Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beert
Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:38

superpony schreef:
Tja, ik las ook dat ze wel de vaccinatie had gehaald en daardoor wel onwel zou zijn geworden.


Sorry ik las verkeerd :-)
Laatst bijgewerkt door beert op 21-10-22 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Berichten: 48204
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:51

Ja jeetje, het is 1 van de vele opties die er zijn....hopelijk kan uit onderzoek blijken waardoor de auto van de weg geraakt is, voor de families wel "fijn" denk ik :(:)

Op een plek waar een auto door kan schieten het water of een andere diepte in, lijkt het me wel zinvol om een vangrail te plaatsen eigenlijk..... nu is het op deze plek al minstens 2 keer gebeurd en dan schaam je je toch rot als het nòg een keer gaat gebeuren....zet die vangrail er maar zou ik zeggen.

DuoPenotti

Berichten: 29778
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:59

En misschien een raar idee, als een vangrail gevaarlijk is voor een directe klap, maar deze weg blijkbaar ook te gemakkelijk het water in gereden kan worden.
Kan er dan geen grindbak of zo gemaakt worden? Net als in de formule 1?
Of slaat grind op den duur vast dat het de werking verliest?

beert
Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 14:06


superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 14:08

beert schreef:
superpony schreef:
Tja, ik las ook dat ze wel de vaccinatie had gehaald en daardoor wel onwel zou zijn geworden.


Ach hou toch op. Tegenwoordig bij elk nieuwsbericht op facebook waar iemand dood gaat, is er wel een hippie die wat roept over de vaccinatie. Want voordat er gevaccineerd werd, ging er niemand dood. Stop toch op met die nare speculaties in dit topic. Tenzij je een arts bent en haar gevaccineerd en onderzocht hebt. Dan heb je recht van spreken.

Het is al erg genoeg dat er twee mensen overleden zijn. Maar ongelukken gebeuren nu eenmaal, dat is altijd al zo geweest en zal ook zo blijven.


Ten eerste is dit maar een deel van wat ik schreef. Het is niet wat ik zeg, maar gelezen heb en me over verbaas, dus minder agressief mag best wel als je zelf niet alles goed leest wie wat zegt.

Het ging juist om de speculaties die je leest. Ik zou hier niet eens op gekomen zijn.

beert
Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 14:23

Sorry Superpony je hebt gelijk, ik heb mijn bericht weggehaald. Ik stoor me een beetje aan coronaknakkers en las het halve citaat.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110740
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-22 17:56


amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 19:03

Gelukkig dat waarschijnlijk haar telefoon gevonden is.
Ik hoop vooral voor de familie dat ze antwoorden krijgen over de toedracht van dit vreselijke drama.

Silvia

Berichten: 3272
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 20:53

pmarena schreef:
Ja jeetje, het is 1 van de vele opties die er zijn....hopelijk kan uit onderzoek blijken waardoor de auto van de weg geraakt is, voor de families wel "fijn" denk ik :(:)

Op een plek waar een auto door kan schieten het water of een andere diepte in, lijkt het me wel zinvol om een vangrail te plaatsen eigenlijk..... nu is het op deze plek al minstens 2 keer gebeurd en dan schaam je je toch rot als het nòg een keer gaat gebeuren....zet die vangrail er maar zou ik zeggen.


Vangrails kunnen heel gevaarlijk zijn voor motorrijders.

_Mir
Berichten: 1362
Geregistreerd: 01-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 21:38

Fokker321 schreef:
superpony schreef:
Tja, ik las ook dat ze wel de vaccinatie had gehaald en daardoor wel onwel zou zijn geworden.


Waar las je dit?


Dat zou echt wel kunnen

Suzanne F.

Berichten: 49287
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 21:40

Meen je? Ja er zou ook een spin in de auto kunnen hebben gezeten. Zo kennen we er nog wel een paar.

eilleen333

Berichten: 12844
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 22:59

Suzanne F. schreef:
Meen je? Ja er zou ook een spin in de auto kunnen hebben gezeten. Zo kennen we er nog wel een paar.

Zo was er een paar jaar geleden een BN-er die in de vangrail was beland door een stevige niesbui…. Je kan het zo gek niet verzinnen of het kan gebeuren, ookal heb je je netjes aan alle regels gehouden.

BeFunny

Berichten: 10631
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 08:42

Suliko schreef:
verootjoo schreef:
Huh waarom dan?
Het is toch overduidelijk een eenzijdig ongeluk met een zeer trieste afloop?

Zijn hier ook weer conspiracy mensen die er wat geks van maken?


Op facebook kwamen er inderdaad berichten voorbij dat mensen het gevoel hebben dat er ‘iets niet klopt’ in combinatie met berichten over de (zeer ernstige) beschuldigingen over de vriend van Sanne. Echt vreselijk, dat het leed dan ook nog eens gerekt moet worden door zulke trieste figuren. :n
Ik hoop dat het gewoon overwaait en deze mensen een keer een eigen leven vinden om zich mee te bemoeien.


Dan schaam je je toch gewoon voor de mensheid. Wat een verschrikkelijke idioten heb je toch rondlopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 11:25

BeFunny schreef:
Suliko schreef:

Op facebook kwamen er inderdaad berichten voorbij dat mensen het gevoel hebben dat er ‘iets niet klopt’ in combinatie met berichten over de (zeer ernstige) beschuldigingen over de vriend van Sanne. Echt vreselijk, dat het leed dan ook nog eens gerekt moet worden door zulke trieste figuren. :n
Ik hoop dat het gewoon overwaait en deze mensen een keer een eigen leven vinden om zich mee te bemoeien.


Dan schaam je je toch gewoon voor de mensheid. Wat een verschrikkelijke idioten heb je toch rondlopen.


Zelfs nu houden ze het nog vol.
Als hij daadwerkelijk heeft gedaan waarvan hij een paar jaar terug is beschuldigd dan is dat natuurlijk erg en dat had niet moeten gebeuren (maar we weten het niet want de rechtszaak is geseponeerd voor zover ik kan vinden), maar nu is hij ook gewoon een nabestaande die veel verdriet heeft.
Hopelijk laten ze hem snel met rust.

mysa

Berichten: 10500
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 12:08

Hij is destijds vrijgesproken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 12:19

mysa schreef:
Hij is destijds vrijgesproken.


Heb je een bron? Ik zag dat de zaak was geseponeerd, maar kan de bron niet terugvinden.
Met vrijspraak is het nog triester dat het erbij gehaald wordt

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 12:47

Laatst bijgewerkt door Flying_Angel op 22-10-22 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 12:47

[***] schreef:
mysa schreef:
Hij is destijds vrijgesproken.


Heb je een bron? Ik zag dat de zaak was geseponeerd, maar kan de bron niet terugvinden.
Met vrijspraak is het nog triester dat het erbij gehaald wordt



Ik zag het volgende op Twitter:
https://twitter.com/SaskiaLoomans/statu ... tSpGA&s=19

Zij geeft aan dat ze de brief van het OM kan overleggen via privé bericht, waarin staat dat hij vrijgesproken is.

Dus het bewijs is er wel.
Ik heb verder geen bron en ik heb ook geen privebericht gestuurd ofzo. Dus ik ben alleen even 'doorgeefluik'

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 12:57

Even een aanvulling:
Diezelfde twitteraar geeft aan dat het ook hier om een soort seponeren gaat, omdat alleen een rechter kan vrijspraken.

Dus vrijgesproken is hij niet.

Little_Gift
Berichten: 1785
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 13:00

Er waren 7 aanklachten en er zijn verslagen van het om en dergelijke waarin ook zij aanklagen.
Staat allemaal op internet... Hij is niet van onbesproken blad.

