Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Ik vind dick pics ontvangen leuk!

Ja!
16 (1%)
Nee!
956 (90%)
Alleen van een bekende
75 (7%)
Anders, graag toelichten
15 (1%)

Totaal aantal stemmen: 1062


fransje23

Berichten: 15357
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-22 19:34

Naar aanleiding van een gesprek op mijn werk vroeg ik, en mijn collega's, ons af of er vrouwen bestaan die zitten te wachten op dick pics,van vrijwel onbekende, mannen?
Eigenlijk ken ik tot nu toe geen enkele vrouw die daar blij van wordt.
Maar goed, ik ben qua leeftijd al een beetje een taart en zo ook veel mensen om mij heen dus dat kan een vertekend beeld geven.
Vandaar dus maar een poll .

Discussie, opmerkingen en, al dan niet flauwe, grappen mogen natuurlijk ook!

Ghosttown

Berichten: 212
Geregistreerd: 01-04-15

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:35

Nee bedankt. Die zielige stokjes mogen ze lekker voor hun eigen oogjes bewaren. :=
Ook van een bekende/vriend zit ik er niet op te wachten trouwens.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57949
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:40

Uh, nee. :+ hou dat lekker voor je... Ik begrijp niet dat er mannen zijn die denken dat vrouwen daar nu warm van lopen. :+

DuoPenotti

Berichten: 29525
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:40

Nog een oude taart die sowieso al niks snapt van welke naakt foto's over de whats app/internet gooien terwijl we al lang weten dat dit ellende kan geven.
En dick pics, nee. Sorry zo mooi als de heren dat ding vinden heb ik dat blijkbaar niet.

Ik zou me ook kapot lachen als ik er 1 kreeg en een heel ander beeld krijgen van zo iemand. Totaal geen respect meer hebben en het een zielige stumperd vinden.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:41

Ik vind het zelf veel leuker om een foto te krijgen die nog wat tot de verbeelding over laat. Met een handdoek laag op de heupen ofzo. Een dickpic is zo plastisch en plat.

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:43

Mij mogen ze gerust sturen.... Ik kraak ze altijd af :+ :Y)

Maar het probleem is vaak dat zo iemand dan ook iets terug verwacht, en dan boos wordt als hij niks krijgt _O-

Leo

Berichten: 50139
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:43

Nee, ik vind het zo vreselijk onzinnig. Ik kan me er werkelijk geen voorstelling van maken dat je er blij van wordt. Maar ieder zijn / haar ding. :+

BillyJ

Berichten: 1371
Geregistreerd: 02-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:43

Helaas wel al vaak de ongelukkige ontvanger geweest in mijn date/tindertijd :+ viel me wel op dat het vooral de normaal tot iets of wat groter geschapen mannen zijn die zoiets sturen :=
Net alsdat een "mooie" vrouw ook sneller bikinifotos oid zal plaatsen dan een chubby buddy als ik, denk ik dan ..

Dus het is volgens mij, alleen een bepaalde groep mensen (die veel zelf vertrouwen hebben in het sturen maar eigenlijk mss net niet omdat ze bevestiging zoeken) die aan zulke dingen meedoen. Maar mss ben ik wel fout hoor.

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:44

Nee, ik ben pas 16 maar jezus ik heb meer dickpics gehad dan dat in dakpannen boven men hoofd had :')
Gelukkig zijn ze een stuk "liever" geworden om het eerst te vragen :=

Earth

Berichten: 7915
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:56

fotolijstje schreef:
Nee, ik ben pas 16 maar jezus ik heb meer dickpics gehad dan dat in dakpannen boven men hoofd had :')
Gelukkig zijn ze een stuk "liever" geworden om het eerst te vragen :=


Wtf :') Is dat op jouw leeftijd zo normaal om te doen ofzo? Ik heb t nog nooit aan mn broek gehad. Gelukkig maar, ik kan me als vrouw ook niet voorstellen van 'goh, ik maak even een foto van mn tutie en stuur dat naar een man'. :')

simongek

Berichten: 5338
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:57

Earth schreef:
fotolijstje schreef:
Nee, ik ben pas 16 maar jezus ik heb meer dickpics gehad dan dat in dakpannen boven men hoofd had :')
Gelukkig zijn ze een stuk "liever" geworden om het eerst te vragen :=


Wtf :') Is dat op jouw leeftijd zo normaal om te doen ofzo? Ik heb t nog nooit aan mn broek gehad. Gelukkig maar, ik kan me als vrouw ook niet voorstellen van 'goh, ik maak even een foto van mn tutie en stuur dat naar een man'. :')


Dat dus.

Nooit ontvangen en hoop er nooit 1 te krijgen. Snap niet dat je daar een foto van maakt en stuurt naar iemand. :+

fransje23

Berichten: 15357
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-22 19:58

Leo schreef:
Nee, ik vind het zo vreselijk onzinnig. Ik kan me er werkelijk geen voorstelling van maken dat je er blij van wordt. Maar ieder zijn / haar ding. :+


Ik kan mij vooral niet voorstellen dat iemand denkt dat de ontvanger er blij van wordt...


Alles gaat tegenwoordig digitaal, zelfs potloodventers...
Toen ik 16 was stond potloodventers gewoon die in een lange bruine regenjas achter een boom.

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:02

Mannen zijn over het algemeen heel plastisch en visueel ingesteld en worden zelf doorgaans ontzettend blij van zulke foto's van vrouwen. Ik denk dat ze oprecht geloven dat dat andersom ook geldt :+

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:03

Ik moest even lachen om de optie "alleen van een bekende" :') Mijn oom is ook een bekende, but not thanks..

Edit:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Silenna op 09-02-22 20:06, in het totaal 2 keer bewerkt

tiwi1969

Berichten: 7641
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:03

Nou nee, daar zit ik van niemand op te wachten. Nou ben ik lesbisch maar eerlijk gezegd zit ik ook niet te wachten op vagina-foto’s.

En wat die mannen betreft vraag ik mij echt af wat ze bezield. Zo mooi is het banketstaaf onderdeel van de man niet. (Een vagina trouwens ook niet)

chanicha

Berichten: 12156
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:03

DuoPenotti schreef:
Nog een oude taart die sowieso al niks snapt van welke naakt foto's over de whats app/internet gooien terwijl we al lang weten dat dit ellende kan geven.
En dick pics, nee. Sorry zo mooi als de heren dat ding vinden heb ik dat blijkbaar niet.

Ik zou me ook kapot lachen als ik er 1 kreeg en een heel ander beeld krijgen van zo iemand. Totaal geen respect meer hebben en het een zielige stumperd vinden.


Dit dus!
Zou in een deuk liggen en hem ook keihard in zijn gezicht uitlachen :')

Edit,
Ben eigenlijk nu nieuwsgierig wie op ja heeft gestemd _O-

chanicha

Berichten: 12156
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:05

Earth schreef:
fotolijstje schreef:
Nee, ik ben pas 16 maar jezus ik heb meer dickpics gehad dan dat in dakpannen boven men hoofd had :')
Gelukkig zijn ze een stuk "liever" geworden om het eerst te vragen :=


Wtf :') Is dat op jouw leeftijd zo normaal om te doen ofzo? Ik heb t nog nooit aan mn broek gehad. Gelukkig maar, ik kan me als vrouw ook niet voorstellen van 'goh, ik maak even een foto van mn tutie en stuur dat naar een man'. :')


Soms is de vader de wens van de gedachte :j

Plop1997

Berichten: 1405
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:06

Wahahahaha wat een Poll, de resultaten zijn sprekend! _O-

Toevallig had ik het hier gister nog met mijn vriend en een andere vriendin over. We kwamen ook tot een conclusie dat vrouwen die er wel om vragen het wellicht ook doen om de ego van die man te strelen.

Als je er oprecht om vraagt is daar natuurlijk niks mis mee maar helaas zijn alle dickpics die ik ontvangen heb altijd ongevraagd gestuurd.

fransje23

Berichten: 15357
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-22 20:06

Silenna schreef:
Ik moest even lachen om de optie "alleen van een bekende" :') Mijn oom is ook een bekende, but not thanks..


:') _O-

Ik had het misschien wat specifieker moeten toelichten.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:07

Toen mijn insta nog openbaar stond ook weleens zo'n kansloze worst foto hier en daar gekregen. Soms zelfs van vage bekenden...

Waarom??? :') ik denk echt dat er weinig vrouwen zijn die zo'n piemøl in de inbox krijgen en dat denken:
"Zo! Dat is een knappe, die ga ik eens even berichten voor een date!" :+
Ik begrijp de denkwijze er achter echt niet.

Ik stuurde meestal terug "was het daar koud?" En dan blokkeren die hap.

BritHittepit

Berichten: 2555
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:07

Ik heb er wel eens gehad maar het kan bv wel van je eigen vriend als die voor lange tijd weg is… in context dan… maar van vreemde of ongevraagd NEE

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:07

Earth schreef:
fotolijstje schreef:
Nee, ik ben pas 16 maar jezus ik heb meer dickpics gehad dan dat in dakpannen boven men hoofd had :')
Gelukkig zijn ze een stuk "liever" geworden om het eerst te vragen :=


Wtf :') Is dat op jouw leeftijd zo normaal om te doen ofzo? Ik heb t nog nooit aan mn broek gehad. Gelukkig maar, ik kan me als vrouw ook niet voorstellen van 'goh, ik maak even een foto van mn tutie en stuur dat naar een man'. :')

Ja echt waar, niet normaal eigenlijk. Geen idee hoe oud die kerels waren maar gelukkig kan ik er wel tegen, blokkeer ze dan gelijk.

Captain

Berichten: 21380
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:10

Haha, ik heb ze weleens van een scharrel gehad, daar had ik geen problemen mee. Maar die stuurde er ook geen 10 per dag zeg maar. :)) Maar van vreemde, nee bedankt.

chanicha

Berichten: 12156
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:10

Trouwens, in mijn tijd hadden ze hem eerst moeten kopiëren, als ze hem al op het apparaat krijgen, en dan per post opsturen :')

Plop1997

Berichten: 1405
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:10

Ik wordt wel altijd heel vrolijk van vrouwen die een leuke reactie terug kunnen sturen:

- Nee sorry daar doen we het niet voor :Y)
- Oh die is klein :+
- Misschien moet je er toch even mee naar de dokter...
- En natuurlijk dickpics uit je verzameling uitwisselen als pokemon kaarten. Je krijgt een ongevraagde dickpic, dan mag je er best een terug sturen.
- Ik heb ook een keer iemand online gezien die er hoedjes op fotoshopte en ze dan terugstuurde.

en zo zullen er vast nog meer leuke comebacks zijn!