Johan Derksen over seksueel misbruik

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BigOne
Berichten: 38442
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 22:25

Tja, fout gedrag is fout gedrag. Echter, terwijl Derksen deze zaken oplepelde ergerde ik me nog meer aan de meelachers aan tafel. Zij hadden het verschil kunnen maken, wanneer er maar eentje was opgestaan en gezegd had dat Derksen veel te ver was gegaan en dit niet kon dan hadden slachtoffers tenminste nog het gevoel dat er eentje voor hun opkwam. Nu werden ze wederom verkracht door de hele tafel en publiek. Medelijden met de onzichtbare mensen, mannen en vrouwen, die hier weer gekleineerd werden.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 27-04-22 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Berichten: 33289
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 22:25

Nog veel walgelijker vind ik de kerels er omheen die erom lachen. Zo gaat dat dus op grote schaal nog steeds, ouwe jongens krentenbrood en lekker lachen om wat je de vrouwtjes allemaal geflikt hebt.
En niemand die ballen heeft en ter plaatse zegt ‘joh wat jij nu zegt dat kan niet’

Dieptriest

edit: wat bigone ook zegt

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 22:27

Net uitzending gekeken. Nu wordt verhaal verdraaid, ondersteund door, waarschijnlijk, huisadvocaat en goedgepraat. Ben er beetje onwel van eigenlijk

Kookaburra

Berichten: 5431
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 22:45

Gisteren zei hij 'daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen'.

Voor het neerzetten van een kaars tussen de twee benen van een persoon krijg je heus geen gevangenisstraf. Het verhaal is dus aangepast. Bijzondere wereld -O-

Wat betreft het gelach in het publiek... Als mensen niet weten hoe ze moeten reageren, is (schaapachtig) meelachen helaas een normale reactie.
Zal voor slachtoffers van seksueel misbruik wel heel triggerend over kunnen komen. En terecht dat dat triggerd.

Avelienvd

Berichten: 7228
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 22:47

Sorry maar wat een eikel. Eerst duidelijke taal kaars er in gestopt. En nu alleen tussen de benen gezet. Yeah right. Dat zeg je alleen om je verhaal af te zwakken. Als dat echt het verhaal was had je dat in eerste instantie wel gezegd.
Opknopen aan de hoogste boom. En die andere oude grijnsbek erbij. Is dat niet die vd gijp ofzo?

Loretta
Berichten: 8811
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 22:57

Kookaburra schreef:
Wat betreft het gelach in het publiek... Als mensen niet weten hoe ze moeten reageren, is (schaapachtig) meelachen helaas een normale reactie.
Zal voor slachtoffers van seksueel misbruik wel heel triggerend over kunnen komen. En terecht dat dat triggerd.


Zo'n verhaal verwacht je toch ook niet.

xxCYNNxx

Berichten: 5663
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 23:05

Het verhaal waar die nu mee komt klopt van geen kanten natuurlijk. Zelfs de 'sad face'van Amber Heard tijdens de nu lopende rechtszaak komt nog geloofwaardiger over...en die is al duidelijk zo fake als wat.
Ten eerste; idd slaat dan de honkbalknuppel van v/d Gijp nergens op. En ten tweede; zijn eigen opmerking over dat je daar nu gevangenisstraf voor zou krijgen, slaat dan ook kant noch wal.

overigens; als destijds die vrouw er werk van had gemaakt EN getuigen had gehad die voor haar wilden verklaren, dan was hij er ook niet ongestraft mee weggekomen. Ook toen werd dat niet getolereerd.

Er zijn gisteren opmerkingen gemaakt, waar ook nog eens smakelijk om gelachen werd door iedereen, die helemaal nergens op slaan als zijn verhaal van vandaag het werkelijke verhaal was. Dan had hij zelf die gevangenisstrafopmerking niet gemaakt. En op de honkbalknuppel opmerking zou hij gereageerd hebben met; ja hoho die kaars stond gewoon rechtop tussen dr benen hoor, verder niks. Zo'n knuppel had op dr hoofd terecht kunnen komen als die was omgevallen terwijl wij weg waren gegaan......of iets in die trant.

