Voice of Holland 2022 stilgelegd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110698
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:03

chevax schreef:
Dat vind ik ook, maar nog steeds niets om een zedenzaak aan op te hangen.


Maar wie zegt dat dat het enige is waar het om draait in deze zaak?

Edit: Precies hetzelfde als wat _San87_ dus zegt.. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41606
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Voice of Holland 2022 stilgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:07

Voor degenen die het wellicht interesseren, zojuist ging een nieuwe Roddelpraat over The Voice online.

Brainless

Berichten: 29742
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:10

chevax schreef:
Fitzroy schreef:
Chevax, ik ben het helemaal met je eens. Zo sta ik er ook in. Ik vind een opmerking als ‘wat heb jij een geil broekje aan’ nu niet bepaald wereldschokkend. Maar dan doe je volgens de meesten hier weer aan victim blaming.


Bedankt. Het is moeilijk om uit te leggen dat je meevoelt met slachtoffers, maar sommige dingen niet heel wereldschokkend vindt. Maar dan moet je ook meteen zeggen dat je het wel ongepast vindt. Dat vind ik ook, maar nog steeds niets om een zedenzaak aan op te hangen.

Stel mijn dochter van 16 heeft autorijles en de instructeur heeft tegen haar gezegd: Goh wat heb jij een geil broekje aan.
Dan heeft hij wel een probleem.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:11

chevax schreef:
_San87_ schreef:
Oh, ik dacht ook dat je vond dat het allemaal maar langzaam ging, sorry.


Nee, ik vind het juist heel snel. Je hebt het over een paar maanden en ik lees (maar ja, ook dat is dus ook maar wat ik lees online) dat iedereen zich kon melden en op basis van 14 vragen is gescreend. Imo kun je een zedenzaak (want zo wordt het gebracht) niet op een paar maanden rond hebben. En ja, mensen kunnen nu zeggen "dat is niet de taak van Boos, maar van het OM". Dat klopt. Maar Boos claimt wél dat er schandelijk misbruik heeft plaatsgevonden. Dus ik hoop, voor alle partijen, dat het onderzoek goed, gedegen en puur is gedaan.


Ik heb grotendeels dezelfde mening als jij hoor, van, laat eerst die bewijzen maar zien en wat aangiftes betreft mag de politie het om uitzoeken. Ik heb grotendeels dezelfde argumenten aangevoerd gisteren.

Al is het dus wel zo dat sexueel overschrijdend gedrag niet direct strafbaar/een zedenzaak is. Bij die uitzending van Beau zat een advocate bij die dat goed uitlegde, dat dwang en het wegnemen van keuze in de huidige wet nog steeds cruciaal is om iets strafbaar te maken. Als iemand het alsmaar niet tot een zedenzaak laat komen maar wel constant grensoverschrijdend gedrag vertoond dan kun je niet zoveel bij de politie. Wat dat betreft vind ik het goed dat zo’n programma als BOOS het aan de kaak stelt, want anders gebeurd er blijkbaar dus niks.

Het feit dat die Rietbergen ook gelijk een statement met een bekentenis doet, zegt ook wel dat er dus heus wel iets aan de hand was.

Maar die advocate zei ook, je moet de bekentenis van Rietbergen net zo serieus nemen als de ontkenning van Ali B. Die beoordeling van die aangiftes hoort gewoon thuis bij het OM en niet bij het publiek.

Wat dat betreft is het voor iedereen anders dan die Rietbergen nog maar speculeren in hoeverre die wel of niet ergens schuldig aan zijn en is het afwachten op die uitzending van boos wat ze hebben. (En voor Rietbergen zelf ook natuurlijk hoe ver of dat het blijkt te gaan, maar dat die ergens schuldig aan is lijkt vrij duidelijk)

Als ik bijvoorbeeld puur kijk naar wat een van die twee meiden bij Beau zei over een opmerking die Ali B had gemaakt tegen haar 15 jarige zusje, dat was grof, en dat maakt hem wellicht een banketstaaf de behanger, maar niet zeker niet strafbaar en zeker niet iets waarvoor iemand aan de schandpaal hoeft te worden gehangen en ge-cancelled hoeft te worden.

Kortom. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, staat wat mij betreft nog als paal boven water.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 19-01-22 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:12

_San87_ schreef:
Ca vijf maanden. Ik weet niet in hoeverre dat langzaam of snel is, ik denk dat het vooral afhangt van de verhalen en bijbehorende bewijzen. Hoe meer bewijs, hoe makkelijker/sneller je de info geverifieerd bij elkaar hebt. Dan is die maanden fulltime onderzoeken best een poos tijd waar je veel kunt verwerken.

