Kassa's verdwijnen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
huppelz
Berichten: 508
Geregistreerd: 29-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 23:37

tamary schreef:
Globalisering is juist op zijn retour.
China gebruikt idd een social credits systeem en dan kan je bv geen treinkaartje kopen als je kritiek hebt op de overheid.
Hier staan daar nogal wat wetten tussen, niet te vergeten een heel stuk andere cultuur qua acceptatie en ook een heel ander onderwijssysteem dat meer kritiek en creativiteit (hacken) mogelijk maakt die dat soort systemen lastiger te implementeren maken.



Helemaal precies kan ik het nog niet verklaren. De bijbel zegt dat er in de laatste dagen een chaos zal ontstaan als nooit eerder tevoren en zoals nooit meer komen zal.
Er moet wel iets heel bijzonders of vele bijzondere dingen gebeuren wil iedereen die ene leider aannemen idd.
De bijbel zegt over die leider dat hij charismatisch is, geliefd, vroom, etc. MAAR dat was Nero ook.....
Keizer Nero zijn regeerperiode bestond uit 3,5 geweldige jaren van welvaart, vrede en veiligheid en daarna volgden 3,5 jaren van totale ellende. En dat is precies wat er weer zal gebeuren.
En dat niet alleen.

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 23:39

Van een zelfscan komt een derde Wereldoorlog. Hadden ze de zelfscan maar nooit bedacht …

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 23:42

Dit topic gaat over de verdwijning van kassa’s, de laatste berichten zijn totaal en bizar off topic. Ik wil en verwacht dat soort berichten niet zien in een topic als deze. Kortom hou ermee op en ik ga temmen dan weten jullie dat vast.

Christiene
Berichten: 7722
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 23:57

Ik was zondag bij een winkel waar maar 1 kleine kassa nog was in de hoek. Verder alleen zelf scans.

Stond er in de rij met oudere mensen niet dat ik zelf jong ben hoor. Maar er is echt wel behoefte aan de lopende band.

Die zelf scans met zo'n handscanner in de winkel vind ik helemaal verschrikkelijk.

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 05:04

huppelz schreef:
jazeker. Heb je weleens gehoord van El Shaddai ministries? Je kunt ze vinden op YouTube. Als je ze nog niet kent: je zult dingen horen die je nog nooit gehoord hebt.
Dat er oorlog zou komen in Israel wisten ze lang van tevoren n.a.v. de Joodse kalender. Heel bijzonder allemaal.......
Wie wist er al dat onze schrijfwijzes richting Jeruzalem zijn? Wij schrijven van links naar rechts en de mensen die aan de andere kant van Jeruzalem wonen schrijven van rechts naar links. Grappig detail, niet waar?
In de Hebreeuwse versie van de bijbel staat het vol van feiten die we in het Engels nooit zullen snappen.
De voorganger van El Shaddai vertelde dat de aardbeving in Turkije- Syrie ook was in het jaar dat de WOI begon en ook in het jaar dat de WOII begon. Afgelopen jaar was de aardbeving er weer.
Just saying. Kan toeval zijn natuurlijk.
Het jaar begint bij de Joden in september trouwens. Allemaal dingen die mij vroeger niet zo bezig hielden eerlijk gezegd.

https://www.youtube.com/watch?v=1QdUhNY6DnY deze man vertelt ook heel interessante feiten.

https://www.youtube.com/watch?v=qh7z6henGhA El Shaddai ministries over Amalek The coming war


Dit gaat wel erg ver hoor, nooit de openbaringen zover uit z’n verband getrokken zien worden. Bovendien verandert het allemaal niks aan hoe alles zal verlopen, dus nee, ik maak me er inderdaad niet druk om.

Dat er oorlog is in Israël is ook niet echt moeilijk te voorspellen, het is nooit rustig geweest daar.

Maar idd bizar offtopic in een topic over het verdwijnen van ‘echte’ kassa’s.


Christiene schreef:
Ik was zondag bij een winkel waar maar 1 kleine kassa nog was in de hoek. Verder alleen zelf scans.

Stond er in de rij met oudere mensen niet dat ik zelf jong ben hoor. Maar er is echt wel behoefte aan de lopende band.

Die zelf scans met zo'n handscanner in de winkel vind ik helemaal verschrikkelijk.


