Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Nowzad Afghanistan dierenopvang evacuatie

 
Profiel   

Cil_ schreef
bigone schreef
Op insta word Biden echt afgeserveerd door dieren liefhebbers.

Niet ook afgeserveerd als mensen liefhebber? ;)

Denk dat dat beter bij zijn voorganger past.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 21:03 



 
Profiel   

Heeft iemand nog nieuws? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 22:28 



 
Profiel   

Ik las in de krant dat er 6 gecharterde toestellen klaarstaan op Kabul en Mazar om 600 mensen mee te nemen.
Vandaag zouder er al 200 kunnen vertrekken vanop Kabul. Mensen met een buitenlands paspoort maar ook Afghanen die weg willen.

Misschien is er nu toch weer een kans ook voor Charlotte.

Ik heb geen fb of twitter, dus daar kan ik niks volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 09:06 



 
Profiel   

Ik zal het wel niet snappen, maar wat heeft Biden hier nu weer mee te maken.... :?

Voor de mensen die daar weg willen, en dieren weg willen halen, hoop ik dat ze het voor elkaar krijgen :(:) Ik kan niet inschatten hoe gevaarlijk het daadwerkelijk zal zijn om daar te blijven, maar als je je niet veilig voelt is het natuurlijk wel zo fijn om weg te kunnen...

Het is klöte als de regelgeving op de plek waar je naartoe wil, niet zo gunstig in elkaar zit :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 18:31 



 
Profiel   

Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan die honden en de verzorg(st)ers denk. Zo verdrietig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 18:41 



 
Profiel   

Ik keek zojuist bij mijn Youtibe abonnementen

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

https://www.youtube.com/watch?v=QpHb-1sHQds

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 22:19 



 
Profiel   

O wow!!! Wat prachtig!!! <3

En nu, iemand nog nieuws over die vrouw?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 23:24 



 
Profiel   

Geweldig dit ! *\o/*

Ik lees onder die video dat iemand ook vraagt om Charlotte en haar honden te helpen daar weg te komen. Dus ze zou niet bij de rest geweest zijn die de pakistaanse grens gehaald hebben ? Of lees ik dat verkeerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 09:48 



 
Profiel   

Palmera schreef
O wow!!! Wat prachtig!!! <3

En nu, iemand nog nieuws over die vrouw?

Charlotte is nog steeds in Kabul. Ik heb alles bijna letterlijk dag & nacht gevolgd. Het is haar niet gelukt om samen met de honden uit Kabul te vertrekken. De honden die ze bij zich had op het vliegveld, zijn noodgedwongen losgelaten in een wat afgelegen gedeelte op de laatste dag dat er Amerikaanse militairen in Kabul waren. Met voer en een waterbron. Op dat moment was dat de minst slechtste optie. Er was geen mogelijkheid om terug te keren naar hun shelter. Maar het was natuurlijk hartverscheurend...

Op twitter is er een haat/laster campagne tegen haar gestart onder leiding van AJ Delgado. Mensen zijn echt bizer, ik heb nog nooit zoveel haat, woede en waanzin gelezen als in de afgelopen weken. Ze werden zo belaagd op twitter dat ze noodgedwongen hun account hebben verwijderd.

Ondertussen probeert Charlotte met haar team zoveel mogelijk honden terug te vinden en veilig te stellen in haar shelter. Er zijn ook een aantal honden overleden teruggevonden. ;(

Op hun FB pagina worden regelmatig updates geplaatst.
https://www.facebook.com/kabulsmallanimalrescue/

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 10:36 



 
Profiel   

Dank je wel, Ann! Heb gelijk de pagina geliked en haar gedeelt, ik heb zo'n bewondering voor haar. Ik blijf hopen dat ze daar toch door een wonder wegkomt met de dieren, en anders dat ze haar met rust latrn.

Ik snap niet hoe zo iemand gehaat kan worden. Ik heb er geen berichten can gezien, maar het waarom is mij volslagen onduidelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 11:21 



 
Profiel   

Biden heeft er zeker mee te maken als opperbevelhebber . Hij had kunnen zeggen dat Charlotte en de dieren mee moesten. Ze ving ook veel dieren op die in dienst van de Amerikanen hebben gewerkt. Ik hoop zo dat ze alsnog allemaal in veiligheid komen. Dit breekt gewoon je hart als dieren liefhebber.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 11:29 



 
Profiel   

Op facebook valt het gelukkig mee, op het twitter account van AJ Delgrado en haar 'Minions' is het een andere zaak. AJ schijnt zelf een rescue te willen starten en wil het beter doen dan Charlotte. Die vrouw is echt gestoord vind ik. Het is voor haar gewoon een persoonlijke strijd/haat ri. Charlotte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 11:55 



 
Profiel   

Ik was heel blij te lezen dat de medewerkers van Nowzad sinds drie dagen veilig in Pakistan zijn. Ook ik leef nog steeds met Charlotte, haar medewerkers en dieren mee. Ik hoop zo dat allemaal veilig kunnen wegkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 21:20 



 
Profiel   

Het is al weer even geleden maar zojuist bereikte mij dit bericht:

https://www.facebook.com/kabulsmallanimalrescue


*\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 20:47 



 
Profiel   

Ik ben zo blij en opgelucht voor alle dieren en betrokken mensen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 07:39 



 
Profiel   

Heel goed nieuws! Toch komt ook bij me op dat er waarschijnlijk geen opvang voor zielige honden en katten meer in Afghanistan is nu ook Charlotte vertrokken is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 08:21 



 
Profiel   

Zoals ik het begrepen heb blijven de lokale dierartsem en vrijwilligers zich inzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 12:04 



 
Profiel   

<3 Hartverwarmende berichten weer !

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 13:33 



 
Profiel   

Cil_ schreef
Heel goed nieuws! Toch komt ook bij me op dat er waarschijnlijk geen opvang voor zielige honden en katten meer in Afghanistan is nu ook Charlotte vertrokken is.

Charlotte zit daar nog, samen met andere vrijwilligers. Sterker nog, volgens mij is ze momenteel één van de weinige/enige rescue(s) in die omgeving die op goede voet met de Taliban samenwerkt.

Op hun FB staat een interview met haar geplaatst op 19 december afgelopen jaar over de rescue in augustus en de periode die daar op volgde. Ze vertelt daar wel hoe ze enkele (losgelaten) honden overleden hebben teruggevonden (en dat is echt niet fraai, dus wees gewaarschuwd) maar over het algemeen geeft het een goed beeld mbt wat er de afgelopen maanden is gebeurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 20:06 



 
Profiel   

https://www.flightradar24.com/IL76/2aae3de1


Ze zijn begonnen aan het laatste deel van hun reis. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 21:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen