Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tyleysmiley

Berichten: 1898
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 10:14

Zou zijn vader hem niet mee hebben genomen..die is buiten beeld las ik,maar misschien heeft die hem opgewacht?

Urbanus,5 km met de step lijkt me prima te doen,mijn 5jarige stept met een vergelijkbare step makkelijk 3/4 km

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110801
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-22 10:42

Maar dan zou die vader ook maar net met hem in contact moeten zijn geweest en hebben geweten dat hij bij zijn zus was?
Ik denk wel dat het zijn step is als ik die zo vergelijk met de eerdere foto, maar dat moet nog worden bevestigd natuurlijk.
Anders zou het wel heel toevallig zijn.

_MG

Berichten: 2876
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 10:49

De plek waar hij verdwenen is en de plek waar de step gevonden is, is zo’n 5 minuten met de auto via de snelweg. De oprit is vlakbij waar hij verdwenen is, de parkeerplaats meteen naast de afrit. Te voet/met de step moet hij een heel stuk omrijden, dan is het veel langer dan 5km.

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 10:51

Vreselijk, ik volg het op de voet met afschuw en hoop zo dat hij gezond en wel gezond terugkomt!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110801
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-22 10:52

Stel dat iemand anders daar het stepje van Gino heeft achter gelaten, is het dan niet ook een rare plek of denk ik nu te moeilijk?
Maar met slechte bedoelingen wil je toch ook niet dat een stepje zo makkelijk gevonden wordt? Dan gooi je hem toch eerder in het water ergens?
Om hem nou zo relatief dicht bij huis op een zichtbare plek neer te zetten/leggen lijkt me dan niet heel slim?
Maar goed, dan probeer ik rationeel te denken en een eventuele dader doet dat op zo'n moment natuurlijk niet.

Ik hoop dus maar gewoon dat Gino zelf op avontuur besloot te gaan en straks weer gezond en wel opduikt.. Maar het blijft enorm zorgwekkend :\
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 03-06-22 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 11:02

Ik vind al dit soort berichten wat met kinderen te maken heeft echt misselijkmakend en je kan de krant niet openen of je ziet de foto.
Moet er niet aan denken wat er bij zo’n kind door het hoofd gaat |(

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 12:11

Ik volg het ook, word er naar van. Zat met tranen in mijn ogen te kijken hoe zijn zusje zat te vertellen dat hij weg was, ze hebben gezocht etc. Zo sneu!!

friezenfan2

Berichten: 2640
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 12:47

Ik had ergens gehoopt dat er nu toch al meer bekend is over Gino. Hoeveel uur is die nog vermist?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110801
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-22 12:50

Vanaf woensdagavond half 9, dus nu ruim anderhalve dag.

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:13

Als je alleen al de foto van die step ziet, vreselijk!

Shani_1984

Berichten: 5436
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Assen♥

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 15:24

Ik volg dit ook al vanaf gister ochtend vroeg.

Wat ik zelf heel vreemd vind is dat de man die bij het speeltuintje was zichzelf nog niet heeft gemeld. De politie heeft gister oproep gedaan dat hij zich moet melden want ze willen hem spreken als getuige... Als je niks te verbergen hebt dan kan je jezelf toch prima melden als "getuige".

Ik hoop zo dat ze hem snel vinden, maar heb er een naar onderbuik gevoel bij. Y;(

Shani_1984

Berichten: 5436
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Assen♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 15:25

chanicha schreef:
Als je alleen al de foto van die step ziet, vreselijk!


Ja en de manier waarop die step daar ligt, en het blijkt ook nog eens dat straatwerkers die step gister ochtend tussen 8 en 9 daar al hebben zien liggen.

haffiefreak

Berichten: 1682
Geregistreerd: 02-05-05

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 17:34

Misschien heel raar gedacht, maar ik keek op googlemaps waar Kerkrade lag. Maar ligt ook in de buurt van de brunsemerheide.
Ik hoop dat ze daar ook gaan zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 18:15

Op Facebook heeft iemand gereageerd onder een artikel van 1limburg dat er een incident is gemeld in de wijk waar de zus woont en dat de technische recherche ernaartoe is.
Ben erg benieuwd...

_MG

Berichten: 2876
Geregistreerd: 31-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 18:29

[***] schreef:
Op Facebook heeft iemand gereageerd onder een artikel van 1limburg dat er een incident is gemeld in de wijk waar de zus woont en dat de technische recherche ernaartoe is.
Ben erg benieuwd...


Klopt, je vindt dit ook terug op 112 meldingen zuid limburg, een pagina die alle meldingen uit de regio publiceert.

paddington

Berichten: 2474
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 18:34

Shani_1984 schreef:
Ik volg dit ook al vanaf gister ochtend vroeg.

Wat ik zelf heel vreemd vind is dat de man die bij het speeltuintje was zichzelf nog niet heeft gemeld. De politie heeft gister oproep gedaan dat hij zich moet melden want ze willen hem spreken als getuige... Als je niks te verbergen hebt dan kan je jezelf toch prima melden als "getuige".


Daar dacht ik ook aan maar aan de andere kant kan een persoon ook geen media volgen.

Ik kan mij niet voorstellen hoe het moet zijn voor de familie en ik hoop echt dat hij in goede gezondheid word gevonden.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 18:47

Ik volg ook op de voet.

DebGizmo

Berichten: 1954
Geregistreerd: 16-06-06

Re: Amber Alert voor negenjarige Gino uit Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 18:52

Ik vind het zo verschikkelijk, zit de hele dag maar in m'n hoofd, check regelmatig het nieuws in de hoop op goed nieuws. Las nu dat ze vermoeden dat hij in een auto is gestapt

idylle
Berichten: 5831
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 18:54

Pfff ik volg het ook. Afgelopen nacht 2 x wakker geworden en op m'n telefoon gekeken of er een pushmelding zou zijn dat hij terecht was, maar helaas |(
Z'n zus herkent het stepje als die van Gino ivm wat defecten aan de step van Gino die de gevonden step ook heeft las ik. Maar politie wil match via DNA sporen.
Gisteren eind vd middag dacht ik aan Nicky Verstappen.... Brrr het zal toch niet

idylle
Berichten: 5831
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 19:03

[***] schreef:
Op Facebook heeft iemand gereageerd onder een artikel van 1limburg dat er een incident is gemeld in de wijk waar de zus woont en dat de technische recherche ernaartoe is.
Ben erg benieuwd...



Hierom denk ik

Afbeelding

Shani_1984

Berichten: 5436
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Assen♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 19:05

idylle schreef:
Pfff ik volg het ook. Afgelopen nacht 2 x wakker geworden en op m'n telefoon gekeken of er een pushmelding zou zijn dat hij terecht was, maar helaas |(
Z'n zus herkent het stepje als die van Gino ivm wat defecten aan de step van Gino die de gevonden step ook heeft las ik. Maar politie wil match via DNA sporen.
Gisteren eind vd middag dacht ik aan Nicky Verstappen.... Brrr het zal toch niet

Ik denk ook steeds aan Nicky Verstappen.
Ik hoop ook echt dat ze de brunsummerheide op gaan om daar ook te zoeken want dat is niet ver daar vandaan.
Toch bizar dat het stepje gevonden is, en dat ligt er dan ook op een vreemde manier bij. Maar van Gino 0,00 iets gevonden

idylle
Berichten: 5831
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 19:07

Oh het wordt steeds enger -O-
Afbeelding

Shani_1984

Berichten: 5436
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Assen♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 19:08

idylle schreef:
[***] schreef:
Op Facebook heeft iemand gereageerd onder een artikel van 1limburg dat er een incident is gemeld in de wijk waar de zus woont en dat de technische recherche ernaartoe is.
Ben erg benieuwd...



Hierom denk ik

[ [url=m/Qqtzxk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Laten we hopen dat er idd iets van Gino of dat Gino zelf gevonden is

idylle
Berichten: 5831
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 19:09

We mogen niet speculeren, maar als het veteranen search team helpt met afzetten, voorspelt dat niks goeds... Arme jongen, arme moeder arme familie

friezenfan2

Berichten: 2640
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 19:10

Het is toch niet toevallig zoveel jaar geleden toen met Nicky?

Hoeveel kans is er nu nog dat hij levend gevonden wordt? Wordt het na de eerste 24 uur niet elke uur flink minder?

Dit lijkt me echt de grootste nachtmerrie van een moeder.