Of dat hier opgehaald moet worden, is dan weer een ander paar mouwen.
Maar als je met zo'n reputatie jezelf publiek maakt via tv enz, dan is dat natuurlijk een redelijk logisch gevolg dat dat er uiteindelijk ook weer bijgehaald wordt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 14:26

Fem schreef:
[***] schreef:

Heb je een bron? Ik zag dat de zaak was geseponeerd, maar kan de bron niet terugvinden.
Met vrijspraak is het nog triester dat het erbij gehaald wordt



Ik zag het volgende op Twitter:
https://twitter.com/SaskiaLoomans/statu ... tSpGA&s=19

Zij geeft aan dat ze de brief van het OM kan overleggen via privé bericht, waarin staat dat hij vrijgesproken is.

Dus het bewijs is er wel.
Ik heb verder geen bron en ik heb ook geen privebericht gestuurd ofzo. Dus ik ben alleen even 'doorgeefluik'


In de laatste tweet staat sepotcode 1, dus wel geseponeerd. Maakt eigenlijk ook niet uit, hij is niet veroordeeld en het staat los van het ongeluk.
Het is gewoon een man die nu heel veel verdriet heeft wat versterkt wordt door onterechte beschuldigingen over wat hij met Sanne zou hebben gedaan.

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 14:30

Ja, dat schreef ik inderdaad in mijn bericht erna (had beter een Edit kunnen doen in het bericht zelf).
Sluit me overigens bij jou aan. Dat wat hij dan ook wel of niet gedaan mag hebben in het verleden, totaal los staat van dit ongeluk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 14:43

Little_Gift schreef:
Er waren 7 aanklachten en er zijn verslagen van het om en dergelijke waarin ook zij aanklagen.
Staat allemaal op internet... Hij is niet van onbesproken blad.

Of dat hier opgehaald moet worden, is dan weer een ander paar mouwen.
Maar als je met zo'n reputatie jezelf publiek maakt via tv enz, dan is dat natuurlijk een redelijk logisch gevolg dat dat er uiteindelijk ook weer bijgehaald wordt...


Nee het is niet logisch dat dat erbij gehaald wordt. Hij is niet veroordeeld, het is geseponeerd omdat hij onterecht als verdachte is aangemerkt volgens justitie (dat is wat sepotcode 01 betekent). Dat betekent dus dat hij onschuldig is.
Hij zal vast het een en ander hebben gedaan wat niet prettig is, ik heb iets gehoord over een Facebook pagina met een obsessie voor Sanne, maar hij heeft niets gedaan wat strafbaar is.

Daarnaast heeft een oproep om naar iemand die vermist is uit te kijken helemaal geen hol te maken met de achtergrond van degene die de oproep doet. Pas als er aanwijzingen zijn dat diegene er wat mee te maken heeft moet dat onderzocht worden en dat is de taak van de recherche, niet van ons. Als wij het kunnen vinden kan ik je garanderen dat de recherche het ook heeft bekeken.


Fem schreef:
Ja, dat schreef ik inderdaad in mijn bericht erna (had beter een Edit kunnen doen in het bericht zelf).
Sluit me overigens bij jou aan. Dat wat hij dan ook wel of niet gedaan mag hebben in het verleden, totaal los staat van dit ongeluk.


Ik had niet goed gekeken, dat bericht had ik niet gezien :)

mysa

Berichten: 10500
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 15:55

Fem schreef:
Even een aanvulling:
Diezelfde twitteraar geeft aan dat het ook hier om een soort seponeren gaat, omdat alleen een rechter kan vrijspraken.

Dus vrijgesproken is hij niet.


Kijk maar naar 6/13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 15:58

mysa schreef:
Fem schreef:
Even een aanvulling:
Diezelfde twitteraar geeft aan dat het ook hier om een soort seponeren gaat, omdat alleen een rechter kan vrijspraken.

Dus vrijgesproken is hij niet.


Kijk maar naar 6/13


Kijk maar naar de laatste tweet. Hij is niet vrijgesproken, het is geseponeerd. Sepotcode 1 betekent seponeren omdat iemand ten onrechte als verdachte is aangemerkt. Dat is niet hetzelfde als vrijspreken.

Afbeelding