In 14 dagen screenen, ik weet wederom niet of dit snel of langzaam is. Als er tien man fulltime aan het screenen is, dan kun je veel werk verzetten.

BOOS claimt inderdaad dat er schandelijk misbruik plaats heeft gevonden en ik hoop inderdaad ook dat dat goed is gebeurd. En mijn gevoel zegt dat ze dat gedaan hebben.

Het hangt natuurlijk niet alleen aan ongepaste opmerkingen, he.


Nee, niet 14 dagen, maar 14 vragen. Dus iedereen heeft 14 dezelfde vragen gehad. En het hangt indd niet alleen aan ongepaste opmerkingen. Maar tegelijk denk ik ook "dat zeg ik nu wel, maar ik weet het niet". Ja, Jeroen heeft seksuele handelingen toegegeven. Maar van de andere mensen die beschuldigd worden, weet je dat niet. Humberto werd door Albert Verlinde er ook even lekker doorgehaald. Je ziet online meteen koppen verschijnen "Humberto blijkt ook viezerik"

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:14

Brainless schreef:
Stel mijn dochter van 16 heeft autorijles en de instructeur heeft tegen haar gezegd: Goh wat heb jij een geil broekje aan.
Dan heeft hij wel een probleem.


Ja, bij mij ook. Maar is dat in jouw ogen iets waar jouw dochter de rest van haar leven onder gebukt gaat?

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:17

chevax schreef:
Brainless schreef:
Stel mijn dochter van 16 heeft autorijles en de instructeur heeft tegen haar gezegd: Goh wat heb jij een geil broekje aan.
Dan heeft hij wel een probleem.


Ja, bij mij ook. Maar is dat in jouw ogen iets waar jouw dochter de rest van haar leven onder gebukt gaat?


Nee, maar die meid die dat vertelde ook niet.

Brainless

Berichten: 29742
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:17

chevax schreef:
Brainless schreef:
Stel mijn dochter van 16 heeft autorijles en de instructeur heeft tegen haar gezegd: Goh wat heb jij een geil broekje aan.
Dan heeft hij wel een probleem.


Ja, bij mij ook. Maar is dat in jouw ogen iets waar jouw dochter de rest van haar leven onder gebukt gaat?

Ik heb 2 dochters.. de ene niet de ander wel (althans, vast niet haar hele leven, maar zij is wel heel gevoelig voor opmerkingen van anderen).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41606
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:17

chevax schreef:
_San87_ schreef:
Ca vijf maanden. Ik weet niet in hoeverre dat langzaam of snel is, ik denk dat het vooral afhangt van de verhalen en bijbehorende bewijzen. Hoe meer bewijs, hoe makkelijker/sneller je de info geverifieerd bij elkaar hebt. Dan is die maanden fulltime onderzoeken best een poos tijd waar je veel kunt verwerken.

In 14 dagen screenen, ik weet wederom niet of dit snel of langzaam is. Als er tien man fulltime aan het screenen is, dan kun je veel werk verzetten.

BOOS claimt inderdaad dat er schandelijk misbruik plaats heeft gevonden en ik hoop inderdaad ook dat dat goed is gebeurd. En mijn gevoel zegt dat ze dat gedaan hebben.

Het hangt natuurlijk niet alleen aan ongepaste opmerkingen, he.


Nee, niet 14 dagen, maar 14 vragen. Dus iedereen heeft 14 dezelfde vragen gehad. En het hangt indd niet alleen aan ongepaste opmerkingen. Maar tegelijk denk ik ook "dat zeg ik nu wel, maar ik weet het niet". Ja, Jeroen heeft seksuele handelingen toegegeven. Maar van de andere mensen die beschuldigd worden, weet je dat niet. Humberto werd door Albert Verlinde er ook even lekker doorgehaald. Je ziet online meteen koppen verschijnen "Humberto blijkt ook viezerik"

Ow, sorry. Wat voor vragen, weet jij dat?


chevax schreef:
Brainless schreef:
Stel mijn dochter van 16 heeft autorijles en de instructeur heeft tegen haar gezegd: Goh wat heb jij een geil broekje aan.
Dan heeft hij wel een probleem.


Ja, bij mij ook. Maar is dat in jouw ogen iets waar jouw dochter de rest van haar leven onder gebukt gaat?

Maar er gaat niemand enkel onder die opmerking gebukt, waar haal je dat weg?

