de dames niet gebeuren.

Grappig trouwens om te zien hoe het voetbaltenue van de heren zich door de jaren heen heeft ontwikkeld. In de jaren 70 en 80 waren de voetbalbroekjes zo kort dat je bijkans bij de heren naar binnen kon kijken :D . Om vervolgens steeds langer te worden, nu zijn het bijna kniebroeken. Omgekeerde ontwikkeling?


En douchen ze met hun onderbroek aan :')

DuoPenotti

Berichten: 30120
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:34

wk 74 kom ik foto's als deze tegen

Afbeelding

Boras
Berichten: 9969
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 14:57

tamary schreef:
Ibbel schreef:
In dit geval is in ieder geval heel duidelijk dat die beachhandbalorganisatie die de boete oplegde niet "woke" is, als je die term dan toch wilt gebruiken en ook niet woke geworden is van het signaal van het Noorse vrouwenteam. In plaats van een boete uitdelen hadden ze wakker moeten worden en zich moeten realiseren dat ze, oeps, een beetje een seksistische regel in hun reglement hadden staan, en hé, ze hebben gelijk we gaan die regel per direct schrappen.
Zwaar gemiste kans dus.

Die organisatie wil niet toegeven dat een groot deel van de tv-kijkers dat enkel doet om gratis hun wortel te poetsen, dan zal je inderdaad moeten oppassen dat je geen kijkers en dus sponsors verliest met nieuwe kledingvoorschriften.


Proest! :D

Maar ben bang dat je heel erg gelijk hebt.

Boras
Berichten: 9969
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 15:04

Askja schreef:
Daar ben ik niet zo bang voor. Dat laten de dames niet gebeuren.

Grappig trouwens om te zien hoe het voetbaltenue van de heren zich door de jaren heen heeft ontwikkeld. In de jaren 70 en 80 waren de voetbalbroekjes zo kort dat je bijkans bij de heren naar binnen kon kijken :D . Om vervolgens steeds langer te worden, nu zijn het bijna kniebroeken. Omgekeerde ontwikkeling?


Dat doet me denken aan de korte, strakke broekjes van wijlen scheidsrechter Frans Derks. Maar die droeg ze graag en geheel vrijwillig :D

In die jaren was men wel vrijer in alles.

Hannanas
Berichten: 13037
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 15:12

Boras schreef:
Askja schreef:
Daar ben ik niet zo bang voor. Dat laten de dames niet gebeuren.

Grappig trouwens om te zien hoe het voetbaltenue van de heren zich door de jaren heen heeft ontwikkeld. In de jaren 70 en 80 waren de voetbalbroekjes zo kort dat je bijkans bij de heren naar binnen kon kijken :D . Om vervolgens steeds langer te worden, nu zijn het bijna kniebroeken. Omgekeerde ontwikkeling?


Dat doet me denken aan de korte, strakke broekjes van wijlen scheidsrechter Frans Derks. Maar die droeg ze graag en geheel vrijwillig :D

In die jaren was men wel vrijer in alles.


Ik moest m ff opzoeken :D
Afbeelding

Femke_Tweety

Berichten: 12020
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 15:12

Goeie sokken vooral ook... :D