Arme amateurvoetballers, Huntelaar als tegenstander.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37243
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Arme amateurvoetballers, Huntelaar als tegenstander.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-21 13:52

Hoewel het geen wereld nieuws is moest ik er afgelopen week toch om lachen. Vooral de foto in het eerste artikel. Huntelaar in zo ongeveer de laagste amateur voetbal klasse.

En bedacht me later, ja waarom ook niet, de beste man wil graag een balletje blijven trappen in een wedstrijd. :D maar vervolgens komen er ook weer berichten van mensen. |o Het is oneerlijk, zo kunnen de tegenstanders nooit winnen enz. Het is het gesprek van de dag zullen we maar zeggen. :P

Terwijl Huntelaar gewoon een van de 11 mannen op het veld is. En ze zijn zo goed als hun zwakste schakel.

Mijn mening is laat hem gewoon lekker rondtrappen met zijn teamgenoten en meedoen met wedstrijden. Je kunt er als tegenstander misschien nog wat van leren :))

Twee berichten van omroep gelderland

https://www.gld.nl/sport/7383715/huntel ... s-baltempo

https://www.gld.nl/sport/7390910/vette- ... j-amateurs
Daar speel je dan als topfitte ex profvoetballer tegen ietwat trage mannetjes _O-

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 13:56

Hah, misschien moeten de anderen dan wat harder werken om beter te worden :P Je bent goed of je bent niet goed, en het maakt niets uit of je alleen maar amateur of prof bent geweest. Ik zou eerder blij worden van zo iemand, kan je een hoop van leren en jezelf naar een hoger niveau tillen.

En mooi toch dat hij zich niet te goed voelt om terug te keren? Zo te lezen neemt hij veel positiviteit mee.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37243
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-21 14:53

Daarom, ik vind het alleen maar tof dat hij hier gaat spelen. :D Het gemekker is denk ik gewoon jaloezie

Earth

Berichten: 7914
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Arme amateurvoetballers, Huntelaar als tegenstander.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 15:01

Ja ik vind het ook wel goud hahaha. Maar leuk dat ie nog gezellig even een balletje aan het trappen is met zijn vrienden :) Maar je zal als tegenstander wel even raar staan te kijken :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 15:04

Ergens snap ik het wel :D
Je wordt als amateur ruiter ook niet blij wanneer je opeens Hans Peter Minderhoud of Charlotte Dujardin in de L of in het Z tegen komt! :))

Hadden ze die arme tegenstander ook niet even een groter maat shirtje kunnen geven? :(:)

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Arme amateurvoetballers, Huntelaar als tegenstander.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 16:15

Met dat verschil @Cayenne, dat paardrijden een individuele sport is en voetbal een teamsport.
1 voetballer kan in z'n eentje echt geen deuk in een pakje boter slaan als de rest van het team heel veel steken laat vallen.

Lugea

Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 16:28

Ik hoorde toevallig vanochtend een van de spelers op de radio en zij vonden het alleen maar geweldig om tegen Huntelaar te mogen spelen. Hij had zelf ook geen een keer op het doel geschoten en ze hebben tijdens de wedstrijd eigenlijk alleen maar lol gehad over het feit dat ze zo vaak van positie moesten wisselen omdat Huntelaar bijhouden wel van andere klasse was. :')

Ik denk dat het pure jaloezie is van de mensen die lopen te zeuren, want bij de speler die ik op de radio 538 hoorde was geen negativiteit te bekennen. Hoe leuk is het dat hij dit doet met z’n vrienden en zich hier niet te goed voor voelt? Genoeg bekende voetbalspelers die hier een te groot ego voor zouden hebben.

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 18:04

Leuk zeg, heerlijk toch! Vroeg me een beetje af of hij bij deze club niet in het 1e zou kunnen spelen ipv het 6e, maar hij kiest kennelijk echt lekker voor de gezelligheid; even verderop staat dat hij lekker samen met z'n broer speelt.

Wel even wat anders dan de Bundesliga, begin dit jaar... :))