Wanbeleid politiek in crisistijd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMANDRA

Berichten: 9816
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 17:21

Mirranda schreef:
Citaat:
IMANDRA schreef:
OleJon wat houdt die Great Reset dan in, en heb je bronnen die aantonen dat het bestaat in de interpretatie die jij hebt?


Leestip: The Great Reset en/of THe 4th Industrial revolution van Klaus Schwab (Oprichter WEF) ;)


Grappig, daar heb ik me op ingelezen maar mijn interpretatie is toch heel anders dan ik hier voorbij zie komen. Kan je die toelichten?

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 17:36

Citaat:
tijd dat jullie die onzin weer verkassen naar het complottheorie topic

https://nos.nl/nieuwsuur/collectie/1390 ... reat-reset



NOS = Mainstream media
Wie denk je dat de MSM in handen heeft?
Welk nieuws denk je dan dat er gebracht wordt?
Wie betaald (lees: bezit/financiert/subsidieert) bepaald ;)

In 2024 zal een groot deel van het MKB ter ziele zijn, kun je je rekeningen niet meer betalen, heb je mogelijk zelf al geen baan meer, is autorijden er niet meer bij, maar zeker ook geen openbaar vervoer en/of vliegreizen meer voor het nutteloze volk (dat is hoe de elite ons ziet). Veel eerder al crash de gehele economie en onze valuta. Ze stapelen crisis op crisis. THe great reset is niets meer of minder dan de uitrol van een totalitaire staat. En hoe doe je dat?
Door de bevolking te laten verarmen en totaal afhankelijk te maken van de Staat. Daarmee accepteren zij namelijk makkelijk de zgn. "hulp" (UBI) en de digi identiteit, waarmee je vastzit in alle opzichten.

Deze reset is al in de maak sinds 1971 (oprichting WEF), maar komt voort uit de elite die de wens al sinds begin 1900 koestert.

Kijk eens verder dan je neus lang is. Iets wegschrijven als complottheorie is zoooo gemakkelijk als het oncomfortabel wordt :o

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 17:40

2024 al? Over 2 jaar? Oke. We zullen zien.

Zebrastreep

Berichten: 9825
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 17:52

Oh lekker over 2 jaar niet meer werken :')

Ik heb werk wat altijd doorgaat , zelfs al ontploft de helft van de wereld.

Maar goed daar hou ik je dan ook aan @mirranda dat dit gaat gebeuren anders wordt het trakteren!

Shadow0

Berichten: 43534
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 17:53

OleJon schreef:
IMANDRA schreef:
OleJon wat houdt die Great Reset dan in, en heb je bronnen die aantonen dat het bestaat in de interpretatie die jij hebt?


Lees de afbeelding nog maar een keer goed. Mischien snap je het dan wel.

Wat ik vooral zo opvallend vind aan die onzin is dat het er eigenlijk helemaal niet toe lijkt te doen. Ik heb je nog nooit ook maar een letter zien schrijven over een soort van plan om dingen te veranderen. Welke maatschappij wil je wel, wat vind je zo erg aan de great reset, wat wil je dan doen, hoe ga je dat aanpakken, wat zijn concrete stappen die je kunt zetten?

Het is zo... niks. Niet alleen de feiten doen er niet toe, maar al dat gememe over complotten heeft ook geen relevantie, het verandert niets en het lijkt ook helemaal niet bedoeld om concreet iets te veranderen.

Poosje81
Berichten: 21223
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 17:58

Mirranda schreef:
Citaat:
tijd dat jullie die onzin weer verkassen naar het complottheorie topic

https://nos.nl/nieuwsuur/collectie/1390 ... reat-reset


......

In 2024 zal een groot deel van het MKB ter ziele zijn, kun je je rekeningen niet meer betalen, heb je mogelijk zelf al geen baan meer, is autorijden er niet meer bij, maar zeker ook geen openbaar vervoer en/of vliegreizen meer voor het nutteloze volk

.........


Is dit enkel in Nederland of ?
Ben wel benieuwd, aangezien men zegt dat ze in Frankrijk 50 jaar achter lopen in de tijd, zou ik er mee te maken krijgen in euhm.... 2074 dus!
Nog even te gaan :')

MyWishMax

Berichten: 25437
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 17:58

En dan wordt er gesproken over de elite die de normale mensen onder duim wil houden en dom wil houden of maken. Day laatste zie ik meer bij degene die daarin geloven. Als je het er niet mee eens bent ben je dom, blind en noem maar op. Je moet zelf alles maar zoeken en niemand wil je helpen met de informatie dan vinden.
Ik vind dat juist extreem uit de hoogte / elitair.

Ik zou juist denken dat je ls groep juist wil dat zo veel mogelijk mensen zich aansluiten, zodat je er wat tegen kan doen als groep. Maar echt altijd komt hetzelfde riedeltje, geen enkele hulp qua informatie vinden en lekker anderen maar dom en blind noemen. Alleen maar schreeuwen.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-22 18:05

Kaag komt volslagen incompetent over bij de vragen die haar worden gesteld door Omtzigt. Toch te bizar dat ze op een functie zit waarbij er telkens miljarden naar allerlei buitenlandprojectjes gesluisd worden. Ook de staatsmedia doet net alsof de 24 miljard energiesteun heel zwaar weegt terwijl ze nooit de miljarden buitenlandsteun, Eu steun en klimaatgekte belichten.

Kinke

Berichten: 20567
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 18:10

Mirranda schreef:
Citaat:
tijd dat jullie die onzin weer verkassen naar het complottheorie topic

https://nos.nl/nieuwsuur/collectie/1390 ... reat-reset



NOS = Mainstream media
Wie denk je dat de MSM in handen heeft?
Welk nieuws denk je dan dat er gebracht wordt?
Wie betaald (lees: bezit/financiert/subsidieert) bepaald ;)

In 2024 zal een groot deel van het MKB ter ziele zijn, kun je je rekeningen niet meer betalen, heb je mogelijk zelf al geen baan meer, is autorijden er niet meer bij, maar zeker ook geen openbaar vervoer en/of vliegreizen meer voor het nutteloze volk (dat is hoe de elite ons ziet). Veel eerder al crash de gehele economie en onze valuta. Ze stapelen crisis op crisis. THe great reset is niets meer of minder dan de uitrol van een totalitaire staat. En hoe doe je dat?
Door de bevolking te laten verarmen en totaal afhankelijk te maken van de Staat. Daarmee accepteren zij namelijk makkelijk de zgn. "hulp" (UBI) en de digi identiteit, waarmee je vastzit in alle opzichten.

Deze reset is al in de maak sinds 1971 (oprichting WEF), maar komt voort uit de elite die de wens al sinds begin 1900 koestert.

Kijk eens verder dan je neus lang is. Iets wegschrijven als complottheorie is zoooo gemakkelijk als het oncomfortabel wordt :o


Het is zooooo gemakkelijk om alles maar af te doen met MSM is onzin.
Maar vertel eens, wie heeft de MSM in handen en wie subsidieert dat?
Ik ben ook wel benieuwd, in welk jaar is de hele wereld dan in handen van de elite?
Wat heeft de 'elite' (wie zijn dat precies?) eraan dat ze al die miljarden mensen in hun macht hebben?

Kinke

Berichten: 20567
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 18:15


IMANDRA

Berichten: 9816
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 18:40

Hoe verdient de Elite z’n miljoenen als MKB plat ligt en de gewone mens geen baan meer heeft en dus geen belasting betaalt of luxeproducten kan kopen :o? ?

tamary

Berichten: 29211
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 18:42

Niks opzet aan dit hele gedoe. Volgende economische crisis was al lang verwacht en erger dan de vorige ivm vooruitschuiven van problemen omdat die niet aantrekkelijk zijn om op te lossen vanuit kapitalistisch oogpunt. Hele instortende kaartenhuis bewijst eerder gierende incompetentie.

Shadow0

Berichten: 43534
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 18:47

Hmmm, de elite redt zich wel hoor. En het verhaal van de conspiracists klopt niet helemaal, maar dat het MKB kapot gaat terwijl een vrij kleine groep zeer rijken prima voor zichzelf zorgt speelt wel degelijk.
(Andere dingen rammelen erg, en zoals gezegd lijkt het er voor de mensen die zich vastbijten in de 'great reset' niet om te doen dat we ook werkelijk proberen op een zinvolle manier in te grijpen in wat er speelt... maar de ongelijkheid wordt groter, veel bedrijven en organisaties worden steeds groter en complexer tot vrjwel niemand er meer grip op heeft. Veel bestuurders, niemand die kan bijsturen. Veel mensen die betaald worden voor 'verantwoordelijkheid', maar niemand die daadwerkelijk verantwoordelijk is als het misgaat. Dat zijn reele maatschappelijke problemen en ook al worden ze gekaapt door wappies en anderen, ze bestaan wel degelijk.

Janneke2

Berichten: 22849
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 19:23

... commentaar vanmorgen in Trouw.

Remkes zegt ongeveer over stikstof wat hij drie jaar geleden ook al zei,
reactie van het kabinet luidt 'dat ze het gaan bekijken' - wat ze al jááren zeggen.

En Remkes sprak 'bij de volgende crisis: mij niet bellen.'

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 21:18

Citaat:
Maar goed daar hou ik je dan ook aan @mirranda dat dit gaat gebeuren anders wordt het trakteren!


Met alle liefde, want dat zou dan betekenen dat de elite is uitgeschakeld en ze hun reset niet hebben kunnen doordrukken *\o/*

Citaat:
Hoe verdient de Elite z’n miljoenen als MKB plat ligt en de gewone mens geen baan meer heeft en dus geen belasting betaalt of luxeproducten kan kopen


Die harken nu hun geld binnen. Big pharma oa.


Citaat:
Maar vertel eens, wie heeft de MSM in handen en wie subsidieert dat?
Ik ben ook wel benieuwd, in welk jaar is de hele wereld dan in handen van de elite?
Wat heeft de 'elite' (wie zijn dat precies?) eraan dat ze al die miljarden mensen in hun macht hebben?


Tim Gielen heeft daar een heldere docu over gemaakt en laat ook zien waar je zelf de info hierover kunt vinden (https://www.youtube.com/watch?v=joQzQKGqbyg)

De elite wil in 2030 dat je niets meer bezit en enkel nog een basis inkomen hebt gekoppeld aan een co2 budget. Door het contante geld af te schaffen en alles digitaal te koppelen kunnen zij dat volledig sturen. Denk even aan de corona QR code, rood X en je komt nergens binnen (straks kun je dan bv. niets huren, geen vlees kopen, niet reizen, geen (huis)dieren, niet zelfvoorzienend zijn enz)

Heel vervelend maar hun doel is max 1 biljard mensen op aarde ongeveer. Betekent dat er veel moeten "afvloeien" (jij mag zelf invullen hoe, maar dar traject loopt al zeg maar), zij zullen dan ook geen biljarden mensen hoeven te beheersen. Slechts een hoeveelheid die nodig is voor hun voedselvoorziening en voortbestaan.


Maar even serieus: ik verzin deze dingen echt niet zelf.
Er zijn wereldwijd diverse collectieven van artsen, wetenschappers, advocaten enz die door onderzoek en de koppen bij elkaar te steken de waarheid boven tafel proberen te krijgen en de machthebbers/elite te ontmaskeren.

2 jaar geleden (of eigenlijk daarvoor al) wisten we al dat Oekraine (lees: USA, is een proxy oorlog namelijk) in oorlog zou komen met Rusland, China Taiwan gaat annexeren en Israel zijn buren ook niet met rust gaat laten, er energie, voedsel, water, brandstof schaarste gecreëerd ging worden, het MKB (of eigenlijk, de middenklasse, dus ook de mensen met een baan/Jan Modaal of 2-3x modaal) kapot gemaakt gaat worden en er hyperinflatie aankomt (17 % van nu is daar een lachertje bij), de MSM en politiek mensen die kritische berichten verspreiden de mond snoeren (censuur) op alle mogelijke manieren, verdeel en heers spel.
Binnen afzienbare tijd komen er militairen op straat.

Ik hoop toch dat er meer mensen zijn die wel zien dat onze overheid allesbehalve in het belang van NL handelt. We mogen hier aan ge geeuwenhonger maar er gaan miljarden continue naar het buitenland en die kunnen ze keer op keer niet een verantwoorden.
Door niet weg te kijken maar het grotere plaatje te gaan zien, kun je je voorbereiden op wat gaat komen (niet meedoen met de digitalisering, contant blijven betalen, boodschappen bij kleine winkels en boeren halen, contant geld in huis halen voor enkele weken, spaargeld omzetten in goud/zilver, voorraad voedsel en water aanleggen, een moestuin aanleggen, kippen houden, zorgen dat als de stroom uitvalt je je toch kunt verwarmen en bovenal, verbinden met anderen in je omgeving want je hebt elkaar straks hard nodig!)

Deze elite zijn vrijmetselaars (zoek maar eens op waar die zich mee bezig houden, niet op google, maar op alternatieve niet gecensureerde zoekmachines).
Het WEF is geïnfiltreerd in de wereldpolitiek, overheden en bedrijfsleven en daardoor zie je op alle lagen dat uitrol van deze agenda.
Ze hebben echter niet veel tijd en dat maakt dat zij ook fouten maken, waar wij van kunnen profiteren.
Covid-19 was hun test om te zien of wij ons zouden committeren aan hun regels. Covid is een project, geen ziekte (Certificate of Vaccination ID 2019) en daarvoor is in 2015 patent voor ingeschreven.

Heel verhaal zo en dit is nog niet de helft. Als je toch eens zou weten in welke wereld we echt leven nu, dan krijg je acute cognitieve dissonantie.

Moet je nu stoppen met je leven? Nee hoor, doe ik ook niet he ;)
Maar door te weten en te overzien, komen straks de dingen niet als donderslag bij heldere hemel en zal er minder paniek zijn. Ik voel me juist enorm gesterkt en strijdbaar doordat ik het totaalplaatje overzie.
Er worden in diverse projecten ook gewerkt aan nieuwe samenlevingen (Verbind lokaal Westland is al mooi opgezet bv, www.nieuwwestland.nl).

En wil je blijven wegkijken, ook prima, maar dan zal de shock straks des te groter zijn.
Het oude normaal komt niet meer terug, hoe graag we dat ook zouden willen |(

Zebrastreep

Berichten: 9825
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 21:23

Als er helemaal niks gebeurd kan ook betekenen dat het gewoon allemaal niet waar is. Want op die manier kan je achter alles wel wat zoeken.

Maar een hele andere vraag ben je daar ook de gehele dag mee bezig en denk je er ook de gehele tijd aan en maakt dat je bang enzo?

Ik ben heel benieuwd hoe dat allemaal werkt in iemands hoofd door met zulke dingen meer bezig te zijn als de ander.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 21:27

Het is al sinds 2014 onrustig tussen Oekraïne en Rusland. Zelfde geldt voor China/ Taiwan en Israël. In dat laatste land is volgens mij nog nooit vrede geweest.

IMANDRA

Berichten: 9816
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 21:36

Wauw. Wat kunnen mensen toch ver gaan in hun fantasieën :=. Ik verbaas me er elke keer nog over hoe dit soort mensen feiten en bewijs aan de kant schuiven onder het mom kritisch te zijn, maar aan de andere kant broodje aap verhalen zonder enig bewijs voor zoete koek slikken. Dan is dat hele kritisch zijn ineens verdwenen, ze geloven alles wat bepaalde kanalen of mensen ze vertellen. “Lees en onderzoek verder”. Behalve als het van hun eigen kanalen komt, dan is dat ineens niet nodig.

Het blijft intrigerend, maar ook triest, hoe mensen zo gebrainwashed kunnen zijn (en daar dan anderen van beschuldigen :=)

Shadow0

Berichten: 43534
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 21:40

Mirranda schreef:
Maar even serieus: ik verzin deze dingen echt niet zelf.


Dit klopt. Dit geloof ik beslist. Het is een samengeraapt zootje van dingen die half waar zijn en die helemaal niet waar zijn, maar je verzint het niet zelf. Dat is beslist correct.

Citaat:
Ze hebben echter niet veel tijd en dat maakt dat zij ook fouten maken, waar wij van kunnen profiteren.
Covid-19 was hun test om te zien of wij ons zouden committeren aan hun regels.


Maar eh... toch he? Je schrijft eerder in je tamelijk warrige verhaal dat 'de elite' een groot deel van de wereldbevolking gewoon dood wil laten gaan. Heb je dan al eens de mogelijkheid overwogen dat een besmettelijke ziekte langdurig door laten gaan en maar heel halfhartig bestrijden misschien beter aan dat doel voldoet dan een ingewikkelde constructie van digitale identiteiten? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 21:44

Citaat:
Maar eh... toch he? Je schrijft eerder in je tamelijk warrige verhaal dat 'de elite' een groot deel van de wereldbevolking gewoon dood wil laten gaan. Heb je dan al eens de mogelijkheid overwogen dat een besmettelijke ziekte langdurig door laten gaan en maar heel halfhartig bestrijden misschien beter aan dat doel voldoet dan een ingewikkelde constructie van digitale identiteiten? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?


Er zijn meer manieren he, een ziekte idd, maar ook vaccinatie, hongersnood, oorlog enz.

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 21:50

Citaat:
Wauw. Wat kunnen mensen toch ver gaan in hun fantasieën :=. Ik verbaas me er elke keer nog over hoe dit soort mensen feiten en bewijs aan de kant schuiven onder het mom kritisch te zijn, maar aan de andere kant broodje aap verhalen zonder enig bewijs voor zoete koek slikken. Dan is dat hele kritisch zijn ineens verdwenen, ze geloven alles wat bepaalde kanalen of mensen ze vertellen. “Lees en onderzoek verder”. Behalve als het van hun eigen kanalen komt, dan is dat ineens niet nodig.

Het blijft intrigerend, maar ook triest, hoe mensen zo gebrainwashed kunnen zijn (en daar dan anderen van beschuldigen :=)


Een aanname van je, want ook op niet gecensureerde kanalen komen onzin berichten terecht en zul je zaken verder moeten onderzoeken. Als bv foto of film is bewerkt dan wordt dat gemeld (dat kun je blijkbaar zien maar heb ik geen verstand van) omdat ook daar kritisch wordt gekeken.
Maar in ieder geval wordt er geen bericht verwijderd en niemand de mond gesnoerd.

Ik beschuldig helemaal niemand van gebrainwashed zijn, dat zijn je eigen woorden.

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 22:01

Citaat:
Maar een hele andere vraag ben je daar ook de gehele dag mee bezig en denk je er ook de gehele tijd aan en maakt dat je bang enzo?

Ik ben heel benieuwd hoe dat allemaal werkt in iemands hoofd door met zulke dingen meer bezig te zijn als de ander.


Nee, als dat zo zou zijn dan was ik geobsedeerd en beheerste het mijn hele leven. Tamelijk ongezond :)
Aangezien ik ook gewoon een baan (bedrijf) heb en vrienden/sociaal leven, honden en paarden, is dat wat mij 90% van de dag bezig houd. Heb geen slapeloze nachten, ben niet bang, happy en positief. Geen negatieve invloed dus op mij, maar ik kan niet voor anderen spreken uiteraard. Kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die hiervan in een depressie schieten.

IMANDRA

Berichten: 9816
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 22:06

Shadow0 schreef:
Mirranda schreef:
Maar even serieus: ik verzin deze dingen echt niet zelf.


Dit klopt. Dit geloof ik beslist. Het is een samengeraapt zootje van dingen die half waar zijn en die helemaal niet waar zijn, maar je verzint het niet zelf. Dat is beslist correct.

Citaat:
Ze hebben echter niet veel tijd en dat maakt dat zij ook fouten maken, waar wij van kunnen profiteren.
Covid-19 was hun test om te zien of wij ons zouden committeren aan hun regels.


Maar eh... toch he? Je schrijft eerder in je tamelijk warrige verhaal dat 'de elite' een groot deel van de wereldbevolking gewoon dood wil laten gaan. Heb je dan al eens de mogelijkheid overwogen dat een besmettelijke ziekte langdurig door laten gaan en maar heel halfhartig bestrijden misschien beter aan dat doel voldoet dan een ingewikkelde constructie van digitale identiteiten? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?


Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan :j

Sowieso snap ik niet wat de elite met al die miljoenen wil gaan doen als de hele economie plat ligt want niemand kan meer werken, dus wordt amper iets geproduceerd dus al die luxeproducten kan je ook gedag zeggen. Wat heb je dan aan je geld? Wat is dan je doel in het leven? Alleen die mensen besturen? Daar haal je toch geen voldoening uit lijkt me? Ze redden zich vast wel maar ik betwijfel ten zeerste of ze er meer voldoening uit kunnen halen tov nu (nu redden ze zich ook prima en kunnen ze nog van hun geld genieten ook). Vind het hele verhaal maar onlogisch. Zo’n systeem werkt helemaal niet.

En mwah als ik sommige berichten van je kijk die met een snelle en eenvoudige zoektocht toch onjuist blijken te zijn, dan lijk jij helemaal niet zo kritisch als mensen zoals jij jezelf noemen. Alleen al wie die ene WEF quote zou hebben gezegd en in welke context (of die nu wel of niet betekent wat jij denkt dat die betekent).

Sorry het hele topic wordt weer overgenomen door wappies..
@elnienjo: waar worden die vragen gesteld, welk debat was dat? Lijkt me wel interessant om even terug te kijken.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-22 22:43

Ik heb alleen het filmpje met Omtzigt en zijn vragen gezien en een onprofessioneel ginnegappende Kaag die de antwoorden niet wist of deed alsof. Volgens mij een financieel debat vandaag of gisteren?

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-22 23:12

Hier ook Omtzigt betreffende alle gewiste smsjes en wobverzoeken waar niet aan voldaan wordt betreffende de coronacomissie. En die vrouw blijft maar hameren op vertrouwen hebben in de kamer. Waarom zou ze zon corrupt zooitje de hand boven het hoofd willen houden? Omtzigt is duidelijk en zegt vertrouwen is goed, controleren is beter.
Linkje werkt niet maar is op youtube te vinden. Zal morgen ff vanaf laptop proberen.