Gevalletje; dmg control die verklaring van vandaag. Zou schandalig zijn als hij er nog mee weg komt ook.

Jessix

Berichten: 16484
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-22 23:12

Ik begrijp werkelijk niet dat die man nog op t.v. mag komen met dit verhaal. Hij heeft letterlijk gezegd dat 'technisch gezien een officier van justitie dit het als verkrachting zou kunnen uitleggen.

Wat een vieze kerel zeg. En wat een K** bedrijf is Talpa dan ook om dit toe te laten.

Marigold

Berichten: 12600
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 23:22

Nou idd. -O-
De rest houdt m de hand boven het hoofd, ze proberen het programma te redden. Zal wel weer om geld gaan.

eilleen333

Berichten: 12847
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 23:26

Ze willen zo snel mogelijk een gesprek tussen Talpa en Johan. Ehm… dat gesprek had vandaag al gevoerd moeten zijn, en die man had vandaag niet in de uitzending moeten zitten.
Ik kijk het nooit, maar dit nieuws kan je niet omheen, dus ik weet verder niet wat er precies gezegd is vandaag.
Maar dit is toch te bizar?! Al die lui die verdacht zijn, want er is nog geen uitspraak oid, die zie je niet meer op tv. En iemand die op tv bekend en daar nog een grap van maakt ook, die zien we gewoon op de buis. Bizar!

Urbanus

Berichten: 44957
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 23:27

Gelukkig gaat Talpa met hem in gesprek. Dat zal 'm leren!

Loretta
Berichten: 8811
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 23:31

Jessix schreef:
Ik begrijp werkelijk niet dat die man nog op t.v. mag komen met dit verhaal. Hij heeft letterlijk gezegd dat 'technisch gezien een officier van justitie dit het als verkrachting zou kunnen uitleggen.

Wat een vieze kerel zeg. En wat een K** bedrijf is Talpa dan ook om dit toe te laten.


Hij heeft een bepaalde doelgroep die net zo denkt als hij. Dus die kijken dit programma graag.

Jessix

Berichten: 16484
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-22 23:45

Loretta schreef:
Jessix schreef:
Ik begrijp werkelijk niet dat die man nog op t.v. mag komen met dit verhaal. Hij heeft letterlijk gezegd dat 'technisch gezien een officier van justitie dit het als verkrachting zou kunnen uitleggen.

Wat een vieze kerel zeg. En wat een K** bedrijf is Talpa dan ook om dit toe te laten.


Hij heeft een bepaalde doelgroep die net zo denkt als hij. Dus die kijken dit programma graag.

En dat maakt het voor jou begrijpelijk?

xxCYNNxx

Berichten: 5663
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 23:50

Ik denk eerder dat Loretta bedoeld dat die doelgroep gewoon blijft kijken ( en gezien de comments op fb denk ik dat eerlijk gezegd ook) en het programma dus amper tot niet in kijkcijfers achteruit zal gaan. Wat talpa dus niet erg zal motiveren om de heren de laan uit te sturen; verliezen ze geld.

zo'n beetje alles op fb wat of Metoo zat is of fan is van de heren, hebben allemaal zoiets van; mensen moeten nu eens ophouden met dit gedoe en mensen aan de schandpaal hangen/ bah wat is iedereen tegenwoordig toch preuts....en meer van dat soort foute opmerkingen. en daar zitten ook heel veel vrouwen bij.

Tenzij sponsoren, bedrijven die hun plaats in de reclamevlokken inkopen massaal afhaken, want dat kost Talpa nog veel meer geld en zullen ze alsnog de heren van de buis halen.

miereneter

Berichten: 2596
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 23:56

Het had me niet moeten verbazen van dat vrouwonvriendelijke, homofobe (voet)ballengroepje van VI, maar het verbaasde me toch. Niet van Derksen, dat is gewoon een gecertificeerde idioot, maar van de lachers aan tafel.

En ik had ook heel graag een ferm en veroordelend statement van Talpa gehad (of nog liever dat ze het programma van de buis halen) over dit voorval. Laffe bende.

Cowboy55
Berichten: 8520
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 00:01

Urbanus schreef:
Gelukkig gaat Talpa met hem in gesprek. Dat zal 'm leren!


Absoluut. Zeker omdat het Latijnse woord ‘Talpa’ ‘de Mol’ betekent in onze taal. Bij die club zijn ze heel goed in het aanpakken van dit soort shyte.

Loretta
Berichten: 8811
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 00:06

xxCYNNxx schreef:
Ik denk eerder dat Loretta bedoeld dat die doelgroep gewoon blijft kijken ( en gezien de comments op fb denk ik dat eerlijk gezegd ook) en het programma dus amper tot niet in kijkcijfers achteruit zal gaan. Wat talpa dus niet erg zal motiveren om de heren de laan uit te sturen; verliezen ze geld.

zo'n beetje alles op fb wat of Metoo zat is of fan is van de heren, hebben allemaal zoiets van; mensen moeten nu eens ophouden met dit gedoe en mensen aan de schandpaal hangen/ bah wat is iedereen tegenwoordig toch preuts....en meer van dat soort foute opmerkingen. en daar zitten ook heel veel vrouwen bij.

Tenzij sponsoren, bedrijven die hun plaats in de reclamevlokken inkopen massaal afhaken, want dat kost Talpa nog veel meer geld en zullen ze alsnog de heren van de buis halen.


Dat is dus precies wat ik bedoelde. Er zijn hele volksstammen die er zo over denken. Daar zitten inderdaad ook een heleboel vrouwen bij. Die mensen gaan echt niet allemaal hun mening veranderen als Johan Derksen gecanceld wordt. Die gaan hun mening zo of zo niet veranderen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110812
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 02:33

Cowboy55 schreef:
Urbanus schreef:
Gelukkig gaat Talpa met hem in gesprek. Dat zal 'm leren!


Absoluut. Zeker omdat het Latijnse woord ‘Talpa’ ‘de Mol’ betekent in onze taal. Bij die club zijn ze heel goed in het aanpakken van dit soort shyte.


"Foei Johan!" en weer door..... -O-

karrij
Berichten: 1062
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 06:33

Ik kijk graag naar dit programma, denk dat ik in deze "club"de enige ben hahaha

Ik vind dat hij het goed heeft uitgelegd, kom op, dit soort dingen gebeuren, dagelijks! Ook heden ten dage!

Als je dit als vrouw zijnde niet wil, dan moet je bij dit soort type mannen weg blijven!

En begrijp me goed, ik ben tegen elk geweld tegen vrouwen, hoe dan ook, en verkrachting moet gestraft worden, maar mijn hemel waar gaan we naar toe. Deze vrouw heeft zich wel vol laten gieten met drank! En , neem van mij aan, er zijn vrouwen die het wel heel spannend vinden om zo door een man behandeld te worden(begrijp me weer goed, ik val niet onder deze catogorie vrouw) maar ik ken ze ook!

Hebben jullie wel eens naar de tekst van Doe maar geluisterd, belle helene? Hoe oud was dat kind? 17 ! en hoe oud waren de heren van Doe maar , 32?! Gaan we nu hier ook allemaal wat van vinden? We zingen het al een jaar of 40 luidkeels mee! Gaan we ernst Jans nu ook allemaal aanklagen?

Ik zal wel heel bokt over me heen krijgen,

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41786
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 06:38

karrij schreef:
Ik kijk graag naar dit programma, denk dat ik in deze "club"de enige ben hahaha

Ik vind dat hij het goed heeft uitgelegd, kom op, dit soort dingen gebeuren, dagelijks! Ook heden ten dage!

Als je dit als vrouw zijnde niet wil, dan moet je bij dit soort type mannen weg blijven!

En begrijp me goed, ik ben tegen elk geweld tegen vrouwen, hoe dan ook, en verkrachting moet gestraft worden, maar mijn hemel waar gaan we naar toe. Deze vrouw heeft zich wel vol laten gieten met drank! En , neem van mij aan, er zijn vrouwen die het wel heel spannend vinden om zo door een man behandeld te worden(begrijp me weer goed, ik val niet onder deze catogorie vrouw) maar ik ken ze ook!

Hebben jullie wel eens naar de tekst van Doe maar geluisterd, belle helene? Hoe oud was dat kind? 17 ! en hoe oud waren de heren van Doe maar , 32?! Gaan we nu hier ook allemaal wat van vinden? We zingen het al een jaar of 40 luidkeels mee! Gaan we ernst Jans nu ook allemaal aanklagen?

Ik zal wel heel bokt over me heen krijgen,

Je bericht is nogal tegenstrijdig. Je bent tegen geweld vrouwen en verkrachting moet gestraft worden, maar je vindt een kaars in iemands vagina stoppen, terwijl die bewusteloos is, heel normaal :?

karrij
Berichten: 1062
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 06:44

_San87_ schreef:
karrij schreef:
Ik kijk graag naar dit programma, denk dat ik in deze "club"de enige ben hahaha

Ik vind dat hij het goed heeft uitgelegd, kom op, dit soort dingen gebeuren, dagelijks! Ook heden ten dage!

Als je dit als vrouw zijnde niet wil, dan moet je bij dit soort type mannen weg blijven!

En begrijp me goed, ik ben tegen elk geweld tegen vrouwen, hoe dan ook, en verkrachting moet gestraft worden, maar mijn hemel waar gaan we naar toe. Deze vrouw heeft zich wel vol laten gieten met drank! En , neem van mij aan, er zijn vrouwen die het wel heel spannend vinden om zo door een man behandeld te worden(begrijp me weer goed, ik val niet onder deze catogorie vrouw) maar ik ken ze ook!

Hebben jullie wel eens naar de tekst van Doe maar geluisterd, belle helene? Hoe oud was dat kind? 17 ! en hoe oud waren de heren van Doe maar , 32?! Gaan we nu hier ook allemaal wat van vinden? We zingen het al een jaar of 40 luidkeels mee! Gaan we ernst Jans nu ook allemaal aanklagen?

Ik zal wel heel bokt over me heen krijgen,

Je bericht is nogal tegenstrijdig. Je bent tegen geweld vrouwen en verkrachting moet gestraft worden, maar je vindt een kaars in iemands vagina stoppen, terwijl die bewusteloos is, heel normaal :?


Dan heb je gister niet goed opgelet! Hij heeft hem niet in haar vagina gestopt! Alles wordt tegenwoordig zo vreselijk opgeblazen! En ik zeg nergens dat ik het normaal vind!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41786
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 06:49

karrij schreef:
_San87_ schreef:

Je bericht is nogal tegenstrijdig. Je bent tegen geweld vrouwen en verkrachting moet gestraft worden, maar je vindt een kaars in iemands vagina stoppen, terwijl die bewusteloos is, heel normaal :?


Dan heb je gister niet goed opgelet! Hij heeft hem niet in haar vagina gestopt! Alles wordt tegenwoordig zo vreselijk opgeblazen! En ik zeg nergens dat ik het normaal vind!

Oh, jij gelooft zijn nieuwe verklaring, na een bak kritiek op zijn eerste uitspraken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110812
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Johan Derksen over seksueel misbruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 06:51

Wat een zwaktebod van Derksen om nu opeens terug te komen op zijn eerdere verklaring.
Wees dan ook een grote vent en blijf erbij, maar hij zal wel door Talpa op zijn vingers zijn getikt.

karrij
Berichten: 1062
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 06:52

karrij schreef:
_San87_ schreef:

Je bericht is nogal tegenstrijdig. Je bent tegen geweld vrouwen en verkrachting moet gestraft worden, maar je vindt een kaars in iemands vagina stoppen, terwijl die bewusteloos is, heel normaal :?


Dan heb je gister niet goed opgelet! Hij heeft hem niet in haar vagina gestopt! Alles wordt tegenwoordig zo vreselijk opgeblazen! En ik zeg nergens dat ik het normaal vind!

Oh, jij gelooft zijn nieuwe verklaring, na een bak kritiek op zijn eerste uitspraken.[/quote]

Ja inderdaad ik geloof deze verklaring! En geloof me ik, ben echt niet dom of naief. Waarschijnlijk wel in jou ogen, dat mag.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41786
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 06:55

karrij schreef:
Ja inderdaad ik geloof deze verklaring! En geloof me ik, ben echt niet dom of naief. Waarschijnlijk wel in jou ogen, dat mag.

Waarom geloof je die verklaring?