Wanbeleid politiek in crisistijd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-22 16:47

Brainless schreef:
[quote="elnienjo"Ik heb de indruk dat het pure provocatie is richting de Nederlanders omdat we hier de gekke Henkie van de wereld zijn.

Of iemand moet ze even vertellen dat wij dat hier niet doen?![/quote]
Dat doen ze thuis ook niet.

Cer

Berichten: 30172
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 18:49

Brainless schreef:
Of iemand moet ze even vertellen dat wij dat hier niet doen?!

Wat moet ze uitgelegd worden wat wij hier niet doen?

Brainless

Berichten: 29748
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:04

elnienjo schreef:
Dat doen ze thuis ook niet.

Dat weet je toch niet? ben op verschillende plekke geweest en in sommige landen is het heel normaal even van de weg af te stappen en daar te gaan plassen.

Shadow0

Berichten: 43521
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:41

Was het niet ons land waar de rechter moest uitspreken dat we vluchtelingen schoon drinkwater moeten bieden, omdat de overheid dat zelf verzaakte? We moesten ons kapot schamen. We hebben echt geen enkele reden om te doen alsof 'wij' het goed voor elkaar hebben en 'zij' zich niet gedragen, we vallen zelf veel harder door de mand met egoïsme en schadelijke omstandigheden. (Die niet zijn opgelost en niet worden opgelost.)

Echwel

Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:55

Shadow0 schreef:
Was het niet ons land waar de rechter moest uitspreken dat we vluchtelingen schoon drinkwater moeten bieden, omdat de overheid dat zelf verzaakte? We moesten ons kapot schamen. We hebben echt geen enkele reden om te doen alsof 'wij' het goed voor elkaar hebben en 'zij' zich niet gedragen, we vallen zelf veel harder door de mand met egoïsme en schadelijke omstandigheden. (Die niet zijn opgelost en niet worden opgelost.)

Ben het vaak niet met je eens
Maar hierin zeker wel

We zijn niet verheven boven wie dan ook
Zolang Nederlanders zelf boter op hun hoofd hebben moeten we niet wijzen naar anderen

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:57

Dat is wel erg schandelijk , dat er geen fatsoenlijk schoon drinkwater werd aangeboden. De regering moet zich diep schamen.

@echwel

Klopt hoor , maar sommigen denken wel dat ze verheven zijn boven andere rassen en culturen.

martichr
Berichten: 1176
Geregistreerd: 19-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:05

Shadow0 schreef:
Was het niet ons land waar de rechter moest uitspreken dat we vluchtelingen schoon drinkwater moeten bieden, omdat de overheid dat zelf verzaakte? We moesten ons kapot schamen. We hebben echt geen enkele reden om te doen alsof 'wij' het goed voor elkaar hebben en 'zij' zich niet gedragen, we vallen zelf veel harder door de mand met egoïsme en schadelijke omstandigheden. (Die niet zijn opgelost en niet worden opgelost.)


Ook het land waar het rode kruis bij de opvang in Ter Apel moest ondersteunen..

Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:18

En dan de Grieken terecht wijzen over Moria :r Een eiland met 90000 inwoners dat 20000 vluchtelingen moest opvangen. Stel je voor dat hier 3,8 miljoen vluchtelingen aankloppen (om het even in verhouding te zien) , we kunnen er veel minder al niet aan.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-22 09:48

Degene die me een ban heeft aangenaaid, proficiat. Een jaarban dus waarschijnlijk tot nooit meer.

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:49

elnienjo schreef:
Degene die me een ban heeft aangenaaid, proficiat. Een jaarban dus waarschijnlijk tot nooit meer.


Ehm... bans zijn toch meestal je eigen schuld gezien je er zelf iets voor moet doen wat niet door de beugel kan, die kan iemand je niet 'aannaaien' :=

Edit: Ah, permanente ban dus.

purny

Berichten: 27525
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:51

Idd, ligt toch echt aan jezelf elnienjo.

Echwel

Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 10:02

Maar dat is toch niet de eerste ban dacht ik zo....

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33828
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 10:09

+:)+

Als Bokt niet gehandeld had was ik net zo lang blijven schreeuwen en hameren tot Bokt wat deed. Maar fijn dat Bokt racisme niet tolereert!!!

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 11:01

Maar je kan dan toch een nieuw account aanmaken?


Maar inderdaad racisme zou nooit geaccepteerd moeten worden , ook niet onder vrijheid van meningsuiting.

nikkel
Berichten: 2536
Geregistreerd: 29-11-18
Woonplaats: kennemerland

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 11:08

Elnienjo, volgens mij heb je dit volledig aan jezelf te danken. Er is geen enkele sprake van aannaaien.

Roodvos

Berichten: 6680
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 11:49

Zebrastreep schreef:
Maar je kan dan toch een nieuw account aanmaken?


Maar inderdaad racisme zou nooit geaccepteerd moeten worden , ook niet onder vrijheid van meningsuiting.

Dat hebben mensen idd wel eens geprobeerd tijdens hun ban. Maar ik heb ooit begrepen dat ze daar een ICT-trucje voor hebben. En anders zijn er vaak nog alerte bokkers die iemand (denken te) herkennen aan zinsopbouw en taalgebruik en na enig onderzoek dan een gebande bokker onder een nieuw account opsporen.

Zo'n actie is in elk geval voldoende om een tijdelijke ban om te zetten in een permanente ban :j .

Echwel

Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 11:55


Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 11:57

Roodvos schreef:
Zebrastreep schreef:
Maar je kan dan toch een nieuw account aanmaken?


Maar inderdaad racisme zou nooit geaccepteerd moeten worden , ook niet onder vrijheid van meningsuiting.

Dat hebben mensen idd wel eens geprobeerd tijdens hun ban. Maar ik heb ooit begrepen dat ze daar een ICT-trucje voor hebben. En anders zijn er vaak nog alerte bokkers die iemand (denken te) herkennen aan zinsopbouw en taalgebruik en na enig onderzoek dan een gebande bokker onder een nieuw account opsporen.

Zo'n actie is in elk geval voldoende om een tijdelijke ban om te zetten in een permanente ban :j .


Ah oké! Ik dacht altijd dat het dan een kwestie was van opnieuw een account aanmaken met een ander emailadres maar daar zit nog wel een soort van beveiliging op.

Karl66

Berichten: 29755
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 12:06

Zebrastreep schreef:
Maar je kan dan toch een nieuw account aanmaken?


Maar inderdaad racisme zou nooit geaccepteerd moeten worden , ook niet onder vrijheid van meningsuiting.


Dat is een schaduwaccount en op het moment dat die ontdekt wordt, dan wordt je ban alleen maar verlengd. En ik ben bang dat met het rabiate racisme wat Elnienjo ten toon spreidt, dat zo'n schaduwaccount heel snel gevonden zou zijn.

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 12:09

Karl66 schreef:
Zebrastreep schreef:
Maar je kan dan toch een nieuw account aanmaken?


Maar inderdaad racisme zou nooit geaccepteerd moeten worden , ook niet onder vrijheid van meningsuiting.


Dat is een schaduwaccount en op het moment dat die ontdekt wordt, dan wordt je ban alleen maar verlengd. En ik ben bang dat met het rabiate racisme wat Elnienjo ten toon spreidt, dat zo'n schaduwaccount heel snel gevonden zou zijn.


En if so, kunnen ze volgens mij nog overgaan tot een IP-ban. Dan kan iemand vanaf het thuisadres niet inloggen en moet je al wat meer technische know-how hebben om dat te kunnen omzeilen. En tijd. Vraag is of bokt dat waard is :))

Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 12:36

Er zitten anders genoeg mensen met meerdere accounts op Bokt. (En dan bedoel ik geen goedgekeurde schaduwaccounts).

Zebrastreep

Berichten: 9791
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 12:43

Karl66 schreef:
Zebrastreep schreef:
Maar je kan dan toch een nieuw account aanmaken?


Maar inderdaad racisme zou nooit geaccepteerd moeten worden , ook niet onder vrijheid van meningsuiting.


Dat is een schaduwaccount en op het moment dat die ontdekt wordt, dan wordt je ban alleen maar verlengd. En ik ben bang dat met het rabiate racisme wat Elnienjo ten toon spreidt, dat zo'n schaduwaccount heel snel gevonden zou zijn.



Ik vindt het alleen maar goed nieuws dat bokt het toch aanpakt. Rasisme zou nooit goedgekeurd mogen worden in welke vorm dan ook zowel online als in het dagelijks leven.

8nnemiek

Berichten: 43423
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Wanbeleid politiek in crisistijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 12:55

Wat goed dat bokt duidelijk optreedt tegen racisme en haat zaaien, top!
En natuurlijk kan iemand zo weer een nieuw account aanmaken, maar je zendt in ieder geval een duidelijk signaal dat er grenzen zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 13:25

IMANDRA schreef:
En if so, kunnen ze volgens mij nog overgaan tot een IP-ban. Dan kan iemand vanaf het thuisadres niet inloggen en moet je al wat meer technische know-how hebben om dat te kunnen omzeilen. En tijd. Vraag is of bokt dat waard is :))

Die tijd en know-how valt nou ook wel weer mee:

Afbeelding

De vraag of het het waard is, is een belangrijkere.

Brainless

Berichten: 29748
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 13:27

IMANDRA schreef:
En if so, kunnen ze volgens mij nog overgaan tot een IP-ban. Dan kan iemand vanaf het thuisadres niet inloggen en moet je al wat meer technische know-how hebben om dat te kunnen omzeilen. En tijd. Vraag is of bokt dat waard is :))
Om met VPN te internetten hoef je absoluut geen ICT expert te zijn.

IP-ban is heel vervelend voor andere gebruikers in dat huishouden.