AnnedB
Berichten: 290
Geregistreerd: 12-08-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:22

Fitzroy schreef:
Chevax, ik ben het helemaal met je eens. Zo sta ik er ook in. Ik vind een opmerking als ‘wat heb jij een geil broekje aan’ nu niet bepaald wereldschokkend. Maar dan doe je volgens de meesten hier weer aan victim blaming.
Het gaat om de machtsverhouding tussen gever en ontvanger maar dat lijken sommige hier niet te snappen.

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:25

chevax schreef:
Brainless schreef:
Stel mijn dochter van 16 heeft autorijles en de instructeur heeft tegen haar gezegd: Goh wat heb jij een geil broekje aan.
Dan heeft hij wel een probleem.


Ja, bij mij ook. Maar is dat in jouw ogen iets waar jouw dochter de rest van haar leven onder gebukt gaat?


Ik snap dus nog steeds niet wat dat ermee te maken heeft. Het is een opmerking die in de context van rijles echt ver voorbij de aanvaardbare norm ligt. Of de ander daar dan daadwerkelijk levenslang last van heeft is helemaal niet relevant.

Wildgirl

Berichten: 11667
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:26

_San87_ schreef:
Voor degenen die het wellicht interesseren, zojuist ging een nieuwe Roddelpraat over The Voice online.

Hoe lastig is het nou om het onderzoek en de veroordeling af te wachten ipv speculaties te doen en zelfs te tippen dat de meest onbetrouwbare site ever een update geeft?

Ik heb me de afgelopen dagen lopen verbazen over hoe snel dit topic groeit maar ook over hoe er op internet speculaties worden gedaan die totaal niet relevant zijn c.q als olie op het vuur moeten dienen.
Sexuele vergrijpen zijn vreselijk,ten alle tijden. BN'er of simpele boer, hard straffen wat mij betreft mits je de zaak rondkrijgt qua bewijzen.
En dat gaat hierbij extreem lastig worden gezien er voor de slachtoffers vaak dubbele belangen meespelen.
Daarnaast durf ik er wel wat om te verwedden dat er een hoop 'slachtoffers' ineens 'opstaan' de komende weken.
Zo werkt showbizz namelijk, de gieren pikken graag een graantje mee.

Huilend in een TV programma gaan zitten en je verhaal doen is iets wat een slachtoffer van een zedenzaak over het algemeen niet zo snel zal doen. Zéker niet als het doen van aangifte jaren geleden niet heeft plaatsgevonden.
Er zijn in dit verhaal alleen maar verliezers. Daders, slachtoffers, familie en geliefden van beide partijen en het Neerlandsche volk en ja, óók bokt, smult lekker mee.
:r

Jis_

Berichten: 11608
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:28

Brainless schreef:
Stel mijn dochter van 16 heeft autorijles en de instructeur heeft tegen haar gezegd: Goh wat heb jij een geil broekje aan.
Dan heeft hij wel een probleem.


Precies, hoeft ze niks aan over te houden mentaal maar dat maakt het nog niet oké dat het gezegd wordt. Daar zou ik ook achteraan gaan als moeder, naar de persoon die dat gezegd heeft en dochter krijgt een andere instructeur

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:30

Wildgirl schreef:
En dat gaat hierbij extreem lastig worden gezien er voor de slachtoffers vaak dubbele belangen meespelen.
Daarnaast durf ik er wel wat om te verwedden dat er een hoop 'slachtoffers' ineens 'opstaan' de komende weken.


Dit zijn toch ook speculaties?

Citaat:
Huilend in een TV programma gaan zitten en je verhaal doen is iets wat een slachtoffer van een zedenzaak over het algemeen niet zo snel zal doen. Zéker niet als het doen van aangifte jaren geleden niet heeft plaatsgevonden.


En hierbij geef je toch de slachtoffers niet het voordeel van de twijfel, die beschuldig je nu toch ook alvast maar van opportunisme en/of liegen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41606
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:31

Wildgirl schreef:
_San87_ schreef:
Voor degenen die het wellicht interesseren, zojuist ging een nieuwe Roddelpraat over The Voice online.

Hoe lastig is het nou om het onderzoek en de veroordeling af te wachten ipv speculaties te doen en zelfs te tippen dat de meest onbetrouwbare site ever een update geeft?

Heel lastig. Je hoeft niet te kijken. Iemand die het wel wil, kan dat doen. Simpel.

Nikass

Berichten: 16719
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:34

chevax schreef:
Fitzroy schreef:
Chevax, ik ben het helemaal met je eens. Zo sta ik er ook in. Ik vind een opmerking als ‘wat heb jij een geil broekje aan’ nu niet bepaald wereldschokkend. Maar dan doe je volgens de meesten hier weer aan victim blaming.


Bedankt. Het is moeilijk om uit te leggen dat je meevoelt met slachtoffers, maar sommige dingen niet heel wereldschokkend vindt. Maar dan moet je ook meteen zeggen dat je het wel ongepast vindt. Dat vind ik ook, maar nog steeds niets om een zedenzaak aan op te hangen.


Je hoeft dat ook helemaal niet wereldschokkend te vinden.
Maar waarom wil je dat graag kenbaar maken? Maakt het uit?

Wildgirl

Berichten: 11667
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:39

@shadow, nee geen speculaties maar wel realistisch. Ik zeg niet dat ze liegen maar geen aangifte doen in dit soort zaken is vaak getriggerd door angst.
Angst om het te moeten herbeleven, angst voor het besef dat het 'echt' is, angst voor bekendheid en/of publiciteit.
Dat rijmt niet met op RTL4 je acte de présence maken op deze wijze.
Daar zet ik dan mijn vraagtekens bij.



En ja, ik denk inderdaad dat de 'schade' meevalt en dat er ongetwijfeld zaken hebben plaatsgevonden die discutabel waren/bestraft moeten worden echter is de wijze waarop dit nu verloopt een heksenjacht aan het worden in plaats van een gedegen proces.
En men smult daarvan. Vreselijk vind ik dat.

@san87, kun je mij uitleggen waarom je ervan geniet dat soort media te volgen? Niet als aanval bedoeld maar ik begrijp dat oprecht niet.

Overigens durf ik te beweren dat ik weet waarover ik praat, ik ben jarenlang vrijwilliger geweest voor slachtofferhulp in zedenzaken.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:42

_San87_ schreef:
chevax schreef:

Ow, sorry. Wat voor vragen, weet jij dat?
Maar er gaat niemand enkel onder die opmerking gebukt, waar haal je dat weg?


Nee, helaas, ben er erg benieuwd naar. Er gaan een heleboel mensen erg goed op die opmerking, hij wordt steeds aangehaald. Was zelfs eventjes trending op Twitter. Maar ja, als je teveel op Twitter kijkt, verlies je vanzelf het vertrouwen in de mensheid... ;-)

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:43

_San87_ schreef:
Dus nee, ik denk niet dat dit BNNVARA op tv meer reclame inkomsten geeft. Via YouTube genereert het wel meer inkomsten, maar dat komt puur door de hoeveelheid mensen die dit gaan kijken, niet omdat er opeens meer bedrijven willen sponsoren.


Is dat zo? Ik meen dat Tim ooit in een aflevering van BOOS zei dat ze dat niet ‘aan’ mogen zetten vanwege het onderdeel zijn van een publieke omroep en dus geen winstoogmerk. (Maar eerlijk is eerlijk, ik heb een adblocker dus geen idee of er reclames tussendoor komen of niet). Sponsoring heb ik er ook nog nooit in gezien.

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:45

Nikass schreef:
chevax schreef:

Bedankt. Het is moeilijk om uit te leggen dat je meevoelt met slachtoffers, maar sommige dingen niet heel wereldschokkend vindt. Maar dan moet je ook meteen zeggen dat je het wel ongepast vindt. Dat vind ik ook, maar nog steeds niets om een zedenzaak aan op te hangen.


Je hoeft dat ook helemaal niet wereldschokkend te vinden.
Maar waarom wil je dat graag kenbaar maken? Maakt het uit?


Om bv. de verdachtmakingen in perspectief te zetten ? Maar ik snap dat er veel meer aan de hand was en er liggen niet voor niets aangiftes nu. Ik kan alleen niet begrijpen dat je met die opmerking in een talkshow gaat zitten als slachtoffer.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:45

Wildgirl schreef:
@shadow, nee geen speculaties maar wel realistisch. Ik zeg niet dat ze liegen maar geen aangifte doen in dit soort zaken is vaak getriggerd door angst.
Angst om het te moeten herbeleven, angst voor het besef dat het 'echt' is, angst voor bekendheid en/of publiciteit.
Dat rijmt niet met op RTL4 je acte de présence maken op deze wijze.
Daar zet ik dan mijn vraagtekens bij.



En ja, ik denk inderdaad dat de 'schade' meevalt en dat er ongetwijfeld zaken hebben plaatsgevonden die discutabel waren/bestraft moeten worden echter is de wijze waarop dit nu verloopt een heksenjacht aan het worden in plaats van een gedegen proces.
En men smult daarvan. Vreselijk vind ik dat.

@san87, kun je mij uitleggen waarom je ervan geniet dat soort media te volgen? Niet als aanval bedoeld maar ik begrijp dat oprecht niet.

Overigens durf ik te beweren dat ik weet waarover ik praat, ik ben jarenlang vrijwilliger geweest voor slachtofferhulp in zedenzaken.



Jij zegt eigenlijk waar ik steeds omheen draai, de vraagtekens. Ik vind het zo erg dat je in zedenzaken niet kritisch mag zijn. Tegelijk snap ik (denk ik) dat het voor een slachtoffer verschrikkelijk is om niet meteen geloofd te worden. Maar dat neemt niet weg dat je wel vraagtekens mag hebben, ook (of misschien wel juist) bij zaken die zo gevoelig liggen.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:46

Nikass schreef:
Je hoeft dat ook helemaal niet wereldschokkend te vinden.
Maar waarom wil je dat graag kenbaar maken? Maakt het uit?


Dat kun je toch van elke post in elk topic zeggen: waarom wil je dat kenbaar maken? En ja, voor mij maakt het wel uit.

BigOne
Berichten: 38276
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:52

De huilende jongedame heeft inmiddels wel aangifte gedaan.
Er worden hier zaken door elkaar gehaald door enkelen, de opmerking geil broekje kwam de desbetreffende jongedame vreemd over, zo heeft ze hem ook aangekeken. Zij was gecast voor de voice, woonde in de buurt en was verder eigenlijk niet bij wat er voor de rest gebeurde.
Toen de andere dame haar verhaal deed en ze voor het eerst blijkbaar vertelde dat hij even had gevoeld bij haar , toen kwamen bij beide de tranen. En logisch.
Er zit ook een duidelijk verschil tussen de twee, eentje nog steeds onzeker en eentje die je de kachel niet zo snel aanmaakt.
En juist de onzekere word gepakt door dit soort figuren, ze ruiken ze op een kilometer afstand en ze zijn gruwelijk gehaaid.
En daar komt de afhankelijkheid nog bij want je zit in de Voice! En kunt misschien je droom waarmaken. Maar dan word je dus wel even onder druk gezet door iemand waarvan je op een bepaalde manier van afhankelijk bent.

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:53

Wildgirl schreef:
@shadow, nee geen speculaties maar wel realistisch. Ik zeg niet dat ze liegen maar geen aangifte doen in dit soort zaken is vaak getriggerd door angst.
Angst om het te moeten herbeleven, angst voor het besef dat het 'echt' is, angst voor bekendheid en/of publiciteit.
Dat rijmt niet met op RTL4 je acte de présence maken op deze wijze.
Daar zet ik dan mijn vraagtekens bij.



En ja, ik denk inderdaad dat de 'schade' meevalt en dat er ongetwijfeld zaken hebben plaatsgevonden die discutabel waren/bestraft moeten worden echter is de wijze waarop dit nu verloopt een heksenjacht aan het worden in plaats van een gedegen proces.
En men smult daarvan. Vreselijk vind ik dat.

@san87, kun je mij uitleggen waarom je ervan geniet dat soort media te volgen? Niet als aanval bedoeld maar ik begrijp dat oprecht niet.

Overigens durf ik te beweren dat ik weet waarover ik praat, ik ben jarenlang vrijwilliger geweest voor slachtofferhulp in zedenzaken.



Of er is niet per se angst maar jij geeft jezelf de schuld door het taboe wat eromheen hangt. Want je hebt wel gereageerd op zijn appjes, en hem misschien onbewust aangemoedigd.. Waardoor je geen aangifte doet.

En dan hoor je ineens dat er een onderzoek is waarbij dit wordt besproken, en dankzij dat en therapie bedenk jij je dat het misschien toch niet jouw schuld is en dat het voor anderen wel goed kan zijn om je toch uit te spreken. Als voorbeeld.

Ik denk dat de redenatie van “echte” zedenzaken toch wel anders kan liggen dan grensoverschrijdend gedrag met een (zonder het te willen bagatelliseren) “”milde”” aanranding tot gevolg. (Mild tov verkrachting bedoel ik dan; niet qua impact die het heeft).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41606
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 20:57

chevax schreef:
_San87_ schreef:

Ow, sorry. Wat voor vragen, weet jij dat?
Maar er gaat niemand enkel onder die opmerking gebukt, waar haal je dat weg?


Nee, helaas, ben er erg benieuwd naar. Er gaan een heleboel mensen erg goed op die opmerking, hij wordt steeds aangehaald. Was zelfs eventjes trending op Twitter. Maar ja, als je teveel op Twitter kijkt, verlies je vanzelf het vertrouwen in de mensheid... ;-)[/quote]
Hoe weet je dat het er 14 zijn dan? Want ik vind het ook niet erg veel, idd.

Twitter volg ik niet, dus geen idee :o.