Er zal heus behoefte aan zijn, maar zoals je misschien weet kampt heel NL met personeelstekort, dus waar haal je kassamensen vandaan? Het betaalt niet super ofzo dus in deze dure wereld tegenwoordig ga je liever voor een beter betaalde baan.
De overgang is lastig voor de ouderen maar over een tijdje weten we niet beter dan dat we zelf onze boodschappen scannen.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 08:50

Ineke2 schreef:
Dit topic gaat over de verdwijning van kassa’s, de laatste berichten zijn totaal en bizar off topic. Ik wil en verwacht dat soort berichten niet zien in een topic als deze. Kortom hou ermee op en ik ga temmen dan weten jullie dat vast.

nu ja je kan nu wel zien hoe dingen door sommige mensen aan elkaar gekoppeld worden en welk verhaal daarmee gespint wordt :j

(gezien eerdere topics over complotten en hoe men daartoe komt enzo.. )

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Kassa's verdwijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 08:53

Misschien kan Huppelz een ander topic aanmaken want ik vind het best interessant om te lezen. Maar niet in een topic over zelfscankassa’s.

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 09:42

In Marokko schrijven ze toch ook echt van rechts naar links en die zitten toch aan deze kant van Jeruzalem.

Best dat Huppelz haar theorieen bewaart op Telegram en niet hier gaat lopen spuien, ook niet in de andere topics waar ze dit doet.

Cowboy55
Berichten: 8493
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 09:43

Schuur_ schreef:
In Marokko schrijven ze toch ook echt van rechts naar links en die zitten toch aan deze kant van Jeruzalem.

Best dat Huppelz haar theorieen bewaart op Telegram en niet hier gaat lopen spuien, ook niet in de andere topics waar ze dit doet.


Heel graag! +:)+

Roodvos

Berichten: 6662
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 12:30

Citaat:
Wie wist er al dat onze schrijfwijzes richting Jeruzalem zijn? Wij schrijven van links naar rechts [knip]
Als ik aan de andere kant van mijn bureau ga zitten schrijf ik in de richting van Washington :)*


Fitzroy schreef:
Van een zelfscan komt een derde Wereldoorlog. Hadden ze de zelfscan maar nooit bedacht …

_O- Goede samenvatting :')


Schuur_ schreef:
Best dat Huppelz haar theorieen bewaart op Telegram en niet hier gaat lopen spuien, ook niet in de andere topics waar ze dit doet.
Hoe vermakelijk ik het ook vind, graag +:)+



Ok, nog een OT bericht dan. Ik gebruik altijd de handscanner, tenzij ik maar 3-4 boodschappen heb. Die scan ik dan even bij de zelfscan-kassa. Ik vind het ideaal. Bij een grote Action hier in de buurt zijn eigenlijk alleen nog maar zelfscankassa's.

Mijn (bejaarde) vader gaat juist graag naar de gewone kassa. Niet omdat hij het zelfscannen enzo niet snapt (hij is heel hip, heeft zelfs een smartwatch) maar omdat hij bang is dat hij wat vergeet te scannen.

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Kassa's verdwijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 13:24

Bij de action hier waren de zelfscankassa's al heel snel weer dicht. Nu gaat er 1 of 2 open als het druk is en dan staat er continu iemand bij.

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Kassa's verdwijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 16:16

Soms ben ik al heel lang niet meer gecheckt, en dan voel ik al aan mijn water dat ik weer aan de beurt ben. Zo ook afgelopen week. Alles dus maar niet ingepakt. Blije check-dame, ik blij want daarna alles op maat kunnen inpakken en een paar moeilijk kijkende medewinkelaars omdat ik alles eerst liet liggen. Ah well.

huppelz
Berichten: 508
Geregistreerd: 29-05-06

Re: Kassa's verdwijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 22:03

jaaaa jullie hebben gelijk hoor :D beter een nieuw topic over hetgeen een topic over zelfscan kassa overschrijdt. Anders is t niet te volgen allemaal en teveel off topic.

wie had er verwacht dat juist mensen met geld spullen, zonder te scannen, mee zouden nemen?
En wat is daar een oplossing voor, volgens jullie?

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 01:39

huppelz schreef:
wie had er verwacht dat juist mensen met geld spullen, zonder te scannen, mee zouden nemen?
En wat is daar een oplossing voor, volgens jullie?

Waarom dat is? Omdat de mogelijkheid er is denk ik. De oplossing is of weer gewone kassa of meer / betere beveiliging cq toezicht.