Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Twee vermiste meisjes gevonden in hun auto

 
Profiel   

Captain schreef
Meisjes? Dit zijn toch gewoon (jonge) vrouwen? Afschuwelijk verhaal wel... Y;( Bizar zo dichtbij en dan niks kunnen.

Dat meisjes viel mij ook op.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 20:58 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Hier in de buurt is dit ook eens gebeurd. Een hardloopster is toen aangereden en de greppel naast de berm in geslingerd. Daar heeft ze vermoedelijk nog even geleefd, maar niemand kon haar zien omdat de greppel op een vrij moeilijk begaanbare plek lag. De automobilist is ook niet gestopt.
Pas dagen later is ze gevonden en helaas was ze toen overleden. Er staat nu een monumentje.
Het komt helaas vaker voor. Heel heftig voor alle betrokkenen :


Was dat in Drenthe? Vlakbij hoogeveen?
Verschrikkelijk wat er is gebeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 21:09 



 
Profiel   

bigone schreef
Mkango, wanneer je aangifte doet van vermissing van een volwassen persoon gaat de politie eerst beoordelen of die vrijwillig is vertrokken en wanneer ze dat denken dan gaan ze na 24 uur verder kijken. Met reden want de meeste vermisten zijn binnen 24 uur weer boven water. Of in dit geval er meteen meegezocht is weet ik niet, wel dat op woensdagochtend eerst de familie en vrienden daar aan het zoeken zijn geweest. In de middag de politie die ze uiteindelijk ook heeft gevonden. En wanneer het ene meisje niet had gereageerd waren ze misschien nog niet gevonden zo goed lag de auto blijkbaar uit het zicht. Ik vind het zo triest dat zulke dingen gebeuren.

Wat je stelt is gewoon pertinent niet waar..

Wat een afschuwelijk drama is het voor alle betrokkenen. Vreselijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 21:20 



 
Profiel   

LadyDaily schreef
Cayenne schreef
Hier in de buurt is dit ook eens gebeurd. Een hardloopster is toen aangereden en de greppel naast de berm in geslingerd. Daar heeft ze vermoedelijk nog even geleefd, maar niemand kon haar zien omdat de greppel op een vrij moeilijk begaanbare plek lag. De automobilist is ook niet gestopt.
Pas dagen later is ze gevonden en helaas was ze toen overleden. Er staat nu een monumentje.
Het komt helaas vaker voor. Heel heftig voor alle betrokkenen :


Was dat in Drenthe? Vlakbij hoogeveen?
Verschrikkelijk wat er is gebeurd.


Nee, bij Haaren in Noord-Brabant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 21:21 



 
Profiel   

LadyDaily schreef
Cayenne schreef
Hier in de buurt is dit ook eens gebeurd. Een hardloopster is toen aangereden en de greppel naast de berm in geslingerd. Daar heeft ze vermoedelijk nog even geleefd, maar niemand kon haar zien omdat de greppel op een vrij moeilijk begaanbare plek lag. De automobilist is ook niet gestopt.
Pas dagen later is ze gevonden en helaas was ze toen overleden. Er staat nu een monumentje.
Het komt helaas vaker voor. Heel heftig voor alle betrokkenen :


Was dat in Drenthe? Vlakbij hoogeveen?
Verschrikkelijk wat er is gebeurd.

Wat jij bedoeld was bij Spier idd in de buurt van Hoogeveen. Dat meisje was ook aangereden en lag in een greppel

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 21:42 



 
Profiel   

Ze hebben er tijdens de zoektocht woensdag gewoon op een paar meter vanaf gestaan. Bizar
Myrthe is op slag dood geweest volgens onderzoek las ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 21:45 



 
Profiel   

Ruth is geopereerd en ze is stabiel, vertelt haar opa. Hij was vandaag op de plek van het ongeluk.

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... rd-stabiel

Elke keer als ik erover lees krijg ik tranen in mijn ogen. Zwaargewond anderhalve dag naast je overleden vriendin in een auto hangen, niet wetende of en wanneer je wordt gevonden. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 21:52 



 

Maar jeetje, dat zij levend uit die auto is gekomen... er is echt niks van over :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 21:57 



 
Profiel   

Hopelijk heeft ze geen letsel dat verergert is door het lange wachten. Wat een ontzettend drama Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 23:11 



 
Profiel   

Karin schreef
Ruth is geopereerd en ze is stabiel, vertelt haar opa. Hij was vandaag op de plek van het ongeluk.

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... rd-stabiel

Elke keer als ik erover lees krijg ik tranen in mijn ogen. Zwaargewond anderhalve dag naast je overleden vriendin in een auto hangen, niet wetende of en wanneer je wordt gevonden. ;(

Het is echt vreselijk zoiets raak je je hele leven niet weer kwijt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 10:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen