Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Ik vind dick pics ontvangen leuk!

Ja!
16 (1%)
Nee!
956 (90%)
Alleen van een bekende
75 (7%)
Anders, graag toelichten
15 (1%)

Totaal aantal stemmen: 1062


Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:24

BeFunny schreef:
Maar je kunt niet aan vrouwen zien waarom ze niet ten prooi gevallen zijn aan.

Of je ze nou knap of lelijk vind (dat is nog altijd vooral een kwestie van smaak) of dat ze mondig zijn of verlegen.

Ik zal wel heel mondig of ontzettend lelijk zijn dat ik die dingen niet krijg.

Ik denk dat het helemaal niets met de vrouwen te maken heeft maar meer met wat voor mensen en vooral mannen ze om gaat. Ik heb dat soort gasten niet in mijn kennissen kring.


Mensen blijven je verbazen. Mannen zeggen dit ook altijd 'Nou, mijn vrienden zouden dit echt niet doen!' maar wanneer er alcohol of andere zaken bij komen kijken (of soms niet eens, groepsdruk kan al genoeg zijn) dan kunnen mensen hele rare dingen doen. Vind dit daarom ook altijd een gevaarlijke uitspraak, want hoe goed ken je 'al' je kennissen nou echt?

Elisa2

Berichten: 37217
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:30

Ik weet het niet, mijn opmerking was meer bedoeld op aandacht dan op grensoverschrijdend gedrag (wat echt helemaal nooit goed te praten is, en echt bijna altijd met machtsmisbruik te maken heeft)

Ik oordeel ook niet of ze knap of lelijk zijn want ik val niet op vrouwen en iedereen heeft wat moois want smaken verschillen. Maar, wat ik meer bedoelde..even de nuance in een voorbeeld. (takt is niet mijn sterkste kant) Ik had ooit twee stagaires, twee meisjes van 16 waarbij de ene heel vrouwelijk was met de daarbij behorende rondingen en lang haar de ander was een jongensachtig typje, wat anders gebouwd en kort haar. In dezelfde omgeving in de stage tijd is meisje 1 verschillende keren lastig gevallen op de feesten die op datzelfde terrein gehouden werden door mannen. Zelfs nog met aangifte en politie erbij. Meisje 2 had nergens last van en meisje 1 kreeg dus heel veel ongewenste aandacht. Dat is wat ik bedoel dat sommige kennelijk meer aandacht trekken.

Wat natuurlijk helemaal niks zegt over grensoverschrijdend gedrag want dat kon meisje 2 net zo goed meegemaakt hebben met haar opa bij wijze van spreken.

Elisa2

Berichten: 37217
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:31

Courses schreef:
BeFunny schreef:
Maar je kunt niet aan vrouwen zien waarom ze niet ten prooi gevallen zijn aan.

Of je ze nou knap of lelijk vind (dat is nog altijd vooral een kwestie van smaak) of dat ze mondig zijn of verlegen.

Ik zal wel heel mondig of ontzettend lelijk zijn dat ik die dingen niet krijg.

Ik denk dat het helemaal niets met de vrouwen te maken heeft maar meer met wat voor mensen en vooral mannen ze om gaat. Ik heb dat soort gasten niet in mijn kennissen kring.


Mensen blijven je verbazen. Mannen zeggen dit ook altijd 'Nou, mijn vrienden zouden dit echt niet doen!' maar wanneer er alcohol of andere zaken bij komen kijken (of soms niet eens, groepsdruk kan al genoeg zijn) dan kunnen mensen hele rare dingen doen. Vind dit daarom ook altijd een gevaarlijke uitspraak, want hoe goed ken je 'al' je kennissen nou echt?


Mee eens..en soms zijn het gewoon bekenden waarvan je het nooit had verwacht. Drugs, alcohol, hormonen..mensen kunnen nog weleens verassend uit de hoek komen.

Jis_

Berichten: 11608
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:36

Daphara schreef:
Ik heb het verhaal op Bokt al eens eerder verteld, de daders lopen vandaag de dag nog steeds vrij rond, ondanks dat ze ook in hoger beroep veroordeeld zijn.

Daphara @ [NM] Victim blaming & shaming


Wat erg…
Laatst bijgewerkt door Jis_ op 11-02-22 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

fransje23

Berichten: 15357
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 17:36

Een vriend van mijn zwager bleek een massa-verkrachter te zijn. Zo een die vrouwen in in het donker de bosjes in trok.
Er was niets opvallends aan die vriend te merken. Ging mee stappen, op vakantie en hardlopen etc. Was geen billentikker of anders handtastelijk.

Was echt een shock toen die vriend opgepakt werd. Had niemand aan zien komen.

Ibbel

Berichten: 49160
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:43

Aangezien vrouwen ook van totaal vreemden dickpics krijgen (via SM) is het niet hebben van dergelijke gasten in je netwerk geen garantie.

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:51

Ik heb inderdaad nooit een Dick pic gekregen van iemand uit mijn vrienden groep. Wel van wild vreemden, mannen van een dating app en social media.
Het boeit me niet en ik ga me helemaal niet verlagen naar dat niveau om ze zelf ook weer te verspreiden. Behalve blokkeren of melding maken bij app.

Ondanks dat ik ook te maken heb gehad met seksueel geweld. Ik ben daarna juist mibder kwetsbaar geworden bij zulke dingen. Ze zitten niet bij me in de buurt, kunnen me niet aanraken en ik kan ze met 1 klik verwijderen. Niet ieder slachtoffer reageert hetzelfde, het blijft toch persoonlijk. Ik ken meiden die het echt heel naar vinden, maar gelukkig nooit iets meegemaakt hadden verder, ook meiden die het naar vinden en wel helaas ervaring hadden met seksueel geweld en alles ertussenin.

BeFunny

Berichten: 10553
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 00:41

Deze mogen ze mij wel sturen :D

Afbeelding

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 13:38

Ibbel, ik moest echt even een tijdje nadenken wat je nou in deze context met SM bedoelde... :')

Een vriendin van mij heeft haar collega's ook even verteld dat wanneer ze een dickpik van iemand zou ontvangen, ze hem zou uitprinten en met naam en toenaam in de kantine zou hangen.
Prompt stuurde een collega haar een foto van Dick Advocaat...

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 13:47

Die vind ik wel enorme humor :') :=

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 14:53

Deze vind ik ook wel toepasselijk :=

Afbeelding

rien10
Berichten: 14681
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 14:56

Neee! Bleehh! Uitprinten en boven zijn bureau hangen (in het geval van een collega/baas)

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 14:58

_O- _O-

Zo jammer dat op de datingsite waar ik op zit, je geen plaatjes kan toevoegen in je profiel. Krijg onwijs veel dickpicks, maar gelukkig wordt er daarop gemodereerd dus krijg je ze niet meteen te zien maar moet je er echt op klikken.

Maar had daar bovenstaand plaatje wel graag willen toevoegen, whahaha

Toktokmiauw
Berichten: 119
Geregistreerd: 19-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 15:05

callippo schreef:
Deze vind ik ook wel toepasselijk :=

[ [url=m/gc8O2P.jpg]Afbeelding[/url] ]


:') :D Fantastisch verwoord

Elisa2

Berichten: 37217
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Zijn er vrouwen die WEL zitten te wachten op d*ck pics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 17:06

Ik ben wel benieuwd voor degene die nu nog op datingsapps zitten of die dickpics nu minder gaan worden of niet.

naranja1
Berichten: 687
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:23

denk dat deze poll wel genoeg zegt....